Enhver svindler havde jo bare faktureret med det samme. Når du foretager en betaling via NETS (antager det er tilfældet), laver den et "tjek" om der er nok penge på kortet. Dette "tjek" skulle gerne kunne identificeres som en form for reservation (sikkert med et ID af en art). Det er dog banken og/eller NETS du skal have fat i for at ophæve den.
--
ASUS TUF B460M-Plus • i5 10400F • 16GB 2933MHz • Sapphire Pulse RX6700XT 12GB • Cooler Master Q300L • Corsair MP400 M.2 1TB
Kontakt din bank og forklar situationen. Så skal de nok hjælpe.
Hvis beløbet ikke er hævet fra dit kort, er det blot reserveret. Reservationen udløber af sig selv. Hvis ikke det sker, kan din bank også hjælpe her.
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0.
Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
Ja må lige prøve at ringe til banken.
Intet er trukket, så intet svindel, tror bare det er ligegyldighed fra webshoppen af, det er virkelig en lille shop.
Er bare ikke interesseret i handlen mere.
--
Ryzen 7800x3d | Sapphire 7800XT Nitro+ | Asus Strix B650ee
Tridentz Neo DDR5 32GB 6000MHz | KC3000 | RM1200x Shift
Deepcool LS720 SE | NZXT H7 Flow
Sidst jeg havde fornøjelsen af søvnig webshop, skrev min meget service-orienterede bank at de ikke kunne frigive reservationen, men at webshoppen skulle gøre det i deres ende.
Proshoppen ophæver eksempelvis reservationen stort set med det samme, hvis jeg afbestiller en vare, så det harmonerer jo meget godt med hvad banken skrev.
Opdater gerne tråden når du har løst problemet - det ville være rart at se om min bank er fulde af løgn eller ej.
--
Moderation efter personlige præferencer - det er nice, LOL
#4
Din bank har som udgangspunkt ret.
Banken KAN godt fjerne reservationen, men gør det normalt ikke, da det ville åbne for svindel hvor varer bliver afsendt, men beløbet ikke kan hæves.
(Derfor er det som udgangspunkt den der laver reservationen som skal fjerne den, med mindre man venter de ca 30 dage på den automatisk udløber)
--