Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Dårlig oplevelse med Komplett og Bring

Af Mega Supporter jhc9817 | 19-01-2022 09:05 | 1201 visninger | 14 svar, hop til seneste
Hej Jeg ved ikke om det kun er mig, eller om serviceniveauet hos de 2 ovenstående virksomheder er helt af h... til. :) Bestilte den 22.12.2021 et hæve/sænke-bord hos Komplett, det var på tilbud fra 5000 til 2000 DKK. Her næsten 1 måned senere har jeg modtaget 1 af 2 pakker, mens Komplett og Bring er gået i selvsvind angående levering af 2. pakke. Har de sidste 2 uger modtaget sms fra Bring om at de ville levere pakken den og den dato. Ingen af de dato'er har Bring leveret noget. Ved pakkesporing på deres hjemmeside står der at Komplett har bestilt afhentning af 2 pakker - men at Bring kun har afhentet 1 pakke. Snkkede igår med Komplett og meldingen der var at det må jeg selv finde ud af med Bring. Men har Komplett ikke en forpligtigelse til at sørge for at kunden modtager det bestilte ?.
--
Sidst redigeret 19-01-2022 09:06
#1
Cykle35
Maxi Supporter
19-01-2022 09:14

Rapporter til Admin
Så længe varen ikke er modtaget er det vel afsender der hæfter for varen.
--
5800x+H115i+P500 DRGB+AX860i Asus 6900 XT ROG Strix LC+MSI B550 UNIFY-X 2x16Gb DR 3800mhz 14-15-15-34+Mi 34" Curved
#2
Azakiel
Skribent
19-01-2022 09:18

Rapporter til Admin
Det er Komplett der har ansvaret for pakken: https://www.forbrug.dk[...]
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#3
Disturbed-Freak
Guru
19-01-2022 09:19

Rapporter til Admin
Jeg købte i sidste uge 2x af den samme router fra Komplett, som tilfældigvis havde en "køb 2 af dem og spar 50 kr" pakke. Da jeg fik dem leveret var det bare en stor papkasse med to helt selvstændige router-kasser i. Så jeg tænkte "nånå, mere pakkeløsning var det heller ikke". Så da jeg satte den ene op fandt jeg ud af, at den egentligt dækkede mit hjem fint, så jeg spurgte Komplett om ikke jeg kunne returnere den anden, som stadig er i original indpakning og plast omkring osv.,, og så kan de eventuelt bare give mig 50 kr. mindre tilbage, som er den rabat jeg fik. Men nej, det vil de ikke være med til, for så skal jeg "returnere hele pakken og dermed også den anden router". Jeg er med på, at de ikke er tvunget til det, da det jo rent formelt netop er en samlet pakke jeg købte. Men i virkeligheden er det jo bare to routere i selvstændige pakker. Så jeg synes det er dårlig service. Så nu må jeg sælge den brugt eller sætte den op alligevel (jeg har "kun" 200 Mbit i sengen. At sætte en mere op vil jo nok få det op på 800). TLDR: Komplett havde i "gamle dage" bedre service :)
--
Future is a concept. Past is a concept. There is only ever now.
#4
ToFFo
Guru
19-01-2022 09:43

Rapporter til Admin
Det er satme gået ned ad bakke for Komplett siden deres storhedstid. Selvom det er snart 10 år siden jeg forlod stedet piner det mig stadig at de bare går i forfald. Jeg føler lidt alt mit hårde arbejde bare er spildt. Oh well, it was a good ride. At de så skifter til Bring er bare det sidste søm i kisten... Det er simpelthen en falliterklæring af rang at skifte til Bring fra (en kombination af) PostNord og Budstikken. Det fungerede fantastisk. Det er selvfølgelig afsenders ansvar at få pakken ud til dig. For nogle år siden ville jeg have sagt du var uheldig at få fat i på en inkompetent medarbejder. Men nu er det normen at få svar fra en eller anden dårlig undskyldning af en stiv svensker pr mail/chat/telefon. Svenskere + Bring = Elendighed
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
#5
MisterNiceHands
Maxi Nørd
19-01-2022 09:57

Rapporter til Admin
Jeg venter stadig på den returlabel som jeg bestilte i 2019 og som jeg har rykket for at få tilsendt, på en mus fra Logitech der blev defekt pga doubleklik.
--
Signatur (Valgfri)
--
Sidst redigeret 19-01-2022 10:02
#6
Azakiel
Skribent
19-01-2022 10:22

Rapporter til Admin
#5 Bare rolig, den kommer snart, og Komplett har slet ikke glemt dig :)
--
Veni, Vidi, Vici. dimidium facti qui coepit habet faber est quisque fortunae suae
#7
bob
Gæst
19-01-2022 10:50

Rapporter til Admin
Det virker lidt som om at komplett har mistet interessen for at drive virksomhed i Danmark. De er næsten aldrig billigst, og hvis prisen endelig matcher andre butikker, så har de andre gratis fragt.. Jeg har aldrig haft problemer med dem, og jeg har haft flere retursager, men det er vist 7 år siden jeg sidst har købt noget hos dem..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
gasolin
Guru
19-01-2022 10:52

Rapporter til Admin
#4 Dejlig tid med fri fragt
--
#9
ToFFo
Guru
19-01-2022 11:02

Rapporter til Admin
#8 - Fragten blev ikke gratis, alle varer blev bare lidt dyrere. Så jo flere varer du bestilte, jo mere betalte du i fragt. Det var faktisk meget smart :D
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
#10
Comicsdk
Nørd Aspirant
19-01-2022 11:06

Rapporter til Admin
Jeg kan godt li' at Komplet giver plads til kommentarer på produkter. Så kan man lige lure det generelle indtryk af produktet inden man bestiller det hos Proshop.
--
#11
Zdrasti
Elitebruger
19-01-2022 11:09

Rapporter til Admin
Har ikke handlet hos komplett i 10-11 år netop pga dårlig service så giver jeg hellere det mere og handler et andet sted
--
#12
Gunkeeper
Monsterbruger
19-01-2022 11:15

Rapporter til Admin
Jeg synes nu Komplett gør det fint. De har bl.a. tilbud deres kunder et nyt 3080 grafikkort ved overgangen til LHR, hvor Proshop har annulleret alle bestillinger udover fra Asus. Derudover har de fx skarpe priser på en 12900k (1.000 kr.) billigere end alle konkurrenter. Hvis du skriver til chatten om de kan lave en god pris på x-produkt, kan de ofte give lidt rabat.
--
#13
Snufflelofogus
Bruger Aspirant
19-01-2022 12:00

Rapporter til Admin
Leverer på gamle GPU bestillinger. Sammenlignet med mange andre IT butikker er det betydeligt bedre.
--
#14
NeoLite
Semi Supporter
19-01-2022 12:08

Rapporter til Admin
Har aldrig haft problemer med Komplett og man kan da ramme et godt tilbud. De har også været flinke til at give et gavekort hvis prisen er faldet inden afsendelse.
--

Opret svar til indlægget: Dårlig oplevelse med Komplett og Bring

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning