Ja som emnet lyder, så har jeg nu efter godt 7-8 ugers venten, næsten givet op at få min kærestes defekte mp3 afspiller igen, uden Forbrugerklagenævnet skal på nakken af Getmore.dk.
Jeg sendte min dames mp3 afspiller til reparation d. 10/4, og da der var gået godt en måned, sendte jeg en mail om hvordan det stod til d. 9/4, og så fik jeg dette svar med det samme:
Hej Morten
Vi har været ret underbemandede i returafdelingen og er ærligt talt en del bagud; vi er dog endelig ved at nå til bunds i "bunkerne", så der burde snart ske noget.
Beklager meget ventetiden.
Med venlig hilsen
GETMORE A/S - Returafdelingen
Det er så fair nok, enhver virksomhed kan komme bagud med reklamationerne, så jeg giver dem 10 dage mere, og intet er sket, jeg sender dem så en mail igen, og det var d. 19/4, hvori jeg gør opmærksom på min utilfredshed, og henviser dem til deres egne reklamer og ord omkring dem selv, hvor der bla. står de sørger for en hurtig ombytning osv. Det burde nok sætte skub i reparationen, men nej, nu oplever jeg så noget mærkværdigt, jeg kan ikke komme ind på deres hjemmeside fra min hjemme IP adresse hvor jeg sendte dem min sidste mail… mystisk tænker jeg og får andre til at gå ind på siten uden problemer. Er det et forsøg på at fraholde mig at få fat i dem eller er det mon bare en fejl..
Jeg syntes bestemt jeg havde hørt godt om Getmore.dk forinden, men nu sidder jeg 8 dage efter jeg har spurgt dem hvor min mp3 afspiller bliver af, med en grum mistanke om de bare har droppet sagen og smidt afspilleren ud.. godt jeg har en kvittering for afsendt pakke.
Hvad ville I stille op? Skal de have Forbrugerklagenævnet i nakken? Eller skal man møde op på adressen hvor firmaet er og få en snak med ejeren? Eller bare give dem sommeren over til at lave en defekt afspiller… som de ellers stadigvæk lover, kan blive lavet på 2-3 dage..
--
Znote 4200