Selvfølgelig skal den det, Samsung har godkendt problemet og siger selv de vil hjælpe kunderne. Produktet er bekræftet fejlbehæftet og forhandlerne skal tage den under garanti.
--
Den skal da dækkes, ellers kan hun vente lidt. Der er små problemer med den S3. Fx. så knækker skærmen af sig selv, og under lyd knapperne kommer der en revne af sig selv.
Samsung kigger på situationen har de meldt ud, i hvertfald med side revnen.
Det er bare at tage fat i sælgeren hos Telia og fremvise et par tråde på XDA hvor folk også har problemer med holdbarheden på den.
--
A lie is just a great story that someone ruined with the truth - Barney Stinson.
#1
Har Samsung godkendt problemet? :p
Har du evt., et link til det?
--
Intel i7 920 Quad 2.66 GHz Corsair Dominator GT 6 GB XFX GTX295
Links links links drenge så jeg kan printe dem ud.
Har lovet hende at jeg ville fixe det, så han skal fandme have en røffel :p
--
Intel i7 920 Quad 2.66 GHz Corsair Dominator GT 6 GB XFX GTX295
#1 Vrøvl
Samsung har erkendt at plastik kanten kan flække
Ikke skærm.
tvivler på at de rep en flække skærm på Garanti.
Min er også flækket i højre hjørne
efter et mindre tab 40cm i hylster.
Så der er en skrøbelig mobil som mange andre.
Men sansung har nogle gode priser.
ny skærm kun 525kr og gratis nu plastik kant
--
Helt sikkert noget der skal laves på garantien, det hører under almindeligt brug at trykke på home knappen, ellers er det forbrugerklagenævnet. Har læst nøjagtig samme historie på et engelsksproget forum
#1 kan du gi et link der fortæller noget om det?
--
I just have an opinion, not the truth
#5
Ja, det er jo også pga., at du har tabt den.
Min kæreste trykkede jo bare på knappen og så knækkede den, jeg sad og så det ske :-O
--
Intel i7 920 Quad 2.66 GHz Corsair Dominator GT 6 GB XFX GTX295
#8
Tak! Det ser ud til at jeg må tage det i egen hånd :-)
--
Intel i7 920 Quad 2.66 GHz Corsair Dominator GT 6 GB XFX GTX295
#7 Se mit link
3 butik på vimmelskaftet
tar også imod SG3 fra andre selvskaber.
Rep/Garanti
NB aflevere min Sg3 i dag
kan afhentes fredag
så super service
http://www.samsung.com[...]
--
Okay, har ringet til Samsung kundecenter.
De siger at de ikke kan tage stilling til det derinde fra og at jeg skal tage ned til Telia og sige at den skal sendes til service.
Når telefonen så når ind til servicecentret skal en tekniker vurdere om det er held i uheld eller en produktionsfejl.
Hun gav mig dog ret i at det lød som en produktionsfejl, så det lyder jo positivt nok :p
--
Intel i7 920 Quad 2.66 GHz Corsair Dominator GT 6 GB XFX GTX295
#11 Bare ned og skru bissen på og hvis de brokker sig, så henvis til alle de links du har fundet med lignende, sig det er almindeligt brug der har forsaget fejlen og at det nok er en sag for forbrugerrådet hvis ikke den blir fixet asap!
--
I just have an opinion, not the truth
1# og 2#
har i noget der kan bevise at samsung har anerkendt problemet, evt. et link eller artikel? :)
--
Intel i7 920 Quad 2.66 GHz Corsair Dominator GT 6 GB XFX GTX295
Den skal sendes ind, selvfølgelig prøver de at afvise jer når i kommer og siger "jeg trykkede på skærmen og så flækkede den" - ved at sige nej første gang skræmmer de folkene væk der tænker "Nå, det gik ikke. Øv"
--
hvis det er købt fra telia hvorfor havde du ikke taget forsirking med?
--
ærlighed er vigtigt !
#13 er bange for de siger den har fået et tryk.
har nu heller ikke hørt om nogen der har fået
en ny skærm på garanti.
99% er altid selvforskyldt
Så du kan kæmpe med dem i langtid
og undvære mobilen eller selv betale 525 for en ny skærm
--