Jeg oplever præcis det samme problem med mine. Det opstod pludseligt på mine venstre earbuds, der hurtigt mister strømmen på under en time, mens højre stadig har over 80% tilbage. Desuden bemærker jeg, at de bliver varme, når de oplades. Det startede for en måned siden ca.
--
Sidst redigeret 09-11-2023 09:05
#2
Lyder som samme problem, se evt.
https://www.youtube.com[...]
Det er en klar fejl fra Sonys side der er skyld i problemet, jeg ville gå til forhandleren og kræve det fikset eller pengene tilbage. Alternativt direkte til Sony, men tvivler på de vil gøre noget ved det.
--
#3 Tværtimod, Sony dækker det. Det kan dog godt være, at det alligevel er bedst at gå igennem forhandleren så de kan tage den med Sony.
Og ja, som du og #1 er inde på, så er det en kendt fejl som følge af en firmware opdatering fra Sony's side. Buds'ne bliver ladt op med for høj spænding, batterierne lider overlast, og nu har vi balladen med batterier der er blevet kørt i stykker fordi Sony på et tidspunkt skiftede til en anden model af batteri som tager højere spænding og ikke lige fik taget højde for at de ældre batterier altså ikke kan håndtere det i en firmware opdatering.
Jeg oplevede selv samme fejl på mine WF-1000XM4, de røg til reparation gennem YouSee hvor jeg i sin tid havde købt dem og jeg fik et nyt par retur. Da jeg fulgte status på servicesagen kunne jeg se, at de først blev sendt til YouSee's værksted hos Care1 og derefter tredjeparts værksted som jeg formoder er Sony selv. Servicereporten siger de bare har erstattet buds'ne.
--
-21:21:39- (Niko-h) Nå, nu skal jeg se noget fjernsyn med alle mine dejlige analer
#1
Jeg fandt også frem til den tråd og det er faktisk grunden til at jeg spurgte ind til om man skal gå direkte til Sony. Der er flere derinde som har fået opgraderet til xm5 pa. fejlen.
#3
Jeg har skrevet til Sony's kundesupport og de vil have mig til at nulstille mit headset, hvilket jeg ved ikke har nogen effekt pga. trådne som #1 linker til.
Jeg har købte mine i hifiklubben og de forhandler dem ikke længere, hvilket er lidt træls. Desuden regner jeg med at de vil sende dem til reperation hvilket jeg næsten ikke orker at vente på.
--
| Aorus Master Z390 | I7-9700k | RTX 2080 Ti Gaming X Trio | 32GB Vengeance RBG pro 3200MHz | 970 evo 500GB | Kraken X62 | Seasonic Focus plus 850W |
#5
Jeg har skrevet til Sony's kundesupport og de vil have mig til at nulstille mit headset, hvilket jeg ved ikke har nogen effekt pga. trådne som #1 linker til.
Sådan er det altid med den slags. De vil bare have dig til at udelukke alt før de går videre med den, uanset hvor dumt det virker til at være.
--
-21:21:39- (Niko-h) Nå, nu skal jeg se noget fjernsyn med alle mine dejlige analer