Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Yousee Netværk og StarCraft 2 ...

Af Semi Supporter Juleulven | 23-11-2016 22:13 | 3546 visninger | 19 svar, hop til seneste
er der nogen her der IKKE ligger som en del af Yousee der kan prøve og lave en Tracert til 185.60.112.157 ? Jeg har igennem 6 uger prøvet og tilgå Starcraft 2 (Battle.net server) men den melder offline. Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.167.1 2 7 ms 8 ms 6 ms 10.56.0.1 3 7 ms 7 ms 10 ms ae14-100.hinqe10.dk.ip.tdc.net [2.106.35.22] 4 42 ms 42 ms 41 ms ae8-0.asd3nqp1.nl.ip.tdc.net [83.88.19.205] 5 * * * Request timed out. hvis jeg kører en tracert fra mit arbejde laver den: Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops 1 6 ms 3 ms 1 ms ITA.HS6-rtr01.taa.itafdelingen.net 178.209.191.58] 2 1 ms 1 ms <1 ms 130.185.138.81 3 15 ms 15 ms 15 ms 93.176.94.189 4 17 ms 15 ms 16 ms pr01.eqfr5.blizzardonline.net [80.81.195.26] 5 16 ms 16 ms 16 ms 37.244.12.33 6 17 ms 16 ms 16 ms 24.105.31.28 7 17 ms 16 ms 16 ms 185.60.112.157 Trace complete. Jeg har så skrevet til yousee og GUDDØDME mig om de skriver, at de da gerne vil være super flinke og sende mig et nyt modem så den nye 5GHz standard kan fikse ALLE mine problemer... FUCK jeg bliver så f'ing træt ...
--
#1
GodOnDuty
Super Supporter
23-11-2016 22:54

Rapporter til Admin
Nu siger du godt nok at det skal være fra ikke yousee kunder, men herfra virker sc2 fint med yousee. Hvilket modem havde du?
--
NZXT Phantom 820 White - Seasonic Platinum 1000W - MSI z97 MPower - i7-4790k - 16 GB Kingston FuryX RAM - MSI 290 - ASUS Xonar STX - Dell U2711
#2
Juleulven
Semi Supporter
23-11-2016 22:56

Rapporter til Admin
#1 tak for det.... det er et gammelt CG3000 modem ...
--
#3
CyberOpz
Maxi Supporter
27-11-2016 21:53

Rapporter til Admin
Jeg oplever heller ikke mulighed for at pinge eller traceroute 185.60.112.157. Jeg er forbundet via Hillerød centralen og har det nyeste Sagemcom modem. Dog i bridge tilstand...
--
ASUS Maximus Formula Special Edition RoG, Intel C2Q 2,4GHz Q6600 @ 3,2GHz, Patriot 4x1GB DDR2 PC8500, XFX Radeon HD5870
#4
gammelgaard_mink
Monsterbruger
27-11-2016 23:32

Rapporter til Admin
YouSee Thisted: Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 7 ms 5 ms 7 ms 10.63.0.1 3 16 ms 5 ms 15 ms ae11-100.tinqe10.dk.ip.tdc.net [2.106.35.76] 4 21 ms 20 ms 20 ms ae0-0.asd3nqp1.nl.ip.tdc.net [83.88.23.202] 5 * * * Request timed out.
--
Intel 5930k w Noctua NH-D15, MSI Game G6 GTX 980ti, ASRock X99M Extreme 4, Samsung m2 512, Bitfinex Prodigy w Noctua NF-P12 PWM, Corsair 860i PSU
#5
skandshus
Elite Supporter
28-11-2016 13:36

Rapporter til Admin
#0 jeg sidder hos en ISP(ikke yousee) der har jeg også en MASSE timeout.. En ting er at det er dumt Yousee Support, siger de kan sende et andet modem, men det er altså lige så dumt og ringe til en Support, uden du selv har gjort dit forarbejde :) ud af mit tracert der kører lige nu, så har jeg 24 timeout's indtil videre.(den kører stadig)
--
#6
skandshus
Elite Supporter
28-11-2016 13:40

Rapporter til Admin
Microsoft Windows [version 6.1.7601] Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. C:\Users\>tracert 185.60.112.157 Rute spores til 185.60.112.157 over et maksimum af 30 hop 4 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.220.254 5 20 ms 16 ms 11 ms 217.198.222.1 6 3 ms 2 ms 6 ms 10.10.3.181 7 10 ms 5 ms 4 ms 10.10.0.5 8 6 ms 3 ms 2 ms 87.116.38.121 9 34 ms 39 ms 44 ms 93.176.92.98 10 * * * Anmodning fik timeout. 11 * * * Anmodning fik timeout. 12 * * * Anmodning fik timeout. 13 * * * Anmodning fik timeout. 14 * * * Anmodning fik timeout. 15 * * * Anmodning fik timeout. 16 * * * Anmodning fik timeout. 17 * * * Anmodning fik timeout. 18 * * * Anmodning fik timeout. 19 * * * Anmodning fik timeout. 20 * * * Anmodning fik timeout. 21 * * * Anmodning fik timeout. 22 * * * Anmodning fik timeout. 23 * * * Anmodning fik timeout. 24 * * * Anmodning fik timeout. 25 * * * Anmodning fik timeout. 26 * * * Anmodning fik timeout. 27 * * * Anmodning fik timeout. 28 * * * Anmodning fik timeout. 29 * * * Anmodning fik timeout. 30 * * * Anmodning fik timeout. Sporing fuldført.
--
#7
elfmatw
Monsterbruger
28-11-2016 14:00

Rapporter til Admin
Altså jeg kan godt tilgå spilserveren hjemmefra og fra arbejde, men kan hverken pinge eller traceroute til den fra hverken arbejde eller hjemmefra.. $ ping 185.60.112.157 PING 185.60.112.157 (185.60.112.157) 56(84) bytes of data. ^C --- 185.60.112.157 ping statistics --- 37 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 36288ms $ traceroute 185.60.112.157 traceroute to 185.60.112.157 (185.60.112.157), 30 hops max, 60 byte packets 1 () 0.518 ms 0.442 ms 0.466 ms 2 () 1.477 ms 2.061 ms 2.040 ms 3 ge-1-1-0-653.vonqu1.dk.ip.tdc.net (195.215.103.209) 1.052 ms 1.344 ms 1.2 98 ms 4 ae2-0.naenxu40.dk.ip.tdc.net (83.88.12.36) 1.238 ms 1.698 ms 1.646 ms 5 ae8-0.asd3nqp1.nl.ip.tdc.net (83.88.19.205) 21.301 ms 21.040 ms 21.011 ms 6 * * * 7 * * * 8 * * * 9 * * * 10 * * * 11 * * * 12 * * * 13 * * * 14 * * * 15 * * * 16 * * * 17 * * * 18 * * * 19 * * * 20 * * * 21 * * * 22 * * * 23 * * * 24 * * * 25 * * * 26 * * * 27 * * * 28 * * * 29 * * * 30 * * * Heller ikke på Windows med maxhop 100 når jeg den. e: Det er måske lige værd at nævne at jeg har åbnet for den i firewall, men får ingen respons fra adressen.
--
Sidst redigeret 28-11-2016 14:01
#8
Juleulven
Semi Supporter
28-11-2016 21:44

Rapporter til Admin
#7 tilgår du Europa som region? #5 hvad tænker du af 'forarbejde' ? (syntes nu GODT nok jeg har forsøgt mange ting) ... (tak for jeres kommentarer og assistance)
--
#9
Peder
Super Supporter
29-11-2016 08:15

Rapporter til Admin
Jeg sidder på arbejde pt og kan heller ikke, det er en global connect linje leveret af KMD. Men er enig i at det er dumt af Yousee at de blot skyder et modem afsted, hvergang der er det mindste.
--
Not working is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If thats not the case, be more specific!
#10
potteplante
Semi Supporter
29-11-2016 12:04

Rapporter til Admin
sidder på arbejdet internet via Nianet 1 1 ms 1 ms 20 ms x.x.x.x 2 16 ms 16 ms 16 ms 93.176.94.189 3 16 ms 16 ms 17 ms pr01.eqfr5.blizzardonline.net [80.81.195.26] 4 17 ms 17 ms 17 ms 37.244.12.33 5 17 ms 17 ms 17 ms 24.105.31.28 6 17 ms 17 ms 17 ms 185.60.112.157 fungere fint her :)
--
#11
crucial-kid
Redaktør
29-11-2016 15:10

Rapporter til Admin
De skyder et modem afsted fordi, så holder de deres kaldstid nede, og kan lukke det som problem solved. Eftersom du først får modemmet 3-5 dage senere, får vedkommende ikke et genkald, og opkaldet bliver derfor set med YouSee briller som løst. Så vedkommende løser et problem på kort sigt, og der er ikke risiko for, at du ringer igen indenfor måletiden, så vedkommende får løst en sag. At det intet har med din sag at gøre er ligegyldigt. Vedkommende gør, hvad de bliver målt på.
--
Mvh. Thomas Christensen. RX 480 8GB på Core 2 Quad: er jeg CPU begrænset?
#12
NielsChr
Gæst
02-01-2017 15:42

Rapporter til Admin
Det kan skyldes for høj MTU size. At sende dig et nyt modem kan faktisk godt fixe det problem...derved ikke sige at det er en god og hurtig løsning - jeg ville undersøge om det er MTU som er årsagen juster den ned til f.eks. 1300 og se om dine tracert kommer igennem - øg så langsomt værdien for at se hvor høj værdi som giver positiv resultat - skru evt. 2-4 bytes ned og behold den værdi. hvis du mener deres nye adsl router er bedre, så tag i mod tilbudet om ombytning uanset hvad - vær dog opmærksom på at TDC ofte har wifi tændt, og derfor "støjer" over for f.eks. din egen wifi router...som så pludselig skal dele kanaler med TDC's boks...man kan kontakte TDC og få dem til at slå deres wifi fra helt. hvis du ikke kan finde MTU værdi i din adsl router, kan du også forsøge på din windows maskine hvor du også kan justere værdien
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
Juleulven
Semi Supporter
04-01-2017 17:40

Rapporter til Admin
#12, tak for input men MTU disabled på min pc og findes ikke i router.
--
#14
ShamblerDK
Nørd Aspirant
04-01-2017 18:09

Rapporter til Admin
Sidder på Bredbånd Nord 300/300 i Nibe og får også request timeout.
--
ASUS Maximus VI Extreme, Intel Core i7-4770k 3,5GHz, Corsair Vengeance 2x8GB DDR3 1600MHz, Asus Geforce GTX690. Nu med 60/60Mbit FIBER!
#15
davfad
Bruger
04-01-2017 19:44

Rapporter til Admin
#11 Hvilket belæg har du for sådan en påstand? Er du inde i den kontrete sag? En skarp kritik kan også rettes herinde. Svindler florerer unden der bliver gjort det mindst. Folk får slettet dere advarsler omkring potentielle svindler. Hamrende useriøst hvis man vil være en pålidelig platform for køb/salg. Kunne måske være man skulle kigge i de enkelte sager, med tilhørende detajler inden man stryger om sig med generelle anklager.
--
#16
JunkStar DeLuxe
Maxi Nørd
04-01-2017 21:20

Rapporter til Admin
#15 Der var vist en der følte sig ramt... #0 Det er ikke sikkert at du kan få love at traceroute til den specifikke IP. Når jeg prøver får jeg også timeout efter level3.net og det kan godt være pga ddos protection. Men udover det så tror jeg at Yousee router dårligt til den service...
--
http://www.l0rn.nu[...]
--
Sidst redigeret 04-01-2017 21:20
#17
davfad
Bruger
04-01-2017 22:00

Rapporter til Admin
#16 Ramt over hvad præcist? Det er min klare opfattelse at man i forbindelse med titlen, som redaktør har et større ansvar? Herunder at fremstå saglig og eftertænksom. Det virker for mig som modtager mere som foredomme der bliver udtrykt i ovenstående. End aktindsigt. Plus så tænker jeg et nyt modem nok ikke kommer en kunde til ulempe. Uanset om det løser problemet eller ej. Afslutningsvis så bør man få styr på sin egen forretning inden man skyder med skarpt imod. Dette er en objektiv betragtning, da jeg ikke har aktier i nogle af butikkerne.
--
#18
mindfreak
Giga Supporter
04-01-2017 22:18

Rapporter til Admin
Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.100.32.1 2 17 ms 6 ms 6 ms x.x.x.x 3 28 ms 10 ms 11 ms ge1-22.ar5.taas.gc-net.eu [77.243.33.173] 4 16 ms 6 ms 16 ms ae4-0.cr1.taas.gc-net.eu [77.243.32.245] 5 7 ms 6 ms 7 ms ae0-0.taas1cr2dk.gc-net.eu [77.243.32.142] 6 7 ms 7 ms 6 ms 213.242.108.77 7 20 ms 21 ms 19 ms ae-128-3514.edge6.Amsterdam1.Level3.net [4.69.162.230] 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 BLIZZARD-EN.edge6.Amsterdam1.Level3.net [213.19.197.254] reports: Destination net unreachable. Trace complete.
--
i7-6700K @4.6Ghz | ASUS Strix GTX 970 4GB | ASUS Z170 PRO GAMING | G.Skill 16GB 2666Mhz
#19
benjamin7
Monsterbruger
04-01-2017 22:18

Rapporter til Admin
C:\Users\-->tracert 185.60.112.157 Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 2 ms <1 ms 1 ms 78.156.104.225 3 2 ms <1 ms 1 ms 10.10.2.33 4 1 ms 1 ms 1 ms 10.10.0.37 5 2 ms 1 ms 2 ms 87.116.38.109 6 26 ms 20 ms 20 ms 93.176.92.38 7 20 ms 20 ms 20 ms 93.176.94.189 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * * * Request timed out. 13 * * * Request timed out. 14 * * * Request timed out. 15 * * * Request timed out. Sidder på Energimidt, Fast IP, og spiller fint SC2
--

Opret svar til indlægget: Yousee Netværk og StarCraft 2 ...

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning