Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

SHG's leveringstid er på over 10

Af Ny på siden mc spam | 17-07-2007 19:02 | 3606 visninger | 31 svar, hop til seneste
SHG.DK var før i tiden kendt for god service og hurtig levering - den tid er over! Lørdag d. 7 juli bestiller jeg to ting fra SHG.dk - en cpu køler på ca 800 gr og en anden lille casekøler. Begge to ting der var på lager hos shg.dk da jeg bestilte det. Mandag d. 9 tjekker jeg min mail for et trackandtrace nummer så jeg kan se hvornår jeg får min pakke. Tirsdag d. 10 opdager jeg at der på shg.dk hjemmeside pludselig er en box hvori der står: "På grund af indkøring af nyt lagersystem, vil der kunne forekomme ekstraordinære lange ventetider i butikken og vi anbefaler derfor du får dine varer sendt. " Det betyder i bund og grund: "Vi skulle installere nyt lagersystem, men så fuckede vi det op - os computer eksperter" Ikke noget der står noget om på f.eks. edbpriser.dk når man ser på deres levering. Det hedder stadig 1-2 dage på de varer de har på lager. Torsdag d. 12 ringer jeg til shg.dk's support for at hører om de har tænkt sig at levere min varer på et eller andet tidspunkt. Her får jeg fortalt at min vare er pakket og bare venter på at blive sent, så jeg burde have den inden for de næste to dage. Tirsdag d. 17 (idag) ringer jeg igen til shg.dk's support for at høre hvad fanden der foregår for deres "super dag-til-dag" levering. Her får jeg efter at have ventet i over 20 min, en eller anden nar i røret der bl.a. siger hvis jeg er så utilfreds med leveringen så kan jeg da bare afbestille varen til de par hundrede. Det betyder sådan set bare, du er en nar fordi du brokker dig over en levering på små 400 kr. Ja rend mig i røven mand jeg har da bestilt for flere tusind kroner hos dem igennem tiden. Og jeg HAVDE da også tænkt mig at fortsætte med det. Men fandme ikke nu når SHG.DK betyder levering på +10 dage, dårlig og langsom service og ukorrekte leveringstider. HMF!
--
HADER SHG.DK

--
Sidst redigeret af Lowkey
#1
Merrild
Gæst
17-07-2007 19:08

Rapporter til Admin
Så køb et andet sted så slipper SHG for et SURT R...... og så kan du blive sur på det andet sted også leveringstid/ferie sker alle steder har handlet med SHG 2x de sidste 14dage levering dagen efter så handler kun der
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
T-h-o-m-a-s
Junior Supporter
17-07-2007 19:14

Rapporter til Admin
Der ville altid være kunder som har dårlige oplevelser med et firma, og så er du desværre en af dem. --
--
Forever Brøndby Danmarks Stolthed i gul og blå! http://www.brondby.com[...]
#3
artzuh
Monsterbruger
17-07-2007 19:24

Rapporter til Admin
Hans nick siger noget om det han skriver. Utroligt du går så meget op i det, når alle er så glade:-) --
--
Lian Li PC65 | 3500+ | 450GB WD | 2x512 KHX TCCD | 19" & 17" TFT
#4
guanomo
Moderator
17-07-2007 19:48

Rapporter til Admin
Vil give dig ret i at 10 dage er alt alt at for længe, men så vidt jeg ved har de vist også problemer med deres nye robot lager, desværre. Og ingen grund til at flame manden, hans sag er ikke særlig god og fordi alle vi andre få tingene til tiden i øjeblikket er der ingen grund til at "nedgøre" ham, grow up. Du er desværre ikke den eneste, har hørt flere der har måtte vente 3-4 dage, men 10 er som sagt alt for meget, uanset hvilken butik det er. --
--
Der tages forbehold for finurlige tastefejl og til tider komiske sætninger.
#5
*NEO*
Semi Nørd
17-07-2007 19:55

