Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Klagebrev, hvordan?

Af Semi Supporter Jdr20 | 24-08-2008 19:39 | 2660 visninger | 6 svar, hop til seneste
Skal have sendt et klagebrev til Dell, men aner ikke hvordan det skal gøres. Har kigget på nogle skabeloner på www.forbrug.dk[...] men ingen af dem passer til det jeg skal klage over. Sagen (i meget korte træk) er den at jeg d. 26 maj bestilte en m1730 over nettet. Derefter er alt gået galt, så jeg ringede og afbestilte bærbaren d. 21 juli. De var meget forstående og alt muligt, og lovede at pengene var på min konto efter 5 dage. I dag har jeg stadig ingen penge modtaget, og idioterne derinde kan ikke gøre mere!!! De siger bare at jeg skal sende et klagebrev. Og det er så det jeg skal have hjælp til nu.
--
Asus Maximus Extreme, Q9450, 4GB Corsair DDR3, Geforce GTX 280, 300 GB VelociRaptor, 1 TB Western Digital + det løse.
#1
Jdr20
Semi Supporter
24-08-2008 22:19

Rapporter til Admin
Slet ingen der kan hjælpe? Det er mange penge vi snakker om.
--
Asus Maximus Extreme, Q9450, 4GB Corsair DDR3, Geforce GTX 280, 300 GB VelociRaptor, 1 TB Western Digital + det løse.
#2
desolater
Monsterbruger
24-08-2008 22:24

Rapporter til Admin
Det er vel bare at skrive om dit forløb med sagen (huske datoer på hvornår de forskellige ting er sket) og slutte af med hvad det er du gerne vil have ændret.. Og så medsend kopier af faktura og evt. mails du har skrevet med dem. Og refererer til dem
--
#3
A38
Monsterbruger
24-08-2008 23:10

Rapporter til Admin
Hvis du har betalt med dankort over nettet og ingen vare har fået, så kan du gå i banken og bede dem om at få refunderet pengene
--
#4
TND
Ny på siden
24-08-2008 23:16

Rapporter til Admin
prøv evt at ringe til dem (www.forbrug.dk[...] det har jeg selv gjort og de havde en masse gode råd så jeg fik løst mit problem Forbrugerrådgivning: Kontakt Hotlinen på 70 13 13 30. Man-fre kl. 9-12 og torsdag også kl. 15-19.
--
Tommy D
#5
Jdr20
Semi Supporter
25-08-2008 22:06

Rapporter til Admin
Jeg overførte pengene via netbank. Har haft ringet til forbrug, de sagde jeg skulle sende en klage først inden de ville gøre noget.
--
Asus Maximus Extreme, Q9450, 4GB Corsair DDR3, Geforce GTX 280, 300 GB VelociRaptor, 1 TB Western Digital + det løse.
#6
Team_CSC_Ulrik
Monster Supporter
26-08-2008 20:24

Rapporter til Admin
#5 Ja det deres standart svar, fik det samme at vide den gang jeg skulle klage til Debitel (hold jer fra dem, med mindre i vil have stjålet jeres penge) Nåh men som der er blevet sagt, skriv en klage over dit forløb, vedlæg fakturer og mails. Du kan også prøve at kontakte din bank og hører om de kan trække pengene tilbage. Nu ved jeg ikke hvor mange gange du har ringet til Dell, men prøv da at ring til dem igen, og sig at du vil have dine penge nu. Hvis de ikke vil lytte, så bare sig til dem, at hvis de ikke har dine penge inden d.d så lægger du sag an mod dem. Jeg har selv truet med at sagsøge et firma, fordi de ikke ville betale mig pengene tilbage, og ikke besvarede min mails eller telefon opkald. Men så snart de fik en mail hvor jeg truede med at sagsøge dem, så kom pengene få dage efter. Giv det et skud og se hvad der sker :)
--
Mangler du et sted for Harry Potter-fans? Besøg http://www.azkaban.dk[...]

Opret svar til indlægget: Klagebrev, hvordan?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning