Jeg er hos de gamle med TDC ADSL, mega svartider idag.
Det er sikkert samme backbone.
--
Is this thing on?
Det er godt nok til at få lange n..... af.
Nå, det bliver vel rettet på et tidspunkt.
--
Jeg må indrømme at jeg ikke har oplevet problemer på noget. Jeg har Yousee i København.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. evt prøv at skift til anden navneserver, det har vist sig at være til gavn engang imellem (dosnt ask why). men vel forsøget værd.
--
Jeg har nøjagtig samme problem og det driver mig til vanvid. Ubarmhjertigt lange svartider, men nettet går sjældent ned og når der endelig er forbindelse rykker mine 6mbit afsted for fuldt blæs.
Jeg bor i Aalborg.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. kontakt kundesupport
--
C2D Extreme QX9650, Asus X38 Maximus Extreme ROG, 4GB DDR3 1800 Cellshock, GeForce 8800 Ultra, 2x150GB Raptor Raid, 24" LG L246WH-BN HDMI 1900x1200
#6 Hvis det er en generelt fejl er de allerede klare over det, og arbejder på en løsning. Hvis det ikke er en fejl men bare sådan det er, så får de nok ikke noget ud af at ringe alligevel.
Men hvis deres svartider på telefonen er hurtigere end nettet så gør det endelig :) Siger bare, at det nok ikke er et svar der er værd at vente i 20 mins på, som de kan give Jer.
--
GA-965P-DQ6 • E6600 • 7950GX2 • 2x 1GB PC6400 • 2x 250GB WD2500YD • Antec P180 • Why fart and waste it when you can burp and taste it?
Jeg har samme problem. Mærker det mest i World of Warcraft, hvor jeg har nogle usandsynligt store lagspikes. Jeg har også kabel-tv hos dem, og til tider ryger både kabel-tv og internet sig en tur. Jeg har ringet til dem, og de har indrømmet at der er problemer i mit område. Det hjælper mig bare ikke en skid, da jeg stadigvæk betaler fuld pris for et abbonement, der slet ikke fungerer.
Min ping ryger typisk fra 50-60ms op til omkring 600-3000, og det er slet slet ikke til at arbejde med. Jeg har snart været bundet i seks måneder og hvis intet ændrer sig, så skal jeg ud og finde et nyt internet + kabel-tv.
Giv endelig lyd hvis du kommer en løsning nærmere! Jeg har skrevet til YouSee så sent som i dag.
--
Helen er 16 år, og vejer næsten 136kg.
Hej...så lige min gamle tråd igen.
Jeg har fået nyt modem - hvilket nærmest kun er blevet værre.
En TDC tekniker har testet linjen og fandt ikke fejl udefra. Han skiftede stikket på væggen med "data/radío/TV". Det kørte næsten en uge, hvor jeg ikke oplevede det var nede - dog sagde kæresten det havde været nede en formiddag.
I går aftes var der igen store problemer. Lige meget hvad jeg var inde på, så var det nærmest umuligt at få kontakt til nogen sider. Modemet lyste umiddelbart korrekt med online og dataforbindelse til netkort. Jeg har også prøvet uden switch... og i stedet med ethernet direkte fra modem til min PC. Det gik stadig ned, så switchen skyldes det ikke.
Jeg har hverken virus eller andet. Har også prøvet med flere pc'ere.
Teknikeren snakkede om det kunne være manglende jordforbindelse, som kunne forårsage fejlstrøm eller lignende, som så forårsagede forbindelsen gik ned.
Typisk skal der blot ventes 1-5min...så kører det som regel igen. Oftest uden at genstarte.
Har prøvet flere forskellige modems uden held.
Problemet er det samme på kærestens bærbar som også er tilsluttet.
Gode råd modtages meget gerne, tak.
--
Min computer fejler heller ikke noget. Har formateret den og den går fint og stabilt på internettet alle andre steder end i min lejlighed.
Jeg regner med at skifte udbyder, så nu må jeg se på hvad der er af muligheder, for at komme videre.
--
Helen er 16 år, og vejer næsten 136kg.
De kunne til sidst se der var noget der ikke var som det skulle være...inde fra support....sagde de..
Men sjovt nok så fandt de ikke noget ved at måle på linjen ude omkring hvor jeg bor i Århus.
Det var åbenbart ikke løsningen at skifte det filter.
Jeg overvejer Fullrate, men ved ikke helt?
Er godt nok mega træt af den upålidelighed.
--