Virker linket ikke? For når jeg trykker på det virker det fint?
--
Hvorfor linker du ikke direkte til dit site, istedet for at shortlinke det?
--
--
Det har jeg gjort fordi jeg har lagt nogle sporingsparamenter ind, så linket ville blive meget langt ellers hvis jeg ikke havde shorten det.
Sporingsparamenterne er blot at dem som trykker på linket kommer fra denne post så jeg kan sortere dem fra når vi går i gang med marketing.
--
#2 - Du var ikke hurtig nok til at redigere dit indlæg ;)
--
#4 Tak for forklaringen :)
--
--
#HaveFun...
På min FHD arbejds skærm, lukkede jeg ned for siden efter 2 sekunder.
At have et kæmpe blåt banner/BG som fylder over 60% af det samlede skærmareal, så mister jeg simpelthen interessen.
--
Intel Core I7-3770K | 4x4 GB Corsair Vengeance 1600 Mhz | 850W Corsair | 128GB SSD | 2x512GB SSD | Asus P8Z77-V Deluxe | MSI GTX960-4GB
Du skal have kigget dine tekster igennem for sammensatte ord!
Det hedder supportabonnement, abonnementløsninger osv.
--
-----------------
Lars B. / ZulfoDK
Er mere eller mindre i samme båd som #7
Plus at jeg nær havde spildt min kaffe, da jeg så at der blev forsøgt at sælge Chili security. Føj for den da
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair H110i | Corsair K70RGB | 3x ASUS VS248HR
Tak for det ZulfoDK,
Slog det lige op og kan godt se at lange ord som disse skal være sammensatte :)
--
#9 - Er Chili Security ikke bare et rebrand af McAfee?
--
2000dkk/md for support? hillemænd!
Tror du skal barbere det meste væk (især den blå dame), fjerne de der teamviewer grafikker (det ser for avanceret ud til målgruppen) og fokusere på at fremstille en enkelt grafisk repræsentation af at de kan få direkte fjernsupport... de køber ikke blot en PC men sikkerhed for at den altid virker (*host*)... og præsentere dét som det primære/første.
--
Play: i7-6700, Z270i, GTX1070, 16GB@2666, DanCase A4, 500GB SSD, SF600, 34" U3415W
Work: 15.4" MacBook Pro Retina 2017
Hej Defterdar,
Vi har godt hørt at Chili Security ikke har det bedste ry for deres salgsmetoder. (Blev vi dog først klar over efter kontrakten var underskrevet)
Dog har vi læst op på kvaliteten af deres produkt og det er bare et white label af Bitdefender.
Og Bitdefender er så vidt vi har kunne se et ret fornuftigt antivrius program.
--
Og så slår dit mobile breakpoint ind alt for sent...
--
Play: i7-6700, Z270i, GTX1070, 16GB@2666, DanCase A4, 500GB SSD, SF600, 34" U3415W
Work: 15.4" MacBook Pro Retina 2017
#11 BitDefender, men det er nu mere virksomhedden Chili Security jeg er utilfreds med. Har du været herinde i en længere periode, så ved du også hvorfor. Hvis ikke, så kan du kigge her:
https://www.hardwareonline.dk[...]
#13 Har intet problem med bitdefender :)
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair H110i | Corsair K70RGB | 3x ASUS VS248HR
--
Sidst redigeret 19-02-2018 14:34
Hej Nuxx,
Normal support pris på markedet er ca. 500 kr. vi har dog valgt at prissætte den til 250 kr. (250 x 5 timer = 1250 kr.) / (250 x 8 = 2000 kr.)
Så det er support værdi i princippet har til rådighed.
Det er heller ikke noget vi regner direkte ind i den samlede værdi, da det jo afhænger af den support tid du faktisk bruger.
--
Hej Nuxx,
Er ikke sikker på jeg forstår din kommentar i #14 :)
Kan du uddybe?
--
Lige en ting, ud over det grammatiske - der gik lang tid før jeg lige fandt ud af, at I faktisk også forsøgere at sælge mig en PC, og ikke bare noget fjernsupport...
--
-----------------
Lars B. / ZulfoDK
--
Sidst redigeret 19-02-2018 14:40
#16 "3. Er det tydeligt for dig hvad du accepterer af betingelser for dit køb" ...tydeligvis nej... når jeg vælger "everything" står der: "Support + 2.000 DKK/md" ...dét ser umiddelbart ud som om at man betaler 2000 om måneden i abonnement for support (som jo i sig selv er lidt absurd). Hvis det er en time-klips løsning skal dette fremgå meget tydeligere...
#17 Responsiveness: Når du skalerer siden ned slår mobile breakpoint først til ved en bredde på 575px... men jeres content fungerer t.eks rimeligt skidt selv ved 650px i bredden... enten lav flere breakpoints (kræver en del mere CSS tweaking) eller sæt jeres mobile breakpoint højere (den dovne men funktionelle løsning).
--
Play: i7-6700, Z270i, GTX1070, 16GB@2666, DanCase A4, 500GB SSD, SF600, 34" U3415W
Work: 15.4" MacBook Pro Retina 2017
#18 Enig... det bør være tydeligere: "Køb en PC + din egen 24/7 supernørd i én pakke!"
--
Play: i7-6700, Z270i, GTX1070, 16GB@2666, DanCase A4, 500GB SSD, SF600, 34" U3415W
Work: 15.4" MacBook Pro Retina 2017
Hej Nuxx,
Tak for at uddybe og tak for din input på vores beregner og at det ikke er tydeligt at det er både computer og IT nørd man får med i pakken.
Det vil vi helt sikker tage med i overvejelserne.
--
"...kompetent team af eksperter, der sidder klar til at hjælpe dig med alt fra problemer i Word, opsætning af printer eller Wi-Fi til tekniske
problemer med computeren."
Tekniske problemer er et
meget bredt supportomfang. Overvej jeres egentlige kompetencer og afgræns specifikt hvilke produkter i supporterer. Undersøg teamet af eksperter og nævn hvad de rent faktisk er stærke i, så kunderne ved hvad de kan forvente, når de ringer.
Windows 7, 8, 8.1, 10, Server 2008(R2), 2012(R2), 2016...
MacOS...
Office 2010, 2013, 2016, 365....
Office for MacOS 2011, 365, 2016 ...
LibreOffice?
Osv.
--
Sidst redigeret 19-02-2018 16:49
#0
På din Instagram-reklame er det ikke det slørede billede som er det første (for mig var det nummer 3). Derfor gav teksten med Louis Nielsen, ikke meget mening :)
--
Vil give de andre ret med det blå banner - det er sgu lidt småtræls. Derudover; jeres menu med "Vælg din nye computer". Dette er selvfølgelig bare en personlig præference, men jeg synes at animationen af de skiftende computere er for "hård". Den kunne godt være lidt "blødere" og eventuelt langsommere :)
--
AMD FX-8350 4GHz - GTX 970 - 120GB SSD - 2x1000GB HDD - GA-990FXA-UD3 - Corsair Vengeance 16GB RAM
Mindre fejl, men udover det i andre påpeger, så skriver i fra 8-16, men at i først åbner kl 9 på mandag?
--
RyZen 1700, 16 gb ram, 1060 GFX,Stor SSD er kommet så nu ca 750 GB SSD ;)
Lige et par ting jeg fandt:
- "Kontakt" i footeren virker ikke
- Når man vælger indkøbskurven og går videre i bestillingsprocessen og kommer til indtastning af oplysninger; Hvis man ved en fejl ingen oplysninger indtaster og ikke accepterer betingelser, vises en ikke så pæn fejl: "Internal server error"
--
web8800.dk
netradio.nu
tvtracker.net
Tak for jeres feedback :)
@Ohhznap tak for info ang. annonce, det var godt vi fik det rettet :)
@fuerzzz1 Vores personlige support har selvfølgelig åben fra klokken 8, det er salgs afdelingen som har andre åbningstider, så dette er ikke en fejl :) Det vil være to forskellige numre man kan kontakte os på. Man får først det andet nummer udleveret når man opretter et abonnement.
--
#27 Så burde der nok under åbningstiden stå:
(Support åbent fra 8:00 - whatever)
--
FFHAU!
This is 2018, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
Hej Andreashe,
Jeg ser flere områder, hvor I kan optimere jeres side. Jeg nævner her, de mest oplagte ting IMO:
- I bruger rigtig meget plads med den blå header. Overvej om I får nok ud af det. I kan langt fra være sikre på, at folk scroller jeres side igennem. I første skærmfuld (desktop) bruger I 75 % af pladsen på 10 ord og en dame med en laptap.
- Hvad vil I gerne have den besøgende til? Tilføj relevante CTA for at engagere den besøgende.
- Afsender? Jeg savner meget et logo i venstre hjørne for at vise afsender af siden. Det skal være meget tydeligere. Et godt eksempel er
https://freespins365.dk[...]
- Navigation under header er jeg ikke kæmpe fan af. De forsvinder lidt for mig. Jeg søger automatisk toppen for andre sider.
Håber I kan bruge det.
/Mark
--
Sidst redigeret 06-04-2018 13:15
Nu er jeg ikke sikker på at jeg husker 100% rigtigt.
Men, ift. forbrugeraftaleloven, så må I ikke binde folk på mere end 6 mdr. med mindre jeres engangsbeløb overstiger 20.000. Og dér er grænsen så 12 måneder, som I på nuværende tidspunkt binder folk til.
--
Signatur (valgfri)