Jeg ville beholde pakken til han svarer dig. Du skal jo ikke betale fragten frem og tilbage hele tiden. Så må personen selv lige vende retur.
--
Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H150i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms 144 hz |
#1 - Han svarede mig da den kom retur første gang, han betalte for fragten men skrev ikke yderligere til mig.
--
Helt fucked, det er da også en gene at du skal ligge og køre på posthuset 3 gange med samme pakke wtf.
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
--
Sidst redigeret 19-11-2024 10:18
Hvis det var mig og person har gjort det to gange så ville jeg bare give køber penge tilbage og finde en anden køber for det er åbenbart ikke vigtigt for køber og hente pakken til tiden og han spilder ens tid
Jeg ville på ingen måde give ham chance nummer 3 en gang okey det kan ske to gange nej så fortjener man ikke flere chancer
--
Define 7 XL / Prime TX750 / X570S Carbon / 5900x / Phantom Spirit 120 EVO / 32 GB 3600 MHz / RX 6800 Pulse / WD SN850x
#4 Hvorfor i alverden skal køber have penge tilbage? Han kan bare hente sit kort, 2x håndtering af en postmand kan et motherboard ikke ligefrem have godt af.
Så skal manden spilde endnu mere tid på at forsøge at sælge varen igen.
Det er hans problem hvordan han henter lortet, det er hans ting, og OP kunne i bund og grund være ligeglad da hans del af handlen er afsluttet!
Det er simpelthen for ringe at man gør det ikke een men TO GANGE.
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
--
Sidst redigeret 19-11-2024 10:21
#4
kan ikke se hvorfor jeg skal give ham pengene retur når det er hans fejl at han ikke henter det.
det ville være noget andet hvis jeg ikke har sendt den til tide eller noget, så havde jeg nok sendt ham pengene..
Jeg giver ham et par dage også ser jeg hvad jeg vil gøre med de 2 MB
--
#6 Der er 2 løsninger.
1. Du kontakter på ny sælger og giver ham en rimelig tid, til at få arrangeret endnu en levering, som han selvfølgelig betaler for. Svarer han ikke så sender du pengene retur (minus fragt omkostninger) og sælger dem en anden.
2. Du giver køber pengene retur (minus fragt omkostninger) og sælger dem en anden.
Vælger du at sælge dem til en anden, smide dem ud eller på anden måde bortskaffe dem, så SKAL du returnere pengene til køber. Da køber har betalt, så er de 2 MB hans, uanset hvor mange gange han fejler at afhente dem i tide.
--
Vil også sige efter 2 gange har køber mistet sine penge..(hvis ikke han er indlagt eller andet ALVORLIGT har gjort han ikke kunne afhente)
Find du bare en ny køber... (kan jo blive et helt guldkort det der..lol)
--
I may be crazy But I'm not stupid....
No One Dies A Virgin - In The Very End Life Fucks Us All
--
Sidst redigeret 19-11-2024 10:55
#7 - kan godt se logikken i det du skriver, men det er jo ikke mit ansvar at han skal hente sin pakke? - så kan ikke se hvorfor jeg skal betale tilbage når det er privat salg?
tror ikke der er mange der vil gøre det haha
--
Naturligvis skal du sende ham pakken igen, når han henvender sig...
Nu smider du pakken på hylden og afventer, når køber henvender sig, må han betale endnu en gang fragt, MEN også betale dig eks 100-200 kroner for at gå på posthuset.
Der kan blive en hel forretning ud af at gå på posthuset hvis køber forsætter med at kvaje sig.
Vi er nået dertil hvor du skal have din tid rimeligt betalt, og det dækker de 100-200 kroner vel.
