Normalt bliver det altid oplyst på hjemmeside og over mail hvis man er tilmeldt det.
Så ja det skal du og vil og se af at få ringet ind og snakket med dem.
--
Mvh. Mr. WoLF
Mail = fjern "del" x 2
det er meget normalt...
--
Det er helt korrekt at de ikke må gøre det, og de har da så vidt jeg kan forstå også handlet korrekt i denne situation. Det er derfor det typisk er en god idé at læse de nyhedsbreve osv. der kommer fra ens teleselskab, især hvis det vedrører ens mobil abonnementer.
--
Veni, Vidi, Vici
Det er det samme om det er dyrere eller billigere.. og vær du bare glad for det! Så må man bare selv være lidt obs.
--
Intel Core I5-3570K @ 3,4Ghz | 4x4 GB Crucial BallistiX 1600 Mhz | 700W OCZ | 256GB SSD | 1TB 7200RPM | ASUS P8Z68-V | HD7850 2GB
Jeg håber godt nok ikke at de ændre det.
Jeg betaler lige nu 20kr mere end hvad det tilsvarende abb. koster hos mit teleselskab, men tilgengæld får jeg nogle bonuspoint, som man ellers ikke kan få mere. Hvis de havde rykket mig, havde jeg mistet den mulighed.
Har endda fået sparet rimligt godt op.. har cirka 800kroner i besparelse til min næste tlf, eller til når jeg ikke gider betale for mit abb. mere :P
--
*(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
Mja ved Bibob på et tidspunkt da jeg ringede ind, så sagde damen, du har også betalt for meget, så de antal måneder jeg havde betalt 20,- for meget , blev bare krediteret min konto, så jeg havde en gratis måned eller noget i den dur, det er service, den skal du ikke forvente og få hos Telia / TDC som har været i nyhederne omkring det.
--
Asus Rampage IV Formula,Intel 3930K, 16Gb Corsair Dominator-GT 2133Mhz,2xAsus GTX680 DirectCUII, Samsung 830 128Gb,Kingston HyperX 480Gb
#3: Der er lovgivningen så ikke enig. Hvis der er tale om en direkte prissænkning, så er det fuldt lovligt for et teleselskab er henvende sig til kunden:
http://newz.dk[...]
"Loven giver dog tilladelse til, at udbyderen kan kontakte en kunde som led i en servicemeddelelse, der er til gavn for kunden, hvilken en prissænkning kan betegnes som."
--
Whatever Vi oplevede det samme ved min fars internet fra Telia, i forbindelse med et nedbrud opdagede vi han betalte 50-60 kr mere hver måned end hvad forbindelsen stod til på nettet. Kontaktede kundeservice som forklarede mig at det kun var et tilbud for nye kunder, men det stod hverken på nettet, i betingelserne eller andre steder, så bad ham sende dokumentation for dette. Et par dage senere (helt korrekt 4 døgn efter jeg var blevet lovet svaret) dukkede der en mail op fra Telia. Ingen dokumentation eller andet, tilgengæld gik de med til at refundere det år han havde betalt for meget.
Mit råd, lig pres på dem og smid en anmeldelse på trustpilot, det plejer at sætte skub i tingene.
--
De har handlet helt efter bogen. De må ikke ændre på dit abonnement uden dit samtykke.
--
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least.
#9 - selvfølgelig kan de da det, når det er til hans fordel.
Har du nogen form for dokumentation for din påstand?
Jeg har da flere gange været ude for at få opgraderet til en højere hastighed uden at blive spurgt først.
--
"Two hands working are better than a thousand hands praying"
FFHAU! Did you think we just went away?
#0 Det er super dårlig stil og helt bevidst fra teleselskabets side - det er da rigtigt, at de ikke bare må flytte dig til et andet abonnement, men der er intet til hinder for, at de sender dig en mail om at du kan få det billigere... Det gør 3 fx.
Så det er intet andet end dårlig service.
--
i7 920 4.1Ghz, 7970 1175/1550, Samsung 840 240Gb.
http://billigstbredbaand.dk[...] - find de billigste abonnementer her Man skal desværre selv reagere på det.
--
Correct me if I am wrong...
Det er helt sikkert dårlig service, og viser jo bare at de gerne snyder dig for lidt penge hvis de kan, idet de nu tilbyder samme produkt billigere, uden at oplyse dig. Desværre er det efterhånden svært at finde et godt teleselskab. Kan dog varmt anbefale Oister (3's net).
--
#13 Oister har lavet præcist samme nummer på mig og da jeg kontaktede dem, så sagde sælgeren, at hvis jeg ændrede mit abonnement nu, så kunne jeg risikere , at mit abonnement steg efter nytår.
Men svarede dem, at med de priser de andre lavprisselskaber kørte med, så ville jeg bare skifte over til nyt selskab, hvis mit abonnement blev dyrere.
--
Correct me if I am wrong...
#14
Der kan man bare se. Det er svært at finde et ordentligt selskab. Lidt irriterende man ikke bare kan boykotte mobilen helt :( men er tvunget til deres, til tider, svinske måde at køre forretning på.
--
Har prøvet noget af det samme ved Telia. Fandt tilfældigt ud af, at jeg kunne få en højere forbindelse til samme pris (11/1->20/1) eller spare 80 hver måned. Ringede derind og beklagede mig, og fik sænket prisen. Magen til dårlig service. Så snart der er andre udbydere i området til fornuftige priser, er jeg den der er smuttet.
--
Wo shi danmairen