Den smadrer ikke motoren medmindre du kører med den aktiveret konsant. Står selv og overvejer at skaffe en :P
--
God dømmekraft kommer af erfaring.
Erfaring kommer af dårlig dømmekraft.
Nu er det mange år siden jeg har kørt knallert, men kan poltiet ikke se du har det siddende?
Og er det 3. gang de snupper scooteren?
--
Fatter ikke så meget at det du skriver.
Men kør du bare 80
så er der snart en klovn mindre i Trafikken.
Tænk dig om
--
#3 nogle ville nok spørge om "hvor mange klovnen så tager med i faldet". Men synes folk skal køre lovligt på deres knallerter. Specielt når de er dem der er mest udsat for fare. Men man må da have i mende at man udgør en fare i trafikken
--
Skrivefejl & stavefejl kan skyldes brug af HOL på mobil
Se signatur for info om PC// Ahmad
Synes du skal gå all ind og få noget mere tun på så du kan kører fra dem, det er altid sjovt :)
Når det er sagt, så tænk dig for HELVEDE OM!! når du kører. Scootere er det mest belastende lort når man kører bil - hvis dem der sidder på den er idioter. Tænk på der er andre mennesker.
--
the688 FOR PRESIDENT!
Er det ikke bedre med komplet hebo manston ?
så kommer du snildt op på de 120-130 km/t , og så er der større chance for at slippe væk ..
/Sarcasm
--
Citat ToFFo: Tom Coladåse akbar!
http://pwnyparty.anonymous-austria.com[...] #2
De snupper den 2. gang.
#3
Hvad er der nu galt i at køre 80? (Er godt klar over at det er ulovligt) det er da ikke værre end en bil der kører 80 ...
--
Nvidia/Intel fanboy.
Gør den lovlig, politiet kender godt til de små tricks.
Og husk at en scooter godt kan kører med halvt håndtag, det er der mange der glemmer, jeg holder jo hellere ikke kablet stramt når jeg kører på mc eller i bil.
--
#8
Da nok når det foregår inde i byen, og på cykelstierne
at du så kører 80 ude på landevejen betyder ikke det vilde.
--
#7 HVAD!?
Så du siger at en knallert, hvor din eneste sikkerhed er den skide hjelm, der alligevel knækker sammen som en æggeskal, er mere sikker end en bil?
Du ved, en bil, med sikkerhedssele og airbags?...
Also: jeg håber du bliver taget for at køre så hurtigt. Det er fandme for dumt, men så igen, du beviser kun hvad forskere siger om at folk er for unge til at køre...
--
If you stand for nothing, you'll fall for anything
#9
Går ud fra den var rettet til mig, men pointen er, lader du scooter køre samme fart som biler (inde i byen vel og mærket) kan du også have dem på vejen, også udgør de altså ingen fare.
Så nej jeg vil ikke mene at når jeg kører på vejen(selvom der er cykelsti, og følger trafikkens fart, at det er uansvarligt.
--
Nvidia/Intel fanboy.
#10
Er godt klar over at sikkerheden er betydelig lavere på en scooter, men selvom man kører for stærkt, kan man sagtens køre fornuftigt(og sikkert).
--
Nvidia/Intel fanboy.
#12 Ja, for et køretøj designet til at køre 30 er mindst lige så sikkert som et designet til at køre 150...
--
If you stand for nothing, you'll fall for anything
#11 Damn du skulle have et lag tæsk for at udsætte dig selv og andre trafikanter for fare! Du har absolut keine kontrol over de små bøssehjul på din scooter ligeså snart farten ligger over ~40 km/t!
Som brandmand kan jeg kun gentage #10's bekymringer for din personlige sikkerhed - dertil har jeg set rigeligt med nedlagte scootere...
Grow a brain og så håber jeg ikke, at vi ses, når du ligger halvt bevidstløs på en båre med åbent benbrud og skriger i smerte.
--
#13
Tror du misforstår mig, sikkerheden er overhovedet ikke på samme niveau, slet ikke!
Men det jeg prøver at sige er at scooter sagtens kan(og burde) have lov til at køre på vejene med samme fart som biler, uden at det bliver farligere for nogen.
At der så er nogle idioter der kører til grænsen og sikkert også over er der ikke noget at gøre ved, de vil altid findes, det samme gælder for biler.
Men er uheldet ude, er omfanget af skaderne store om du kører 30 eller 80, hvis en bil kører ind i dig med 80.
--
Nvidia/Intel fanboy.
#14
Men du har helt sikkert også set biler.
Og jeg kan på ingen måde se hvorfor jeg udsætter andre for fare?
Men de fleste(BEMÆRK: ikke alle) af de tilfælde har 100% involveret noget som alkohol, 2 på en, idiot kørsel, en gammel dame der lige pludselig ligger ud foran dig eller noget andet.
--
Nvidia/Intel fanboy.
Nu må i lige lytte! Jeg køre bare 80! Det er fucking mit eget valg om jeg vil køre ulovligt!! Bare fucking Svar på mine spørgsmål?! Det kan fandme ikke være så svært!?? Bare fuck af hvis i ikke har Noget relevant til min tråd.. det er jo ikke jeres problem, hvis jeg ligger med et benbrud på vejen..
Det er skuda nederen at blive overhalet af en cykel..!?
--
#16 I det tilfælde hvor der står en gammel dame foran dig er det så bedst at køre 30 eller 80?
Der er ingen undskyldninger. Stiger farten, stiger chancen for ulykker også og voldsomheden af ulykkerne stiger drastisk
#17 fucking fuck fuck fucking nedern...
Meget voksent sprog du har. Meget badboy!
--
HO, HO, FUCKING HO!
Du er vist lidt af en badboy
--
..Jeg har det nu meget sjovt med at overhæle knallerter >:)
--
*(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
#18
Uden tvivl 30, men det er jo 100% det samme princip med biler, hvorfor må de så køre over 30?
--
Nvidia/Intel fanboy.
#21 Bremse og undvige manøvrer er fundamentalt anderledes i bil. Desuden er biler underlagt periode syn hvor de bliver kigget igennem og kontrolleret på de vigtigste punkter. Der er altså en del tekniske krav der skal overholdes.
En knallert er jo bare en forvokset cykel og køreegenskaberne er også derefter.
--
HO, HO, FUCKING HO!
#18 jeg er bare skide træt af at jeg intet Svar får!!
Og hvorfor skulle jeg køre 80 hvor folk er?? Gør det kun på lange strækninger hvir ingen folk er..
Hvor dum tror du jeg er??
--
#22
Uden tvivl, det kan også indføres til scootere(Nej vel?)
Men det ændre bare ikke på princippet om du rammer med 80 eller 30.
--
Nvidia/Intel fanboy.
Hvis han har lyst til at køre ulovligt, så gør han det alligevel.
Og det er ligemeget hvad folk så skriver, så folk kan lige så godt stoppe med at prædikke.
Desuden er de ikke bygget til at køre 30, men derimod en 60-80(som de også kører, efter begrænsningen er fjernet) alt afhængigt af modellen :) (derimod ikke sagt, at det er okay)
--
#17 Det er i høj grad mit (og samfundets) problem, at du kører for hurtigt på din plastikscooter fra T-Hansen! Jeg skal ud og rydde op og skrabe resterne af dig sammen og politiet skal enten bruge dyrebare ressourcer og overtræde færdselsloven for at eftersætte dig og stoppe dig - alternativt forklare dine forældre, at du nu ligger i koma på Riget. Ydermere skal jeg som skatteyder betale for, at jeg rykkede ud sammen med resten af stationen, der kom en ambulance samt din hospitalsregning.
Desværre lader dit syn til at være noget selektivt i det, så jeg forventer ikke at dit mindrebemidlede sind er i stand til at forstå simpel argumentation som denne. God aften fuckfjæs.
#25 Hvis du kørte 30, havde du nået at opdage faren og stoppe.
--
Præcis. Anbefaler ikke at man bryder loven.
Men de scootere er designet til at køre 60-80, hvilket også er hvad de kører når begrænseren (LÆS ordet igen, så ved i hvad det er) er fjernet. Det er altså ikke noget producenten sælger scooteren med i 90% af verdens andre lande.
Det er nærmest kun i Danmark at de scootere kører 30 km/t.
--