Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Handel ik ved komplett

Af Junior Supporter brian knudsen | 09-10-2008 15:19 | 3273 visninger | 41 svar, hop til seneste
Jeg har haft en kedelig oplevelse ved komplett. så jeg vil gerne fraråde folk om at handle der Min historie Jeg købte en projektor 11-08-08 og modtog den d. 14-08-08 alt med pp gik rigtig fint, ingen problem, men ca 3 uger efter gik den så i stykker. åbenbart noget fan problem. en aften jeg sad og så film slukkede den lige pludselig og jeg tænkte, det var da underligt. jeg prøvede at slukke på stik kontakten og tænde for den igen, den gjorde det samme engang til, hmm jeg slukkede for stik kontakten for det kunne jo være den var blevet varm eller noget, efter en times tid prøvede jeg at tænde igen, men nej nu var den helt dør :( træls. det oprettede en RMA sag og sende den ind til dem. de Modtog den D. 24-09-08 fint nok. men så tænkte jeg her D. 9-10-08 omkring hvordan det gik. ikke fordi det var lang tid de havede den, men tænkte jeg prøver lige at høre. MEN så kom det bag på mig. ja det var selv forskyldt da åbenbart havde advaret mig omkring en fejl i fanen. og den har det eller ej ved jeg ik. men spurgte om optoma havde set på den. han svarede nej da der ikke var nogen grund til det?!?! og at de ikke vil tage den imod den lige meget hvad. jamen?! hvad kan man gøre som forbruger. det var ærveligt sagde han bare, jeg sender den retur til dig.... ja det er jeg jo ikke helt tilfreds med, da den faktisk er ny og under garanti. men de vil ikke engang se på den. derfor vil jeg fraråde folk om at købe der, man kan åbenbart hurtigt komme i problemer. det er jo lige 5 k ud af vinduet faktisk
--
#1
krellef
Elitebruger
09-10-2008 15:21

Rapporter til Admin
det kan ligeså godt være at man har en god oplevelse med dem. der kommer højst sandsynligt et svar på denne tråd, om at en eller anden har handlet der for mange tusinde kroner og kun har haft gode oplevelser. sådan er det med alle fohandlere
--
...maybe the goons...or the hooligans...or even the hooniegoonies! Fucking hooniegoonies...
#2
Mr.Monkey
Maxi Supporter
09-10-2008 15:42

Rapporter til Admin
Men du bliver helt klart nød til at køre mere på, for om de har sagt at der måske er fel i fan eller ej, så er det et nyt produkt du har købt, og det skal virke.
--
IBM 133Mhz/16mb ram/gfx 2d-matrix 500kb/ 200mb HD -Fuck JA! 2Dmark86 = 112
#3
PoloDude
Guru
09-10-2008 15:57

Rapporter til Admin
De første 6 mdr ligger bevisbyrden 100% ved sælger, så jeg vil da mene at komplett står dårligt i den sag. Du skal kontakte forbrugerstyrelsen, for det kan simplethen ikke passe at der ikke er garanti på et produkt der dør efter så kort tid.
--
Q6600 med Gemin2, GigaByte 965P-DS3, HD3870, 3 giga PC6400 TwinMos Twister.
#4
Mr.Monkey
Maxi Supporter
09-10-2008 16:06

Rapporter til Admin
Jeps, og gem for gudsskyld nogle mails fra dem hvor de skriver hvad du siger i #0
--
IBM 133Mhz/16mb ram/gfx 2d-matrix 500kb/ 200mb HD -Fuck JA! 2Dmark86 = 112
#5
Dragonheart
Semi Nørd
12-10-2008 19:33

Rapporter til Admin
Der er jo aldrig garanti jvnfør købeloven.. kun reklamationsret. Men det er rigtigt at en stpor del af tiden af reklamationsretten skal sælger kunne bevise at produktet er brugt forkert.. altså det med bevisbyrden
--
http://www.bricksite.com[...] http://www.bricksite.com[...]
#6
PoloDude
Guru
12-10-2008 19:43

Rapporter til Admin
#5 De første 6 mdr hedder Garanti de næste 18 mdr hedder reklamationsret (så vidt jeg husker).
--
Q6600 med Gemin2, GigaByte 965P-DS3, HD3870, 3 giga PC6400 TwinMos Twister.
#7
brian knudsen
Junior Supporter
15-10-2008 13:35

