Den er ski svær for det kan være at værkstedet siger at det er selvforskyldt (pga. brugsspor), og så skal du betale et gebyr til værkstedet for deres service. Det kan også gå den anden vej og de fixer den uden beregning.
--
10700KF | Asus Z590-Plus TUF
2x8 GB Corsair @ 3200 MHz
WD Blue 500 GB (2,5" SATA) | CM V650 V2 Gold
Gt 730 2GB | NZXT Kraken x63
Der er jo ikke andet for at sende den ind. Bed dem om at kontakte dig, inden de laver noget på regning.
Ellers hvis du har en elektronik forsikring, så brug den.
--
RTX, or not to RTX: that is the question.
Jeg har været ret tilfreds med fitbits support før i tiden (pre-google)
Min rem knækkede -her skulle jeg bare sende et billede af problemet så shippede de fluks en ny
--
Linux, både privat og professionelt
Det er aldrig umuligt at trække et kabel, so stop whining
Jeg må også indrømme Pre Google, har det fungeret godt, har også lige fået den fulde refund på 2 ionic ure (det var en del mere end urene kostede for 3-4 år siden) + jeg købte et Charge 5 som er direkte elendigt.
og har batteri problemer, jeg føler klart deres support bruger mere tid på at få dig til at køre i ring, end alt andet.
men jeg ville prøve deres support, have billeder, være ærlig om skader, og så se om de vil gøre noget, der er en sandssynlighed for de ikke vil.
--
Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan.
Tak for alle jeres input. Jeg tager den vider og ser hvad der sker ??
--
Så vidt jeg ved har du to års reklamationsret.
Der er temmelig sikkert også en producentgaranti.
Du burde måske nævne hvilken shop du har handlet i.
Der er temmelig stor forskel på hvor fair man bliver behandlet hos de forskellige butikker.
--
Den er købt ved computersalg ??
--