Jeg havde nok bedt om pengene tilbage efter fejl nummer 2, for så at besøge en anden reparatør.
Har du checket anmeldelser af den reparatør du bruger? Måske har andre haft lignende oplevelser. Hvis reparatøren har en dårlig score så ved du til en anden gang at du skal huske at checke anmeldelser.
Jeg håber du får en kæmpe rabat når det hele forhåbentlig virker.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 04-07-2021 15:12
#1 problemet ved at få pengene tilbage er jo at drt stiller mig i en endnu værre situation hvor jeg stadig skal bruge penge på at få udbedret en ny fejl, og hvis de har byttet hjem knappen ud med en anden kan jeg aldrig få fingeraftryk til at virke igen. Samtidig ved jeg jo ikke om de ha rødelagy andre ting som jeg så skal stå for.
--
Sidst redigeret 04-07-2021 15:26
#2 - Ja det har du selvfølgelig ret i... Du får dem nok heller ikke til at betale for at få en anden mere kompetent reparatør til at fikse problemerne. Uanset så håber jeg da du kan få "reparationen" gratis.
--
- Indsæt signatur -
Det er måske irrelevant for tråden her.
Jeg kan anbefale Mentech, de har styr på reparationer af Apple produkter.
Om forladelse hvis det er dem du har brugt, og nu bøvler med dem.
Ellers kan du måske læse mere om dine rettigheder her:
https://taenk.dk[...]
Som jeg husker det, så har man som reparatør ret til at udbedre sine fejl. Så tror umiddelbart du er lidt dårlig stillet ift. få pengene retur fx.
--
Bevis det
--
Sidst redigeret 04-07-2021 16:51
Ved at der findes et ankenævn inden for mange brancher. Men hvordan og hvorledes det foregår, må du selv undersøge.
--
Ryzen 5600x | MSI B550m Motar | MSI Gaming X 6700 xt
2x8 GB Corsair 3200 MHz | Noctua NH-U12A
Corsair RM750 v2 | WD Black M.2 500 GB
#3 Jeg tvivler lidt på det ender sådan ud.
#4 Ja jeg burde bare have cyklet de 2 ekstra kilometer til frederiksberg!!
#5 jeg giver dem lige til næste uge er omme og så prøver jeg at finde ud af hvad dælen jeg skal gøre.
--
Jeg vil så lige informere om at havde du taget den til en autoriseret, så havde du fået prisen på en ombytning :D
apple reparere ikke iPads :D
--
Jeg var inde her i tirsdags og det viser sig at de slet ikke har sendt den afsted til "lodning" som de sagde de ville for 14 dage siden..... fås
Fyren der var i forretningen har jeg ikke set før men han var MEGET ked af forretningen og kunne ikke forstå at forløbet havde været som det var/er.
Det er første gang at de udviser sympati eller tager ansvar på nogen måde..... jeg regner med at lave et name and shame hvis de ikke får det løst inden ugen er omme da de har flere afdelinger i kbh.
--
Sidst redigeret 08-07-2021 23:25
Hvis der er noget der kan bringe mit pis på kogepunktet, er det det der fake kundeservice-mindset der inkludererer påtaget interesse og sleske butikssmil.
Beklagelser, undskyldninger og smalltalk interesserer ikke andre end den ekspedient der i virkeligheden tager pis på dig.
Dit tålmod stikker alle rekorder.
Af med fløjlshandsken, makker.
(nogen burde nok bringe Calchas i spil. Pun Intended)
--