Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Fastspeed store problemer over 3 månederAf Gæst organisten | 06-01-2021 16:06 | 9054 visninger | 46 svar, hop til seneste
Hej med jer jeg ønsker at give min egen oplevelse af min internetforbindelse hos fastspeed.
jeg bor på Vesterbro i København og valgte at skifte over til fastspeed fordi de lovede en løsning på 100/1000, som på det tidspunkt var meget billigere end f.eks yousee.
Forbindelsen har ellers kørt rigtigt fint i mindst 1 1/2 år. og jeg har været fint tilfreds med dem. jeg har haft yousee før og de var fine nok, men for dyre i forhold til hastighed. jeg havde Hiper men de havde meget store problemer med at levere hastigheden.
Problemerne startede i midt september måned, med at forbindelsen simpelt hen forsvandt med sporadiske tidspunkter. Sådan nogle dynamiske fejl kan være svære at påvise, og de sendte en ny router. Samme problem.
Der var ikke den store hjælp at indhente fra, fastspeed i forhold til metoder at finde fejlen. De kunne godt se fejlen men først 1 måned senere sendte de en tdc tekniker som var super effektiv. Fejlen opstod mens han var der og han mente at det var en dns fejl, han mente at han kunne se støj på. Der gik 2 uger før tdc støj team meldte tilbage at der var lidt støj men at det ikke var et problem.
Jeg fik altid beskederne af flere forskellige folk som altid startede forfra, med f.eks ”har du reset router, tjekket dine kabler e.t.c.
Alle mine målinger er fortaget kablet med CAT 6 kabel og både på en super hurtig og ny Imac og en win 10 maskine også kablet og direkte til deres router, men der var ikke noget forskel på om jeg kørte den bridge igennem min router som er en Synology AC2600.
Jeg fandt ud af at lave en ping af server som var pålidelig. Jeg valgte google.com, og så lavede jeg en screen record så man kunne se udfaldet med hastigheds målinger.
Den 3 december sagde de at de havde købt mere kapacitet på centralen hos TDC, og udfaldende forsvandt, og hastigheden blev bedre for download. Men så blev min upload dårligere i stedet for 100mbs havde jeg kun mellem 40 og 50. de ville iike ud med hvad kriterierne var for fair use, hvilket ikke er en transparent og ærlig politik for et firma. Og de vil ikke reducere prisen, fordi de siger at jeg har brudt ”fairuse” politiken som er er en skummel gummi paragraf.
Så kom der en ny tekniker på og vi brugte en masse tid og 14 dage indtil de fandt ud af at fejlen lå hos dem selv. Nu på stod de at jeg brugte for meget upload knap 2TB på 1 måned, så derfor nedgraderede forbindelsen til 40-50 mbs. Så hvis familien skulle arbejde hjemme måtte jeg gå og slukke for min ftp server.
De sidste par dage har der været masser af udfald ( 5. Jan 2021) så nu gav jeg op og afmeldte mit abonnement og oprettede det nye hos Yousee. Selvom det er 50 kr dyrere.
Kunsten for fastspeed er at ballancere med hvor meget kapacitet de køber hos tdc og stadig tjene penge og hvor mange kunder de har købt kapacitet til. Det virker som om deres prioritet er at tjene flere penge end de har plads til på deres net.
Bare i dag 6.jan var der udfald over hele Danmark så bare denne lille tekst tog ekstra tid, så den er først skrevet i word .
jeg fik først 1 måneds kompensation. Men jeg skrev tilbage at det ikke var acceptabelt og jeg havde indbragt dem for teleankenævnet, hvis det ikke var fordi de svarede tilbage at nu gav de mig 3 måneder ”i god tro” hvad det skulle betyde, da jeg har gemt alt dokumentation.
Faststpeed er meget opsat på at ringe, i stedet for at maile. Men jeg arbejder og kan ikke tale privat, og når man ringer tilbage er der ikke en tlf kø som siger hvor langt man er og man kan ikke ringe tilbage. Og hvis de ringer har man som kunde ikke den fornødne dokumentation.
Men måske går det gamle udtryk igen her ”man får hvad man betaler for”
Bedste hilsner
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Har fastspeed selv og har også de udfaldet men havde jeg også ved yousee så tænke heller betale mindre er en tråd her inde et sted med andre der også har haft problemer ved ikke om det bare er kabel networket der er overbelastet visee steder men ja bare imput -- #0, jeg kan nikke genkendede til dine problemer. For mig er det næsten et fast ritual at genstarte min router mandag/tirsdag. Her oplever jeg nemlig store pakketab.
Ligeledes har Fastspeed nedsat min forbindelse i en periode, fordi jeg brugte den for meget. Så deres prioritering mht. kapacitet/indtjening kan jeg kun bekræfte. De ønsker ganske enkelt ikke at sælge til it-kyndige ;) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har ikke studeret jura, men jeg tænker det er på kant med et eller andet, når de ikke nedsætter folks hastighed uden at ville fortælle, hvor grænsen går. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det hænger jo bare ikke sammen, i køber det billigste lort i kan finde og forventer at få et top produkt. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Havde planer om at skifte til fastspeed men blev hos yousee da de ligepluslig gav mig en gratis opgradering fra 1000/100 til 1000/500 og så endda satte prisen ned med 50 kr fremover. (som tak for at være kunde hos dem) xD -- Sidst redigeret 06-01-2021 23:01 4# du mener yousee til dobelt pris som gjore det samme er det billedligste lort man kunde finde ?
det er et kendt problem hvis du læser lidt omkring
-- Sidst redigeret 07-01-2021 06:18 #6
Uanset pris, er Yousee jo altid noget lort, det ved alle da. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ærgerligt du har en dårlig oplevelse. Men jeg har endnu ikke set et firma der INGEN dårlige anmeldelser har overhovedet. Altså hvor der er mere end bare en håndfuld anmeldelser.
Jeg skiftede fra Yousee til Fastspeed og jeg har ikke haft udfald eller hastigheds problemer. Ligesom jeg ikke havde det med Yousee, men fastspeed er meget billigere.
Hos yousee havde jeg 300/50 mbit til alt for høj pris. Og fastspeed fik så lov at levere 1000/100 til en lavere pris. De sendte også en tekniker ud for at opdatere stikket i væggen og gav mig 3 måneders gratis Dplay. En fin gestus. Jeg fik aldrig en skid fra Yousee. -- - Indsæt signatur - jeg har også haft fastspeed siden det var muligt, ca 1.5 år og de sidste 6 måneder har det været direkte til grin.
forbindelsen er aldrig på fuld, nærmere omkring halv hastighed, upload faldt til 0.03 mbit.
kundesupporten er utroligt svær at komme igennem hos og lukker allerede kl 16 samt i weekenderne.
ca. hver anden uge ska jeg genkonfigurere mine wifi passwords, da fastspeed vælger at resette disse indstillinger.
jeg har valgt at opsige hos fastspeed og prøver hiper eller yousee af istedet.
det ska lige siges at jeg ikke har en FTP server og det er begrænset hvad der bliver uploadet herhjemme fra.
ang. deres nedbrud igår, var det helt til grin. Ingen meddelser ud på SoMe, deres side og driftstatus var nede og afbrudt ca 1 time. -- Det eneste tidspunkt en borgerlig tænker på andre end dem selv, er når de onanere.. --
Sidst redigeret 07-01-2021 11:26 #9 et eller andet sted skal de jo spare når prisen ikke er lige så høj som ved f.eks. Youser og det er derfor de lukker supporten så tidligt da det er dyrt at have folk til at sidde efter kl 16 og i weekenden.
Det kan også være at de har vurderet at der er for få opkald efter kl 16 til at have folk sidde på supporten (eller måske for mange opkald) :D -- #9 Angående dit wifi... Hvis du er på en såkaldt wifi-sikret profil, skal du ændre wifi-kodeord online. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg havde yousee i mange år. Endte med en 170/50mbit. Det havde altid kørt fint. Skiftede så til hiper 1000/60mbit. Det kørte godt det første års tid og så begyndte at opleve lag, ingen kontakt til nettet i op til flere minutter. Især fredag og Lørdag aften. De forsøgte at løse problemerne uden held. Skiftede så tilbage til yousee, fik en billigere pris end hiper. 1000/100mbit. Det har kørt upåklageligt. Nada lag osv. -- #11 Dit svar og IT generelt matcher ikke.
Jeg ka ikke se nogen grund til at have internet for at ændre en kode på en lokal router.
Derudover, kan jeg hellere ikke se nogen grund til at ligge mit wifi password ud på nettet. (du må hjertens gerne, men jeg foretrækker at sådan noget ordnes lokalt, da internettet ikke har brug for min wifikode) -- Det eneste tidspunkt en borgerlig tænker på andre end dem selv, er når de onanere.. #13 TDC kører med et setup, hvor de skubber wifi-kodeord ud til deres modem/router, medmindre det bliver fravalgt af kunden. Fastspeed kører over TDC. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har også haft problemer med hastigheden og stabilitet for Fastspeed - det er der efterhånden kommet styr på..
Men WiFi til min mobil stinker.. Jeg skal hele tiden fra og tilkoble WiFi på min mobil (Samsung s20 ultra) for at få det til at virke..
Hastidhed og stabilitet er helt elendig.. Kan ikke åbne hjemmesider, opdatere nyheder på fx Twitter eller Instagram, kan ikke se videoer - uden at jeg frakoble WiFi på mobilen og så kobler det til igen..
Det er jeg ved at blive sindssyg af -- På intet tidspunkt kommer jeg med min personlige holdning til pistacienødder uden skal.. @ #14 jeg har opsagt og har ingen planer om at returnere.
held og lykke med resten af jeres kunder :) -- Det eneste tidspunkt en borgerlig tænker på andre end dem selv, er når de onanere.. Kan I ikke notere hvilken teknologi I modtager jeres forbindelse igennem? Det er relevant om problemerne er til stede på kobber, coax eller fiber. -- Jeg har skiftet fra fastspeed via coax til fastspeed via fiber for præcis en uge siden.
Dagen efter at jeg havde skiftet, der havde fastspeed nedbrud i hele landet. Det var en ærgelig start, men eller ok indtil i dag hvor der nu igen ikke er noget net da jeg står op om morgenen.
Er der andre der har problemer med fastspeed på fiber her til morgen, den 12.?
Jeg skal selvfølgelig have ringet til dem når kundeservice åbner.. jeg håber de kan forklare mig hvad der sker, for ellers må jeg benytte mig af de 14 dages fortrydelsesret og så skifte til... bolignet måske? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. fyi. i starten af November, havde jeg selv problemer med at jeg mistede forbindelsen til internettet et par gange om dagen og kunne se på hos Hiper at de havde nogle problemer i mit område så tænkte ikke mere over det.. dog fortsatte problemerne og havde fat i support, som dog ikke rigtig kunne hjælpe da jeg bruger min egen router.. dog lagde jeg mærke til at det kun var min maskine som mistede forbindelsen SELVOM den er kablet til routeren.. efter lang tids søgen viste det sig at det var en opdatering af Windows som var skyld i det pludselige problem med min forbindelse. nu kan jeg ikke huske var fejlen hed, men jeg fandt fejlen inde i "event/logbog" (det kommer med Windows så bare søg efter det) der kunne jeg se en fejl, hvor jeg kunne se at Windows satte et kap på min hastighed så den nu hed 100/100 i stedet for 1000/1000
tro det eller ej, men mine forbindelses problemer forsvandt efter jeg geninstallerede windows..
hvis du får problemer igen så prøv at gå ind i "Events/logbog" og se om der er nogle fejl der -- Hmmm.. jeg har fået kigget nærmere på fastspeed's driftstatus side og her har de tilsyneladende varslet at der kunne komme et nedbræk i deres net mellem 4-6 om morgenen.
Det var netop her jeg opdagede at forbindelsen var væk. Jeg vil give dem en chance og så se hvad status er når jeg kommer hjem fra job igen. Hvis der ikke er net, og en evt genstart af både router og fiberboks ikke giver forbindelse, så må jeg tage fat i dem igen.
Jeg har været super godt tilfreds med fastspeed på kabel, men starten på fiber har været lidt meh... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Som #0 skriver og som andre har sagt i diverse tråde om de her nyere internet udbydere som forsøger at konkurrere , tiltider KAN det godt blive for billigt og du ender med at få hvad du betaler for.
Som jeg selv har oplevet med kviknet f.x her i Nordjylland, hvor jeg også mener de ikke har betalt for nok hos netejeren, jeg skiftede til telenor og på magisk vis har jeg komisk nok den 1000/1000 jeg betaler for på alle tider af døgnet. -- The superior man understands what is right; the inferior man understands what will sell. Har været tilfreds med fastspeed i lang tid, men siden start december er det blevet meget ustabilt. Jeg mister forbindelsen periodisk i 1-2 minutter af gangen, og hastigheden er langsommere. Ifølge deres driftsside er der ekstra pres på netværket pga. covid.
Det er kun muligt at kontakte dem per telefon, og som #0 selv siger, er der ingen telefonkø oplysning... Får hvad man betaler for I guess -- som jeg skrev længere oppe (#20) så var mit problem ikke min internet udbyder, men Windows.. har i tjekket at forbindelsen også forsvinder for routeren?
Det i beskriver med at forbindelsen forsvinder og den derefter er langsommere er præcis de problemer jeg havde
edit:
fejlen jeg havde hed "event id 27 e1dexpress" og var den fejlkode jeg fik i "Event/Logbog".
den slog forbindelsen fra i noget tid og efter den havde oprettet forbindelse igen havde det sat min forbindelse til 100/100 i stedet for 1000/100 som jeg har -- Sidst redigeret 13-01-2021 11:19 Jeg har haft Fastspeed, hiper og Yousee. Og Gigabit
Hvergang går jeg tilbage til Yousee. grundet det køre bedre, det er fakta. Yousee skal ikke dele deres hastighed på samme måde som dem som køber båndbrede. Det er jo klart for en hver at når du betaler mere for dit produkt får du nogen fordele. Og når i vælger at købe det billigste fordi i føler det er dyrt og betale 50kr mere om mdr som nogen siger, så får i hvad i betaler for.
Yousee betaler også deres medarbejder efter overenskomst. der er kundeservice i weekenden, det virker hver eneste gang. Og de kommer dagen efter og ikke 14 dage efter. Man får hvad men betaler for. Det burde i vide efterhånden jeg forstår ikke folk bliver så harm hvergang. Det er mig en gåde.
Bund og grund i for hvad i betaler for. Og har i haft yousee i en kort periode så er de villige til at matche priser. Jeg får en 1000/1000 for 299. Så jeg kan absolut ikke se hvad i tuder for. Hvis i mangler den 50kr om måneden for et stabilt internet. Så har i ikke lov til at tude når i køber den "nyeste og hurtigste Imac".
Og nej jeg arbejder ikke for Yousee. Men de fleste af jer at skadefruer. Og tuder over alt, intet er godt nok.
#7 er et godt eksempel. I burde tænke over alt er en forretning. Og køber du en Citroen frem for en Mercedes forventer du heller ikke det samme. Det samme gælder her med internettet. -- #0
Jeg mener at Fiberby dækker hele Vesterbro, har du prøvet dem?
Tror ikke det kan fås meget billigere for en 1000/1000 -- Livet er for kort til alm. harddisk. Længe leve SSD.
Bor på Frederiksberg (2000)
#25
Lad os antage du skal købe en ny bil. Det kan f.eks. være en Ciroen, VW eller måske en Mazda. Du får leveret din nye bil men det viser sig at den ikke altid vil starte. Hvad tænker du så?
1. Det er ok bilen ikke starter for det er ikke en Mercedes!
2. Det er ikke ok for du har købt din bil med forventing om at den starter hver gang! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nå jeg vil lige opdatere hvordan det gik med skiftet og om nissen flyttede med.
Yousee suppor,t er meget svingende og du er afhængig af at få fat i en supporter, som kan åbne for port 25, skifte mac adressen. Men ved tredje gang lykkedes det.
Nu har jeg kørt med yousee net i knap en uge.
Jeg må sige at med fastspeed lå jeg mellem 0.8% tl 4% i packet loss. med yousee er der nul packet loss, ping tid er halveret. før tog berlingske.dk ca 3 sek at loade nu kommer det med det samme.
Så jeg er virkelig glad for at vi kan regne med et foreløbigt hurtigt og stabilt net -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #27 du køber en bil af en forhandler eller du køber samme mærke af naboens vens fætters onkel.
Hvilken bil tror du at du får bedst support på?
-- #29
Jeg har ikke brug for support på biler. Til gengæld er der mange der køber internet pt, der har brug support fordi udbyderen ikke kan levere det der bliver lovet. Uanset om du køber internet til 279 kr eller 349 kr måneden, så skal det bare virke! Det er forventeligt og står ikke til diskussion.
Klart nok, der kan være forskel på den grad af support man kan forvente ved hjælp til opsætning af routere, wifi etc. men kerneproduktet som er internet skal udbyderen levere uden problemer. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #30 Problem stillingen her er , folk vil have budget internet der skal fungere ligesom de store selskaber som kræver op til 100,- mere om måneden for den samme hastighed, grundet det er som sagt de selskaber som ejer nettet de er på eller de har købt mere båndbredde af netejer end din budget udbyder har købt, og med en budget udbyder så skal din trafik hele vejen til hovedstads området til deres backbone før den kommer ud i verden og så hjem til dig igen, det er kviknets problem, de har i øvrigt inden telefon support, telenor har telefon support fra 7 til 23 6 dage om ugen , min 1000/1000 koster små 100 mere om måneden, men min ping tid er halveret , jeg har ingen packet loss og alt kører bare som det skal, ergo, er det budget udbyderen som er problemet.
Det viser sig også ganske tydeligt når man slår budget udbydere op på peering. -- The superior man understands what is right; the inferior man understands what will sell. #31
Nu skal vi passe på denne tråd ikke kører helt af sporet :)
Nej problemet er at udbyderne ikke leverer hvad de lover! Det er ligegyldigt om din forbindelse koster 279 kr eller 349 kr måneden. Det skal bare fungere. Det er vi blevet lovet som forbrugere. Jeg tror de fleste af os havde en stabil forbindelse inden dette fiberhelvede startede.
Jeg har valgt kviknet fordi jeg kan sætte min egen router til, ikke fordi de er billige men udfra allle de negtive anmeldelser der er om kviknet kommer jeg nok til at fortryde dette valg (jeg bor i det midtjyske). Jeg ved ikke om stofa er en af de store selskaber men deres priser er og deres anmeldelser er ikke i toppen.
Jeg er glad for du har fundet en stabil forbilndelse og deler din oplevelse her, det kan jo være jeg er nød til at gå samme vej i fremtiden.
Jeg ved ikke meget om peering men er der et sted hvor du slår det op? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Fibernet er utroligt sart og mange af de, i hvert tilfælde, gamle fiberboxe rundt omkring i landet, er et stort rod indeni. Det sker fordi når kunderne skal have ny udbydere, så bliver deres kabel, trukket ud af et stik og sat over i et andet og det sker tit, på tværs, henover alle de øvrige kunderne i skabet, så nogle af kablerne bliver presset og så bliver de kunder træt af de forstyrrelser og skifter så igen til en ny udbyder og så vikler spaghetti-kabel helvedet, sig endnu mere ind.
Men at få boxene "re-organiseret" er et langsomligt og dyrt job, for dem som ejer dem i det område de står i, feks TDC/YouSee. Det er ikke der de helst vil smide deres penge.
Et nyt skab, har vel ikke lige problemerne, men det kommer, hvis ikke man finder på noget smart i mellemtiden. -- #32 - Du kan slå det op her - https://www.peeringdb.com[...] , der er forskellige info du kan finde ud af fra din udbyder her.
https://www.hardwareonline.dk[...]
Læs den her tråd fx. og specielt #36 I denne post, han skrev det meget godt med hensyn til specielt kviknet og andre, det har en del at gøre med hvor deres trafik kører hen før den kommer ud i verden og hvornår den så kommer tilbage til dig. -- The superior man understands what is right; the inferior man understands what will sell. #34
Jeg havde fundet peeringdb.com og slået kviknet op men jeg må indrømme at jeg ikke ved hvilkte tal jeg skal sammenligne med f.eks. stofa og telenor. Jeg kan se at hos kviknet er der få Public Peering Exchange Points og Private Peering Facilities? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #34. Kan du ikke sætte lidt ord på hvad du læser på peeringdb, der fortæller dig noget om en ISPs netværk og evne til at håndtere trafik? -- Fastspeed forårsager åbenbart store problemer på flere fronter. Bestilte i april fibernettilslutning med aktiveringsdato 24. juni. De var ret hurtige til at bore sig under træerne i haven frem til den installerede fordelerboks i muren. Men tilslutningen er aldrig foretaget og efter at jeg har rykket telefonisk og skriftligt flere gange er jeg blevet meddelt en ny aktiveringsdato i august! Gravefolkene fra vej og have fortæller, at adskillige Fastspeed-kunder har tilsvarende problemer - og råder mig til at fortsætte med at rykke. Da jeg finder det uetisk, at Fastspeed på den ene side opfordrer potentielle kunder til at droppe etablerede leverandører - "Du kan nemt opsige din nuværende udbyder på 1 minut" - og på den anden sige ta'r folks penge og ikke kan levere! Derfor denne advarsel. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #37 - Jeg antager du er konsulenten bosiddende i Virum. Dvs. det er TDC Fibernet du er ved at få installeret. Fastspeed ejer ikke eget net og er helt overladt til TDCs leverance og planlægning. Det havde formentlig ikke været bedre uanset hvilken udbyder du havde valgt. -- Vi er også tillsluttet TDC fiber. Her var arbejdsgangen.
Mand sætter boks på væg, inde og ude.
2 Mænd skyder kabelrær fra vejen frem til boks på huset.
3 MÅNEDER kommer der en mand og sætter kabelrør fast i boks på væggen.
Det går ikke stærkt, men til prisen kan man vel dårligt tillade sig at klage. -- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon. TDC er røv langsomme i forhold til deres fiberudrulning.
Min fiber boks, inde og ude, samt kabler har været klar siden marts måned.
De er bare ikke helt færdige i området åbenbart, hvilket de pt. forventer at være engang i september.
Tror de har rykket datoen 5 gange efterhånden. -- i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM Økonomisk overfaldet af Fastspeed.
Jeg har d. 24/1/modtaget en regning fra Fastspeed på 957kr,en regning jeg skulle have modtaget senest d. 1/1. Det kom helt uforudset så beløbet
står reserveret på min konto indtil jeg får løn, det betyder samtidig at de penge
jeg havde planlagt at bruge på mad de sidste 7 dage i denne måned er reserveret
og altså ikke tilgængelige.
Jeg ringede til Fastspeed og hørte om det virkeligt kunne være rigtigt at de overfalder deres kunder med regninger sidst på måneden, det svarede de nej til, der måtte være sket en fejl. Medarbejderen lovede mig stort at han nok skulle tage fat i deres Driftsafdeling samme dag og få stoppet
reservationen hos min bank, det blev jeg naturligvis lettet over at høre og
tænkte at det hele nu var løst.
Jeg ringede så ind til Fastspeed dagen efter
for lige at bekræfte hvad jeg havde fået af vide dagen før, nu får jeg så af
vide at det ikke er muligt for Fastspeed at fjerne reserveringen.
Jeg ringer til Sydbank og hører om de kan fjerne reserveringen når nu Fastspeed ikke kan, men det kan Sydbank ikke, de bliver nødt til at
modtage en mail fra Fastspeed om at reserveringen skal ophæves.
Jeg ringer endnu engang til Fastspeed og fortæller dem at Sydbank siger at Fastspeed blot skal sende dem en mail om at reserveringen skal
ophæves, kvinden i telefonen siger at det ikke er korrekt, jeg spørger hende så
om hun helt seriøst mener at hun ved mere om dette end Sydbank, det gør hun
åbenbart. Jeg beder hende om at tale med hendes chef, dette nægter hun, og
siger at hendes chef er enig med hende.
Jeg ringer endnu engang til Sydbank og fortæller om situationen, og de fortæller mig endnu engang at Fastspeed bliver nødt til at
sende dem en mail, før de kan ophæve reserveringen.
Resultatet er nu det at jeg skal sulte til d. 31/1, først og fremmest fordi Fastspeed har for vane at overfalde deres kunder sidst på
måneden med regninger, og dernæst fordi Fastspeed mener at deres kompetencer
indenfor bankering står over Sydbanks kompetencer.
Mit møde med Fastspeed er den værste relation jeg har haft med en virksomhed nogensinde, og altså, hvis de ikke kan finde ud af at sende regninger
korrekt og de ikke kender til hvordan bankerings systemet fungerer, jamen hvad
ellers kan de så ikke finde ud af? Er de fortrolige med vores data? Hvad med
vores forbindelse, er de i stand til at gøre den sikker nok så fx vores
netbanks info ikke bliver lækket?
Hvis du hverken har lyst til at sulte og blive økonomiskoverfaldet sidst på måneden, så vil jeg foreslå dig at finde en professionel
internet udbyder fremfor for Fastspeed.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Fastspeed skal rette henvendelse til NETS, det er dem der kan annullere den fejlagtige betaling
Skriv til ham her https://www.facebook.com[...]
Direktøren -- AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG Crosshair VII (WIFI), 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC - Nænsomt kølet med H2o #41 og skift til MobilePay, så du selv kan afvise betalinger. -- #41
Tommy Koed hvis du viste at regningen skulle kom d 1/1 , burde du så ikke have pengene på din konto -- Sidst redigeret 26-01-2022 17:14 #41
1.: Hvordan er dit indlæg om økonomi relevant for denne gamle tråd vedr. tekniske problemer?
2.: Fastspeed har givet dig kredit en måned længere end du først havde forventet, vær du glad for det, det er ikke sikkert du får hos en anden udbyder -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #41, som #44 skriver - det er en gæld der burde være betalt den 1.1, og d. 24.1 har du brugt pengene til noget andet, det kan da aldrig blive FastSpeed's problem.
Måske burde du sætte dig ned og lave et budget så du ikke kommer ud i sådan en situation igen? -- -----------------
Lars B. / ZulfoDK
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|