Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
scooterforhandleren fra helvede...Af Giga Nørd 7430 | 29-03-2022 14:24 | 3377 visninger | 61 svar, hop til seneste
nå det var en kort fornøjelse med den ny scooter, den ankommer i følgende stand, fotos siger det hele:
derudover havde han ikke skruet bolten på forhjulet, begge nøgler er bukket , jeg nævner det for ham og han svare følgende: du kan lige selv rette nøglerne ud, og ja skrue bolten på,
så går jeg den ordentligt efter idag, bagenden er ikke samlet ordentligt, der er ridser og gummi rester af lim div steder, selv på skruerne til at holde nummerpladen ....
her er blot et par fotos..
https://ibb.co[...]
https://ibb.co[...]
https://ibb.co[...]
det bedste kommer her, jeg siger efter ha ringet 8 x sagt noget nyt om han vil tage den retur, jo det vil han da gerne det koster mig dog lige 16 % af nyprisen..
SUK!
--
jep jep
Forslag;
Nu arbejder jeg selv med kundeservice.
For at fremstå bedre, og ikke blive sådan lidt.. "En kunde man ikke gider have ringer"
Så når du opdager en fejl, så tag og gå dit produkt igennem fra ende til anden og dokumenter fejlene.
Vær fair, uden at være urimelig. Ret skal selvfølgelig være ret, og dit produkt skal være iorden.
Når du så har gjort det, vender du tilbage og siger "Hej. Jeg opdagede at X. Derfor gik jeg den igennem og kunne konstatere at x. Hvordan løser vi det?"
Det kommer man langt længere med end at ringe 8 gange hver gang man finder en fejl.
Jeg forholder mig slet ikke til alt det med scooteren. Det er noget lort, men det var blot lige et godt råd. Til dig og til alle andre der ringer/skriver ind til en butik, hvad end det er til ejeren eller en der blot tager telefonen :D -- Sidst redigeret 29-03-2022 14:28 Hvis prisen var god, så er det nemt ordnet ellers.
Nu kender jeg ikke til dine hånsværkerevner, men hvis du har pillet i scootere før, så er det nemt fikset. -- SSUPD Meshlicious, 16gb DDR4 3600Mhz, RTX3070, Ryzen 3700x, SF600, B550i Strix, Kraken Z63.
Blacklist/scammers: Silvergoat, Maripyt, 2 det er en helt ny maskine, jeg købte for 2 dage siden kontakt til en pris af 20.000 kr indreg d 24/3-22 kørt 1 km.
2 første gang jeg ringede sagde nøglerne var bukket blev han hidsig så det her blir en god sag er jeg sikker på, -- jep jep --
Sidst redigeret 29-03-2022 14:32
Det er på tide af du offentliggør de forhandlere du ligger og roder med.
Jeg kan i øvrigt ikke se pointen i at få leveret et køretøj inden man personligt har synet det først.
Det giver slet, slet ingen mening.
(I tillæg - køb en Aerox eller en Neos og sov roligt om natten) -- 4 den var synet da jeg fik den, og var ude se på denne først( den var dog ikke færdig samlet), jamen manden hedder bjarne jensen mc og ligger i snejlbjerg lidt udenfor herning... -- jep jep --
Sidst redigeret 29-03-2022 14:36 Har du givet 20.000 for en knallert som skal samles fra fabrikken og synes?
--
Ja, ok, den kunne tolkes... med "synet" mener jeg at kigge den ud før køb, men det har du jo så gjort.
I mellem dit besøg og leveringen, har han så smadret maskinen og bukket et par nøgler, er det det du siger?
Det lyder sgu sært, du. -- jeg gav 20.000 for en maskine der kom hjem til forhandleren blev samlet synet og fik plader og leveret hos mig efter ja...
7 korrekt, og opdagede først noget var helt galt da jeg så hjulbolten ikke var skruet på, så gik jeg en runde idag for finde ud af hvad jeg stod med, og fandt blandt andet denne baglygte der stod gabede fordi idioten ikke formår samle det korrekt...
og så spørg jeg pænt efter ha fundet nok 8 fejl om handlen kan gå retur, jada ingen problem det koster mig 16% af mine 20.000 kr
så får noget ala 16800 og intet jeg kan gøre ved det jo vælge beholde maskinen -- jep jep --
Sidst redigeret 29-03-2022 14:40 Hvis "returret" (eller fortrydelsesret) var en del af handlen (hvilket det ikke SKAL være i fysiske butikker), så kan han ikke kræve et afslag på 16% hvis scooteren fremstår som ved levering. Hvis der ikke var returret, så kan du slet ikke forlange dine penge tilbage men derimod kræve, at forhandleren udbedrer de mangler, der er ved varen, eller giver et afslag i prisen, der dækker manglernes værdiforringelse. Hvis ikke forhandleren vil hverken eller, så må du gå til forbrugerklagenævnet.
EDIT: Det virker som om forhandlerne i dit område af ukendte årsager har rottet sig sammen om at gøre livet surt for dig. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO --
Sidst redigeret 29-03-2022 14:48 9 og jeg troede jo så man havde fortrydelsesret som alle andre steder, og udbedre skaden har jeg vitterligt ingen tiltro til, han er typen der limer skruer på nummerpladen og knækker tapperne på plast fordi han ikke kan få det mulet på med fysisk kraft. så jeg må æde det tab og han får sin maskine retur,
9 # ja det skulle man tro, og man ku os tro jeg bare er et brokhoved, derfor vedlægger jeg også fotos, for vi snakker altså en sprit ny maskine, var det brugt var det noget andet, -- jep jep --
Sidst redigeret 29-03-2022 14:49 #10 Hvis ikke handlen er indgået via internettet (mail-korrespondance, bestillingsformular mv.), så har du kun returret/fortrydelsesret, hvis det er specifikt angivet - eks. på fakturaen. Hvis jeg var dig ville jeg under ingen omstændigheder acceptere et tab på 3200,- pga den idiot. Jeg ville godt nok gå hele klagevejen, og starte en shitstorm på SoMe, så det bliver dyrt for forhandleren i stedet for dig. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO 11 jeg tager den videre men vil nu gerne lige prøve rede de kontanter hjem før jeg går i krig, for els står jeg uden en rød reje -- jep jep --
Sidst redigeret 29-03-2022 14:54 #10 Det er tilladt at brokke sig, forhandleren skal stadig levere det aftalte produkt i den aftalte tilstand, og tage reklamationer seriøst. Umiddelbart virker det som om forhandleren er en gusten stodder. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO
Der kan da umuligt være tale om en autoriseret forhandler.
Fortæl ham at han kan afhente sit skrammel og tage checkhæftet med.
Han skal nok have dækket sine omkostninger i forbindelse med reg. og klargøring.
Det kan du sgu nok ikke gøre så meget ved..
Sådan en type kommer til at trække det hele i langdrag, det bliver op af bakke, gætter jeg på.
De få kundeoplevelser der er at finde på google, lover ikke godt.
Personligt ville jeg nok tage det hug i hatten og finde en autoriseret forhandler der kører efter bogen. -- #12 Hvis du returnerer og inkasserer et tab på 3200,- så sig til forhandleren, at du har til hensigt at indbringe sagen om de 3200,- til forbrugerklagenævnet, da du ikke mener, at det er rimeligt. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO 16 hvis jeg siger det får jeg næppe mine penge.... 14 jeg har intet ku finde om ham på nettet. -- jep jep
Jeg synes du skal kontakte Kymco Danmark - Nelleman og Drewsen med det samme.
Vis dem fotos og korrespondance.
Hvis han eksempelvis har parallelimporteret, er han færdig. -- 18 han har fra dem, og har skam snakket med dem, fik en fin dialog med deres værksted som sagde følgende_:
nøglen kan du godt rette ud, men den kommer herfra så blir det tjekket så den er bukket udenfor vores lager.
røven er svær sætte på så der skal du bare lige løsne de 3 skruer bagpå ( han har sat 2 i og knækket de pins der skal sidde binde)
fronten siden, ja det ser ikke rigtigt ud den skal lige skubbes skæv ned fra siden(tydeligt se plastikken er flosset fordi han har forsøgt mule det på plads)
bolten foran skal bare skrues fast, ja det sandt, men hvad hvis jeg havde kørt en tur? hjulet ku være faldt af...
og generelt sagde de jeg ikke havde returret men han selvf sku udbedre de skader der var og lave det korrekt hvor jeg svare jamen det jo samlet forkert fra starten, hvordan kan jeg vide det gjort korrekt 2 x? stilhed... kort svar, det kan du ikke -- jep jep
I google-anmeldelser af manden, skriver en kunde at han fik leveret en demo i stedet for en ny Kawa KX 85 og at Bjarne forlangte 4000 kroner - udover de 30K kunden allerede havde betalt - for at levere en ny i stedet.
Han lyder jo umiddelbart som en dårlig oplevelse.
Held og lotto med det hele.
-- Sidst redigeret 29-03-2022 15:07 Bare ud med navnet på ham. Når man kører forretning på så uanstændig en måde, og skider på kunderne, når varen er ude af butikken, så skal det bare ud til offentligheden. De lærer det kun, hvis man rammer dem på pengepungen, og det er mere end rimeligt, at man deler sådanne oplevelser med andre, så folk kan blive advaret i mod, hvordan visse folk kører deres forretning.
Nogle er desværre så store, at de slipper afsted med deres amoralske forretningsmetoder, men de har alligevel frækheden til at påtage sig offerrollen, når/hvis kunder går dem på klingen, og bruger de metoder, som man nu har.
Grådighed og penge gør tit mennesket til et usselt dyr uden moral og anstændighed, og det er en sørgelig udvikling i samfundet og verden, som bare bliver tydeligere og tydeligere.
Jeg håber, du får alle dine penge tilbage! -- #21 Det står i #5: Bjarne Jensen MC -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO --
Sidst redigeret 29-03-2022 15:14 jeg overvejer om jeg er nød til lave et stykke papir med vores mundlige aftale og få en kammerat om skriver under og vidne, for hvad hvis han får sin maskine retur der jo intet der fraholder ham fra beholde penge og sige han ikke har maskinen?... -- jep jep
Hvis han ikke er til at tale med, står du jo bedre ved at æde tabet.
Jeg skal ikke diktere dit show her fra, jeg ville nok tage ud til ham med scooteren og gå den igennem sammen med ham og pege på fejl og mangler og se hvad han så siger.
Telefon og email er for slattent i den sammenhæng.
Tag din homie med så I er to til et referat ;) -- Sidst redigeret 29-03-2022 15:17 #23 Du skal have papir på at have afleveret den ved forhandleren, og hvis beløbet returneres i kontanter, så skal det fremstå på papir hvor stort beløbet var. Jeg mener det er et lovkrav, noget med hvidvask eller skat eller sådan noget.
Du kan evt. bruge din mobiltelefon til at optage samtalen med ham. Bare husk at en mobil i lommen er rigtig dårlig til at optage lyd, da mikrofonen gnider mod stoffet, så hold den i hånden - evt. med kamera slået til. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO --
Sidst redigeret 29-03-2022 15:19 24 har overvejer tage den ud til ham men så har vi et andet problem, så kan han jo sige hov det gået kaput under transport osv osv...... så vil jeg hellere den blir stående og han selv får lov hente.
men det er et helvede det her, og er sikker på det ikke blir så ligetil -.-
han sagde jeg skulle have min underskrift og så ville han gå hjem overføre beløbet retur, men igen hvis han snyder hvor stor tiltro bør jeg så have til dette? jeg overvejer lave en seddel der står den aftale vi indgår med maskine stelnummer beløb dato osv, og så få en kammerat om som 3 part vidne. -- jep jep --
Sidst redigeret 29-03-2022 15:20
26
Jamen.. han ville jo sige det samme hvis du lader den stå på adressen, hvis han er så halvbagt som vi er på vej til at konstatere inden der rent faktisk er forsøgt med en ansigt til ansigt-samtale.
Tal ordentligt til manden og peg på det hele.
Du kan jo lufte din samtale med importøren, hvis det bliver nødvendigt.
På med den konstruktive hat og tag styringen.
Det er dine penge, makker. -- Hvis forhandleren er det gamle brdr. Jensen motorcykler, så har de nu altid haft et noget blakket ry i mc verdenen. Til trods for deres fine Thrustpilot anmeldelser. -- 29 det er en ældre herre der står der..
28 grow up -- jep jep Uanset hvad, så synes jeg, at det er dumt af dig at give forhandleren 3200,- som tak for at forsøge at tage røven på dig. Håber det flasker sig for dig. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO Klag til forhandleren, og bliv ved med at klag.
Hjælper det ikke noget, så tag fat i direktøren for selskabet. Så skal der nok ske noget -- Nu er det så din anden tråd med køb af sådan dan en
sidste gang var det en ridse
du gik galt med.
Hvis jeg var forhandler er du sku nok
typen jeg ikke skulle sælge noget til.
helt klart ag sælger ikke ville sælge til dig.
Kik lidt på dig selv
du er sku ikke uden fejl -- Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar #33
Forhandlere ringer jo ikke til hinanden og fortæller historier om vedkommende, der vil købe hos ham.
Op har været uheldig. At man vil købe en ny med sådan fejl, den går bare ikke. Oveni, har sælger jo solgt en demo model, hvor vedkommende havde købt en ny og prøvede at snyde sig til 4000kr oveni. Den lugter af Kontant materiale. Ny skal være ny uden de fejl Op har med den.
Hvis man opdager sådan fejl, så må der sgu være nedslag i prisen eller ekstra goder som gratis hjelm, bagagekasse eller hvad de kaldes. -- 33 du mener det helt op du køber en ny maskine med alle disse fejl? -- jep jep Om der er en limrest et par steder, som jeg selv kan få af, ville jeg ikke gøre noget ved. Derimod ridser på en ny scooter - det skal bare fikses.
Allerede nu vil en køber påpege det, hvis den skal sælges brugt.
Tjek den igennem, men vær realistisk over, hvad der er rimeligt. Den løse bolt bekymrer mig dog en del, for hvad har de ligeledes ikke tjekket/sløset med. -- 33# er du helt seriøs? manden køber en ny scooter og får noget lort.. også sidder du og anklager ham for at være urimelig? Hvad fanden er der galt med dig :X
0# Virkelig nedtur at læse, jeg tror jeg ville tage samme beslutning som dig. At tage tabet, hvis du virkelig har så dårlig en fornemmelse. Jeg er imponeret over hvor roligt det alligevel virker som om du tager det. Håber det løser sig. -- #22 Hvis du var ude og købe ny bil, ville du så acceptere, at den var ridset, hjulbolter var løse og bagskærm var fejlmonteret? Hvis du kan svare nej til dét, hvad er forskellen så? For nogen er en ny scooter det samme som en ny bil er for andre.. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO Ingen returret, men du har trods alt stadig din reklamationsret, og i og med du har dokumenteret med billeder og lignende så hurtigt står du rigtigt godt i forhold til formodningsreglen (ie. det bliver meget svært for forhandleren at bevise at det ikke er selvforskyldt).
Såfremt alt andet brister, så er muligheden for at reklamere over produktet der. Afviser han stadig, så har du forbrugerklagenævnet bag dig som kan støtte op, og de kan få ham til at makke ret. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
37 du er sådan et trist individ bekend kulør hvis du er så stor i munden sveske istedet for sidde gemme dig bag din gæstebruger med forskellige navne.
Han hentede scooteren igår og fik ham til skrive under på han havde beset den og accepteret tage den tilbage imod mit tab af de 15% og fik en kammerat til skrive under som vidne samt filme det. Desuden beholdt jeg reg attesten som han først får når mine penge er retur på min konto hvilket han ville overføre idag.
Så håber jeg står godt i min sag syns ihvertfald jeg har gjort hvad jeg kunne for dække mig ind. Og så tager jeg det tab på de 3000 kr -- jep jep
Det er nogle sure penge at komme af med, men jeg tror rent faktisk at du har svaret dig selv en masse bøvl.
At hans leveringsomkostninger højst sandsynligt ikke har været mere end 1500, betyder jo bare at du desværre har købt en dårlig erfaring for 1500 kroner, men til gengæld ikke efterfølgende skal slås med serviceeftersyn og reparationer af tvivlsom kvalitet.
Hvis ikke manden kan montere en baglygte, hvad skal man da som kunde forvente hvis der skal skiftes et sæt bremseklodser eller skrues i motoren..
Farvel, Bjarne.
Var jeg i din situation, ville jeg overveje at spare nogle penge efter det tab - og se efter en brugt scooter af de gode mærker som Yamaha, Gilera og Honda.
Jeg har en Neos, den har gået knap 13K på tælleren uden andre udgifter end eftersyn, hvor der intet var at komme efter, udover standard som nyt tændrør, olieskift, bremseklodser og i den dur.
-- Sidst redigeret 30-03-2022 12:28 43 trust me jeg er færdig med købe nyt, jeg vil ud se om jeg kan finde en god 4 takter der kør godt på literen med store hjul og god sæderum.
så har jeg en givi boks stående jeg skal ku få et beslag til -- jep jep #44 Jeg fatter ikke, at du ikke går videre med sagen, og forsøger at få de 3000,- tilbage, som du er blevet snydt for, men det er selvfølgelig din sag.. -- http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO #45
Lidt min tanke også. Sådan fungere svindlere.. Han tjente 3k på handlen og ser ud til det er normen han kører med, mht demo salget også.
Men forstår også Op vil videre. Håber han/du finder hvad du har brug for -- Sidst redigeret 30-03-2022 13:01 #45 - ja sådan er der jo forskel på folk. Nogle er mere konfrontationssky end andre - især når der er en hvis mængde kroner på spil. Det er så også for sent, at gøre indsigelser, da OP jo har skrevet under på returneringsomkostningerne.
Selv havde jeg også slået i bordet, trampet i jorden, spyttet på hans hund, og parkeret mit tyggegummi på hans udstillingsglasplade. Men nu er han kommet videre, og der må vist opfordres til at han - i fald han ombestemmer sig til nok en ny scooter - henter den selv, og tjecker den ud, før han betaler for dyret. -- Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne... #45+46 Jeg forstår 100% jeres holdning om at "retfærdighed må ske fyldest", men desværre er denne type problemer sjældent noget som vores retssystem er gearet til. Jeg havde selv en sag for knap ti år siden med en scooterforhandler som jeg endte med at slæbe i fogedretten, og selvom at jeg fik medhold i sagen, så skete der ikke det store rent juridisk, da der er langt fra "du har ret" til "du får det du burde". Jeg endte med at måtte æde et lignende tab, men at have brugt over et år, og utallige timer af mit liv, som jeg aldrig får tilbage, så helt ærligt så mener jeg at #0 gør det rigtige for sin egen sjælefreds skyld, selvom det betyder at Bjarne slipper afsted med en lille, og uden tvivl ufortjent, gevinst. -- Lyd-nørd
48 det intet nyt det der, det en eller andet der har et personligt problem med mig som sidder gemmer sig bag de her gæste brugere, så det jeg så vant til, ;)
47 ærligtalt er jeg bare nået dertil jeg er blevet træt af spilde så meget energi på noget så simpel som en handel med en forhandler... så gider ik mer og de 3000 skal jeg nok finde igen. -- jep jep Edit til #51
Det skulle stå #33, men #37 er også en tosse, der gemmer sig bag en gæstebruger. -- Sidst redigeret 30-03-2022 13:24 51 ja det kræver sine nødder sidde som anonym og svine folk til :p -- jep jep Hmm - troede nu først, at #37 var en af OP`s bekendte, med lidt dårligt jokes, hvilket det så ikke var.
OP - du må derfor give ham en "Will Smith" flad, og håbe på bedre udfald fra hol, end netop Will Smith sikkert får fra Akademiet :)
Håber da du finder en "ny" god 2 hjuler, der kan æde mange kilometer uden andre omkostninger end de obligatoriske :) -- Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne... --
Sidst redigeret 30-03-2022 13:35 53 dog ikke det en der mener jeg køre invalid scooter fordi jeg ikke mener min økonomi kan håndtere bilkøb pt ;).. og så tror personen åbenbart jeg køber chips på tanken.. hvilket bare er tåbeligt med deres priser -- jep jep #54 - Uanset hvad du køber, så husk, at der skal være plads til fiskegrejet, da der jo kommer horn om 2-3 uger - nemmerlig :) -- Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne... #45 + #46
Der er nok ikke så meget at gøre når han ikke ville give forhandleren mulighed for at udbedre manglerne.
Det er surt, men sådan er det bare. Han har indgået en frivillig aftale, og med hans indstilling til tingene (som er fair nok) er det nok det bedste. Køber man nyt har man selvfølgelig ret til at kræve at alt står snorlige. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det her i faktisk ulovligt, specielt nå du har betalt knap 17K. Kan du se om den har været total skadet?
Er det ikke bare tidlig aprils nar? Kan ikke rigtig se hvem køber det lort. En scooter som er meget velholdt, lad os nu sige efter 10K km bliver normalt solgt med omkring 3k km. Trust me, de gør det samme med biler over alt. -- We have to warn the others, they are coming... - Walter, FRINGE maskinen er ikke total skadet af hvad jeg kan se, dog er den ikke samlet tilfredsstillende, og mener ikke han kan leve op til mine krav for den del på en maskine for knap 20.000 så derfor har han fået sin maskine retur og jeg tager mit tab -- jep jep Var det sket for mig ville jeg sørge for at kan kom til at betale meget mere end 3.000 alene i dårlig omtale. Jeg ville nok heller ikke kunne dy mig for at kigge forbi værkstedet en mørk aften og efterlade en hilsen. Den slags svindlere skal i makulatoren. -- HP Elitebook 820 G1: i7-4600U / 16 GB RAM / 512GB SSD / 12.5" FullHD IPS
Dell Latitude E5450: i5 5300U / 8 GB RAM / 320 GB HDD / 14" Full HD LED
Jeg faldt lige over et relativt godt tilbud, hvis du mangler lås, udover den obligatoriske meterlange kædelås der kan vikles om lygtepæle.
https://www.thansen.dk[...]
Den koster minimum 900 kroner alle andre steder.
Nedenfor kan du se en gal finne forsøge at smadre en af Kryptonites billigere udgaver af U-lock.
https://www.youtube.com[...] --
62
Låsen kan bruges til den scooter OP er i gang med at finde.
Jeg kender godt lockpicklawyer, der findes stort set ikke den lås han ikke kan dirke op.
Men det er ikke så tit jeg ser ham på gaden i min by og de fleste tyveknægte bruger værktøj og grov vold.
Du kan jo linke til en håndfuld dirkefri låse så har OP nogle alternativer.
Du kan også bare bitche, det er fint nok med mig. -- jeg har skam abus låse liggende :) -- jep jep #62 med den logik så bør vi måske slet ikke låse vores grej? Mig bekendt så findes der ikke den lås LPL ikke kan dirke op på få sekunder. -- #62 Hvis du har set hele videoen, så roser han faktisk låsen. --
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.
Begrundelse
Tråd lukket efter ønske
Låst af Ronson | 31-03-2022 11:53
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|