Øhhh.. Hvad vil vi opnå med denne post? ..Udover at genere folk med at de ikke er gode til deres arbejde/har haft en bad day??
tsk, tsk, rend ind og lav jeres lektier! :D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #1 Det er ikke fordi at vi har noget imod TDC supporter, men... Problemet var at han benægtede at vores opsætning var korrekt, og desuden undskyldte han sig også med at det var alt muligt andet(som det jo ikke var) som var problemet...
--
Så læs dem da for helvede:
http://www.hol.dk[...]
MSN: [email protected] #0 sikke en brugbar post, den er lige så brugbar som min.
--
Just my 50 cent
#include coffee.h
for(;!CupIsEmpty();Refill();Drink()) CodeSomeMore();
#2: Der er jo også den mulighed at det ER en forkert opsætning ifølge TDC, og at den rigtige port ikke virkede af en eller anden grund. (Var brændt af eller what ever). Man må formode at manden har sat mange af de routere op, så han ved nok hvad han snakker om. (Eller også er han helt ny på jobbet, men har nok alligevel træning i TDC's udstyr, og ved når det kommer til stykket nok en del mere om konfigurationen på TDC's side end I gør).
L.
--
Dual Xeon 3.3GHz | 2GB ram | 15k/10k SCSI disks | 3500A | DVD-305S | 23" TFT
#4 Routeren fungerede faktisk helt perfekt... Og det fungerede også perfekt inden han kom... Det var sat helt korrekt op efter "TDC's brugervejledning" og det fungerede...
Problemet var at, da han kom op, så var det ikke sat korrekt op iflg. ham. Så, tja...
Men det var ikke det trådens formål var til om...
Men, jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at man skal betale penge for at få ting sat op "korrekt" og så "dur" det bare ikke...
Så vi ville bare høre om der er andre der har haft lignende oplevelser...
--
Så læs dem da for helvede:
http://www.hol.dk[...]
MSN: [email protected] Citat fra #5:
Routeren fungerede faktisk helt perfekt... Og det fungerede også perfekt inden han kom...
Hvorfor så ringe efter support? Ja, jeg spørge bare.
--
Mvh.
d.Buus
http://www.dbuus.dk[...] Kan virkelig ikke se problemmet, han har haft en røv dag og sikkert puttet et kabel i en forket port (sikkert wan porten)
--
Vil du låne server til dit hjemme lan, så smid mig en email.
#6 - der skulle laves nogen stik, og en masse andet lir .. :) og så endte det med at han ikke kunne sætte det op korrekt igen bagefter ..
--
MSN: [email protected]
Jeg er her for min egen skyld; Ik din.. Tænk over det!
Kig her for Gmails: http://www.gmailswap.com[...] Da jeg skulle have oprettet adsl insisterede cybercity på at der skulle en tekniker ud. Jeg havde haft adsl før i samme lejlighed og stikket var allerede sat op (dette fortalte jeg cybercity ved bestilling, men nej, der skulle tekniker ud). Da teknikeren kom satte jeg routeren til og det virkede, teknikeren gjorde intet! Og det skulle jeg betale 500 kr for. Jeg ved ikke hvem der har skylden tdc eller cc, men jeg synes bare det er for latterligt at man partout SKAL betale for noget man selv kan gøre.
--
They're Green and Pissed
#7 - Det kan da godt være .. Men det at han ikke prøver andre porte, er da for åndsvagt - også selvom det er forkert ifølge TDC's opsætning ..
--
MSN: [email protected]
Jeg er her for min egen skyld; Ik din.. Tænk over det!
Kig her for Gmails: http://www.gmailswap.com[...] #6
Ja det forstår jeg heller ikke.
#0
Og selv om og den virkede eller ej, så det er da en dum ide at gøre det. Men hvis det kan muntre 2 små drenge op, ja såhhh.
--
Og?
[email protected] #11 Hvis du gad at læse hvad der står i #0 og hvad #8 siger sååå ville du nok forstå hvorfor at der skulle support på... Det er jo ikke alle der ligger inde med et ondt bor...
Og vi blev ikke muntret op, vi synes bare at det er temmelig... ikke særlig godt... at det ikke fungere for en TDC supporter...
--
Så læs dem da for helvede:
http://www.hol.dk[...]
MSN: [email protected] I lære nok en dag når i bliver ældre at folk rent faktiskt kan have en dårlig dag.
Så jeg kan ikke se hvad denne post har med noget at gøre.
--
Succes is temporary Loyalty is forever
Undertegnede undskylder for eventuelle fornærmelser over for andre Hol brugere, gennem tiden.
Jeg hader fede Ole (Tobiasen)
det må så have været en RIGTIG dårlig dag :S
men sådan er det jo når man bliver gammel og grå... eller hvad!?! :S
--
Jeg har været ude for, at jeg ringer til SUpporten pga. nettet ikke kører lige pludselig.. De siger at manden der har sat det op har gjort det HELT FORKERT - og det var noget man slet ikke måtte...
Så ja, deres folk er sgu da ikke særlig veluddannede hvis de ikke kan sætte lortet op :P ?
--
For satans ...
#16
snup en tudekiks !? ;)
--
Hehe. At opleve at man er bedre til ting med computere, end de som arbejder med er har jeg oplevet en del gange. Lidt som i folkeskolen hvor man var bedre end ens egne lærere :D
--
Athlon Barton 3000+ FSB400, Ati Radeon 9500@9700, 512MB RAM, 80GB HD, SB Live!
E-Mail og MSN ændret til: [email protected] #0 -> Derfor bestiller man bare ikke en tekniker...
--
-----------------------
Hvor i allesammen grimme eller noget! ;)
-----------------------
Kim In Chul er en drengerøv
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0
og du vil have jeg skal skrive hvad? En tekniker der har en dårlig dag... jammen tillykke med at du har opdaget det. Det skal du nok selv lære en dag......
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Tjae.. kan måske godt se det er lidt ringe af ham.. Men altså i kunne jo heller ikke selv klare det.. Og nej, man ringer fandme ikke efter en TDC tekniker for at bore et hul i væggen..
Men hvorfor sagde i ikke bare at i ikke ville betale?
--
Hey
Fyren, i havde besøg af er IKKE TDC supporter,men tdc tekniker.De kan ikke brug for den store viden inden for netværk.Han følger bare det diagram for opsætning for tdc har fortalt ham.han kan være så uheldig at have fjernet kablet forkert,så hænger ip ca. 1 1/2 time.
og alle kan da have en off day.
--
P4 [email protected] ram,9800pro.xp mm. #0
Syntes at I bærer jer mere dumt ad.
--
What we do in life, echoes in eternity
Som #24 også siger, så er det ikke en supporter de sender ud, de sender en tekniker ud, som ikke nødvendigvis har forstand på netværks opsætning(eller behøver at have det).
En supporter er jo dem i får i røret når i ringer og tuder over jeres net, henter med 2 kb/s mindre end det i har regnet det ud til....
--
Hellere 10 strøg på pølsen, end 10 pølser på strøget.
0# hva med at vende den om og sige at du er for inkompetent til at bore et hul i væggen?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tror folk misforstod det med at bore et hul ..
Det var et halv meter langt bor der blev brugt - ikke lige alle der har sådan en fætter liggende ..
Men så lad det dog ligge for satan .. Ingen grund til at bringe det frem igen ..
Tror vi har fået fat i at folk faktisk er pisse ligeglade så lad vær med poste mere ..
Tak :)
--
MSN: [email protected]
Jeg er her for min egen skyld; Ik din.. Tænk over det!
Kig her for Gmails: http://www.gmailswap.com[...] #0 - lær forskellen mellem supporter og teknikker, før i dadler andre med jeres kundskaber!!!!
--
Går man ud eller ind i en havestue?
#14
Enig, når Kim In Chul en dag bliver færdig med folkeskolen og kommer på arbejdsmarkedet, lærer han nok en dag at det ikke altid går efter planen og han selv må bide i det sure æble, for at finde en løsning.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. er selv teknikkere hos tdc og jeg ved at der er lånt folk ude fra forde at de kloge folk som dyrermose har fyet 400 tenkiker og der for er det for lidt til at lave alle ting så hvis du har fået en af de folk ud kan det værer der for men jeg siger ikke at de tenikker der er hos tdc kan finde ud af det var ude ved en kunde i går efter en anden tenikker har været der for de han ikke kunde finde ud af at lave en adsl så da han smutte var der ikke noget tlf i huset og det tog en time at lave det hele så nogle af dem er nogle klaphatte
--
hol er ikke hva hol har været alle smutter thomas hvis du også smutter så HUSK lige at lige at oplode v3 ik
#32
Har de også sparet punktummerne og kommaerne væk hos TDC? ;-)
--
/out
Og jeg GENTAGER:
Ingen grund til at bringe det frem igen ..
Tror vi har fået fat i at folk faktisk er pisse ligeglade så lad vær med poste mere ..
Ville blive glad hvis en slettede eller låste tråden .. :)
--
MSN: [email protected]
Jeg er her for min egen skyld; Ik din.. Tænk over det!
Kig her for Gmails: http://www.gmailswap.com[...] #33 JEP :D er ikke så skrap til det med de skide , og . og at stave
--
hol er ikke hva hol har været alle smutter thomas hvis du også smutter så HUSK lige at lige at oplode v3 ik
hehe, sjov tråd da...
tror bare #0 har for meget tid :)
og hold nu op med at whine, brug dog jeres tid på noget andet end at lege "det kan du selv være" :P
--
It seems like I'm always getting stuck
Between the handshake and the fuck
Hmm... Ufatteligt at denne tråd er blevet så lang!
Hvorfor er det altid de tråde vi får mindst ud af der bliver længst???
--
Den der går i andres fodspor kommer aldrig foran!
#37 - Fordi sådan nogen som dig absolut SKAL skrive i dem selvom dem der har lavet tråden har sagt at folk ikke skal fucking skrive i den mere!
FÅ DET IND!
FÅ DET IND!
--
MSN: [email protected]
Jeg er her for min egen skyld; Ik din.. Tænk over det!
Kig her for Gmails: http://www.gmailswap.com[...] #38 du gjorde det da ikke bedere ved at svarer ham ;)
--
#40 I har sgu da godt nok ikke opfundet den dybe tallerken selv, hva? Pral og "jeg ved bedre", men når folk fortæller jer, hvad der foregår i den virkelige verden, så piver i ??? Glæd jer til at blive voksne!!!
--
Går man ud eller ind i en havestue?
Jeg kan stadig ikke se hvorfor det er i skal poste en tråd, omkring hvor gode i er... Nej se vi kan finde ud af noget Neeeej se mor... ja det er flot.... hmmm
Nu tvivler jeg lidt men hvis i mod al forventning skulle have en dårlig dag (hvilket jo ikke kan ske da i er så gode, kan I så lave alting 100% for hvis det er tilfældet så tror jeg sgu godt jeg vil ansætte jer for i kan jo ikke lave noget forkert i er jo guds gave til arbejdsmarked....
--
Succes is temporary Loyalty is forever
Undertegnede undskylder for eventuelle fornærmelser over for andre Hol brugere, gennem tiden.
#38 Du skal da ikke bestemme om vi skal skrive eller ej.
I har selv lavet tråden, så nu hænger i på at få høre om jeres egen dumhed.
--
#44
et spørgsmål mere hvilken form for respons havde du forventet at få det kunne jeg godt tænke mig at vide....
Skulle vi alle sammen have klappet af jer NØJ hvor er i gode.... Eller ???
--
Succes is temporary Loyalty is forever
Undertegnede undskylder for eventuelle fornærmelser over for andre Hol brugere, gennem tiden.
Ring da for fanden til tdc og sige at deres teknikker ikke er gode nok!!! : D
--
Intel Pentium 3.0 Ghz|Geforce FX 5200|1 * 80 gb seagate og 1 * 80 Maxtor
#9 vær du glad for at du "slap" med 500 kr. fra CyberCity...
Da jeg skulle have oprettet forbindelse sagde de også at de ville sende en tekniker ud, selvom jeg frabad mig det... men jeg var hjemme og vågen kl 6 (der stod 8 på det brev de havde sendt)... da klokken var 630 der hører jeg postkassens meddelse bippe om ny post.. jeg trasker ud og ser et fucking brev fra en tekniker som havde noteret han havde været der kl 840... jeg venter så til kl 8 (dengang) til CC's kunde"service" åbnede, og efter 1 time og 20 min fik jeg fat i en dum sæk som sagde klokken havde været 840, og derfor løj jeg sikkert HEJ HEJ!!!
Men jeg er sgu ligeglad, jeg betalte og bad om at få en tekniker ud igen, da han så kom spurgte jeg ham hvad han bildte sig ind at køre rundt 1½ time før og dele bøder ud, det kunne have været hvem somhelst, men det var sgu ham den rigtige for han kørte straks da han hørte det... HAH! Satte selv lortet op og jeg fik ikke en regning for den episode... han var en rigtig lille bøsserøv som bare var ude på at score lidt nemme penge.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.