Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen

Returret i Power ?

Af Semibruger Richeyadam | 04-01-2024 17:17 | 948 visninger | 14 svar, hop til seneste
Har man returret, hvis du køber et par gaming headsets i en fysisk Power butik ?
--
#1
MisterNiceHands
Mega Nørd
04-01-2024 17:18

Rapporter til Admin
Ja in ears - Nej
--
Signatur (Valgfri)
#2
Comicsdk
Ultra Nørd
04-01-2024 17:25

Rapporter til Admin
Iflg. deres betingelser kan du returnere in-ears i ubrudt emballage. Alm. headsets skulle ikke være noget problem. "Du skal blot levere varen retur uden skader og fuld funktionsdygtig og vise os kvitteringen. Ingen regler uden undtagelser, og her gælder returretten altså ikke digitale downloads, software, abonnementer, køkkendele, køkkener & specialbestillinger. Samt hvis emballagen er brudt på Apple produkter, in-ear headphones, mobiltelefoner, film, spil, PC komponenter, VR-headsets, hygiejneprodukter, tandplejeprodukter, hud- og kropsplejeprodukter samt forbrugsvarer som batterier og blæk."
--
Er der mere kaffe?
#3
jbred
Monster Supporter
04-01-2024 17:28

Rapporter til Admin
det bedste man kan gøre er at bestille onlin/betale online opg så afhente i butikken, så har du samme returret som internetsalg/returnering. Bestiller online og betaler i butikken = butikkens egne regler, dvs tilgodebevis eller ombytning til andet (med mindre de vil have en til at handle der igen, hvor guldfiske syndromet ala "de er dumme, jeg handler der aldrig mere" bliver sagt og man handler der igen ved næste lønning)
--
#4
Richeyadam
Semibruger
04-01-2024 17:32

Rapporter til Admin
Det var også sådan jeg havde forstået det, men der var en ven der sagde til mig, at man gav returret op, hvis du handlende fysisk i en butik, frem for digitalt. Hun sagde at hun oplevede det i Elgiganten.
--
#5
Richeyadam
Semibruger
04-01-2024 17:36

Rapporter til Admin
3# Det er præcis det jeg har gjort, så håber jeg kan afprøve headsetsene af og så aflevere dem hvis de ikke er min kop te.
--
#6
Comicsdk
Ultra Nørd
04-01-2024 17:40

Rapporter til Admin
I gamle dage nægtede Proshop mig en retur fordi jeg havde afhentet i butikken. Så måtte vi lige diskutere hvad nethandel er - jeg havde jo ligesom betalt online, så selve transporten er jo.. Anyway, det endte med jeg fik mine penge. Jeg var tæt på at finde en anden pusher, men siden er det kun blevet bedre med den biks ( for mig, i hvert fald)
--
Er der mere kaffe?
#7
Kristina
Monster Nørd
04-01-2024 17:53

Rapporter til Admin
"Ikke tilfreds med dit køb? Hos POWER har du fuld returret i hele 30 dage. Også selv om du har brugt din vare. Vi bliver triste bare ved tanken om elektronik, der står og samler støv i et kælderrum. Derfor tilbyder vi, at du kan teste din nyindkøbte vare i 30 dage og returnere det, hvis det ikke lever op til dine forventninger. På den måde sikrer vi både glade kunder og elektronik, der rent faktisk bliver brugt.Du skal blot levere varen retur uden skader og fuld funktionsdygtig og vise os kvitteringen. Ingen regler uden undtagelser, og her gælder returretten altså ikke digitale downloads, software, abonnementer, køkkendele, køkkener & specialbestillinger. Samt hvis emballagen er brudt på Apple produkter, in-ear headphones, mobiltelefoner, film, spil, PC komponenter, VR-headsets, hygiejneprodukter, tandplejeprodukter, hud- og kropsplejeprodukter samt forbrugsvarer som batterier og blæk." https://www.power.dk[...] Da headset ikke er in-ears, som det fremgår af forbeholdene i teksten, burde du være good to go. Men du kan jo altid smide dem en mail på kundeservice@[a]power.dk så har du også noget på skrift, hvis du vil være helt sikker.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#8
Richeyadam
Semibruger
04-01-2024 19:14

Rapporter til Admin
Tak for svarene alle sammen, jeg fik også skrevet med selve Power, som bekræftede at jeg havde returret både i butikken og online :)
--
Sidst redigeret 04-01-2024 19:15
#9
jbred
Monster Supporter
04-01-2024 19:19

Rapporter til Admin
//Seriøst? Slettet.
--
Sidst redigeret 04-01-2024 20:55 af Ronson
#10
MisterNiceHands
Mega Nørd
04-01-2024 19:20

Rapporter til Admin
#8 Hvis du alligevel havde planer om at skrive til Power, hvorfor gjorde du så ikke det til at starte med xD
--
Signatur (Valgfri)
#11
Fuller 8900
Monster Supporter
04-01-2024 19:49

Rapporter til Admin
#9 #10 Da fint for andre at læse med herinde, kan ikke forstå man brokker sig over sådan noget her ANDRE der læser det her, kan jo også bruge informationen!? For ja, nogle gange så er der forskel i butikker om man køber direkte i butikken (dårligere service) end hvis man køber online, og afhenter varen i selv samme butik..
--

--
Sidst redigeret 04-01-2024 19:49
#12
Richeyadam
Semibruger
04-01-2024 22:26

Rapporter til Admin
#11 Jaer, alså var også mere for at høre hvad folks erfaringer var med det, da man i nogle tilfælde kan afhænge mere på det end butikker, og havde ikke tænkt på at skrive til Power på det tidspunkt, før #7 skrev det(for at få noget på skrift). Men ha en god aften derude !
--
#13
Weide
Nørd Aspirant
05-01-2024 09:39

Rapporter til Admin
Som #2 siger og headset'et ikke lygter af røg, fordi du har et ryger hjem. Ingen vil købe et headset hvor det stinker af værtshus når de åbner pakken.
--
I5 2500K 3.3 GH--P8P67 PRO--GTX 670--Samsung 840 500 GB--Western Digital Black 500GB-Seagate 2TB-Cool master 700 Watt--8GB 1600 Kingston Hyperx
#14
Anomynous
Semi Nørd
05-01-2024 09:55

Rapporter til Admin
#4 Jeg har lige returneret noget fra elgiganten, som jeg havde købt og betalt fysisk i butikken. Ingen problemer. De reklamerer endda med det på hjemmesiden at man har lov til at tage varen i brug og indenfor 30 dage levere det tilbage hvis man har fortrudt.
--

Opret svar til indlægget: Returret i Power ?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning