Hej HOL,
Nu har jeg haft mit grafikkort sendt til reklamation i 2½ uge. Grafikkortet er købt som en del af et pre-built system. Helt præcis har virksomheden (som normalt er ret vellidt herinde) haft grafikkortet siden fredag d.6 oktober, hvor GLS har meldt det leveret til forhandleren. Jeg har undervejs haft ringet 2 gange, blot for at høre om mit grafikkort var kommet frem intakt. Her har jeg haft ringet fredag d.13 oktober, hvor de lovede at ringe tilbage når de havde tjekket, hvilket de ikke gjorde. Herefter ringer jeg mandag d. 16, hvor jeg spørger om de vil tjekke og om generel status på min reklamation. Det står her klart og tydeligt at det ikke er noget der er blevet kigget på overhovedet, da kassen ikke engang var blevet åbnet ift. tjek af grafikkortets tilstand. Nu er der så gået endnu en uge og jeg har stadig ikke fået nogen som helst besked om hvordan min reklamation bliver behandlet...
Er jeg for ivrig eller bør der have været lidt information om mit forløb / en konklusion efterhånden??
--