Antialaiasing = kantudjævning, jo højere jo bedre...
--
snabelfisk: "Det er ikke altid slemt, at få 36 slag over næsen til man bløder."
Jeg kan åbenbart vælge en masse her:
- Mipmapping (None-Linear-Nearest)
- Refresh Rate (10 til 100 Hz)
- Triple buffered (on/off)
- Vertex/pixel shaders (On/off)
Hvad betyder alle disse betegnelser?
--
Jo større sample = jo 'glattere' bliver spillet/stregerne. Vælg det højeste du kan holde ud til at spille med (dvs. at vælger du f.eks. 4 og du synes spillet kører for dårligt, så vælg 2 istedet, eller slå det helt fra. Prøv dig frem).
--
I had gay burglars the other night. They broke in and rearranged the furniture.
Det er altid bedst at slå antialiasing fra hvis man vil have at ens spil skal afvikles bedst muligt. Men hvis du gerne vil have at dit skræmbillede skal se bedre ud skal du sætte altialising på (Mussetrapperne bliver udglattet). Du kan prøve at sætte antialising på 2x og se hvordan det ser ud, men hvis dine spil begynder at hakke/lagge skal du slå det fra igen hvis du vil kunne såpille dine spil flydende.
--
Mvh (: leek_dk :)
2500+ | 8RDA3+ | 1GB DDR400 | Ti4600 Deluxe | 17" LiteOn TFT | 240GB Sata Raid0 | WHITEWATER H2O | MX700 | 520W Sata PSU |
Se hele mit system i profilen :D
#1 Super. Det vil sige at hvis jeg stiller den på 6 samples, så er det bedst?
--
#1-3-4, Lækkert, så fik jeg jo svar på det. Så prøver jeg med 2 i første omgang.
Hvad med #2 ?
--
Jeg prøver mig lige frem, men hvis nogen ved hvad det i #2 betyder, må I meget gerne skrive det.
Jeg kan forresten også vælge noget med "Anisotropy", hmmm.
--