Hej med jer,
Jeg var på en god lang sommerferie og vi besluttede os for i en af ugerne at leje et ophold via et bureau, da vi så ankommer kan vi se at stedet vi har lejet er så uhumsk og i så dårlig en stand at man ikke kan bo der.
Vi klager straks på skrift og ender med at skride og tage på hotel pga. deres taktik var at sige konstant "vi ringer med en løsning" uden de gjorde. Vi skred efter deres deadline for en løsning i deres betingelser var overskredet, så den kan de heller ikke bruge.
Af skade bliver man klog, så jeg
optager samtlige af mine opkald til bureauet, og dokumenterer samtlige fejl og mangler med billeder + video, som de får tilsendt på mail og bekræfter på telefonen at det ikke er ok.
Nu er det så endt med at de konsekvent lyver, da de ikke vidste jeg optog dem på telefonen - jeg har ord for ord over flere mails, med det jeg vil betegne som svindel fra deres side af.
Er det bare en politianmeldelse man skal skyde efter dem? (Der er virkelig hold i anklagerne, og der er konkrete beviser jf. optagelserne + deres mails).
Og så en tur via rette klagenævn.
Jeg er mest ude på at give dem en lærestreg, da jeg har fundet 4 andre familier der også er blevet snydt uden at søge særlig meget, men de kan intet bevise og bureauet skriver konsekvent "påstand mod påstand" i deres mails.
Man kunne også lave et site ala Vok.dk (Vordingborg Køkkenets torn i øjet), som står til skræk og advarsel fremover, og så lave det flot med en tidslinje og dokumentationen og deres yderst løgnagtige svar.
Nogen forslag? Det er blevet et lille hyggeprojekt nu hvor jeg kan se de lever af at drive forretning sådan, så skal de altså bare stoppes.
--