Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Føler mig godt nok røvrendt!! *CBB Mobil*

Af Super Supporter SystemICE2002 | 26-03-2004 11:56 | 1795 visninger | 50 svar, hop til seneste
Fuck jeg er skuffet!! Jeg har ikke bestilt andet end at rose CBB Mobil til skyerne alle steder jeg havde mulighed for det, men det er slut nu! Jeg må indrømme at jeg har mistet en del for dem, efter deres udspil i dag; ALLE ringer til 69 øre/min hos CBB... Jaja, det lyder sgu fedt nok, og jeg synes det er fedt nok at de gør det - men at de på ingen måde har intentioner om at give os der bruge 199 kr. på at oprette os som plus-kunde noget somhelst tilbage i form af taletid eller noget, skuffer mig!! Jeg ringede ind til CBB Mobil for at klage, og for at spørge om det virkelig kan være rigtigt, at de 199 kr. jeg smed på bordet for at få taletid til billigere penge, bare var spild? Men ja, det var de! De kunne ikke gøre noget, og sammenlignede det med at være uheldigt ude fx til at Januar-udsalg! ...Ja, det har de ret i, men de kan godt vise en smule sympati med os der har "støttet" dem og været kunde hos dem i lang tid, ved i det mindste bare at sætte et mindre beløb i form af taletid på vores telefoner... Ved godt at 199 kr. ikke er så meget, men det er mere princippet i det! - Jeg er skuffet over CBB håndtering, og ville lige ud med det... I er velkommen til at komme med jeres mening om sagen! Til at slutte med, vil jeg sige at jeg ikke har nogle intentioner om at skifte teleselskab, da jeg ellers er meget tilfreds med CBB Mobil - jeg synes bare at dette er en regulær svinestreg!
--
...So whats the difference between us, we can start at the penis, or we can scream "I just don't give a fuck", and see who means it! //SystemICE2002
#1
Bambilicious
Semi Supporter
26-03-2004 12:05

Rapporter til Admin
tror du ikke du har sparet de 199 kr ved at have cbb i stedet for et andet teleselskab?
--
Just my 50 cent
#2
whis_dk
Bruger
26-03-2004 12:16

Rapporter til Admin
jeg har selv cbb, og tilfreds med det. Men en af mine venner er skuffet, da hans abonoment blev lukket efter han ikke havde tanket penge på i 3mrd..
--
Mvh. Philip/whis_dk msn + mail: [email protected] Icq: 332254877
#3
|Smash|
Nørd Aspirant
26-03-2004 12:17

Rapporter til Admin
http://www.hardwareonline.dk[...] Udregningen er lavet med Telmore's "gamle" pris (85 øre/min).
--
[email protected] Don't eat yellow snow!
#4
Duckman
Monsterbruger
26-03-2004 12:22

Rapporter til Admin
Jeg er helt enig med #0. Jeg ligger i heftig mail-krig med CBB om præcis det samme emne. Kan da lige komme med at indlæg jeg har skrevet inde på mobildebat.dk: En anden bruger skrev: "Hvis prisen på en Ford Mondeo falder 20.000 kr imorgen, skal alle der har købt den inden for de 2 sidste år så have 20.000 kr tilbage? Tag jer sammen, det kaldes udvikling. Live with it." Til det svarede jeg: "Det kan SLET ikke sammenlignes. En Ford Mondeo er en endelig og fysisk vare, som leveres når man betaler for den. Falder den i pris er det bare ærgeligt. CBB+ er IKKE en enkeltstående vare/service som leveres ved betalingen. CBB+ blev ved lanceringen fremstillet som et livslangt "medlemskab" af CBB´s loyale kundekreds. Der er med andre ord tale om en service og en særstatus som skulle leveres løbende igennem hele CBB selskabets levetid. DERFOR kan det slet ikke sammenlignes. For at understrege min pointe kan jeg da nævne at jeg i starten af februar betalte 1199,- for en Motorola A920 med 3-abonnement. Den samme telefon kunne i sidste uge, altså ca. halvanden måned efter jeg købte den, erhverves for den nette sum af en krone. Dette har jeg ikke pevet det MINDSTE over, da jeg fik min telefon i hånden da jeg betalte de 1199,- for den. Jeg har blot måttet konstatere at den er faldet med 1198,- og at det var ærgeligt at jeg købte den da jeg gjorde..."
--
3G telefoni holder!
#5
Slettetbruger2119
Mega Supporter
26-03-2004 12:23

Rapporter til Admin
Telmore gav de kunder der havde betalt de 200kr dem tilbage som tale tid.. og da de fjerne gebyret for at oprette sig hos telmore, gav de alle der inden for de sidste par uger var flyttet over til dem, alle 200kr som tale tid....
--
#6
N-Jay
Semi Nørd
26-03-2004 12:28

Rapporter til Admin
#0 Hvornår tilmeldte du dig CBB+? Hvis det var indenfor den sidste måned kan jeg godt forstå at du brokker dig, men ellers synes jeg at det er noget piveri. Uanset om det er en vare eller en service man køber sig til, kan det altså ske at skidtet bliver sat ned.
--
=OD
#7
SystemICE2002
Super Supporter
26-03-2004 18:02

Rapporter til Admin
#1 ----> Jo, jeg har sparet lidt penge, men ikke hvis man medregner de 199 kr. som jeg måtte slippe for at ringe billigt! ...Jeg kan så tydeligt huske at jeg overvejede om det ville være smart, og jeg kom frem til, at jeg var sikker på at være kunde hos CBB i i hvert fald 2 år frem, og jeg regnede på det, og kom frem til at jeg helt sikkert ville spare penge på tilbudet! ...Jeg havde selvfølgelig også taget med i overvejelserne, at priserne selvfølgelig ville falde endnu mere på et senere tidspunkt, men så regnede jeg da med, at jeg som plus-kunde, stadig ville få det billigere... Til såsom 55 eller 59 øre/min, som CBB's direktør selv udtaler, at de er klar til at gå ned på. Well ja, men jeg er åbenbart ikke den eneste der føler sig snydt, og det er jeg da glad for at høre - for jeg håber at CBB for øjnene op og indser at det var noget lort de fik lavet, og kvitterer med en 50 kroners taletid på vores konto - det ville gøre mig mere end glad og tilfreds!
--
...So whats the difference between us, we can start at the penis, or we can scream "I just don't give a fuck", and see who means it! //SystemICE2002
#8
Benz
Elite Supporter
26-03-2004 18:45

Rapporter til Admin
Ja, jeg vil da i hvert fald føle mig godt og grundigt taget i røven. Dette nummer skulle de ikke lave overfor mig. Det er nok der forskellen er på Telmore, og så alle de andre.....
--
Never get high on your own supplies!
#9
QpoX
Junior Supporter
26-03-2004 18:54

Rapporter til Admin
Tag TDC Mixit eller noget der pass dig! Har kun haft få problemer med TDC og har så snakket med dem og fundet en løsning! har haft CBB mobilix orange og sonofon de er nada værd! og skal ikke rør de andre!
--
http://qpox.net[...] Min side irc://irc.qpox.net:6667<- Min irc server http://deltacom.dk[...] Electronik til billige penge.
#10
Jackal
Gæst
01-04-2004 22:04

Rapporter til Admin
Ja der er sq mange der er sure.. Tjek den gode service jeg fik.. NOT http://coolwars.suxx.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#11
nOel
Junior Nørd
01-04-2004 22:15

Rapporter til Admin
#10 Sådan er livet... Det er surt, men sådan er det jo bare. Jeg har også betalt de 199,00 og føler mig langt fra røvrendt, jeg tog bare en beslutning på et forkert tidspunkt. Må dog siges at jeg ikke har meget til overs for folk der skriver: "Jeg vil aldrig anbefale jer til andre, og fjerner Jer fra bannersystemet", hvad skal den kommentar gøre godt for? Kan personen i den anden ende gøre for at folkene bag CBB mobil har sænket taksterne? Og jeg tror ærlig talt de ser stort på om du fjerner dit banner.... Just my 5 cent.
--
Mail: mailto:[email protected] | Web: http://www.noel.dk[...]
#12
Nosfer@tu
Supporter Aspirant
01-04-2004 22:16

Rapporter til Admin
jEG HAR BARE 1 SPØRGSMÅL! Skal jeg indbetale 199 kr for at få det til 69 øre i minuttet når jeg er betalende mobilkunde?
--
Abit IC7-G | P4 [email protected](SL6WJ)| 2 x 256 Mb PC4000 A-Data | Alpha 8942+120 MM Papst 26 Db | 160 Gb WD | TT 6000Alu | G3ti200 | 15"Acer AL532 TFT | Mx700+Funcmat 1030 |
#13
nOel
Junior Nørd
01-04-2004 22:19

Rapporter til Admin
#12 Nej, det gælder ALLE kunder.
--
Mail: mailto:[email protected] | Web: http://www.noel.dk[...]
#14
supra
Maxi Supporter
01-04-2004 22:23

Rapporter til Admin
#15
KiLLaH
Maxi Supporter
01-04-2004 22:26

Rapporter til Admin
#0 - Det kan iøvrigt slet ikke svare sig at betale de 200kr medmindre du taler sindsygt meget.
--
Jeg tager forbehold for ALT. MSN: [email protected] ICQ: 19922945 [ http://www.h2okoeling.dk[...] ]
#16
Jackal
Gæst
01-04-2004 22:32

Rapporter til Admin
#11 meget muligt du ikke har det! Men hvorfor skulle jeg gøre noget for CBB.dk når de ikke gør noget for mig?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#17
Lars2222
Maxi Supporter
01-04-2004 22:35

Rapporter til Admin
Jeg fyldte på for 200kr på min telefon igår (30 Marts 2004), går da ud fra jeg så taler til 69 øre i minutted ?? og jeg har fået taletid for alle 200?? Har jeg forstået det rigtigt nogen har betalt for at blive plus kunde hvor de har betalt de 200 for at kunne ringe til en billigere takst men uden at få for 200 taletid oven i
--
#18
Woll
Gigabruger
01-04-2004 22:41

Rapporter til Admin
Det er faktisk fint med alt det prirod, da det giver priskrig. Den bedste priskrig opstår når det er lidt på skift hvilke der er billigst. Jeg er den lykkelige ejer af et Telmore abonnement.
--
--Kongen af Jylland--
#19
MaD
Semi Nørd
01-04-2004 23:07

Rapporter til Admin
Den 14. marts modtog jeg et tilbud via sms fra cbb, at jeg nu kunne blive plus kunde for 99 kr. - halv pris af normalt! Regnede lidt på det, og fandt ud af jeg skulle tale 6½ time før de penge var hentet ind igen! Det lød da meget fair, så jeg tilmeldte mig(ringer selv op 2-3 timer om måneden - kein fastnet) Synes det er lidt dårligt af dem, havde været helt fint hvis de havde indsat de 100 kr. eller lign. beløb på ens taletidskonto, men deres "tilbud" virker lidt som om de lige skulle have lokket nogle kunder i fælden inden prisnedsættelsen der efter al sandsynlighed var planlagt allerede der...
--
P4 200@240 MHz fsb = 42 ... WTF??
#20
Jackal
Gæst
01-04-2004 23:26

Rapporter til Admin
#17 Ja man betalte før i tiden penge for at få nogle fordele over for "normale" kunder. #19 Ja skal sq ikke undre mig, de havde planlagt det der.. De skulle tjene lidt cash!! Og det har de sq også gjort... Jeg har f.eks. ikke tjent det hjem, meldte mig ind i plus i den tro, at jeg fremover altid ville havde flere fordele end andre som ikek var plus.. Men lige nu findes plus ikke mere, og jeg har ikke fået noget ud af de 199 kr!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#21
Khans
Junior Nørd
02-04-2004 13:54

Rapporter til Admin
okay lad mig lige forstå det ret. Du betalte 199,- for at blive oprette som + kunde som får de billigste priser m.m Her nogle måneder senere kan ALLE uden at betale oprettelse/blive +kunde få den billigste pris?
--
They´re coming right for us!
#22
MaD
Semi Nørd
02-04-2004 16:02

Rapporter til Admin
#21 Det er korrekt. De penge folk har brugt på at blive + kunde gavner dem intet nu, med lidt held har man fået snakket de mange timer man skulle for at hente pengene hjem på den meget korte periode...
--
P4 200@240 MHz fsb = 42 ... WTF??
#23
Jackal
Gæst
02-04-2004 17:43

Rapporter til Admin
Ja, men en anden ting er, at de faktisk har fjernet en service man har betalt for... CBB plus findes jo ikke mere...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
Duckman
Monsterbruger
02-04-2004 18:00

Rapporter til Admin
#23: Det er nemlig korrekt. Man har købt en livslang ydelse hos dem, og så nedlægger de skidtet. Og det er fandme for dårligt. Jeg ligger STADIG i mail diskussion med dem, og hvis de ikke giver sig så flytter jeg til Tele2 og melder dem til forbrugerombudsmanden for svindel....
--
3G telefoni holder!
#25
Benz
Elite Supporter
02-04-2004 18:05

Rapporter til Admin
#10 Jeg har lige læst din korrespondance med CBB, og jeg må sige at jeg er rystet over deres arrogance overfor deres kunder. De er åbenbart så trængt økonomisk, at de ikke vil betale de penge tilbage. Sådan kunne det godt lyde i hvert fald. GL med Telmore - det valg kommer du ikke til at fortryde. Det lover jeg dig ;-)
--
Never get high on your own supplies!
#26
Duckman
Monsterbruger
02-04-2004 18:13

Rapporter til Admin
#25: Gu er de ej økonomisk trængt, de er såmænd bare nogle dumme svin. De tjener skam kassen, og har et pænt overskud, så det er ikke dér skoen klemmer. Mht. Telmore så skiftede jeg FRA Telmore til CBB da TDC købte den første andel af Telmore, ikke fordi jeg var utilfreds med servicen fra Telmores side, men af pricipielle årsager. Nu regner jeg så med at skifte til Tele2, til trods for deres elendige rygte. Ved ganske enkelt ikke hvor man ellers skal gå hen?
--
3G telefoni holder!
#27
krabo
Junior Supporter
02-04-2004 18:23

Rapporter til Admin
#24 LOL. Er du 10 år gammel? Melder dem for svindel, nej nu dør jeg af grin. Du har læst betingelserne og accepteret da du tilmeldte dig. Grow up og fri os fra flere uintelligente udgydelser tak.
--
Mail: [email protected] ICQ#: 8904541
#28
Duckman
Monsterbruger
02-04-2004 18:32

Rapporter til Admin
#27: Du kan sq selv lukke for dine uintelligente ytringer. Det er tilsyneladende DIG der ikke har læst de betingelser du selv referer til: "CBB Mobil kan varsle ændringer i priser og vilkår med 30 dages varsel." og "Sker der ændringer, som kun er til din fordel, vil de træde i kraft uden varsel. " Der blev IKKE givet 30 dages varsel, og annulering af mit dyrt indkøbte +medlemskab kan vel næppe kategoriseres som værende "til min fordel"? // grimt sprog fjernet
--
Sidst redigeret af L00t
#29
Jackal
Gæst
02-04-2004 18:45

Rapporter til Admin
#28 Ja LIGE PRÆCIS!! Jeg har da ikke fået at vide, at de ville nedlægge plus servicen. Det beviser jo bare, at de ikke engang følger deres egne vilkår!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
L00t
Super Supporter
02-04-2004 18:47

Rapporter til Admin
Smiler lidt af #10. Den respons du får på din henvendelse er da så professionel som det kan blive. Manden du skriver med har nogle retningslinier han skal følge, og det gør han - pænt og sagligt. #27 Der blev IKKE givet 30 dages varsel, og annulering af mit dyrt indkøbte +medlemskab kan vel næppe kategoriseres som værende "til min fordel"? Der er ingen ændring i forhold til det abb. du havde før. Du har betalt på et uheldigt tidspunkt, og det er da ærgeligt - og på sin vis dårlig markedsføring - men CBB er i deres gode ret.
--
Sidst redigeret
#31
Duckman
Monsterbruger
02-04-2004 18:51

Rapporter til Admin
#30: Kan se at du har fjernet "grimt sprog" fra mit indlæg, hvilket i og for sig også er ok. Men kunne du så ikke lige fjerne de udsagn der førte til at jeg overhovedet fandt mit grimme sprog frem? #27 kalder mig "10 år gammel" og "uintelligent", hvilket jeg ikke finder uacceptabelt.
--
3G telefoni holder!
#32
Jackal
Gæst
02-04-2004 18:52

Rapporter til Admin
#30 Ja det har han.. Men det ændrer jo stadig ikke ved, at de har taget en service væk vi har betalt for... Har netop lige skrevet til dem igen.. Og gæt hvad jeg fik som det første svar?? Standard mailen... "Tak for din henvendelse. Som følge af den seneste markedsudvikling har vi valgt at sænke prisen og samtidig øge gennemskueligheden i vores produkt. Derfor tilbyder vi fremover vores kunder en fast lav minutpris på kun 69 øre....." osv resten kan jo ses i mit kontakt forløb på #10
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#33
L00t
Super Supporter
02-04-2004 18:54

Rapporter til Admin
#32 De har jo ikke fjernet servicen. De har bare åbnet for alle andre. Der er pænt stor forskel.
--
http://www.wowqg.com[...] World of Warcraft Quest Guides Alt om quests i World of Warcraft
#34
Duckman
Monsterbruger
02-04-2004 18:55

Rapporter til Admin
Rettelse til #31: "hvilket jeg ikke finder uacceptabelt.", skulle selvfølgelig have været "hvilket jeg ikke finder acceptabelt." #30: CBB er ikke i deres gode ret, da der ikke er tale om et simpelt prisfald. Jeg købte mig til en livslang særydelse, nemlig en status som CBB+ kunde. Når jeg logger ind på cbb.dk nu, har jeg ikke længere status af "PlusKunde", altså er den "livslange" service som jeg har betalt for taget fra mig efter kun 6 måneder.
--
3G telefoni holder!
#35
Jackal
Gæst
02-04-2004 19:09

Rapporter til Admin
#33 Hvor ser du henne nu, at man er plus kunde?? Ved godt det står i pressemeddelsen, men tror vidst ikke de har tænkt den for godt igennem...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#36
Jackal
Gæst
02-04-2004 22:35

Rapporter til Admin
Jeg har selv kigget efter, kan ikke se jeg er plus kunde mere nogle steder...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#37
Jackal
Gæst
04-04-2004 21:19

Rapporter til Admin
Okay... dem som har betalt 99 kr har fået deres penge igen.. Men os som har betalt 199 får dem ikke... Det kan jeg godt nok ikke finde nogen forklaring på.. CBB taler udenom når man spørger dem: http://coolwars.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#38
Jackal
Gæst
06-04-2004 02:06

Rapporter til Admin
Så fik man sq sendt klagen til kontant og forbrugerombudsmanden...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#39
Bjerre
Supporter
06-04-2004 02:08

Rapporter til Admin
Skift dog til Telia Xpress :) ...
--
Nothing is forever except change.
#40
Jackal
Gæst
06-04-2004 02:10

Rapporter til Admin
Skifter da også... Skal bare lige sørge for CBB ikke slipper afsted med dette... Tænk lige på hvor mange tusinde de har snydt.. OG de har tjent fedt ved det...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#41
krabo
Junior Supporter
08-04-2004 18:30

Rapporter til Admin
#38 Du kan også sende det til CIA og FBI også måske. Jeg er sikker på at de også er interesseret i sagen. Og nej det er ikke mig der er uintelligent. CBB skal KUN varsle prisændringer hvis de ikke er til fordel til kunden. Hvordan kan en prisnedsættelse IKKE være til fordel for kunden? Eneste grund til at du tuder er da fordi du ikke længere kan blære dig overfor dine klassekammerater i 7.B om at du er PLUS-kunde. Enhver idiot kunne da regne ud at man for et FAST beløb (199) ikke kan købe sig til en permanent besparelse på 30 øre. Det er da LOGIK, men måske ikke for dig, men for alle rationelt tænkende mennesker ER det.
--
Mail: [email protected] ICQ#: 8904541
#42
Duckman
Elitebruger
08-04-2004 18:56

Rapporter til Admin
#41: Idiot? Hvad er det så man giver 199,- for, hvis ikke det er en permanent rabat, som i sidste ende gerne skulle overstige de 199,- således at man i sidste ende har sparet penge?! Hvis ikke formålet med Plus var at kunderne skulle spare deres investering hjem igen, så kan der jo kun være 1 andet formål, nemlig at røvrende kunderne for deres 199,- (og det er hvad CBB har gjort). Dit indlæg er arrogant,uintelligent, og får mig vitterligt til at tvivle på om den fødselsdag du har oplyst i din profil nu også er korrekt? Du er sikker på at at du ikke er født i 1988, og ikke i 1978, som du angiver? Er der tale om en slåfejl?
--
3G telefoni holder!
#43
krabo
Junior Supporter
08-04-2004 19:04

Rapporter til Admin
Forklar mig lige igen præcis hvor der står at du har fået en livslang service ved at vælge plus. Og hvem er det lige der går amok fordi han har mistet 120 kroner (LOL). Det kan da kun være en der får 300 kroner i lommepenge om måneden og nu ikke har råd til slik i 2 uger. Jeg tror alle andre end umodne teenagere ville trække på skulderen og komme videre i sit liv (hvis man da har et). Noget kunne tyde på det modsatte i dit tilfælde.
--
Mail: [email protected] ICQ#: 8904541
#44
Duckman
Elitebruger
08-04-2004 21:11

Rapporter til Admin
#43: Du har ikke fattet pointen. Jeg er FULDSTÆNDIG ligeglad med pengene. Det er min stolthed der har fået et knæk, ved at CBB er sluppet afsted med det her fis. Og DET betyder noget for mig, det gør penge (i den størrelsesorden) overhovedet ikke.
--
3G telefoni holder!
#45
Mr_Mo
Super Nørd
08-04-2004 22:10

Rapporter til Admin
#41 Så vidt som jeg har forstået det er + = VIP, ikke? Hvordan ser du det at ikke være VIP en fordel?!?!? Enhver idiot kan da regne sig frem til at hvis man bliver VIP, så har man nogle fordele nogen andre ikke har, right? eller måske kan du ikke? Måske ikke en permanent besparelse på 30 øre, men stadig fordele... Jeg tror #42 her ret omkring det med fødselsdagen, fordi selvom jeg er 87'er så kan jeg da se at hvis man køber en ting den ene dag, så skal det jo stadig være der det næste dag, medmindre det er noget specielt, eller man bliver varslet, hvilket ikke er tilfældet i denne sag. Selvom f.eks. ens bil (hvis man skal sammenligne med andre varer) bliver stjålet (sådan som det ser ud har CBB taget 200 kr, uden at give dem tilbage), så er man da stadig forsikret og får pengene igen, hvad er det der lige sker her? #43 Hehe, så man skal aldrig klage når man bliver snydt? Så hvis skal bare lade chippen.dk være i fred? Get a life....
--
Athlon 1.2GHz, Ati Radeon 9500@9700, 256MB RAM, 40GB HD, SB Live!@ Audigy 2 http://service.futuremark.com[...] http://service.futuremark.com[...]
#46
Overflow
Monsterbruger
08-04-2004 22:40

Rapporter til Admin
send mails og tråden her ind til kontant... og håb på at de tager det op i et program...
--
±¦±SDKK±¦±Ashy^ Har lige fået nyt design 29/03-2004 http://www.ashy.frac.dk[...]
#47
icemann
Junior Supporter
08-04-2004 23:48

Rapporter til Admin
Forstår godt i er sure over det, min sympati herfra ! Men til #24 hvor stod der at du havde købt en livslang ydelse hos dem ?
--
I.C.E.M.A.N.N.: Intelligent Cybernetic Entity Manufactured for Assassination and Nocturnal Nullification 2200+ processor/Geforce 4/Ti4200/512 ddr Ram/80 gb harddisk.
#48
icemann
Junior Supporter
08-04-2004 23:51

Rapporter til Admin
Til #31. He he du skriver: #27 kalder mig "10 år gammel" og "uintelligent", hvilket jeg ikke finder uacceptabelt. Så hvor bliver du sur :)
--
I.C.E.M.A.N.N.: Intelligent Cybernetic Entity Manufactured for Assassination and Nocturnal Nullification 2200+ processor/Geforce 4/Ti4200/512 ddr Ram/80 gb harddisk.
#49
icemann
Junior Supporter
08-04-2004 23:52

Rapporter til Admin
hvorfor
--
I.C.E.M.A.N.N.: Intelligent Cybernetic Entity Manufactured for Assassination and Nocturnal Nullification 2200+ processor/Geforce 4/Ti4200/512 ddr Ram/80 gb harddisk.
#50
Frederik
Gæst
27-09-2005 01:57

Rapporter til Admin
Fryd.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Føler mig godt nok røvrendt!! *CBB Mobil*

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning