Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Fullrate en stor fiasko lige fra start

Af Ny på siden RazOr_1911 | 13-09-2007 21:55 | 2690 visninger | 21 svar, hop til seneste
Hej Hol,, Jeg købte Fullrate sidste år. Jeg valgte deres 20 mbit som de kunne garantere fuldt udnøttelse. Da alt var instaleret gav internettet max. 2 mbit og ikke som de kunne garantere, vi betaler for 20mbit men kan ikke nedgradere på deres hjemmeside. Vores Tlf. virker dårligt/skratter og mister tit forbindelse.. tror i det hjælper hvis jeg skifter til Cybercity eller er det samme udbyder og kabler? Ps. Fullrate er ikke til at komme i kontakt med igår ringede jeg i 3 kvarter :(
--
#1
Ugh
Supporter Aspirant
13-09-2007 22:00

Rapporter til Admin
Prøv at skrive på deres(Fullrate's) forum? Tror det vil hjælpe en HEL del mere end at skrive det her. --
--
:-P
#2
merrild
Ultrabruger
13-09-2007 22:03

Rapporter til Admin
Kender fler der har fullrate og det køre ok. nej der hjælper ikke da din linie er for dårlig det er egenlig noget tdc skal klare da de ejer linien --
--
test
#3
Yoda626
Elitebruger
13-09-2007 22:07

Rapporter til Admin
synes du skal slappe af og tage det roligt, hvis de ikke kan leverer 20mbit, så kommer du jo heller ikke til at betale for den hastighed, når det så er sagt, kan du prøve et par ting. 1) test din hastihed http://www.fullrate.dk[...] 2) log in i din router og se hvilken hastiged den er sat til. 3) ring imorgen til support. --
--
#4
Aura
Supporter Aspirant
13-09-2007 22:07

Rapporter til Admin
#1 Læs dog hva han skriver. Han har jo ringet tre kvarter til dem igår uden at komme i kontakt med dem. Han spørger jeg heller ikk om vi ka hjælpe med fullrate. #0 Ved ikk om det hjælper at skifte til Cybercity, men prøv dog bare at ringe til Cybercity og spørg om de kører samme net som Fullrate. --
--
Eventually everybody gets shot
#5
XireuZ
Junior Nørd
13-09-2007 22:08

Rapporter til Admin
Det er frygteligt som folk lynhurtigt kan gøre et firma til et lorte-firma på trods af at det kun er hos dem der lige er problemer. Kender flere hvor det kører rigtig godt. Der vil ALTID være nogle problemer, og det gælder alle firmaer. --
--
| AMD Athlon64 4000+ | Asus A8N-SLI | | Inno3D GeForce 8800GTS | 2 GB DDR RAM |
#6
RazOr_1911
Ny på siden
13-09-2007 22:11

Rapporter til Admin
Ja men denne kvalitet er da ikke fair,,, sorry hvis jeg var lidt agresiv i mit starts indlæg hastigheds test http://peecee.dk[...] --
--
#7
Dchang
Elitebruger
13-09-2007 22:23

Rapporter til Admin
#6 Du har ikke engang 2 x idsn. Surt at betale så meget for så lidt. --
--
Boards Of Canada og Plaid er musik for guderne...
#8
Pico
Supporter
13-09-2007 22:25

Rapporter til Admin
Jeg har haft FR siden de kom frem, og har sådan set ikke haft nogen problemer. Den første dag havde jeg også nedsat hastighed, men det var kun indtil de fik min linie helt op og kører. Min linie kan ikke trække 20mbit, så jeg har fået en 15mbit i stedet for, og den kører på max. Jeg har været i kontakt med deres kundeservice et par gange, og her har jeg heller ikke noget at klage over. Den ene gang gang sendte jeg en mail omkring kl 22, og fik svar indefor 10min. Der var åbenbart en der var længe på arbejde ^^ Da min router gik ned kontaktede jeg selvfølgelig FR. De sendte mig en ny Router + pakkeseddel til den gamle samme dag, så jeg havde den dagen efter. Alt i alt, så har jeg kun gode ting at sige omkring FR. /Pico --
--
http://www.j-hansen.dk[...] - Se 'Ting til salg', der kommer nyt hele tiden.
#9
RazOr_1911
Ny på siden
13-09-2007 22:26

Rapporter til Admin
Her kan jeg ikke nedgradere min forbindelse... siger ikke det er et lortefirma. De kan jo bare ikke give mig den lovede forbindelse og så er det, det! http://peecee.dk[...] --
--
#10
Ugh
Supporter Aspirant
13-09-2007 22:35

Rapporter til Admin
#4 Inde på fullrates forum sidder der en supporter som MEGET gerne vil hjælpe. Han får stort set INTET ud af jeres indlæg. Jeg er selv fullrate kunde og jeg får meget mere ud af de indlæg jeg laver på deres forum end her på HOL. http://www.fullrate.dk[...] Trykker du på "Gå til forum" Hvor efter du laver en bruger også skriver du dit problem i den rigtige sektion. Alternativet er at sende en besked til deres support hvor du også giver dit mobil nummer så kontakter de dig. --
--
:-P
#11
AC
Bruger
13-09-2007 22:48

Rapporter til Admin
Surt at betale for 20 mbit når din forbindelse er så ringe. Jeg ville tjekke ind i routeren hvad den kobler op med mod centralen. Kan ikke forstå at de ganranterede dig 20 mbit når du ikke kan køre det, noget må være galt. Enten skal de da kigge i deres systemer og se om du er korrekt oprettet eller også skal den da fejlmeldes. Cybercity kører over samme kabler. Det er jo TDC der ejer kobberet i jorden så ved ikke om det skulle være bedre hos dem. Noget kan jeg da sige, du betaler helt sikkert kun for det som du kan trække. Deres support er måske lidt bedre da du kan ringe ind og få hjælp i stedet for at skrive en mail. --
--
#12
matz
Monsterbruger
13-09-2007 23:39

Rapporter til Admin
#0 Jeg har selv Fullrate og syntes det kører rigtig godt. Jeg kan max trække 5mbit ifølge Fullrate, men trækker 10mbit med deres forbindelse. Desuden har jeg aldrig problemer med at komme i kontakt med Fullrate. --
--
#13
eric clapton
Mega Supporter
14-09-2007 06:45

Rapporter til Admin
jeg har også fullrate og er mere end tilfreds med dem,ringede til dem i går med et problem og kom igennem efter ca 5 min,så fik jeg i fyr i røret der virkelig vidste noget om netværk,han hjalp mig alt hvad han kunne og slap ikke før det virkede,efter 30 min ca havde han fået det til at virke og nu kører det bare.Det kalder jeg squ service hurra hurra for fullrate kører ned med en flaske rødvin til gutten i dag for det var virkelig service så det klodser. har nu haft fullrate siden december og haft nedbrud tja 2 gange tror jeg,det kører bare klippestabilt jeg kan varmt anbefale fullrate de bedste jeg har haft. --
--
core2duo 6600,8800gtx,4 hardiske,4 gb ram og acer 24" fladskærm 1920*1200
#14
MaDah
Bruger
14-09-2007 07:40

Rapporter til Admin
Alle kan jo have dårlige oplevelser. Men at sige de generelt er dårlige udfra en enkelt hændelse er nok for meget. Rent faktisk har de nogle supportere som ved hvad de snakker om, og som kan finde ud af at hjælpe, uden først at skulle stille videre til 3 andre teknikere. Men hvis supporten har for travlt til at tage telefonen, så send en email, og de ringer tilbage. Meget nemmere Jeg selv oplevede dog lidt samme situation, da jeg fik leveret linjen. Hastigheden var også helt i bund. Så efter at have snakket med support, fik jeg smidt en TDC tekniker ud. Og der viste det sig da også, at den ene ledning i mit kobberpar, havde en fejl. Så jeg blev koblet over på en anden, og så var alt perfekt. --
--
#15
janheridk
Gigabruger
14-09-2007 08:31

Rapporter til Admin
#0 Du er ikke alene om de problemer, jeg skiftede også til fullrate i dec-06, men de nedgraderede automatisk min linie til 10Mbit ved leverancen, pga. linien ikke kunne bære de bestilte 20 Mbit, men derefter gik der 3 mdr. med telefoni der MEGET ofte ikke virkede, og ofte mistede jeg forbindelsen til internet, men telefonen var mest irriterende, fordi folk ikke kunne ringe til os. Men lige pludselig virkede det(efter opgradering af jeg ved ikke hvor mange centraler...regionen rundt). Og så burde alt jo være godt, men for lidt over 1 uge siden, så begyndte de gamle fejl igen, der gik jeg bare i sort og skrev et meget negativt brev til deres support. Det positive var at, deres forslag til at løse det, var en gratis udskiftning til en trådløs router, den kører indtil videre uden fejl(7-9-13), supporten mente at den gamle router var problemet, og åbenbart kunne være fejlbehæftede. Men jeg må ærligt indrømme at, de har været meget hjælpsomme i supporten hele tiden, men det er jo bare pisse frustrerende at have udfald. Til orientering bor jeg i rødovre, så jeg er åbenbart pænt tæt på "orkanens øje", hver gang der har været problemer. --
--
D2Core 6600, Asus P5B Dlx, 2x1024 Kingston valueram DDR2, 160GB Maxtor Sata2, 160GB seagate Sata, 7900GT zalman, Antec sonata, logitech mx1000 osv.
#16
CyberOpz
Supporter Aspirant
14-09-2007 10:52

Rapporter til Admin
#0 - Jeg ville fejlmelde linien. Det er jo tydligt at der er et eller andet helt galt. Så vidt jeg ved, så garantere de ikke 20MBit nogen steder. Det er nok for meget at forlange på så gamle kabler og på så "usikker" en teknologi som ADSL2. //CyberOpz --
--
#17
CyberOpz
Supporter Aspirant
14-09-2007 10:54

Rapporter til Admin
#0 - BTW hvis du købte Fullrate sidste år, så undre det mig at du ikke har taget kontakt til dem før. Men det er vel din egen sag... //CyberOpz --
--
#18
RazOr_1911
Ny på siden
14-09-2007 11:32

Rapporter til Admin
Det var faktisk helt tilfældidigt at jeg kom ind på TDC's hastighedstest også skrev jeg til jer.. Syntes også at det kørte lidt langsomt før. --
--
#19
Staalormen
Ultrabruger
14-09-2007 11:41

Rapporter til Admin
Jeg har også fullrate, og det fungere fint. Det lyder umidbart som om at der er duplex problemer mellem din router og fullrates router. prøv din Pc direkte på deres router (husk at slukke for routeren 15min før du sætte den Pc'er på.) --
--
There is a saying, "If your only tool is a hammer, everything looks like a nail......" - AMDs hammer striks again :-)....
#20
AC
Bruger
14-09-2007 11:46

Rapporter til Admin
FR router har da ikke noget at gøre med hvad der er tilkoblet efter den for at se hvad den kobler op imod centralen. #18 Log ind på din router på http://10.0.0.1[...] kig under System Status - > Show statistics og se derinde hvad der står i downstream og upstream Alternativ: Start -> kør -> telnet 10.0.0.1 23023 (tryk ENTER) tast dit pass fra velkomstbrevet (tryk enter) inde i menuen taster du først "24" og enter efter og derefter "1" og enter og kigger længere nede efter downstream og upstream --
--
#21
AC
Bruger
14-09-2007 11:50

Rapporter til Admin
på denne måde ville vi kunne se om manden virkelig bliver snydt (router kobler op med 256/whatever) eller om problemet er andet steds --
--

Opret svar til indlægget: Fullrate en stor fiasko lige fra start

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning