Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Kan man klage over en reparatør?

Af Semi Nørd dgaa1991 | 04-07-2021 15:09 | 1764 visninger | 9 svar, hop til seneste
?Hej Folkens. Jeg har brug for lidt hjælp her. 19 Maj indleverede jeg en Ipad 1701 som skulle have skiftet skærm, på deres hjemmeside stod der det ville tage ca 3-5 timer at ordne men de havde ikkeskærmen hjemme og de sagde den ville være færdig ved ugen udgang dog endte det med at tage 16 dage. jeg betalte og opdagede at fingeraftryk censoren ikke virkede og de tog den så tilbage med det samme for at udbedre fejlen, og d. 30 Juni ringer de så og siger at NU ER DEN KLAR og alt virker. Virkeligheden er dog en anden og jeg kommer ind til en Ipad som hverken kan tænde eller noget som helst og de tager den tilbage igen og siger den nok er færdig ved ugen udgang, Men min tålmodighed er simpelthen ved at slippe op, jeg har allerede betalt 2399 kroner for en ny skærm (ja jeg skulle have testet at den virkede først) og nu står jeg uden Ipad.. Hvornår, hvordan og hvornår er det rimeligt at indgive en klage? Jeg er lidt ved at være ved det punkt hvor jeg tænker at hvis de ikke MEGET snart får afleveret en ipad der virker må de jo give mig et tilsvarende produkt der virker.
--
#1
ToFFo
Guru
04-07-2021 15:11

Rapporter til Admin
Jeg havde nok bedt om pengene tilbage efter fejl nummer 2, for så at besøge en anden reparatør. Har du checket anmeldelser af den reparatør du bruger? Måske har andre haft lignende oplevelser. Hvis reparatøren har en dårlig score så ved du til en anden gang at du skal huske at checke anmeldelser. Jeg håber du får en kæmpe rabat når det hele forhåbentlig virker.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 04-07-2021 15:12
#2
dgaa1991
Semi Nørd
04-07-2021 15:26

Rapporter til Admin
#1 problemet ved at få pengene tilbage er jo at drt stiller mig i en endnu værre situation hvor jeg stadig skal bruge penge på at få udbedret en ny fejl, og hvis de har byttet hjem knappen ud med en anden kan jeg aldrig få fingeraftryk til at virke igen. Samtidig ved jeg jo ikke om de ha rødelagy andre ting som jeg så skal stå for.
--
Sidst redigeret 04-07-2021 15:26
#3
ToFFo
Guru
04-07-2021 15:58

Rapporter til Admin
#2 - Ja det har du selvfølgelig ret i... Du får dem nok heller ikke til at betale for at få en anden mere kompetent reparatør til at fikse problemerne. Uanset så håber jeg da du kan få "reparationen" gratis.
--
- Indsæt signatur -
#4
DownClock
Guru
04-07-2021 16:49

Rapporter til Admin
Det er måske irrelevant for tråden her. Jeg kan anbefale Mentech, de har styr på reparationer af Apple produkter. Om forladelse hvis det er dem du har brugt, og nu bøvler med dem. Ellers kan du måske læse mere om dine rettigheder her: https://taenk.dk[...] Som jeg husker det, så har man som reparatør ret til at udbedre sine fejl. Så tror umiddelbart du er lidt dårlig stillet ift. få pengene retur fx.
--
Bevis det
--
Sidst redigeret 04-07-2021 16:51
#5
BoreBissen
Semi Nørd
04-07-2021 16:58

Rapporter til Admin
Ved at der findes et ankenævn inden for mange brancher. Men hvordan og hvorledes det foregår, må du selv undersøge.
--
Ryzen 5600x | MSI B550m Motar | MSI Gaming X 6700 xt 2x8 GB Corsair 3200 MHz | Noctua NH-U12A Corsair RM750 v2 | WD Black M.2 500 GB
#6
dgaa1991
Semi Nørd
04-07-2021 20:44

Rapporter til Admin
#3 Jeg tvivler lidt på det ender sådan ud. #4 Ja jeg burde bare have cyklet de 2 ekstra kilometer til frederiksberg!! #5 jeg giver dem lige til næste uge er omme og så prøver jeg at finde ud af hvad dælen jeg skal gøre.
--
#7
poooder
Megabruger
04-07-2021 23:57

Rapporter til Admin
Jeg vil så lige informere om at havde du taget den til en autoriseret, så havde du fået prisen på en ombytning :D apple reparere ikke iPads :D
--
#8
dgaa1991
Semi Nørd
08-07-2021 23:20

Rapporter til Admin
Jeg var inde her i tirsdags og det viser sig at de slet ikke har sendt den afsted til "lodning" som de sagde de ville for 14 dage siden..... fås Fyren der var i forretningen har jeg ikke set før men han var MEGET ked af forretningen og kunne ikke forstå at forløbet havde været som det var/er. Det er første gang at de udviser sympati eller tager ansvar på nogen måde..... jeg regner med at lave et name and shame hvis de ikke får det løst inden ugen er omme da de har flere afdelinger i kbh.
--
Sidst redigeret 08-07-2021 23:25
#9
Comicsdk
Ultra Supporter
08-07-2021 23:28

Rapporter til Admin
Hvis der er noget der kan bringe mit pis på kogepunktet, er det det der fake kundeservice-mindset der inkludererer påtaget interesse og sleske butikssmil. Beklagelser, undskyldninger og smalltalk interesserer ikke andre end den ekspedient der i virkeligheden tager pis på dig. Dit tålmod stikker alle rekorder. Af med fløjlshandsken, makker. (nogen burde nok bringe Calchas i spil. Pun Intended)
--

Opret svar til indlægget: Kan man klage over en reparatør?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning