Hvis du ellers ikke har beskadiget deres udstyr med direkte overlæg, men bare brugt som man almindeligvis vil, ja så skal du bestemt ikke betale noget som helst.
Man kan som forbruger med rimelig forvente at det udstyr man betaler for kan holde til normal brug.
Tag billeder af udstyret med det samme, og sørg for at man se hvordan det er hængt op/installeret.
--
Den som ler sidst, tænker langsomst!
Der må simpelthen være mere til den historie end det du skriver. Hvordan skulle supporteren have den mindste ide om at du har skadet selve installationen?
--
Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
#1 det vil jeg gøre som det første imorgen tidlig
#3 han begrundede det med at, han kunne se at der ikke kom så meget knald igennem lysleder kablet, og at det var mig som havde ødelagt installationen :(
--
Jeg er den skarpeste ske i skuffen
#4
Det vil jeg mene, at du ikke skal acceptere. Har du på noget tidspunkt fået den lovet hastighed?
--
Jeg synes, at en signatur er unødvendig.
#4 Det er godt nok meget søgt, sidder selv og arbejder med fiber til dagligt og selvom fiber godt kan være sart noget i forhold til kobber, så skal der alligevel en del til at beskadige en installation.
#3 Det passer med at supporteren kan se en fejl på fiberen og afhængig af deres udstyr kan han også se ca hvor langt fra centralen fejlen er.
--
I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow.
#4>>Du skal nok have fat i en anden supporter i morgen, så kan det være at svaret er et andet.
--
Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
Hav altid en lap papir og kuglepen klar, når du ringer til support,
skriv navn ned og ID ned, på den du taler med. Det gælder både internet, telefoni, elselskabet, vandværket osv.
Det er bare så træls, når de tørrer det af på den forrige du talte med.......
--
hahaha jeg troede først der stod sofa angriber
--
#5 ikke i en længere periode
--
Jeg er den skarpeste ske i skuffen
Forlang begrundet dokumentation/bevis for du har fusket/beskadiget installationen. Den anklage der ligger lige til højre benet. At anklage på indicier på baggrund af han på hans kontor på hans computer kan se fiberet har skader, uden at undersøge yderligere. (med mindre du udelukker information her i tråden) Så var jeg forresten hverken kunde der mere, og der lagde en retsag/forbrugernævns klage oveni.
Men nu er jeg tilfældigvis ikke kunde hos Stofa mere da de benægtede at have trukket den samme regning 2 gange, på trods af dokumentation fra banken, påstod de hårdnakket jeg løj. Der stoppede mit abonnement pronto! Forbindelsen var sågar lukket hvis ikke samme aften så dagen efter mener jeg. Og de fik ikke en klejne! Men dem havde de jo så egentlig så fint selv stjålet. et år senere tog de sig den frihed at ringe og lykønske mig med at, jeg havde penge til gode hos dem, og så sagde jeg det vidste jeg godt, og det var fint de langt om længe var krybet til bekendelse. Han ville ikke snakke yderligere om sagen, og fik blot mit kontonummer.
Men om ikke han så var så fræk.. "Nu når den her lille sag er overstået, Kunne jeg så ikke friste med en god pris på et nyt abb. til dig?" Jeg vidste næsten ikke hvad jeg skulle sige. Men jeg tror det endte med han fortrød han overhovedet var taget på arbejde den dag.
Mage til pisfirma skal man ganske enkelt lede længe efter. De er Frække og arrogante og benægtende som bare fanden.
--
I7 4790K @ 4.8 - Corsair H100i v2
Asus Maximus VII Ranger - 16gb Tridentz 2400mhz
Zotac! GTX1070 8G - 256gb SM961 NVMe - BenQ XL2420G G-Sync
Hvis du oprigtigt mener der ikke er mere i din historie så send mig din addr i en PM. Så kigger jeg mandag formiddag.
--