Prøvede det samme dagen efter stigningen blev meldt ud, jeg fik at vide, at jeg kunne opsige pr. d.d. eller 1 måned før indtrædelsesdato for prisændringen.. Så det hjalp ikke alverden :D
--
#1 tænkte jeg måske var heldig at få en rar gut. Spurgte ham om det virkelig var sandt, at man enten kunne opsige sit abbonnement eller bøje sig forover og tage den i r*ven.
Jeg ville prøve igen, hvis jeg var dig.
--
Har du brug for et kram? Kom og få et kram.
Jeg ville også prøve igen. For det afhænger af hvem man snakker med.
For en del år siden, gik jeg fra medarbejderbredbånd erhverv til privat - begge dele hos TDC.
Det var først den sjette medarbejder jeg snakkede med, som også kunne se urimeligheden i at jeg skulle betale 299 kr i oprettelse for skiftet, når jeg allerede var kunde.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
#2 og #3
Bingo :) Det tog heldigvis kun ét forsøg mere for at få samme deal som #0/#2!
--
Hvordan undgår I at den samme medarbejder løfter røret? :D
Men ja, satme noget mærkeligt noget de har gang i..
--
Everyone becomes a story, be a good story.
Tjek evt. om I skulle være i et området dækket af KvikNet.
De er i skrivende stund billigere på både 500/500 og 1000/1000 mbps, og så er man da fri for Stofa's evindelige pis.
--
Mumble server - sapien.dk:64738
#6
Det jo kun hvis man kan få fibernet
--
Jeg har fået mail med tilbud om at for 20 kr. mere pr. måned kan jeg fordoble min hastighed ved stofa. Det mærkelige er dog at denne mere pris på 20 kr. pr. måned har jeg i lang tid haft mulighed for at opgradere til, så der er intet nyt tilbud i den.
--
R5 3600X | Asus B450-F STRIX | G.skill 16 gb 3600 mhz cl. 15 | Asus Geforce 2070 Super | Corsair 750W | 1 TB Samsung SSD | Asus 27" 1440p 144 mhz |
#7
Fuldstændig korrekt
--
Mumble server - sapien.dk:64738
Bliver man så opgraderet fra deres 100/100 til 200/200 for de 19,- ekstra pr. måned, det ser ud til 100/100 forsvinder?
--
Better to reign in Hell, than serve in Heaven
--
Sidst redigeret 26-08-2020 18:11
Jeg fik mail om at jeg kan fordoble min hastighed for 20kr ekstra i måneden og det gjorde jeg.
--
Jeg tvivler på at de automatisk opgraderer hastigheden.
Jeg skulle selv ringe og bede om at få "opgraderet" mit sidst de lavede om på pakkernes hastighed (90/90 til 100/100 hvis jeg husker rigtigt).
Det ender med at jeg skifter til Hiper eller Fast speed..
Lidt offtopic:
Hvad har i andre af fiber internet som ikke er stofa?
Eventuelt pros/cons?
--
Z390 Gigabyte Aorus Pro | 9900k | ASUS ROG Strix GTX 1080
Jeg gider sku ikke bruge en masse tid for en skide 20kr
alting stiger og 20kr er jo intet
--
Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar
#13
Hvis din, konens, og børnenes telefoner stiger 20kr, internettet og TV pakken så også gør det, så er det pludselig mange penge, på et år.
--
Asrock Z370 Extreme4 - I5-8600K - NZXT Kraken X62
Ripjaws 2x8gb 3200Mhz CL14
Asus 1080 Strix A8G - Acer XB271HU
Adata XPG SX8200 Pro 1TB
#14
Hvis man ikke har råd til at det stiger 20kr om måneden så ville man i det hele taget ikke have valgt stofa.
--
#15 Nogle steder inkl undertegnedes lejlighed findes kun stofas coax-kabler. Så er alternativet en 46/12 forbindelse gennem telefonstikket til 249kr i måneden...
Når man så reelt ikke har et alternativ, så er det sateme bittert med prisstigninger. Vores abonnement er på 3 år steget fra 149/mdr til 259/mdr. Hastigheden er steget fra 40/40 til 50/50.. Lettere uproportionalt!
--
--
Sidst redigeret 26-08-2020 20:37
#5 Ring fra 2 telefoner samtidig for at være sikker :D
--
#16
Det samme her, desværre.
#17
Hahaha
--
Everyone becomes a story, be a good story.
Det er korrekt at de har en "customer-retention" afdeling, ligesom alle andre tele/internet selskaber, og denne afdeling HAR bare flere flueben at sætte, end både sælgere og supportere. Selvsamme opsigelses-konsulenter bliver målt og evalueret på hvor stor en procentdel af deres opkald der ender med at beholde kunden. Jeg kan afsløre at forventningerne til disse fra ledelsen er MEGET urealistisk, og derfor VIL man opleve at få fat i én som bare er "burned out" ind i mellem, hvor du i bund og grund kan sejle din egen sø.
Når det så er sagt, så KAN supportere osse sagtens ændre abbonement er, give rabatten, og lign.
Dengang jeg sad der var det nærmest second-nature at smide 12mdr Viaplay efter kunden, gratis, bare fordi jeg kunne.. Men igen, det afhænger desværre meget af hvor "kunde-mindet" den ansatte du får fat i er, da det i bund og grund er vedkommende der styrer dansen, indtil du klapper røret på, ryger bagerst i køen, og så kan starte forfra med en ny, forhåbentlig bedre ansat :/
--
Carpe Diem.