Rapporter til Admin
Jeg har svoret asldrig at handle der mere efter den service jeg fik fra dem. De er store og ligeglade med deres kunder, nogen kan lide det sådan andre kan ikke , det er vel et vaslg man tager selv, jeg må dog indrømme at jeg har handlet der siden og der var ikke nogle problemer overhovedet. --
--
Gigabyte P965-DQ6 / E6600 / Arctic cooling / 4GB OCZ Special ops. Urban elite / LeadTek 7900GT / WD Raptor 150GB / 500GB SATA / Seasonic M12 = Cool
#6
iNVALiD
Monster Supporter
17-07-2007 20:01

Rapporter til Admin
Jeg må sige det er godt nok lang tid at vente, men når man skiftet til et nyt system - specielt lager system så går det næsten altid galt. Jeg kan dog kun bidrage med at jeg har fået sublim service gennem de sidste mange år. De har sendt tingene til tiden og endda lidt hurtigere. Og når der har været problemer så har de altid rettet op på dem promte. Ved så ikke om det er en ekstra service man har fået når man bestiller som erhverv. --
--
Har ikke brug for en signatur, mine indlæg taler for sig selv!
#7
gfunknown
Junior Nørd
17-07-2007 20:16

Rapporter til Admin
jeg har endnu ikke modtaget noget senere end 2 dage når jeg har bestilt hos dem. og ud af det du siger til dem udleder du en masse ting som de ikke sagde, men som du siger. Gu er det fr lang tid at vente 10 dage. men de har jo trods alt en grund til det. nogen firmaer. (modelskibet.dk) vil bare have epnge ud af folk og så ikke levere varen. så syntes du skal afbestille din vare. og så handle et andet sted.. jeg bliver der indtil jeg får en dårlig oplevelse, og det kan man næsten ikke undgå at få ligemeget hvor man handler, for mange lever over evne når de siger levering fra dag til dag. --
--
Laptop Acer Aspire 5670 / AM2 Gaming setup
#8
Nitte
Monsterbruger
17-07-2007 20:32

Rapporter til Admin
Jeg ventede engang over 3 uger på en cpu, de blev ved med at sige den kom på lager inde for de næste par dage. 21 dage senere bestilte jeg sq et andet sted. --
--
Langsom er relativt
#9
iNVALiD
Monster Supporter
17-07-2007 20:45

Rapporter til Admin
Det må også hellere noteres at jeg har også handlet der flere gange som privat og altid fået god service. Men man kan jo fra tid til anden blive klemt mellem to negle som en eller anden lus. Det kan jo ske hos alle firmaer. --
--
Har ikke brug for en signatur, mine indlæg taler for sig selv!
#10
Hr. Soegaard
Mega Supporter
17-07-2007 20:55

Rapporter til Admin
hvis du virkelig har købt for så mange penge igennem tiden ved shg, ville du nok være en del mere forståligt og ikke skabe dig sådan i en tråd og hænge dem ud over sådan en lille ting, og ja der er sikkert mange børnesygedomme med et nyt lager system sådan er det os med nyt OS osv. så come down og ta en tuborg i det gode vejr. :) hygge! --
--
/-Asus Commando P965. @ 1360 FSB /-Intel Core 2 Duo E6600. @ 3.06Ghz /-Asus 8800GTS 640mb. @ Standart ;) /-2GB Dominator PC6400. @ 825Mhz
#11
Nosa
Supporter Aspirant
17-07-2007 21:15

Rapporter til Admin
Jeg bestilte en harddisk i fredags ca. kl. 15:15 med lørdags ekspres, men den nåede ikke at blive sendt. Afbestilte i søndags og har i dag fået et brev om at den nu ligger på posthuset. Så jeg bliver ved med at handle hos shg..... --
--
Min egen valgfrie signatur
#12
Morten Klingenberg
Giga Supporter
17-07-2007 21:18

Rapporter til Admin
Jeg venter også på min computer fra dem - bestilte i fredags omkring halv fem - har endnu ik set noget hvilket jeg er tæmmelig ked af da jeg egentligt havde aftalt med min svorger at han skulle komme i morgen og samle den for mig :( Jeg syns da i det mindste de kunne gøre opmærksom på at de har en længere leveringstid frem for at fortie det indtil man selv henvender sig til dem :( Well well må jo bare bide i det sure æble og vente til jeg får det tilsendt :( //M --
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
#13
Thomas
Gæst
17-07-2007 21:29

Rapporter til Admin
Jeg har kun gode erfaringer med SHG - generelt synes jeg serviceniveauet er MEGET højt i forhold til prisen - Hvis du vil have bedre service så kan du handle i Fona. SHG har nogle af Danmarks laveste priser på hardware, husk at tage det med i dine overvejelser.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
MaD
Maxi Nørd
17-07-2007 21:36

Rapporter til Admin
Bestilte stort set en hel computer sidste søndag (8/7 07) derinde til min søster, hvor alle delene var på lager. Jeg har også fået en Deadline overskrevet mail hver aften lige siden, så de 10 dage er intet enkelttilfælde, desværre! Fik følgende forklaring på mail i fredags, efter jeg havde skrevet til dem dagen før: "Vi arbejder så hårdt vi kan. Grunden til forsinkelse er følgende: Det har desværre/heldigvis intet med dårlig service at gøre, men slet og ret store tekniske problemer med det nye robotstyrede lager, der for alvor er sat i drift i mandags, kombineret med massiv afholdelse af ferie i denne og næste uge, og oven i det massiv ordretilgang grundet det dårlige danske sommervejr. Der er intet vi hellere vil end at få ekspederet alle indeværende kunde bestillinger til tiden som vi plejer. Grundet ovenstående forhold, kan vi kun undskylde og beklage, at bestillinger ikke kommer afsted til tiden." --
--
// E6600 // P5W-DH Deluxe // Ballistix pc5300 // 7900GT // Philips 200W6CS // Raptor 150
#15
Morten Klingenberg
Giga Supporter
17-07-2007 22:07

Rapporter til Admin
#13 Det er da rigtigt nok - derfor mener jeg stadig at så stort et firma som shg nu engang er ville vinde meget overfor deres kunder ved at være mere åbne omkring deres leveringstid i den her periode... Det ærgelige er jo netop at man ik får en reel deadline for hvornår man kan forvente at have sine ting - de kan komme i morgen eller om en uge som en af deres medarbejdere sagde til mig da jeg ringede i dag... Havde jeg vist det i fredags da jeg bestilte havde jeg nok ik bestilt mine stumper der, eller måske havde jeg - men i det mindste ville jeg vide fra starten af at jeg ik kunne regne med deres leveringstider... Jeg har stort set kun hørt positivt om shg og vil sikker blive ved med at handle der - ville bare ønske jeg havde vist deres leveringstid ik passede fra starten... //M --
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
#16
Kvist
Supporter Aspirant
17-07-2007 22:14

Rapporter til Admin
Sådan lige for at sætte det hele lidt i perspektiv, så vil jeg lige komme med et eksempel fra mit arbejde, hvor vi ville være lykkelige hvis vi kun havde 10 dages leveringstid. 1. I går ringede jeg til en leverandør fordi noget som vi bestilte i sidste uge ikke var med mandags pakken, så skulle høre hvornår vi ville få den. Kvinden i telefonen siger at hun ikke ved hvor lang tid der går, og at der går 14 dage inden der kommer nogen som ved hvornår jeg kan modtage mine vare, og at efter de 14 dage så kan det ske at der går op til tre uger yderligere inden varen bliver leveret 2. På et tidspunkt fik vi en mail med at en af vores store lås og beslag leverandører holdte sommerferie lukket i uge 28-29-30-31-32, og hvis vi skulle have leveret nogle vare inden sommerferien, så skulle de bestilles senest i uge 17. Altså ca 11 ugers leveringstid! Som sagt, så ville vi være glade hvis der kun var 10 dages leveringstid :D Dette er ikke en sviner til #0, jeg synes bare at det faldt lidt sjovt sammen med min arbejdsdag i dag. --
--
#17
Morten Klingenberg
Giga Supporter
18-07-2007 10:24

Rapporter til Admin
Det ser ud til at SHG har lagt deres side ned - om det er med vilje for ik at få flere ordre ind lige pt eller om det er endnu et uheld for dem ved jeg dog ik ^^ //M --
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
#18
Mr-AnToNiO
Superbruger
18-07-2007 10:40

Rapporter til Admin
SHG har altid været mig pålidelig.. Jeg har lige bestilt 3 kabinetkølere og en CPU Køler som vejede alene 1,5 kg. og fik varene to dage efter.. jeg har i hvert fald intet problem med shg! --
--
Mail/MSN : [email protected] Home : KBH, Denmark Mr-AnToNiO //...OuT
#19
biel
Superbruger
18-07-2007 11:00

Rapporter til Admin
Jeg bestilte vare ved SHG.dk d. 07-06-07 og har ikke set et glimt af det, og får en mail hver dag fra dem at de vil sende det imorgen. så jeg venter spændt. --
--
#20
Morten Klingenberg
Giga Supporter
18-07-2007 11:13

Rapporter til Admin
#19 Ehm det er over en måned siden - hvorfor afbestiller du den ik? //M --
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
#21
graceland
Nørd Aspirant
18-07-2007 11:15

Rapporter til Admin
nogle brugere i denne tråd undskylder SHG med at det er sommerferie...nåø ja det kommer vel bag på alle....det er jo en kæmpe overraskelse at det bliver juli måned hvert år..Jeg forstår så godt #0's frustration over den leveringstid fra et så stort firma som SHG. Sommerferie er ingen undskyldning NÅR DER SÅ STADIG STÅR 1-2 DAGES LEVERING ud for deres varer i deres webshop... --
--
Jeg svarer altid, inden jeg bliver spurgt. Derfor er der aldrig dumme spørgsmål, kun dumme svar...;-) Jeg giver 2 års reklamationsret på alle bemærkninger...
#22
gfunknown
Junior Nørd
18-07-2007 11:17

Rapporter til Admin
#12 det såtr da på deres hjemmeside at der kan forventes lang leveringstid. kig ude til venstre under menuerne. , så bare du skrev de ikke har gjort opmærksom på det. --
--
Laptop Acer Aspire 5670 / AM2 Gaming setup
#23
graceland
Nørd Aspirant
18-07-2007 11:28

Rapporter til Admin
#22...okay, så er det via EDBPRISER jeg har set at det står --
--
Jeg svarer altid, inden jeg bliver spurgt. Derfor er der aldrig dumme spørgsmål, kun dumme svar...;-) Jeg giver 2 års reklamationsret på alle bemærkninger...
#24
Morten Klingenberg
Giga Supporter
18-07-2007 11:45

Rapporter til Admin
#22 Følgende er hvad der står på deres hp: "På grund af indkøring af nyt lagersystem, vil der kunne forekomme ekstraordinære lange ventetider i butikken og vi anbefaler derfor du får dine varer sendt." Her vil jeg tillade mig at plukke en sætning ud og highlighte den: "forekomme ekstraordinære lange ventetider i butikken" der står intet om at der er længere ventetider via postordre - de henviser ligefrem til at bruge postordre for at undgå ventetid... Udover det mener jeg det er luset at smide så lille et notits omkring deres voldsomt lange ventetider ude imellem deres reklamer... Men de er selvfølgelig i deres gode ret til at gøre det ^^ Så nej jeg mener ik de har gjort deres kunder opmærksom på at der er ekstra lange ventetider pr postordre... //M --
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
#25
graceland
Nørd Aspirant
18-07-2007 12:03

Rapporter til Admin
#24...enig --
--
Jeg svarer altid, inden jeg bliver spurgt. Derfor er der aldrig dumme spørgsmål, kun dumme svar...;-) Jeg giver 2 års reklamationsret på alle bemærkninger...
#26
DomaZ.dk
Giga Supporter
18-07-2007 12:42

Rapporter til Admin
Ingen webbuttiker kan sige sig fri for at lave fejl nogle gange, men så længe det kun er 1 ud af rigtig mange bestillinger så er det jo godt. Men selvf stadig meget surt for dem der så lige bliver den ene. Men det nytter bestemt ikke noget at sige som #0 siger at den gode tid med SHG er over, for det passer bestemt ikke! de gir stadig en kanon service til langt langt de fleste, som man ikke ser ved ret mange andre. --
--
http://stuff.domaz.dk[...]
#27
Morten Klingenberg
Giga Supporter
18-07-2007 12:45

Rapporter til Admin
#26 Jeg er helt enig med dig i at en enkelt gang med en dårlig oplevelse ik er nok til at bare at sige fuck dem, men i dette tilfælde er det jo åbenbart ik bare enkelte der oplever længere ventetid på deres vare - det er jo en del, specielt at dømme efter deres support's svar om ik at kunne give nogen garenti for om det er i morgen eller om en uge varen kommer frem - så må det alt andet end lige være flere end bare et par stykker der oplever urimelig lang ventetid... //M --
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!
#28
gfunknown
Junior Nørd
18-07-2007 12:53

Rapporter til Admin
ja okay, mig som så forkert.. eller misforstod teksten.. jeg forstod det som at man skulle vente med at bestille til tingene var iorden igen. men jeg gir mig :) Men jeg handler der ihvertfald stadig. KANON service, og Mega hurtigt levering er min opfattelse af SHG.DK selv når postdk laver fejl og smider pakken væk, eller indholdet bliver stjålet undervejs så har de, de 2 gange jeg har oplevet det, lagt ud. dvs. de har sendt nyt hardware til mig, og taget kampen op med postdk. så jeg er hamrende tilfreds. men trist de ikke kan være sådan mod ALLE. --
--
Laptop Acer Aspire 5670 / AM2 Gaming setup
#29
Mads Kvist
Supporter Aspirant
18-07-2007 12:54

Rapporter til Admin
Jeg er ligeglad med hvor elendigt deres nye "fine" robot system er. Hvis man ringer til dem og de siger at pakken er pakket og klar til afsending, så modtager man den SENEST 2 dage efter. Det kan ikke forklares bort med at de har bøvl med deres lagerstyring. Det er ganske enkelt elendig service. Jeg har sq også tit fået mails fra dem at de ikke "lige når" at få sendt ens pakke. Dem kan man godt få et par dage itræk. Ja de er billige, og deres service er der efter. Nogle gange er de glade og giver god service, andre ikke... --
--
#30
DEVIL_DK
Ultra Nørd
18-07-2007 14:10

Rapporter til Admin
#29 når systemet køre som det skal tror jeg ikke på du tit får sådan en besked. kender man shg´s system ved man at alt køre gennem nogle programmer og er der et sted i kæden et program eller som her en lagermaskine der ikke køre helt optimalt. så stopper det hele også den pakke der sådan set er pakket da den stadig skal godkendes af systemet men det kan den jo ikke blive når det system ikke virker. eneste jeg syntes shg har dummet sig med her er ikke at informere godt nok om ventetid og forsinkelser. --
--
Der var engang..................
#31
Morten Klingenberg
Giga Supporter
18-07-2007 14:14

Rapporter til Admin
#30 Yup - jeg skrev til deres support i går om de ik burde informere deres kunder omkring det - gerne på forsiden af deres hp, det burde da alt andet end lige gøre dagen hos support noget nemmere når folk har en chance for at vide hvorfor de ik modtager deres vare til den anmeldte tid... Jeg venter stadig på en eller anden form for reaktion ^^ Hvilke gode alternativer er der til shg egentligt? //M --
--
Kan absolut ik anbefale at handle med KP! Se profil hvorfor!

Opret svar til indlægget: SHG's leveringstid er på over 10

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning