hmm kan være din linie "hopper" så få hellere fat i supporten på 80 80 80 17 enten idag (inden kl 16) eller i morgen mellem 10-16.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Winning a discussion on Hol.dk is like the special olympics - even if you win you're still a retard
Har haft samme prob med min netexpress adsl. Jeg ringede til suporten og de kunne ikke se nogen fejl, men efter et par uger med afbrydelser virker det fuldt ud igen. Kan ikke sige andet end hav tålmodighed.
--
P4 1.8 GHz, 512 MB DDR-Ram, MSI Geforce 4 TI 4200 128 MB, 2 x 80 GB Seagate Barracuda HD, Maxtor 250 GB External HD, Sound Blaster Live 5.1.
du kan også prøve lige at slukket dit adsl udstyr på vægen hvis du ikke har prøvet det.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Winning a discussion on Hol.dk is like the special olympics - even if you win you're still a retard
Tak for svarene ! har prøvet at slukke "adsl modemet" men kun i en time ! men det hjalp ikke.. ved ikke om det har nogen betydning hvor lang tid det skal være slukket før men kan tænde det igen ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4
hm 1 time skulle være nok - næste gang den smider dig af så ring 80 80 80 17 mens uden at du piller ved noget så kan det være de kan se fejlen.
Sådanne periodiske fejl er meget svære at fejlsøge på, så hvis du er kommet online når du ringer ind så kan det være svært.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Winning a discussion on Hol.dk is like the special olympics - even if you win you're still a retard
Ok tak for svaret :) må prøve det i morgen...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Når jeg taber forbindelsen så blinker ATM kortet !! det der er sat i computeren !! der er ikke noget der blinker på selve modemet !!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. har haft samme problem for nylig. Jeg slukkedealt: NT boksen, ADSL modemet, Routeren og PC´en. Jeg tændte efter 10 min. tingene i samme rækkefølge og så virkede det.
--
8)
Køb en Router!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #7
hmm ring ind er hvad jeg kan sige.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Winning a discussion on Hol.dk is like the special olympics - even if you win you're still a retard
sådan som problemet beskrives lyder det som kortvarige udfald i opkoblingen mellem monopolsnitstedet (telefonstikket) og den central du tilhører - nok lidt dårlig kobber - ellers osse er du på kanten af en god forbindelse -
hvor hurtigt kommer forbindelsen igen - altså - hvis du starter browseren igen - er den der så igen - eller går der længere tid ?
ps - hvem har sat det op - hvis du selv har gjort det - er du så sikker på at du er på det 'primære monopolsnitsted' ?
--
GIER var gennembruddet