(Du har både skulle afhente og sende pakken, 100 kroner pr tur til posthuset er vel fair, så jeg tænker 200 pr fremsendelse der skal ske fra nu)
--
Sidst redigeret 19-11-2024 11:24
#10 - planen er også jeg giver ham 14 dage til at henvende sig til mig, da jeg har skrevet til at ham at at jeg får pakken retur igen igen
--
#9 Det handler ikke om din holdning, men om lovgivning. Det er ulovligt at tage imod betaling for en vare eller tjeneste uden at levere den, og det kan medføre strafferetlige konsekvenser for dig. Hvis du ikke sender den aftalte vare, men beholder pengene, kan det betragtes som bedrageri eller svindel, hvilket er en form for tyveri. Der er ingen undtagelse i lovgivningen som giver dig ret til at beholde pengene, blot fordi han ikke har hentet sin pakke til tiden.
Beholder du både pengene og varerne så vil jeg klart opfordre køber til at kontakte politiet.
Jeg tror helt bestemt, at de fleste ikke ønsker at begå bedrageri eller svindel.
Kan godt se, at det hele er lidt træls og irriterende for dig. Men det er konsekvensen ved at sælge ting privat. Du skal selvfølgelig ikke dække omkostningerne til den fortabte fragt. Men foruden dette, så er det 100% dit ansvar enten at levere den aftale vare eller returnere beløbet.
--
#12
Sælger kan smide den på hylden i 2 eller 5 år (jeg kan ikke huske hvor længe), derefter mister køber sine rettigheder pga forældelse.
Ligesom man ikke bare kan komme efter 10 år og opkræve en gæld man ikke har rykket for jævnligt.
--
#12 - jaja det kan godt være men jeg kan jo ikke blive ved med at sende pakken på min bekostning, så ender det med at jeg kommer til at betale mange penge for fragt fordi den vil komme retur til mig igen og det er jeg ikke villig til.
jeg venter til han svare mig også tager jeg den derfra
--
Jeg ville ikke gide bruge tid på det projekt.
Betal manden, minus porto og sælg bundkortene til en der mangler.
--
Goats are better people
#12 Manden har leveret varen som aftalt. Kan ikke se hvordan det er #0 problem at den kommer retur 2 gange.
Det skriv der er jo i tilfælde af man tager mod penge og ikke får den afsendt?
Sygt dårlig karma af køber. :D håber i finder ud af noget #0
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
#16
Ville du kunne se problemet hvis du ikke havde fået afhentet en pakke fra Proshop og de bare beholdt dine penge?
(Hvor mange gange køber ikke afhenter er ikke
juridisk vigtigt (med mindre vi taler årevis), ej heller om det er firma eller privat som afsender)
Sygt dårlig karma af køber.
Ja med mindre køber har en rigtig god grund, det sker jo livet kommer på tværs af vores planlægning.
(Eks egen eller nært familiemedlems sygdom etc)
--
Sidst redigeret 19-11-2024 12:20
Jeg ville mene at varen er overgået til køber og køber har afbrændt sin egen fragt. Så man brude man bare melde køber "hent din vare inden 14 dage ellers vil man bortskaffe varen" så der adviseret intension og givet køber dato for handling. Ellers kunne køber påstå en masse, der måske (usandsynligt dog) holdte lidt vand i retten. Ikke at det ville komme dertil da Politiet ikke har de resurser, det er blot princippet.
--
#18
Politiet ville aldrig blande sig i en civil sag som denne her.
Vi er ude i en blanding af aftaleloven og købeloven (mellem private her). Der er en klar aftale om levering, hvor køber misligeholder deres del af aftalen (afhentning af pakken). Sælger har selvfølgelig ret til at få dækket sin del af skaden i forbindelse med misligholdelsen (fragtomkostningerne), men kan ikke kræve bare at beholde både beløbet for varen, og varen selv, medmindre der har været en klokkeklar aftale om andet forud for handlen.
Det stiller derfor 2 reele løsninger.
Ophæv købet, og refundér beløbet (minus udgfiter / rimelige omkostninger forbundet med fragten)
Aftal en ny levering (mod endnu en betaling af ekstra udgifter).
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
ville give ham pengene tilbage minus omkostninger, og finde en anden køber.
det der med ''nå men jeg har jo forsøgt at sende den, beholder da bare pengene'' holder sgu ikke.
--
Jeg har heller ikke tænkt mig at beholde pengene eller varen.
synes bare det er mystisk at han ser min besked på at han skal overføre xxkr for yderligere fragt, men ikke skriver noget efterfølgende., har forsøgt at ringe til ham 2 gange i dag men kom ikke igennem
--
Kan du ikke bare lade være med at modtage den, når den kommer retur til dig?
Så må køber afhente den ved postvæsenet et eller andet sted.
--
#22 - ved faktisk ikke hvordan det fungere som afsender om den ender hos mig ?
--
Alternativt er det bare at få klistret hans adresse på som afsender, så kommer den vel retur til ham selv.
Han har jo ligesom tilkendegivet at han har været for sløv, men det må være hans problem.
--
ASUS STRIX 4090 | R7-7800X3D | 32GB 6000MHz | ASUS b650 PLUS | Samsung EVO 960 250GB | KeyChron Q6 | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#21 Man kunne ellers gå få den opfatning i forhold til dit indlæg i #6. Der fremgår det at du ikke har i sinde at tilbagebetale pengene.
--
altså jeg har ikke skrevet at jeg IKKE vil, men kan bare ikke se meningen i at jeg skal det, da han er sløv/doven med at hente pakken som jeg har sendt 2 gange.
--
#26 Er med du ikke ikke ORDRET har skrevet du ikke vil, men står det ikke lidt imellem linjerne... Igen i #9. Men altså... Jeg havde nu også været tilbøjelig til ikke at betale tilbage, alt eftet beløbets størrelse. Jeg gider sgu ikke rende gratis på posthuset ad flere omgange til ingen verdens nytte.
--
vi snakker om et beløb på : 677,-
kan sagtens sende den igen til køberen, men med garanti at den kommer retur til mig, så det nytter ikke lige pt
--
#28 Jamen så er svaret jo ret nemt. Send de penge retur og find en ny køber. Du har tydeligvis opgivet håbet om, at lykkedes med at sende varen til køber. Forstår ærligt ikke, at debatten kan fortsætte meget længere.
--
Sidst redigeret 19-11-2024 14:47
jeg søger skam ingen undskyldninger.
for det første kan jeg slet ikke bruge varen og er SLET ikke interesseret i at beholde varen sådan generelt.
kan bare ikke sætte mig i at jeg virkelig skal sende ham pengene retur fordi han ikke afhenter varen udelukkende hans fejl.
--
#30
Du kan jo også sende varen frem og tilbage og se om han henter den på et tidspunkt, det er bare et spørgsmål om du ikke har bedre ting at bruge din tid på
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#30 igen hvor meget af din tid vil du spilde på det? du har forsøgt to gange uden held så drop det send ham penge retur og find en anden køber det er ikke det cirkus værd slet ikke når køber ikke gider svare
Det er ikke din skyld det er der ikke nogle der siger men det er sgu ikke din tid værd på det der fis så igen find en anden køber ja det er skide surt og irriterende men det er der ikke noget og gøre noget ved
Giv ham et minus på sælger/køber listen og slut den sag af
Det er ikke alle købere der sådan men der er altid min en der dårlig
--
Define 7 XL / Prime TX750 / X570S Carbon / 5900x / Phantom Spirit 120 EVO / 32 GB 3600 MHz / RX 6800 Pulse / WD SN850x
--
Sidst redigeret 19-11-2024 15:03
sæt varen til salg igen, og fratræk første køber alt det bliver solgt mindre for plus fragt og spildt tid.
--
Do You Know The Score ? We Do http://www.FmFreaks.dk[...] Gi køber pengene tilbage minus fragt hvis du har betalt ekstra for det og sælg bundkortene som afhentet på adressen fordi du ikke vil risikere at stå i samme situation igen
Kom videre med de bundkort
Næste
--
Sidst redigeret 19-11-2024 15:25
Æd pengene op, send regningen til køber så han kan se pengene er godt brugt....
Havde jeg været køber ville jeg ikke engang være blevet fornærmet, men lært en ting eller 2..
Det kan koste at sidde på sin flade og IKKE foretage sig noget..
--
I may be crazy But I'm not stupid....
No One Dies A Virgin - In The Very End Life Fucks Us All
--
Sidst redigeret 19-11-2024 15:35
Kedeligt input til en ellers spændende debat, men.. Har i/køber overvejet at sende pakken med omdeling? :-)
Hele forløbet er vel et fint eksempel på hvordan man kan spare sig fattig - problemet er bare at størstedelen af ekstraomkostningen nok ligger på sælger, som bruger ekstra tid og energi.
--
Sidst redigeret 19-11-2024 16:03
Kan kun give Sejr93 og Gasolin credits her.
#0 hvad er det du søger udover det svar?
Der er mange 'sjove' selvjustits tilløb, men de holder bare ikke! Uanset om 'køber' har ageret klaphat!
Hvis #0 har foresået forsendelse har varen IKKE været overdraget, da pakken ikke er modtaget.
(Her ville der nok være mere af en gråzone hvis køber selv havde håndteret pakke betaling).
#0 det er røv, men glæd dig over at du ikke er blevet direkte scammet: du har fået penge til at dække udgifter (desværre ikke spildt tid).
Gider du det ikke en anden gang er det beklageligt, men forståeligt. Der er noget med en plus/minus liste man f.eks. kan vælge at defaulte til at handle remote med.
--
#16Ville du kunne se problemet hvis du ikke havde fået afhentet en pakke fra Proshop og de bare beholdt dine penge?
#17
Hvis jeg overhovedet ikke gav noget som helst former for lyd fra mig andet end at bestille varen igen og der er blevet forsøgt af 2 omgange. Ja så skulle proshop satme have mulighed for bare at afskrive sig varen, de kan ikke sælge den i de 4 uger sådan noget tager. Og så kommer den retur en 3. gang batteret af postmanden.
Jeg har købt nok til at vide at 1 gang afsending med postmanden af elektronik, er nok af et gamble til om det er smadret eller ej. Tør slet ikke drømme om hvordan 3x fragtmand håndtering af samme pakke ville se ud. Alene det bånd de flyver ned af hos gls :S
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
--
Sidst redigeret 19-11-2024 16:20
Sælger kan helt lovligt og moralsk losse pakken ind i et skab, og afvente køber kontakter ham for genlevering, mod endnu en gang betaling af fragt.
Mon ikke køber i længden hurtigere bliver træt af at betale fragt, end sælger bliver af at sende pakken (når han alligevel er i nærheden af posthus, ingen kan kræve han sender samme eller næste dag i forhold til når køber kontakter ham).
#38
Nu er det jo altså ikke 1/3 af de pakker som sendes der smadres af fragt.
(Muligvis af dine, men ikke generelt)
--
Sidst redigeret 19-11-2024 16:24
#39
Hvis du har kigget hvor meget jeg har købt igennem tiden herinde, kan jeg faktisk meget nøje fortælle dig at cirka hver 5. pakke er smadret, forsvundet og eller har skadet noget indvendigt.
Det er en virkelig kedelig statistik.
Havde det været mig der var blevet holdt så meget for nar af køber havde jeg bare lagt pakken pænt på hylden og så sagt den kan afhentes på d. og d. adresse. Det er ikke din pakke mere, så du skal i bund og grund ikke gøre noget. Vil han sende en fragtmand ud efter den, skal han da have lov til det.
1. gang er glemsel, 2 gange er idioti.
men OM jeg gad at til at sælge det hele forfra og bruge tid på det, det er da helt slukket :D
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
--
Sidst redigeret 19-11-2024 16:28
#40
Og modsat har jeg ikke oplevet bare EN skadet pakke, på over 50 år.
I snit er det langt fra 20% af alle pakker, så gik pakkefirmaerne neden om og hjem.
--
Sidst redigeret 19-11-2024 16:28
#41
Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men jeg gætter på vi lever i 2 forskellige dele af Danmark, blot fordi det ikke fungerer sådan for dig, betyder ikke det ikke er sådan for mig :D Jeg ved også godt at det er med et gran salt da det umuligt kan være så slemt (men folk pakker også til tider dårligt.) Og så har jeg nok også været ualmindeligt uheldigt ift. At de har smidt pakker væk.
Har aldrig problemer med butikkerne som proshop osv dog, men de bliver også sendt med en anden levering til en pakkeshop, det er en bil fra gls der KUN kommer med pakkeshop pakker. Og en lastbil der afhenter burer, og ikke bare kylder pakkerne ind bag i en varevogn.
Det er 2 forskellige ting, og må ikke forveksles. Den statistik jeg skriver er udelukkende privathandel.
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
--
Sidst redigeret 19-11-2024 16:33
#40
hvis noget er skadet inden i, så er det indpakningen og ikke fragtfirmaet, der er noget i vejen med.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
#42
Som jeg skrev i #39...
Muligvis af dine, men ikke generelt
--
#43, Ahhh den holder ikke helt altid :D Kan man se den er blevet MAST så får man det altså erstattet, der er ikke en eneste af mine pakker GLS ikke har erstattet, så den vil jeg give dem! Også derfor jeg kun bruger dem, da de som regel er til at danse med.
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
Så må køber jo hente pakken, da vedkommende jo ikke formår at modtage den.
--
#45
Selvfølgelig holder det.
Du skriver endda i #42 : " (men folk pakker også til tider dårligt.)"
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
#47.
"Til tider"
Altså hvad skal man gøre ved at en truck moser gennem pakken med gaflen, eller at en pakke bliver mast mellem en palle og bilen ved hård opbremsning? Se evt linustechtips video omkring computeren fra Shark Gaming. De havde pakket den pc rigtig godt, med expanding foam og luft puder omkring. Alligevel var den blevet mast som havde den været i en tons presser.
Det holder altså ikke altid at det er pga dårlig indpakning. Og det kommer sgu end da fra en med næsten 7 års erfaring i fragt branchen...
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
Jeg kan med 19 års erfaring som chauffør bekræfte hvad #48 skriver. Pakker bliver udsat for alt for meget dårlig behandling.
Chaufførerne i de største virksomheder der leverer pakker (UPS, DHL, GLS, FedEx osv.) er så pressede at nogle gange går det lidt for stærkt, samt andre gange har de simpelthen så mange pladsproblemer i forhold til at pakke deres biler at ting bliver stablet oven på hinanden, det er slet slet ikke unormalt at man smider 50-80 pakker på en palle, smider den ind på sin lastbil, og herefter sætter en palle ovenpå den forrige.
Jeg har utallige eksempler fra mig selv, specielt da jeg var yngre og var i de første år af min "karriere", ikke noget jeg er specielt stolt af men her får i den lige alligevel, så kan i alle sidde og dømme mig :D
Da jeg kørte for et transportfirma der leverede møbler for IKEA, leverede min kammerat og jeg 6-7 tons møbler om dagen i en gammel sprinter med en max tilladt totalvægt på 3.500 Kg (læssede bilen 3 gange om dagen, men stadig vildt overlæsset). Nogle gange stak det sidste IKEA køkken lige 1-2 cm for langt ud af bagenden til at vi kunne lukke bagdørene, og så er gode råd dyre, hvad gjorde vi så? Simpelt, vi holdt simpelthen en palle op mod varerne, og så brugte vi rampen til at skubbe tingene ind i bilen, en af de her ramper der "skyder" forlængerdelen ud og ikke dem her der tipper.
Er det grotesk gjort? 100% Er der folk der endte med at skulle have ombyttet nogle af deres varer? Uden tvivl.
Men vi var simpelthen ligeglade, vi kørte i gennemsnit 16 timer om dagen, så hvis vi kunne spare 40 minutter på at lave covboytricks gjorde vi det gladeligt, det er tilstanden af transportbrancen.
--
Kunne faktisk godt være jeg sender varen direkte til hans adresse også håbe på den ikke kommer retur
--
#49 Præcis mange folk ved ikke hvad der foregår i transport branchen.
Hos ups/Rødekro kurer som jeg har været hos i næsten 7 år har vi sågar oplevet en chauffør der simpelthen ikke gad hans route mere så han smed en hel sæk med pakker ude på en mark og kørte hjem, det blev først opdaget et par dage efter da folk klagede. Vi havde ingen måde at skaffe pakkerne tilbage på da chaufføren ikke ville opgive hvor pakkerne var. Det blev også politi anmeldt selvfølgelig.
Der sker så mange ting i den branche der folk tror det er løgn.
--
Zen 7900x3d - RTX 4070ti Inno3d x3 - Aorus B650i - tridentz rgb 32gb 6000mhz c30 - Jonsbo A4 - H100i Capellix/4xP12 Max - 2tb 990 m2
Glem det, smid bundkortet ind i skabet og når han kontakter dig, kan bundkortet afhentes hvor det blev sendt retur til. Hvis du er sød, kan du sende det igen uden returadresse.
--
Sent from my i7-13700 • ASUS Prime Z790 • 32 GB CL32 G.Skill 6400MHz • NZXT Z63W • Samsung Evo M.2 2TB • PALIT RTX 4090 • NZXT H510 FLOW
Havde nok også sendt en besked noget ala det her:
"Din pakke er kommet retur til mig igen. Den kan nu afhentes på min adresse.
Hvis den skal sendes igen, kommer det til at koste betaling for min tid. Så 3 timer a 150 kr. plus fragt pris."
--
Imponerende du har sendt pakken 2 gange, jeg havde allerede efter første forsøg sagt farvel og tak, sendt pengene retur og fundet en mere seriøs køber.
Shit jeg kan blive træt af sådan nogle typer der :D
--
#19 Azakiel
Problemet er mere vedkommende/køber ikke svare, man kan derfor ikke bare lige aftalte det videre forløb. Dette er privat handel der ikke har de samme lovmæssigt grundlag som ved butik handel. Derfor skal det være aftalt ved købet for at være gældende. At folk efterlader en ting sker og bortskaffelse sker også af samme grund.
Køber kunne herefter vælge at sige varen er "stjålet" og så når Politet (som ikke kommer rundt til det) skal undersøge omstændighederne, kan man nemt melde man har adviseret vedkommende. Så er den ikke længere.
--
Sidst redigeret 20-11-2024 13:53
har forsøgt at ringe til ham og skrevet til ham herinde minimum 3 gange siden 18//11. Kan hverken komme igennem hans tlf nummer eller gennem HOL.....
--
Send mønten retur minus porto, dude.
Hvorfor bruge mere energi på personer der ikke mangler hvad du sælger.
I øvrigt; er nogle af de bundkort AM4 by any chance?
--
Goats are better people
nej det er faktisk LGA 1200 MOBO....
--
Pokkers.
Nå, men du er i et forum hvor flertallet ved hvad vi laver; prøv igen og drop handler pr PM og alt det andet hejs vi er enige om er rødt flag.
--
Goats are better people
#56
Falder det dig slet ikke ind at manden kan være syg eller indlagt, når han ikke afhenter det han allerede har betalt for, og ikke modtager sms/opkald?
--
#60 nej det gør det faktisk ikke, når pakken har været sendt 1 gang og køber har svaret efterfølgende og fået pakken sendt igen?
--
Sidst redigeret 20-11-2024 21:52
#61
Man kan vel godt blive syg efter købet og misse første forsendelse, derefter betale for ny forsendelse i håbet om man snart bliver rask, men at sygdommen går den forkerte vej og man eks ender på hospitalet.
--
Sidst redigeret 21-11-2024 05:41