Rapporter til Admin
nyt i sagen med komplett. jeg har idag modtaget den retur fra dem, ( den har ikke været rørt ved inde ved dem ) og jeg tænker, nu prøver jeg lige at sætte strøm til den igen, det kan jo være noget periodisk fejl eller noget, og typisk starter den fint op igen, men lukker igen ned i fan problem, jeg tænder den IK igen, men ringer til dem, nu kommer det bag på mig, ( Nå er det dig med den projektor ) siger ham jeg ringer til, ja det er mig, nu har jeg lige fået den igen og den virker igen men lukker ned i fan problem siger jeg så ( Og? ) siger han så ( det er stadig dit problem ) jeg siger nej, for den virker nu siger jeg men lukker ned i fan problem og jeg har IKKE tænt den igen siger jeg så, ( jamen så må vi jo se om vi vil lave den ) siger han så, Øhhhhh!!!! jeg siger så ja selvfølgelig sender jeg den ind til jer igen, og beder jer om at kikke på den, ( jamen så må du jo gøre det ) siger han så.. De har da trav på at lave den, har de ik? for den står i fan problem nu og har meldt det til dem, og har ikke tænt den yderligere, det er da en garanti sag er det ik?! det kan de da ikke løbe fra
--
#8
pkd
Supporter Aspirant
15-10-2008 13:43

Rapporter til Admin
Det var da noget af en overraskelse at se sådan en sag fra komplett..
--
MSI Megabook GX600P-210NE | T8100 2,1GHz | 3 GB Ram | GeForce 8600M GT | 15,4" ACV | 250 GB HDD | Windows Vista Home Premium 32bit
#9
pederlk
Giga Supporter
15-10-2008 14:25

Rapporter til Admin
Er ved at være rimelig træt af de tråde, hvor folk fraråder andre at handle et sted, bare fordi de har haft en dårlig oplevelse med dem
--
ASUS P5NT WS AiLifestyle Series -----Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz Inno3D GeForce PCI-E 8800GTS 640MB ---------- 3DMark06 11725
#10
MadsE
Ultrabruger
15-10-2008 14:31

Rapporter til Admin
Ja vi kan jo ikke handle nogen steder mere :-D
--
Veritas Vos Liberabit GA MA790GP-DS4H/PhenomX49950BE@3300 24/7@3200mhz/ Radeon4870/2x2GBCorsairPC6400cl4
#11
-ZaRiStEn^-
Semi Nørd
15-10-2008 14:35

Rapporter til Admin
#7> Hvis han virkelig har svaret dig så flabet som du skriver, vil jeg da overveje det kraftigt inden jeg handler med komplett - det virker da meget useriøst? #9> Jeg syntes da tvært imod det er rigtigt lækkert at man kan få et indblik i hvilke butikker der er gode og hvilke der er mindre gode. Jeg ved godt at alle butikker har dårlige sager - men der har jo også været tilfælde som pc-huset og chippen.dk som aldrig har fungeret ordenligt?
--
MSN: [email protected] - Men lad være med at tilføje mig med mindre du har noget fornuftigt at sige!!
#12
gekko_man
Nørd Aspirant
15-10-2008 14:50

Rapporter til Admin
Jeg har kun handlet hos Komplett en gang (et grafikkort) og helt uden problemer. De var faktisk den eneste butik, der kunne levere et HD4850 billigt på daværende tidspunkt. Prøv at presse dem lidt og gå først til FS når alle andre muligheder er brugte. http://www.forbrug.dk[...]
--
Med løven på vor stolte bryst, vi følger jer fra kyst til kyst - Forza FCK!
#13
DwArK
Giga Supporter
15-10-2008 15:05

Rapporter til Admin
Du burde optage samtalerne hvis du skal ringe til dem igen hvis de bliver ved med at snakke sådan.. og så sende ind til direktøren og få fyret sådan nogle fjolser.. husk altid at få navn på den person du snakker med..
--
Amd 3800+ 64 2x512 Geil dual 2x512 hyperx dual, 512mb Ati Radeon X1950 Pro, Creative Audigy 2 ZS, Microsoft Explorer Intelli 3.0, Steelpad
#14
CV
HOL Administrator
15-10-2008 15:16

Rapporter til Admin
#5 De første 6 mdr hedder Garanti de næste 18 mdr hedder reklamationsret (så vidt jeg husker). Der er ikke længere noget der hedder "Garanti" i den danske købelov. Det hedder 24 måneders reklamationsret, hvoraf de første 6 måneder indgår under det der bliver kaldt "formodningsreglen" Det vil sige at hvis produktet går i stykker inden for de 6 måneder, så må man formode at det har været pga en fejl eller mangel på produktet. Og det er sælger der har bevisbyrden her, hvis de mener at kunden selv er skyld i det. Men ja, det er en sag der er lige til højrebenet for forbrugerrådet. Der er ikke så meget diskussion, den skal bare byttes.
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • 2 x 9800 GTX+ • 4 GB DDR3 RAM • 3.2 TB HDD plads Samlet • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW
#15
brian knudsen
Junior Supporter
17-10-2008 20:34

Rapporter til Admin
Så er nyt i sagen: jeg har igår sendt min projekter til komplett som jeg sagde til dem i telefonen at jeg ville gøre. jeg har idag modtaget en mail at de har afvist min pakke?! de vil ikke engang se på den, Robert fra komplett har sendt mig en mail hvor der står følgende: Anmodning af din reperation er afvist endnu engang. Som vi talte om i telefonen er du velkommen til at kontakte optoma selv og anmode dem om en reparation men vi betragter sagen som afsluttet… Øhhh. jeg har aldrig fået nummeret til optoma af dem, de ville ikke gi mig det!? + jeg kan ikke finde nogen dansk support på optoma, der er kun nr til UK og det vil jeg helst ikke ringe til. kan det passe de må dette?? jeg som forbruger skal da ikke selv kontakte dem som har lavet produktet. + det koster en helvede masse at blive ved med at sende den samme pakke til dem igen og igen, Jeg fratåder på det kraftiste at man ikke handler ved dem, de er ikke til at snakke med overhovedet. jeg tager telefonisk kontakt med Robert på mandag, hvis der ikke findes en løsning bliver sagen sendt videre til forbruger styrelsen, dog vil jeg gerne undgå dette da det jo tager rigtig rigtig mange måneder før der sker noget. men hvis det er det der skal til må jeg jo det
--
#16
CV
HOL Administrator
17-10-2008 20:37

Rapporter til Admin
#15 Det er firmaet som har solgt dig varen der har ansvaret. Hvis jeg var dig ville jeg hive fat i forbrugerstyrelsen på mandag. http://www.forbrug.dk[...] For hvis alt det du skriver virkelig er rigtigt, og du ikke udelader nogen slibrige detaljer, ja så har Komplett ikke særlig gode chancer i denne sag hvis den når så langt at den skal afgøres af forbrugerstyrelsen.
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • 2 x 9800 GTX+ • 4 GB DDR3 RAM • 3.2 TB HDD plads Samlet • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW
#17
brian knudsen
Semi Supporter
17-10-2008 20:51

Rapporter til Admin
det jeg skrev i første RMA var følgende: den skirver fan fejl. og gjorde det 2 gange. nu er den total død, de ringede fordi de ikke vil lave den, jeg sagde lidt mere uddybende da jeg synes der skulle en forklaring til, jeg forklarede som jeg har skrevet i starten af denne tråd. jeg sad og så film, lige pludselig slukkede den, jeg tænkte det var mærkligt, slukkede for den og tænte igen, den gjorde det samme igen, og nu var den død, efter den forklaring vil de overhovedet ikke ha noget med den at gøre, dog tilføjede jeg da jeg fik den igen at den IKKE var død, men de bliver ved med at afvise. der skulle ikke være nogen slibrige detaljer i dette, de vil jo ikke engang se på den for at teste at den IKKE er død alligevel men afviser den blankt uden nogen grund selvom jeg har givet den en grundig gennemgang at sitiratioene jeg fatter ikke at de ikke engang gider at prøve den eller se på den, og derved vil jeg mene at det må de ikke i følge købe loven
--
#18
martin-da-man
Monster Supporter
17-10-2008 21:06

Rapporter til Admin
hmm.. overvejede kraftigt at handle hos dem næste gang da de er billige.. men efter at have set den her tråd har jeg sku ikke helt lyst mere.. :S
--
Xeon e3110/8800GTX/ASUS Commando/Crucial value GKX/somsung spinpoint t166 500GB/Hitachi deskstar 250Gb/ 3dm06 14409/05 ?/03 48623/01 74275
#19
CV
HOL Administrator
17-10-2008 21:09

Rapporter til Admin
#18 Personligt har jeg kun gode erfaringer med Komplett, og ved at rigtig mange også kun har gode erfaringer. Så overordnet set er det skam et ganske udemærket firma. Men desværre kan man være uheldig, og det må man sige at #0 her har været.
--
XFX nForce 790i Ultra • C2Q Q9450 @ 3600 MHz • 2 x 9800 GTX+ • 4 GB DDR3 RAM • 3.2 TB HDD plads Samlet • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW
#20
damp barn
Guru
17-10-2008 21:14

Rapporter til Admin
#17 MEN så kom det bag på mig. ja det var selv forskyldt da åbenbart havde advaret mig omkring en fejl i fanen. og den har det eller ej ved jeg ik. hvem eller hvad havde advaret dig? for hvis det er deres grundlag for ikke at tage den retur og give dig en ny, står de rigtig skidt.
--
E8400 ^ HD3870 512MB GDDR4 ^ P5E X38 Antec P182 ^ 4GB KHX PC6400 ^ NEC 20WGX² ^ X-Fi Xigmatek Red Scorpion ^ Z5500 ^ Corsair HX520W
#21
damp barn
Guru
17-10-2008 21:18

Rapporter til Admin
#18 alle har haft uhedlige sager hos de forskellige forhandler i dk, online som offline, store som små sager. og hvis vi alle skrev, "der skal du ikke handle igen.." hvor skulle vi så gå hen.? intet firma eller fohandler kan sige sig fra, at ikke og ha haft en lign. grim sag på samvittigheden. så når der f.eks handles online,, så er det altid 50/50 den dag du står foran en rma sag, om den ender godt eller skidt.
--
E8400 ^ HD3870 512MB GDDR4 ^ P5E X38 Antec P182 ^ 4GB KHX PC6400 ^ NEC 20WGX² ^ X-Fi Xigmatek Red Scorpion ^ Z5500 ^ Corsair HX520W
#22
brian knudsen
Semi Supporter
17-10-2008 21:21

Rapporter til Admin
# 20 det var projektoren som skulle ha advaret mig omkring en fan problem, men den er ikke død som først antaget og står stadig i fan problem. og det er deres grundlag for ikke at tage den til rep overhovedet, de vil slet ikke kikke på den. # 19 jo det gik jo også godt at handle med dem, projektoren kom til tiden og det hele, men det kan være de ikke har så mange RMA sager, muligvis høre man bare ikke om dem, for den attitude de har derinde må jeg ikke være den eneste der har haft problemer med dem. de slipper heller ik, de kan ikke bare blive ved med at afvise mig, for jeg har ikke tænkt at give op.
--
#23
Nulbit
Ny på siden
17-10-2008 22:06

Rapporter til Admin
Komplett har kanon service, hvertfald overfor mig :)
--
- Play Hard, Go Pro! - AMD + Nvidia = FAIL!
#24
Komig
Superbruger
17-10-2008 22:48

Rapporter til Admin
Jeg sendte engang et motherboard "Nvidia 790 Ultra sli" ind og fik det tilbage i den samme uge jeg sendte det. Mener jeg sendte det mandag og fik det torsdag. Jeg troede der var noget galt men fik det tilbage hvor de sagde der ikke var nogle. Så jeg ringede til dem for at høre om det kunne være rigtigt. Jeg blev omstillet til deres teknikker der sagde han havde installeret både vista og xp da jeg havde glemt og skrive hvilket OS jeg brugte og kørt et test program (mener det var 3d mark) i to timer. De havde ret det fejlede ikke noget det var bare nogle forkerte instilninger i bios. Skulle heller ikke betale 400kr. som man normalt betaler når der ikke er noget galt med det man sender en. Synes jeg fik en god service her...
--
Har du fået hjælp af mig klik venligst her: http://PremiumForFree.com[...]
#25
pkd
Supporter Aspirant
17-10-2008 22:50

Rapporter til Admin
Jeg har heller intet ondt om Komplett, tværtimod en super fed service. Altid mit første valg. Er dog stadig lidt undrende over denne sag, må jeg sige..
--
MSI Megabook GX600P-210NE | T8100 2,1GHz | 3 GB Ram | GeForce 8600M GT | 15,4" ACV | 250 GB HDD | Windows Vista Home Premium 32bit
#26
Orka
Megabruger
17-10-2008 23:04

Rapporter til Admin
har selv haft problemer med komplett for mindre end 6 md siden, og der blev jeg også afvist og nærmest grinet af i telefonen, det fandt jeg mig ikke i, og det endte med jeg fik mine penge tilbage efter 2 md. # 9 Er ved at være rimelig træt af de tråde, hvor folk fraråder andre at handle et sted, bare fordi de har haft en dårlig oplevelse med dem så lad dog være med at bland dig, for nogen folk er det god information, jeg handler eksempelvis heller ikke hos komplett igen efter lign oplevelse..
--
er altid klar på en god handel
#27
Kaiman
Gæst
19-10-2008 12:14

Rapporter til Admin
Undskylder for lidt OT. Nu kører Komplett med et tilbud på en LG plasma skærm. Som jeg havde tænkt mig at købe. Nogen der har erfaring med reparation igennem Komplett hvis uheldet er ude? De skriver selv i mailen de kommer og henter det på adressen. Forholder det sig altid sådan? Tak =)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
Totalgamer
Nørd Aspirant
19-10-2008 12:30

Rapporter til Admin
Komplett er en af mine favorit butikker. Jeg kom ved et uheld til at brænde mit bundkort af. Det var jeg ikke sikker på, men min fan var knækket da jeg fik bundkortet. Jeg sendte det ind, og dagen efter ringede ROBERT (Som du nok også snakkede med) og sagde han sad med mit bundkort. Han sagde, at han kunne se det var kortsluttet, og at det var min egen skyld. Jeg sagde, ja, det virkede i starten osv. Vi diskuterede også lidt om blæseren osv. Han var egentlig meget flink, og det sidste han sagde til mig var: Jeg sender dig et nyt bundkort, du har det på torsdag, fortsat god dag. ;) Så jeg er skam glad for at handle der. Deres service er også god. Har også handlet kabinet osv. der. Kan KLART anbefale folk at handle der.
--
|Q9450|Evga nForce 780i|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint F1|2x2 Gb Mushkin 1066 mhz|Corsair TX750|Vandkølet|
#29
pkd
Supporter Aspirant
19-10-2008 12:51

Rapporter til Admin
Har købt for over 5000 på komplett. Har dog ikke været ude for RMA i nu.
--
MSI Megabook GX600P-210NE | T8100 2,1GHz | 3 GB Ram | GeForce 8600M GT | 15,4" ACV | 250 GB HDD | Windows Vista Home Premium 32bit
#30
Totalgamer
Nørd Aspirant
19-10-2008 12:53

Rapporter til Admin
29# jeg købte kun for lidt over 3000 kr ;)
--
|Q9450|Evga nForce 780i|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint F1|2x2 Gb Mushkin 1066 mhz|Corsair TX750|Vandkølet|
#31
Dino_Ferrari
Ultrabruger
19-10-2008 12:55

Rapporter til Admin
Enig med #9 i Citat "Er ved at være rimelig træt af de tråde, hvor folk fraråder andre at handle et sted, bare fordi de har haft en dårlig oplevelse med dem"
--
Hvor er jeg?
#32
Totalgamer
Nørd Aspirant
19-10-2008 13:37

Rapporter til Admin
29# jeg købte kun for lidt over 3000 kr ;)
--
|Q9450|Evga nForce 780i|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint F1|2x2 Gb Mushkin 1066 mhz|Corsair TX750|Vandkølet|
#33
don purse
Nørd Aspirant
19-10-2008 13:46

Rapporter til Admin
Nå, så må #9 og #31 jo ikke være trætte af SHG.dk
--
ok
#34
don purse
Nørd Aspirant
19-10-2008 14:04

Rapporter til Admin
Men hvorfor retter de sig så ikke efter dette her? http://www.forbrug.dk[...] Afviser sælgeren din reklamation uden at tage stilling til klagen, risikerer han, at tabe sagen ved retten eller i Forbrugerklagenævnet, og i så fald skal han betale sagsomkostninger.
--
ok
#35
WebRoy
Ny på siden
19-10-2008 14:07

Rapporter til Admin
Jeg købte 2 skærme ved Komplet = OK. Så bestilte jeg 2x RAM (som var på lager) denne ordre blev udsat 4 gange, hvor efter jeg annulerede ordren, bestilte ved et andet firma - som leverede dagen efter? Så det må være en 50/50 oplevelse. PS: jeg forstår ikke helt, hvad du skulle gøre da "da" havde advaret dig mod en fejl?
--
#36
Cordion
Super Supporter
19-10-2008 14:41

Rapporter til Admin
hmm... har ingen aning hvor meget jeg har handlet hos dem, men de er nogen af mine favoritter... men enig med mange andre gider ikke det er "ikke handle hos ..." men jeg synes det er fint at folk deler deres oplevelser... ikke for at svine brian ud... han forklarer sind oplevelse fint, og har givet mig eftertanke... selv om jeg nok kommer at købe fra komplett igen
--
ASUS P5KC; WD Caviar 500GB; ASUS HD4870; E8400@3393MHz; Corsair VX550W; 2*2Gb Crossair XMS2 PC6400 http://peecee.dk[...]
#37
brian knudsen
Semi Supporter
21-10-2008 23:32

Rapporter til Admin
Nyt i sagen jeg har idag modtaget en mail fra en anden medarbejder som har haft snakket med Robert. efter jeg har haft telefonisk kontakt med komplett. følgende svar fra mail: Hej Brian Det ser ud til jeg fik skrevet dit telefon nummer forkert, derfor denne mail. Jeg har talt med Robert om sagen, og jeg kan forstå at han afviste sagen pga. din forsatte brug af projektoren efter du blev opmærkom på der var en fejl i kølingen. Problemet er dermed gået fra en defekt køler til en helt defekt projector. Dette er grunden til at vi afviste reperation af din projektor under reklamationsretten, da du ved at forsætte brugen fik forværet fejlen væsentlig. Din fejlbeskrivelse lød ” den skirver fan fejl. og gjorde det 2 gange. nu er den total død” Vi står derfor fast på vores beslutning om ikke at behandle din projektor under din reklamationsret. Dette har jeg svaret tilbage, ved den er lang, men det er åbenbart nødvendigt at forklare dem det hele en gang til: Hej Claes Jeg har snakket med Robert i telefonen idag. i holder på jeres beslutning om ikke at lave den. derved vil jeg gå videre med denne til forbrugerklagenævnet. da jeg modtog den fra jer sidst var den ikke død som først antaget. den tænder fint op, men går i fan problem igen, derved skal i som forhandler bevise at jeg har lavet noget forkert inden for de første 6 måneder, dette kan i ikke, da den som sagt ikke er død som først antaget. men står stadig i fan problem, i begrunder det ud fra min første rma, jeg snakkede med en jeg ikke kan huske hvad han hedder,han sagde at jeg skulle uddybe den yderligere. dette gjorde jeg da jeg fik den retur, jeg ringede straks efter til jer UDEN at tænde den igen, derved forvolde jeg ikke yderlige skade på den, personen jeg snakkede med sagde jeg skulle lave en mere uddybene rma som jeg så har gjordt. at i så vælger ikke at kikke på den ( lade en tekniker se på den ) og bare afviser pakken, ja så bryder i loven igen, i har pligt til at kontrollere de rma sager for fejl. dette har i ikke gjordt. jeg står til dagligt med rma sager, jeg kender den danske købelov, hvis i mener i ikke bryder loven ved det i har gjordt, så send en mail tilbage omkring hvorfor i ikke gør dette Robert siger i telefonen at jeg selv kan kontakte optoma, men de har ikke noget dansk kontor og service, kun UK, og dette vil jeg ikke ringe til. jeg har en mistanke om at i parallelimportere jeres projektor fra optoma, da i blankt afviser min rma, jeg ved ikke om i har et service center der laver disse på garanti, elektronik-centeret gør ihvertfald ikke, har kontaktet dem via vores firma. dette kan jeg dog ikke bevise og det har heller ikke noget med sagen at gøre, jeg ser ikke sagen som afsluttet, og vil gå videre med den, så er i infomeret om dette. det vil være billigst for jer at lade min projektor komme til rep. Hilsen Brian Jeg går nu videre med sagen til forbrugerklagenævnet og har gjordt dem opmærksom på dette, både per mail og telefonisk med Robert. så må vi se hvad der sker, venter muligvis svar fra dem, hvis de altså vil svare tilbage
--
#38
Mikevds
Semi Supporter
21-10-2008 23:36

Rapporter til Admin
#37 wow dude, smid lige et punktum og et linieskift ind en gang imellem. Jeg kunne ikke læse teksten færdig fordig den var så forvirrende.
--
#39
SUPERBOY
Nørd Aspirant
22-10-2008 00:06

Rapporter til Admin
Jeg har indtil videre heller ikke haft problemer med Komplett, de er en af de få jeg faktisk ikke har hørt noget dårligt om før i dag. Og fatter ikke den behandling de har givet dig, bare det at de ikke engang har sat den til for at konstatere at den ikke var død er jo over alt kritik. Og meget meget uheldigt, efter min mening lyder det lidt som en princip sag for dem, hvilket nok er grunden til at de er "nød" til at holde på deres første beslutning. Men du skal da helt sikkert få forbrugerstyrelsen ind i det så hurtigt som muligt, kan slet ikke forestille mig at du kunne tabe denne sag...
--
Google is your friend Tag altid BACKUP!!
#40
brian knudsen
Semi Supporter
22-10-2008 00:09

Rapporter til Admin
ja den kunne måske nok være lidt svær at læse :) jeg prøver lige igen Nyt i sagen jeg har idag modtaget en mail fra en anden medarbejder som har haft snakket med Robert. efter jeg har haft telefonisk kontakt med komplett. følgende svar fra mail: Hej Brian Det ser ud til jeg fik skrevet dit telefon nummer forkert, derfor denne mail. Jeg har talt med Robert om sagen, og jeg kan forstå at han afviste sagen pga. din forsatte brug af projektoren efter du blev opmærkom på der var en fejl i kølingen. Problemet er dermed gået fra en defekt køler til en helt defekt projector. Dette er grunden til at vi afviste reperation af din projektor under reklamationsretten, da du ved at forsætte brugen fik forværet fejlen væsentlig. Din fejlbeskrivelse lød ” den skirver fan fejl. og gjorde det 2 gange. nu er den total død” Vi står derfor fast på vores beslutning om ikke at behandle din projektor under din reklamationsret. Dette har jeg svaret tilbage, ved den er lang, men det er åbenbart nødvendigt at forklare dem det hele en gang til: Hej Claes Jeg har snakket med Robert i telefonen idag. i holder på jeres beslutning om ikke at lave den. derved vil jeg gå videre, med denne til forbrugerklagenævnet. da jeg modtog den, fra jer sidst var den ikke død som først antaget. den tænder fint op, men går i fan problem igen, derved skal i som forhandler, bevise at jeg har lavet noget forkert inden for de første 6 måneder. Dette kan i ikke, da den som sagt ikke er død som først antaget. men står stadig i fan problem, i begrunder det ud fra min første rma, jeg snakkede med en jeg ikke kan huske hvad han hedder,han sagde at jeg skulle uddybe den yderligere. dette gjorde jeg da jeg fik den retur, jeg ringede straks efter til jer UDEN at tænde den igen, derved forvolde jeg ikke yderlige skade på den, personen jeg snakkede med sagde jeg skulle lave en mere uddybene rma som jeg så har gjordt. at i så vælger ikke at kikke på den ( lade en tekniker se på den ) og bare afviser pakken, ja så bryder i loven igen, i har pligt til at kontrollere de rma sager for fejl. dette har i ikke gjordt. jeg står til dagligt med rma sager, jeg kender den danske købelov, hvis i mener i ikke bryder loven ved det i har gjordt, så send en mail tilbage omkring hvorfor i ikke gør dette Robert siger i telefonen at jeg selv kan kontakte optoma, men de har ikke noget dansk kontor og service, kun UK, og dette vil jeg ikke ringe til. Jeg har en mistanke om at i parallelimportere jeres projektor fra optoma, da i blankt afviser min rma, jeg ved ikke om i har et service center der laver disse på garanti, elektronik-centeret gør ihvertfald ikke, har kontaktet dem via vores firma. dette kan jeg dog ikke bevise og det har heller ikke noget med sagen at gøre, jeg ser ikke sagen som afsluttet, og vil gå videre med den, så er i infomeret om dette. det vil være billigst for jer at lade min projektor komme til rep. Hilsen Brian Jeg går nu videre med sagen til forbrugerklagenævnet og har gjordt dem opmærksom på dette, både per mail og telefonisk med Robert. så må vi se hvad der sker, venter muligvis svar fra dem, hvis de altså vil svare tilbage
--
#41
Mikevds
Semi Supporter
22-10-2008 01:44

Rapporter til Admin
ligemeget hvad skal du have held og lykke. Umiddelbart lyder det som om du har en god sag
--

Opret svar til indlægget: Handel ik ved komplett

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning