Hej,
Jeg har nu ikke længet kunne modtage SMS'er og jeg mener at Telias kundeservice har behandlet mig som skidt! Som I kan se af nedenstående brev, der er hele historien også meget godt beskrevet.
Har I nogle ideer og hvad har jeg egentlig KRAV på at få tilbage i denne sag?
Tak!
Hej,
Lad mig starte denne besked med at sige jeg er ret "vred". Så fik vi ligesom det på plads
Jeg har idag siddet i 40 minutter på jeres "kundeservice" (hvis man kan kalde den det) uden at komme igennem. Jeg tror jeg har hørt beskeden "Alle vores kundekonsulenter er desværre optaget" omkring 100 gange, og det er ved at drive mig til vanvid
Det er nu 4. gang jeg kontakter jer om det samme problem og nu KRÆVER jeg at der sker noget. Mit problem er at jeg har et Telia Express abbn. og en Alcatel 735 mobiltelefon, som ikke kan modtage SMS'er. Alt andet fungerer upåklageligt, men jeg kan ikke modtage SMS'er. Første gang jeg ringede ind fik jeg at vide den skulle sendes til reparation hos telekæden, og det blev den. De opdaterede vist softwaren og det skulle hjælpe. Det hjalp ingenting.
Derefter ringede jeg endnu engang og fik at vide at telefonen var hoppet af nettet til min store forundring, da telefonen stadig havde TeliaDK nettet på sit display.
Jeg gjorde som der blev sagt, og ventede i 10 minutter med at tænde den igen da den så skulle være på nettet igen. Bad 2 kammerater og mine søstre sende et par SMS'er og det blev der gjort, men ikke så meget som en nåede frem. Den ene kammerat har TDC, den anden også Telia og mine søstre benytter Telmore. Altså 3 forskellige selskaber men kan alligevel ikke modtage!!
Nu er det vist 4 måneder siden jeg fik min telefon. Jeg har KUN kunnet modtage i 1 måned ud af de 4 hvilket jeg finder RET dårligt. Jeg har betalt mine regninger, hvilket vil sige at jeg har indbetalte 4x 120 kr. for at kunne bruge fri SMS - men hvad nytte har jeg af det?
Enten får i repareret jeres net, eller hvad der er galt og ellers er jeg så godt inde i købeloven at jeg ved det her er lige på grænsen til at jeg kan trække mit køb tilbage, også kan i få fornøjelsen af at returnere hver én øre for mobiltelefon og abbn.
Jeg håber at I får løst problemet, og som et plaster på såret giver de næste 2 måneder abbn. gratis. (2x 120 kr)
Det er ihvertfald det mindste I kan gøre - nu har jeg lidt nok, og jeg har fået rigeligt af det her!
Kontakt mig venligst hurtigst muligt, og jeg finder mig ikke i en svartid på over 4 dage fra denne dag. Håber vi finder en løsning på denne problemstilling. Tak
/Jens Christian
PS: Nu er vi oppe på 50 minutter og stadig har ingen besvaret mit opkald. Strejker jeres kundeservice?
--