Jeg synes nu, at det har været tilfældet ret længe når jeg er stødt på dem i prisoversigten på EDBpriser.dk.
Noget helt andet er. Taget i betragtning, at der pt. kører en sag om momssvindel mod dem, er det så ikke lige lovlig risikabelt at bestille en hel computer ved dem? Jeg ville i hvert fald ikke gøre det, men sådan er vi jo selvfølgelig så forskellige ;-)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Vælger at tage chancen
--
Antec 300~Asus P5Q Pro~C2Q Q9550 3.6 ghz~4 GB Corsair 1066 mhz~Xigmatek Red Scorpion~2x Asus 4870 OC i Crossfire~500 GB HDD~Samsung T220 22"~Logitech
der har været en del problemer med getmore... læs evt. et par reviews herinde
http://www.trustpilot.com[...]
--
Q9300 OC @ 3.15 GHz, Corsair 4 gb pc-8500, 9800GTX+ OC, Asus P5QL P43, Seagate 1000GB 32MB cache, Windows 7 64 bit, NZXT Hush, Samsung 22" LCD Kunne tyde på at de er ved at trække stikket, og derfor ikke længere har noget på lager. Eller at deres kreditbetingelser hos grossisten er forværrede.
Uanset, så er det et dårligt tegn. Og eftersom de også efterforskes for grov økonomisk kriminalitet, så synes jeg bestemt ikke du skal "tage chancen".
Jeg er selv tidligere loyal Getmore kunde. Men jeg kan love dig at jeg aldrig nogensinde lægger en krone hos Getmore igen.
--
Whatever
Ok, men har bestilt, men de kan ikke trække nogle penge før pakken er sendt, så der burde ikke opstå problemer
--
Antec 300~Asus P5Q Pro~C2Q Q9550 3.6 ghz~4 GB Corsair 1066 mhz~Xigmatek Red Scorpion~2x Asus 4870 OC i Crossfire~500 GB HDD~Samsung T220 22"~Logitech
#5: De KAN godt trække pengene før de har sendt, men det må de ikke. Tror jeg nu heller ikke de gør, og hvis de gør, så er du som forbruger alligevel beskyttet.
Men prøv at køre en RMA sag hos Getmore, så skal du se problemer. Lad mig sige det sådan her: Har du købt noget hos Getmore der skal til RMA, så er det nemmere, billigere og hurtigere, bare at smide lortet ud og købe noget nyt et andet sted...
--
Whatever
Ja det ved jeg godt mange har problemer på RMA området, men kunne godt tænke mig at høre om leveringstiden når de har det på fjernlager (leverandør) 2-3 dage, for i mine øre lyder det helt forkert at alle deres varer nu næsten er 2-3 dage, da de før kunne leve op til at levere varen dagen efter.
Nogen som har bestilt en varer fra getmore med leveringstod 2-3 dage?
--
Antec 300~Asus P5Q Pro~C2Q Q9550 3.6 ghz~4 GB Corsair 1066 mhz~Xigmatek Red Scorpion~2x Asus 4870 OC i Crossfire~500 GB HDD~Samsung T220 22"~Logitech
Når der står 2-3 dage, er det oftest fordi de ikke har varen på deres eget lager, men hos deres leverandør. På den måde kan de skaffe varen en dag efter din bestilling, også sende videre så du modtager dagen efter igen, altså 2-3 dage efter bestilling..
Sådan er det i hvert fald ved andre forhandlere, så hvorfor ikke også ved dem.
Jeg ville stadig ikke handle der. Der er ikke noget der hedder, at tage chancer, når man ved, at der netop kan opstå problemer.
Men det er jo op til den enkelte selv.
Held og lykke :)
--
Core i7 920 D0 - Gigabyte EX58-UD5 - Corsair Dom. 1600Mhz 3x2GB - GTX 260-216 SLi - F1 1TB - Noctua NH-U12P - HX1000W - HAF 932 - Win7
Jeg købte et af de billige Fatal1ty-headset i sidste uge, og fik oplyst leveringstiden på 2-3 dage. Jeg lagde bestillingen 30/9, fik så mail om, at den forventes på lager 3/10; om mandagen: ny mail - 10/10; dagen efter (tirsdag): ny mail - 9/10; i dag: ny mail - afsendt i dag (7/10)...
De her ikke styr på så forfærdelig meget. Sådan var det også sidste gang jeg købte noget der ikke var på lager!
Så kan du leve med dette, så er de vel ok; har ingen erfaringer med deres RMA-procedurer...
--
ASUS G50V v. 1.0 | P8600 @ 2,4-2,73 GHz | 9700M GT 512 MB | 4096 MB DDR2 (2x2) @ 400 MHz
#8 KAN opstå problemer, ergo kan der ligeledes også ikke opstå problemer, hvilket betyder man som sådan godt kan tage chancen. Kom ind i kampen bandit røver djævel fisk.
--
Min computer kan køre Worms 3D med alt på high.
#10
Handel du bare der! Jeg ville ikke. Chancen for, at der KAN opstå problemer er alt for stor. Det er desuden også latterligt, at diskutere om man burde købe der eller ej, da der har været nok om det i en periode.
Hvis du vil handle der, jamen så go for it. Jeg ville ikke, og ville bare advarer trådstarteren en ekstra gang. That's all.. Bandit røver djævel fisk..
--
Core i7 920 D0 - Gigabyte EX58-UD5 - Corsair Dom. 1600Mhz 3x2GB - GTX 260-216 SLi - F1 1TB - Noctua NH-U12P - HX1000W - HAF 932 - Win7
Der ville jeg godt nok heller aldrig handle der. En ting er at tage chancen hvis noget går i stykker, men noget helt andet er da samvittighed. Jeg ville da aldrig nogensinde støtte en sådanne foretagende. Man må vel godt have bare en smule moral som forbruger. Jeg fatter ganske enkelt ikke at folk stadig køber der. Der skal i det mindste ikke være nogen der laver tuderi når/hvis de lukker og folk mister deres garanti på defekte dele, for det er folk sgu selv uden om i det tilfælde her.
--
Pris, kvalitet og service hænger ofte sammen.