Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Erfaring med Dansknet.dkAf Mega Supporter Tharqa | 19-04-2008 19:27 | 9415 visninger | 19 svar, hop til seneste
Hey Hol'er.
Jeg har siddet og kigget på
http://www.dansknet.dk[...]
Jeg synes de har nogen gode tilbud, derfor vil jeg lige høre om der er nogen af jer derude der har nogen erfaring med dansknet?
Gode eller dårlige.
På forhånd tak :-) --
Dåse Er Hvad Det Er!
Det er nok lidt for tidligt til at folk har erfaring med dem -- hmm # 1
Det kunne jo være at der var nogen som havde fået det og som havde erfaring med det :) -- Dåse Er Hvad Det Er! Venter stadig på jeg får udstyr og hvad jeg ellers skal bruge, det er bestilt til at skulle køre på onsdag....
Bestilte for en måneds tid siden, har fået et brev om at jeg ikke kan få min valgte upload (2Mbit). Ud over det er der en kvinde der har ringet og spurgt om det var rigtigt jeg ikke havde fastnet. Ved ikke hvorfor de ikke selv kan undersøge dette.
Fik ordrenr 5xx, så jeg tror ikke de har mange tusinde kunder (endnu)
Man kan heldigvis få egen rdns hos dem -- http://chipsguiden.dk[...] Hej, jeg ville lige spørge om nogen ved noget om at det er muligt at tilslutte sit eget modem til telefonstikket?
altså med DanskNet ..
på forhånd tak . -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej:
jeg bestilte internet og telefoni hos dem for 5 uger siden, der skulle komme for en uge siden, jeg har intet hørt fra dem, deres telefon er fuldstændig udblokkeret af utilfredse kunder, det tager en time og 15 minutter til de svarer og de svarer ikke på deres mail efter en uges tid. Alt i alt synes jeg de er få mennesker og har fået mange kunder op grund på grund af deres lidt billige pris. De kan ikke yde den service som de lover. Jeg kan ikke vurderre deres internet kvalitet, da jeg endu ikke er tilsluttet. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg vil da gerne llige give mit bidrag til denne debat omkring
Dansknet og deres levering eller skulle jeg sige mangel på samme. Jeg
bestilte Dansknet i marts måned og al ting gik fint, jeg modtog en
bekræftelse på min bestilling og et brev jeg skulle skrive under på og
hvori der også stod at jeg ville komme online den 28/4-2008
Jeg skriver under på brevet og venter spændt på min nye forbindelse,
jeg sagde min Cybercity forbindelse op og den blev lukket den
22/4-2008.
Det blev så den 28/4 og jeg kom ikke online, jeg ringer så ind til
Dansknet kundeservice og får at vide at de slet ikke kan se at jeg har
bestilt noget internet hos dem...
Ehm okay. Jeg havde da ellers modtage en bekræftelse fra dem på min
bestilling. Nå de rodede så lidt rundt derinde og fandt så alligevel
frem til mig, men de kunne ikke se noget på mig om at jeg skulle
online eller hvornår jeg måtte bare vente.
Så jeg venter....og...venter...og...venter, efter at have ventet i 14
dage uden at have hørt en lyd fra Dansknet, ringer jeg tilbage til dem
og får nøjagtig samme besked at de ikke kan se noget og at jeg bare må
vente. Jeg venter så fortsat og pludselig en dag ringer en fra
Dansknet, lægger besked på min svarer om jeg skal kontakte hende. Det
gør jeg så, men det eneste hun skulle vide var om jeg havde opsagt mit
cybercity og om det var pillet ned, Ja det har jeg og ja det er det.
Nå men så ville hun da sende den videre så jeg kunne få noget
internet, hvilket jeg naturligvis satte stor pris på. Så jeg venter
igen....og...venter...og....venter...og....venter og jeg hører stadig
ingenting.
Jeg kontakter så igen Dansket i starten af juni, dvs. 1½ måned efter
at jeg skulle have været online i første omgang, og får fat i en
Henrik som lover mig at jeg jeg får noget internet indenfor 8-10 dage.
Derudover lover denne Henrik mig 1 måneds gratis internet som
kompensation og lover mig at sende mig en bekræftelse på mail om de vi
har aftalt.
Nu skriver vi den 17/6-2008 jeg har stadig ikke fået noget internet.
Jeg har intet hørt fra Dansknet. Når man ringer til dem kan man ikke
komme igennem, og de svarer ikke på de mails man sender.
Nu har jeg fortalt min historie så kan i selv lægge i det hvad i har
lyst til og bestemme jer for om i synes Dansknet er værd at bruge
energi på. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg anbefaler ikke DanskNet
Det er min overbevisning, at DanskNet har været for travlt for naive til at varetage en sådan kampagne som de havde for lidt tid siden, da jeg desværre hoppede på vognen.
Jeg har oplevet et meget ustabilt Internet, der ikke rigtigt fungerer. Når jeg så forsøger at komme i kontakt med dem, ja så har de simpelthen lukket telefonen pga for megen travlhed. De opfordrer at sende en mail om problemt, som de vil svare inden 24 timer. Jeg har her på 4. dagen intet hørt fra dem.
Til starten af maj bestilte jeg både Internet og telefon. Mit Internet kom op at køre, men hold jer langt væk fra deres telefontilbud. De har ikke de numre, der er på udbud, og derfor er min fastnet ikke kommet op at køre endnu, pr. 28/6.
Et uddrag fa en mail til DanskNet.dk
Jeg har lige forsøgt at ringe til jeres kundesupport, og startede som nummer 6 i køen kl 10.47 og min tålmodighed var opbrugt kl 13.10. Jeg har været placeret som nummer 1 i 55 min. Har I overhovedet nogen på arbejde, ellers er det dårlig kundeservice ikke at oplyse os om det og bare håbe på vi lægger på i ordenlig tid - helt utilstedelig behandling af tålmodige og rimeligt eftergivende kunder - man kunne få den opfattelse, at I får betalt for denne svinestreg fra telefonselskaberne.
Det har hermed medvirket til, at jeg vil fraråde fremtidige kunder at benytte sig af DanskNet med reference til mine dårlige erfaringer med jeres manglende service.
Håber I kunne bruge mit indspark -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg bestilte ligeledes internet samt telefoni & tv pakke hos Dansknet.dk ..
PUHA! lad mig gøre det så kort som muligt og advare alle i den skarpeste mulige tone.. hold jer laaaaaaaaaaangt væk fra dansknet.dk .. det er en samlig amatører! de har max. 2 kundeservice medarbejdere som aldrig tager telefonerne. Jeg har aldrig til dato hørt om nogen der rent faktisk har snakket med disse medarbejdere, og ingen endnu der er kommet online med dem.
Jeg bestilte for over 2 md siden internet/ip telefoni/ tv hos dem, og ventede og ventede og ventede.. INTET svar fra dem.. intet!! .. da vi var 1 uge fra at min fullrate linie skulle nedlægges turde jeg ikke vente mere.. Da jeg lever af min internetlinie (er selvstændig erhvervsdrivende) er det af virkelig afgørende betydning at jeg har denne linie! og derfor er det bare ikke godt nok at dansknet ikke har "tid" til at sende en ordrebekræftelse, eller i det mindste lige at lægge en mail om eventuelle problemer.!
Nuvel. jeg ringede til Fullrate og bad dem annulere min opsigelse, og trække fuldmagten tilbage til at andre skulle kunne oprette en linie hos mig.
Fullrate var virkelig hjælpsomme, men pudsigt nok , d24 juni, dagen hvor jeg skulle have haft dansknet røg min fullrate linie ned.. Dansknet havde simpelthen aktiveret mig i deres system...
okay tænkte jeg så.. så må jeg jo hellere smide deres router på (dansknet havde så sendt mig en router PÅ!!!! dagen (d. 24 juni) som jeg angiveligt skulle sætte til).. jeg gjorde som de foreskrev og intet hul igennem.. jeg var med andre ord fanget..
Adskillige opkald til dansknet, samt fullrate gav intet resultat.. fullrate fordi de var magtesløse, og dansknet fordi de bare ikke tager deres telefon eller svarer deres mail..
PLUDSELIG her for en uge siden fik jeg så DENNE mail fra supporten (!?!) hos dansknet:
"Hej Dennis
Jeg har rykket en teknikker og videresendt din mail til regnskab.
