Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

STOFA prisstigning FIF

Af Mega Nørd Wonza | 26-08-2020 12:05 | 2654 visninger | 19 svar, hop til seneste
Hej allesammen. Tænker nogle af jer har STOFA bredbånd, ligesom jeg selv har, og så har I måske lagt mærke til den kommende prisregulering, der kommer i forklædning som "SafeSurf". Det koster 20,- ekstra om måneden. Hvis der sidder nogen her, der som mig, ikke er glad for pludselige prisstigninger, så kan I til hver en tid ringe til STOFA, taste 2 for opsigelse, blive viderestillet til deres "redningshold", som har beføjelser til at gøre ret så meget for at beholde en kunde. Efter at have snakket med en behagelig fyr i et par minutter, tilbød han mig 50,- rabat på mit abonnement de kommende 12 måneder. Bare til info :-)
--
Har du brug for et kram? Kom og få et kram.
#1
ChristianL
Monster Supporter
26-08-2020 12:50

Rapporter til Admin
Prøvede det samme dagen efter stigningen blev meldt ud, jeg fik at vide, at jeg kunne opsige pr. d.d. eller 1 måned før indtrædelsesdato for prisændringen.. Så det hjalp ikke alverden :D
--
#2
Wonza
Mega Nørd
26-08-2020 13:02

Rapporter til Admin
#1 tænkte jeg måske var heldig at få en rar gut. Spurgte ham om det virkelig var sandt, at man enten kunne opsige sit abbonnement eller bøje sig forover og tage den i r*ven. Jeg ville prøve igen, hvis jeg var dig.
--
Har du brug for et kram? Kom og få et kram.
#3
Jacob [5260 Od.S]
Junior Nørd
26-08-2020 14:39

Rapporter til Admin
Jeg ville også prøve igen. For det afhænger af hvem man snakker med. For en del år siden, gik jeg fra medarbejderbredbånd erhverv til privat - begge dele hos TDC. Det var først den sjette medarbejder jeg snakkede med, som også kunne se urimeligheden i at jeg skulle betale 299 kr i oprettelse for skiftet, når jeg allerede var kunde.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#4
ChristianL
Monster Supporter
26-08-2020 16:55

Rapporter til Admin
#2 og #3 Bingo :) Det tog heldigvis kun ét forsøg mere for at få samme deal som #0/#2!
--
#5
visitkort500
Maxi Supporter
26-08-2020 17:04

Rapporter til Admin
Hvordan undgår I at den samme medarbejder løfter røret? :D Men ja, satme noget mærkeligt noget de har gang i..
--
Everyone becomes a story, be a good story.
#6
Homosapien
Supporter
26-08-2020 17:12

Rapporter til Admin
Tjek evt. om I skulle være i et området dækket af KvikNet. De er i skrivende stund billigere på både 500/500 og 1000/1000 mbps, og så er man da fri for Stofa's evindelige pis.
--
Mumble server - sapien.dk:64738
#7
gasolin
Guru
26-08-2020 17:16

Rapporter til Admin
#6 Det jo kun hvis man kan få fibernet
--
#8
VojenZ
Junior Nørd
26-08-2020 17:18

Rapporter til Admin
Jeg har fået mail med tilbud om at for 20 kr. mere pr. måned kan jeg fordoble min hastighed ved stofa. Det mærkelige er dog at denne mere pris på 20 kr. pr. måned har jeg i lang tid haft mulighed for at opgradere til, så der er intet nyt tilbud i den.
--
R5 3600X | Asus B450-F STRIX | G.skill 16 gb 3600 mhz cl. 15 | Asus Geforce 2070 Super | Corsair 750W | 1 TB Samsung SSD | Asus 27" 1440p 144 mhz |
#9
Homosapien
Supporter
26-08-2020 17:25

Rapporter til Admin
#7 Fuldstændig korrekt
--
Mumble server - sapien.dk:64738
#10
RaGe_22
Nørd
26-08-2020 18:10

Rapporter til Admin
Bliver man så opgraderet fra deres 100/100 til 200/200 for de 19,- ekstra pr. måned, det ser ud til 100/100 forsvinder?
--
Better to reign in Hell, than serve in Heaven
--
Sidst redigeret 26-08-2020 18:11
#11
Booster1000
Ny på siden
26-08-2020 18:23

Rapporter til Admin
Jeg fik mail om at jeg kan fordoble min hastighed for 20kr ekstra i måneden og det gjorde jeg.
--
#12
Gant
Elitebruger
26-08-2020 18:33

Rapporter til Admin
Jeg tvivler på at de automatisk opgraderer hastigheden. Jeg skulle selv ringe og bede om at få "opgraderet" mit sidst de lavede om på pakkernes hastighed (90/90 til 100/100 hvis jeg husker rigtigt). Det ender med at jeg skifter til Hiper eller Fast speed.. Lidt offtopic: Hvad har i andre af fiber internet som ikke er stofa? Eventuelt pros/cons?
--
Z390 Gigabyte Aorus Pro | 9900k | ASUS ROG Strix GTX 1080
#13
M.Mikkel
Maxi Nørd
26-08-2020 18:41

Rapporter til Admin
Jeg gider sku ikke bruge en masse tid for en skide 20kr alting stiger og 20kr er jo intet
--
Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar
#14
Qax
Semi Nørd
26-08-2020 19:04

Rapporter til Admin
#13 Hvis din, konens, og børnenes telefoner stiger 20kr, internettet og TV pakken så også gør det, så er det pludselig mange penge, på et år.
--
Asrock Z370 Extreme4 - I5-8600K - NZXT Kraken X62 Ripjaws 2x8gb 3200Mhz CL14 Asus 1080 Strix A8G - Acer XB271HU Adata XPG SX8200 Pro 1TB
#15
gasolin
Guru
26-08-2020 19:22

Rapporter til Admin
#14 Hvis man ikke har råd til at det stiger 20kr om måneden så ville man i det hele taget ikke have valgt stofa.
--
#16
ChristianL
Monster Supporter
26-08-2020 20:36

Rapporter til Admin
#15 Nogle steder inkl undertegnedes lejlighed findes kun stofas coax-kabler. Så er alternativet en 46/12 forbindelse gennem telefonstikket til 249kr i måneden... Når man så reelt ikke har et alternativ, så er det sateme bittert med prisstigninger. Vores abonnement er på 3 år steget fra 149/mdr til 259/mdr. Hastigheden er steget fra 40/40 til 50/50.. Lettere uproportionalt!
--

--
Sidst redigeret 26-08-2020 20:37
#17
BrillesBrevkas
Ny på siden
26-08-2020 21:44

Rapporter til Admin
#5 Ring fra 2 telefoner samtidig for at være sikker :D
--
#18
visitkort500
Maxi Supporter
26-08-2020 21:47

Rapporter til Admin
#16 Det samme her, desværre. #17 Hahaha
--
Everyone becomes a story, be a good story.
#19
MalloDK
Junior Supporter
26-08-2020 22:16

Rapporter til Admin
Det er korrekt at de har en "customer-retention" afdeling, ligesom alle andre tele/internet selskaber, og denne afdeling HAR bare flere flueben at sætte, end både sælgere og supportere. Selvsamme opsigelses-konsulenter bliver målt og evalueret på hvor stor en procentdel af deres opkald der ender med at beholde kunden. Jeg kan afsløre at forventningerne til disse fra ledelsen er MEGET urealistisk, og derfor VIL man opleve at få fat i én som bare er "burned out" ind i mellem, hvor du i bund og grund kan sejle din egen sø. Når det så er sagt, så KAN supportere osse sagtens ændre abbonement er, give rabatten, og lign. Dengang jeg sad der var det nærmest second-nature at smide 12mdr Viaplay efter kunden, gratis, bare fordi jeg kunne.. Men igen, det afhænger desværre meget af hvor "kunde-mindet" den ansatte du får fat i er, da det i bund og grund er vedkommende der styrer dansen, indtil du klapper røret på, ryger bagerst i køen, og så kan starte forfra med en ny, forhåbentlig bedre ansat :/
--
Carpe Diem.

Opret svar til indlægget: STOFA prisstigning FIF

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE