Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Behandlingstid på reklamation?

Af Ultrabruger Sneetz | 23-10-2023 11:21 | 553 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hej HOL, Nu har jeg haft mit grafikkort sendt til reklamation i 2½ uge. Grafikkortet er købt som en del af et pre-built system. Helt præcis har virksomheden (som normalt er ret vellidt herinde) haft grafikkortet siden fredag d.6 oktober, hvor GLS har meldt det leveret til forhandleren. Jeg har undervejs haft ringet 2 gange, blot for at høre om mit grafikkort var kommet frem intakt. Her har jeg haft ringet fredag d.13 oktober, hvor de lovede at ringe tilbage når de havde tjekket, hvilket de ikke gjorde. Herefter ringer jeg mandag d. 16, hvor jeg spørger om de vil tjekke og om generel status på min reklamation. Det står her klart og tydeligt at det ikke er noget der er blevet kigget på overhovedet, da kassen ikke engang var blevet åbnet ift. tjek af grafikkortets tilstand. Nu er der så gået endnu en uge og jeg har stadig ikke fået nogen som helst besked om hvordan min reklamation bliver behandlet... Er jeg for ivrig eller bør der have været lidt information om mit forløb / en konklusion efterhånden??
--
#1
Sunbao
Monster Supporter
23-10-2023 11:38

Rapporter til Admin
Så de har haft varen i 2 uger og tager dem i den rækkefølge de kommer ind, og den ene uge har været efterårsferie hvor mange er væk. Ting tager tid, du er for ivrig, de skal nok holde dig opdateret når de er ved din reklamation.
--
Do You Know The Score ? We Do http://www.FmFreaks.dk[...]
#2
ToFFo
Guru
23-10-2023 11:40

Rapporter til Admin
Du er for ivrig. Ting tager tid, det kan være de har mega travlt og er underbemandet. Så er det ekstra frustrerende når man har en kunde der ringer/skriver hele tiden for at spørge på status efter så kort tid. Jeg forstår godt du gerne vil have det overstået, men du må acceptere at fejlsøgning kan tage tid.
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0. Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
#3
BoreBissen
Guru
23-10-2023 11:53

Rapporter til Admin
Har lige haft mit kort ovre hos Proshop, og her tog det ca. en uge inden de havde reg. kortet + lidt over en uge inden de havde testet kortet. Er du uheldig, så kan det være at forretningen sender kortet til producenten, så tager det endnu længere tid. Hvis det er til RMA hos Proshop, så kan du tjekke status inde på deres website. Kan sagtens forstå, at det kribler i fingerene for at få det tilbage så du kan game, men det tager tid.
--
Ryzen 5700x | 16 GB RAM 3200 MHz ASUS STRIX B550-F | PNY 480 GB SSD | Kingston NV2 NVMe - 1TB ASRock Rx 6800 XT 16 GB | NZXT C850 | Corsair H115i
#4
Jesper Gæst
Nørd Aspirant
23-10-2023 11:55

Rapporter til Admin
Hvis det er TopData, så så jeg på deres site at de ikke tog telefon i efterårsferien, hvilket tyder på der reelt var lukket den uge, da det som jeg husker det, er drevet af kun 1 mand.
--
#5
Sneetz
Ultrabruger
23-10-2023 12:14

Rapporter til Admin
Jeg holder mig i skindet så. Tak for at være outlet for mine frustrationer... Er træt af at spille uden grafikkort :P
--
#6
Chr4030
Giga Supporter
23-10-2023 12:43

Rapporter til Admin
Sådan en sag skal ordnes inden for rimelig tid. Det er som regel et par uger. Er fejlen kompliceret kan det godt retfærdiggøres at det tager lidt længere tid. Er varen ny, og er det noget du ikke kan undvære i hverdagen har de kortere tid. https://taenk.dk[...]
--

Opret svar til indlægget: Behandlingstid på reklamation?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE