Ville det ikke være en god ide at lave to firmaer?
Det er to helt forskellige produkter, I vil sælge, og de skal markedsføres helt forskelligt. Det vigtigste i markedsføring (imho) er, at kunden nemt kan finde ud af, hvad det går ud på, hvad I leverer, og at I har ekspertise i området. "Franks Pizza, Motorolie og Massage"... så tænker man lidt "ok den pizza skal jeg sgu ikke smage" :-D
Tilføjelse:
Angående firmanavn, så prøv at sidde og lege med nogle stavelse og sæt det sammen til noget, der er let at sige, let at huske, ikke har nogen mening som sådan og som emmer af nogle værdier, som I har. Tillid, professionalisme osv osv.
F.eks. "Ivento" (fandt jeg lige på). Det kan være hvad som helst, så hvis I skifter produkt hen ad vejen, så er det ikke et problem. Det er kort, og det er nemt at skrive
www.ivento.dk.[...] Det er imo bedre end at skrive et eller andet langt søgt "Esbjergs bedste IT og grafiske afdeling og sager!". Det kan ingen huske, ingen kan stave det, ingen kan finde hjemmesiden, og når I engang skifter produkt, eller flytter fra Esbjerg, så skal I ikke omdøbe butikken. Bare et tip ;)
--