Så længe varen ikke er modtaget er det vel afsender der hæfter for varen.
--
5800x+H115i+P500 DRGB+AX860i
Asus 6900 XT ROG Strix LC+MSI B550 UNIFY-X
2x16Gb DR 3800mhz 14-15-15-34+Mi 34" Curved
Det er Komplett der har ansvaret for pakken:
https://www.forbrug.dk[...]
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Jeg købte i sidste uge 2x af den samme router fra Komplett, som tilfældigvis havde en "køb 2 af dem og spar 50 kr" pakke. Da jeg fik dem leveret var det bare en stor papkasse med to helt selvstændige router-kasser i. Så jeg tænkte "nånå, mere pakkeløsning var det heller ikke". Så da jeg satte den ene op fandt jeg ud af, at den egentligt dækkede mit hjem fint, så jeg spurgte Komplett om ikke jeg kunne returnere den anden, som stadig er i original indpakning og plast omkring osv.,, og så kan de eventuelt bare give mig 50 kr. mindre tilbage, som er den rabat jeg fik. Men nej, det vil de ikke være med til, for så skal jeg "returnere hele pakken og dermed også den anden router". Jeg er med på, at de ikke er tvunget til det, da det jo rent formelt netop er en samlet pakke jeg købte. Men i virkeligheden er det jo bare to routere i selvstændige pakker. Så jeg synes det er dårlig service. Så nu må jeg sælge den brugt eller sætte den op alligevel (jeg har "kun" 200 Mbit i sengen. At sætte en mere op vil jo nok få det op på 800).
TLDR: Komplett havde i "gamle dage" bedre service :)
--
Future is a concept. Past is a concept. There is only ever now.
Det er satme gået ned ad bakke for Komplett siden deres storhedstid. Selvom det er snart 10 år siden jeg forlod stedet piner det mig stadig at de bare går i forfald. Jeg føler lidt alt mit hårde arbejde bare er spildt. Oh well, it was a good ride.
At de så skifter til Bring er bare det sidste søm i kisten... Det er simpelthen en falliterklæring af rang at skifte til Bring fra (en kombination af) PostNord og Budstikken. Det fungerede fantastisk.
Det er selvfølgelig afsenders ansvar at få pakken ud til dig. For nogle år siden ville jeg have sagt du var uheldig at få fat i på en inkompetent medarbejder. Men nu er det normen at få svar fra en eller anden dårlig undskyldning af en stiv svensker pr mail/chat/telefon.
Svenskere + Bring = Elendighed
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
Jeg venter stadig på den returlabel som jeg bestilte i 2019 og som jeg har rykket for at få tilsendt, på en mus fra Logitech der blev defekt pga doubleklik.
--
Signatur (Valgfri)
--
Sidst redigeret 19-01-2022 10:02
#5
Bare rolig, den kommer snart, og Komplett har slet ikke glemt dig :)
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Det virker lidt som om at komplett har mistet interessen for at drive virksomhed i Danmark. De er næsten aldrig billigst, og hvis prisen endelig matcher andre butikker, så har de andre gratis fragt..
Jeg har aldrig haft problemer med dem, og jeg har haft flere retursager, men det er vist 7 år siden jeg sidst har købt noget hos dem..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4
Dejlig tid med fri fragt
--
#8 - Fragten blev ikke gratis, alle varer blev bare lidt dyrere. Så jo flere varer du bestilte, jo mere betalte du i fragt. Det var faktisk meget smart :D
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
Jeg kan godt li' at Komplet giver plads til kommentarer på produkter.
Så kan man lige lure det generelle indtryk af produktet inden man bestiller det hos Proshop.
--
Har ikke handlet hos komplett i 10-11 år netop pga dårlig service så giver jeg hellere det mere og handler et andet sted
--
Jeg synes nu Komplett gør det fint.
De har bl.a. tilbud deres kunder et nyt 3080 grafikkort ved overgangen til LHR, hvor Proshop har annulleret alle bestillinger udover fra Asus.
Derudover har de fx skarpe priser på en 12900k (1.000 kr.) billigere end alle konkurrenter.
Hvis du skriver til chatten om de kan lave en god pris på x-produkt, kan de ofte give lidt rabat.
--
Leverer på gamle GPU bestillinger. Sammenlignet med mange andre IT butikker er det betydeligt bedre.
--
Har aldrig haft problemer med Komplett og man kan da ramme et godt tilbud. De har også været flinke til at give et gavekort hvis prisen er faldet inden afsendelse.
--