Godaften.
Jeg har en oplevelse med Cybercity, som undrer mig en del. Jeg bestilte Solo 2048/512(har alm. 2048/512) og det gik sådan set fint. Betalingen faldt til de 199,-. I forbindelse med betalingen af den tredje måned på Solo 2048/512 sker der noget mystisk. Oprettelsesgebyret for Solo er tilbageført sammen med de øvrige solo-betalinger, og derefter er der påført 3x prisen for min gamle forbindelse. Jeg modtager i den forbindelse et brev fra cybercity med ordlyden:
"Vi har forsøgt at opgradere din bredbåndsforbindelse, men må desværre konstatere, at det ikke er muligt pga. tekniske årsager".
Det undrer mig en del, og jeg skriver en mail til dem. Så skriver de tilbage, at jeg har valgt et produkt som ikke kan leveres til min central, men "Det er muligt at vælge Solo 3072/512 til kr. 249 eller Solo 8032/512 til kr. 349.".
Jeg skriver tilbage, at centralen ikke kan forhindre dem i at levere 2mbit, hvis de sagtens kan levere 3mbit. Dertil svarer de, at det er rigtigt nok og:
"Grunden er at den central du bor ved har lav dækning, og det er derfor ikke økonomisk rentabelt at levere Solo 2mb og 5mb".
Dårlig markedsføringsmoral, hvis du spørger mig.
--