Venligst
Jan Petersen"
Hmm tænkte jeg .. lad os nu se hvad der sker..
og rigtigt nok.. intet skete!! DER fik jeg så nok og sendte en mail hvori jeg forklarede at jeg mente deres firma var fup og svindel, og at de var en samling amatører (ja, jeg var hidsig!) ugen efter fik jeg nok og bad dem lukke linien.. hvilket jeg fik DENNE her mail ud af:
"Kære Dennis
Vi har haft fejlmeldt linjen tidligere og har fejlmeldt den d.d. igen.
Vi er selvfølgelig meget kede af at du vurdere os som et fup og svindel firma, men på grund for stor kunde tilgang har vi været bagud med oprettelser m.m.
Selvfølgelig har forsinkelsen været vores kunder til gene.
Af din tidligere mail kan vi forstå at du skal flytte pr. 31. juli 2008 og gør dig i den forbindelse opmærksom på at du har 6 måneders bindingsperiode til en samlet betaling af 1.593,00 kr.
Uden præjudice for sagen, kan vi tilbyde at nedlægge kredsløbet mod indbetaling af 1.100 kr. til fuld og endelig afgørelse samt du returnere det fremsendte udstyr.
Tilbuddet står ved magt i 2 dage hvor indbetalingen skal være sket. Betaling skal ske til Nordea, Reg: 2730 konto: 7554808276
Husk at skriv dit kunde nr i bemærkning til modtager: 1xxxx019
Tager du ikke imod tilbuddet fortsætter abonnementet og faktureringen tilhørende for den indgået aftale.
Med venlig hilsen
Dansknet
Kundeservice."
--- Som i kan se er dansknet.dk rigtig flinke til at løse problemerne.. De vil endda gerne lænse deres kunder for penge for et produkt de aldrig har leveret.. er det ikke mageløst..
Så køre venner derude.. Stay the fuck away from dansknet.dk !
(ja jeg er stadigvæk lidt hidsig!) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har også fortrudt jeg har skiftet til dansknet. Deres kundeservice er simpelthen BUNDEN! Jeg har flere gange ringet og siddet i kø over 1 time for tilsidst at måtte give op!!
Jeg har sendt 2 mails som heller ikke er blevet besvaret.
Tilsidst skal de siges at de har låst deres router så du intet selv kan sætte op -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen Jeps. Jeg er ved at samle brugere der har dårlige erfaringer med dem... Planen er at oprette en hjemmeside hvor brugere fra dansknet.dk kan ytre sig, og læse om andres erfaringer med dansknet.dk (tabernet.dk som vi kalder dem herhjemme!). Idag var jeg så heldig at få mail fra dansknet.dk !!! JA!! i læste rigtigt de kontaktede mig.. ! Nåja.. en lille hage ved den glæde er så at den mail de sendte mig var mailkorrespondance mellem DEM (dansknet.dk) og en kunde.. Dvs. at jeg nu ved en del om Karsten Schou ! (Hej Karsten! skriv til mig hvis du vil have et tilsagn fra mig om at jeg IKKE videregiver informationer om dig/dine).
Ja.. i læste rigtigt. Dansknet.dk har idag mailet mig en historik mellem DEM og en af deres kunder, som jeg kan fortælle OGSÅ har problemer med dem.
Altid dejligt at Dansknet.dk har styr på tingene ;-) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hmm studsede lidt over at man ikke kan finde et CVR nummer på deres hjemmeside..
jeg fandt dem dog via adressen: http://www.cvr.dk[...]
2 ting jeg studsede over:
1. kontakt emailen er stavet forkert (dansk enet.dk)
2. 5-9 ansatte.. så forstår jeg bedre de ikke svarer telefonen, hvis de (som de selv siger) er landsdækkende ;o)
Håber alle der er blevet fanget, kommer godt ud af det. -- /Don M.
www.jit-besked.dk[...] - Send sms'er til så mange du vil - på een gang #8: "Husk at skriv dit kunde nr i bemærkning til modtager: 1xxxx019 "
Damn.. jeg har kundenummer 5xx og jeg bestilte da de begyndte at sende reklamerne. Ikke noget at sige til de ikke kan følge med så.
Det kom til tiden (eller også var modemmet forsinket 1 dag, kan ikke helt huske det) og det har kørt perfekt lige siden. -- http://chipsguiden.dk[...] HOLD. STOP. STANDS....... Benyt ikke dette firma.
Sikken en samling amatører der tilhører dette firma. Jeg skulla ha internet d. 27 maj 08. Det har aldrig virket og har lige testet linien idag igen da jeg stadig modtager regninger fra dem selvom intet fungerer.
Jeg har heldigvis en samlig mails jeg har gemt samt screenshots fra modemet med dato på hvis dette skulle ende i retten.
Supporteren jeg snakkede med da jeg endelig fik fat i dem indrømmede at have modtaget de mails jeg havde sendt dem. Først ang. at selve linien ikke fungerede, senere af afmelding af ADSL pga. manglende behandling af mine mails.
Der er stadig ikke sket noget videre med forbindelse udover jeg er så heldig stadig at modtage regninger fra dem.
Men lad os nu se hvad advokaten siger? :-)
Aldrig har jeg kendt mage til sølle behandling af kunder. Sådanne forretningsfolk burde ha frataget retten til at drive firma. Det er min helt ærlige mening.
Mvh
Jørgen M. Madsen -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Glade kunder »
Vi tror på glade kunder
I Dansk Net tror vi på at glade og tilfredse kunder er vejen frem. Derfor er det også vores vigtigste opgave at yde den bedst mulige service til dig som kunde.
Du skal aldrig tøve med at kontakte os hvis du har spørgsmål. Vores kundeservice står klar til at yde dig Danmarks bedste service.
Taget fra deres hjemmeside den 01.10.2008. Hvordan kan et firma der har verdens dårligste service skrive sådan en gang lort! Kan kun sige folk skal holde sig fra Dansknet -- ADVARSEL mod at handle hos:
www.proshop.dk[...] v/Poul Thyregod
www.pc-huset.dk[...] v/Tom Holm Cortsen Jeg har dansknet og er sådan set tilfreds. Jeg ahr haft dem i ca. 2 år vi bolignet. Jeg har 10/10 Mbit. hos dem men mit problem er at efter de er begyndt at udvide deres service kan man ikke komme i kontakt med dem. Jeg skal selv snart flytte og jeg kan simpel hen ikke komme i kontakt med dem via tlf eller mail.
Mit net ok. -- Hej.
Jeg kan se at vi ikke er den eneste der har haft dårlige oplevelser med Dansk Net A/S.
Derfor oprettede nogle venner og jeg, der har haft samme
oplevelser som en del af jer, en ny hjemmeside.
http://www.lorte-dansknet.dk[...]
Så kan de lære det.
Hilsen ZaKurt -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. hmmm sjovt nok omtaler de ikke en eneste gang i deres reklamer at deres support ALTID lukker kl 16 man-torsdag samt 9-15 fredag. (så kan de nemlig nå at smutte inden kunderne kommer hjem fra arbejde og finder ud af at der er rav i internettet og ikke kan få fat i en support
Anmeld
Poul, 10 December 2009 -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg skriver i min funktion af direktør i Dansk Net.
Det gør mig oprigtig talt trist at læse alle de historier om dårlige oplevelser i forbindelse med vores TV kampagner i 2. kvt. 2008 som desværre gjorde at vi blev lagt fuldstændig ned pga. interesse. Vi har siden 2008 brugt mange ressourcer på at det ikke skulle kunne gentage sig både ved at ansatte flere folk, opgradere systemer og på endnu bedre oplæring af kundeservice. Alle disse tiltag har gjort at vi i dag er et helt andet firma end i 2008.
Det var aldrig vores mening at vi ikke skulle give kunderne en god oplevelse men desværre blev vi overrasket og kunne ikke følge med.
Heldigvis går det meget bedre nu og vi har siden da fået rigtig mange tilfredse kunder. Vi er blevet klogere omkring hvor meget markedsføring vi skal bruge og hvor mange nye kunder vi kan håndtere så vi i dag opererer som den professionelle virksomhed vi faktisk er;-)
Jeg vil gerne undskylde overfor alle som har haft en dårlig oplevelse af Dansk Net. Hvis der er nogen som ønsker en dialog omkring deres problemer kan de skrive til mig på kundeservice (snabel a) dansknet.dk ATT: Kristian Sørensen.
Jeg vil også gerne tilbyde alle herinde som har haft en dårlig oplevelse 6 måneders internet abonnement til 0 kr.
Dansk Net vil være de billigste og bedste på markedet for bredbånd og telefoni både hvad angår kundeservice, kvalitet og pris.
Venlig hilsen
Kristian Sørensen
Adm. direktør
www.dansknet.dk[...] -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|