Min erfaring med Smartclub.dk:
Jeg bestilte den 6. en Razer2500 mus fra Smartclub.dk, som jeg med store forventninger sad og trillede tommelfringre over. Men den blev aldrig faktureret og afsendt. Da den i dag heller ikke var blevet kigget på, tænkte jeg, at det er da en skidt service! Så jeg ringede ind. Det skule blive værre!
Jeg kunne på hjemmesiden kun se, at der var 1 medarbejder. Jeg ringede op og fik fat i en anden. Hmm, det var da overraskende, at hun ikke var på "listen". Da jeg så spurgte, hvorfor min mus ikke var sendt afsted, svarede hun, at den endnu ikke var færdigproduceret, og at producenten hele tiden udskød den. "Men hvorfor så sætte et endnu ikke færdigudviklet produkt på jeres hjemmeside?", spurgte jeg. Hendes respons var, at den bare var forsinket. Hvorfor havde jeg så ikke fået det at vide? Jamen, de havde sendt mails ud til mange af dem, der havde bestilt musen. Men det var åbenbart langt fra allesammen.
At sætte et produkt, der endnu ikke er færdigudviklet, på et site er en glimrende appetitvækker, bare ikke når man undlader at gøre kunderne opmærksomme på det. Og i endnu større grad ikke når det er på ubestemt tid.
--