Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

defekt CC router - opkrævning

Af Monsterbruger blashyrkh | 27-06-2007 18:40 | 1972 visninger | 13 svar, hop til seneste
Jeg er stik tosset på CC, jeg modtog idag en opkrævning på 669,- på "mistet udstyr", en ZyXEl router. Forhistorien er at jeg fik skiftet min router, da teknikkeren mente den jeg havde var defekt. Jeg spørger ham hvor jeg skal gøre med den gamle, og han svarede at jeg bare kunne gemme den eller smide den ud. (har den liggende endnu) Hvad gør man i sådan en sag? jeg er bange for at komme i politiets søgelys hvis jeg ringer, for det ender nok med trusler om mord!! jeg er ved at være SÅ træt af CC's uforklarlige breve/regninger som overhovedet ikke hænger sammen med det som deres servicepersonale siger. please advice.
--
The Earth is full - Go home!
#1
Tyller
Elite Supporter
27-06-2007 18:43

Rapporter til Admin
Hvad er problemet? Hvis du har den endnu kontakter du CC og siger at den har ligget og ventet på at de ville ha' den retur! --
--
Asus A8NE, AMD/64/3500+,Arctic Cooling, 2x160Gb/1x80Gb SATA ,2048Mb Kingston PC3200 Dual, Geforce 7600GT/OC, 2xLiteOn DVDRW/LS, Win Vista Ultimate
#2
_NeO_
Maxi Nørd
27-06-2007 18:49

Rapporter til Admin
Du kan starte med at læse dit abonnoment.. Der står at ved opsigelse skal du returnerer udstyr, tror endda idag at du får returkasse med, når du får udstyret tilsendt første gang.. Tror ikk på en tekniker har sagt det der..... Så hvis du har smidt den ud, må du bide i det sure æble og betale.. That´s life, og gør du ikke det ryger du direkte til inkasso og i RKI 14 dage efter....! --
--
Kontakt mig personligt på [email protected]
#3
StarF
Junior Nørd
27-06-2007 18:52

Rapporter til Admin
Ring til deres kunde service og sig du stadig har den.. at tude over det her inde hjælper dig næppe.. desuden står der at man skal sende alt udstyr tilbage.. så hvis teknikeren virkelig har sagt det der er det hans fejl.. for jeg har haft deffekt udstyr før som SKU sendes tilbage. --
--
Shine on you crazy diamond! [L]http://www.evilsun.dk[...]
#4
I_thill
Gæst
27-06-2007 18:56

Rapporter til Admin
Hey! Jeg havde samme problem, så jeg ringede til kundeservice, og de bedte mig om at sende den ind. Fik så pengene tilbage, men alt for latterligt at de ikke forklarer det ordenligt.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
iNVALiD
Monster Supporter
27-06-2007 19:13

Rapporter til Admin
#0 Send routeren retur, der skal kun router + strømforsyning. Kabler behøves de ikke retur. Så sender du retur via den returslip du har, og hvis du ikke har en returslip så ringer du til deres kundeservice og får dem til at sende en sådan du kan sende det gamle udstyr retur. Så oplyser du at du sender den router retur som du har. Så når du har sendt den retur så venter du til 1-2dage efter så har de modtaget den og så kan du forsøge at kontakte deres kundeservice. --
--
Har ikke brug for en signatur, mine indlæg taler for sig selv!
#6
illuzioN
Supporter Aspirant
27-06-2007 19:18

Rapporter til Admin
Har også en defekt router liggende efter jeg fik ny (lynnedslag). Så skal da lige have ringet til CC så jeg ikke får sådan en regning. Så kunne de i det mindste gør opmærksomme på det når man modtager den nye samt en pakkeseddel. [edit] #15, Ringer... ;) --
--
P4 3GHz(630), 1GB PQI DDR2, 6600GT, 2TB harddisk, Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 8Mbit/512
#7
moch
Monsterbruger
29-06-2007 06:22

Rapporter til Admin
I det papir der følger med står der "I forbindelse med fejlretning af .... husk at sende det defekte udstyr tilbage indefor 14 dage" --
--
If it works, break it
#8
ReneSDK
Guru
29-06-2007 06:47

Rapporter til Admin
Min far fik 12 enslydende breve fra CC i går omkring arbejde på centralen på grund af hans opgradering til 20Mbit. :| Synes det er gået lidt ned af bakke for dem på det sidste. --
--
...
#9
AC
Semibruger
29-06-2007 12:06

Rapporter til Admin
"teknikeren sagde den skulle ud"...selvfølgelig sagde han det..han er jo TDC tekniker :). ring til cc som de andre foreslår og send den ind, sværere er det ikke --
--
#10
AC
Bruger
29-06-2007 12:11

Rapporter til Admin
Med tekniker mener du så den tekniker der kommer hjem til dig eller den supporter du snakkede med i telefonen? For jeg troede det var en tekniker der var kommet hjem til dig der havde sagt det, for han er fra TDC:) --
--
#11
L00t
Semi Nørd
29-06-2007 12:23

Rapporter til Admin
#2 Neo "Så hvis du har smidt den ud, må du bide i det sure æble og betale.. That´s life, og gør du ikke det ryger du direkte til inkasso og i RKI 14 dage efter....!" Du kan ikke komme i RKI hvis du ikke vedgår dig gælden, så den påstand er lodret forkert. Du kan ikke ryge i RKI sådan uden videre. --
--
Bevar naturen - sylt et egern 2333334555
#12
CyberOpz
Supporter Aspirant
29-06-2007 12:27

Rapporter til Admin
#11 - Nej men CC hiver ham rundt i fogderetten og så ryger han i RKI... //CyberOpz --
--
#13
Kranie
Megabruger
29-06-2007 12:37

Rapporter til Admin
#0 Jeg har oplevet noget lignende med "Mistet udstyr" hos CyberCity engang... (Vel at mærke EFTER de blev opkøbt at TeleNor) Jeg sendte routeren mandag, og på Track & Trace kunne jeg se at routeren var udlevert til CyberCity allerede onsdag, og så tænkte jeg ikke mere over det; før den næste PBS oversigt kom! De havde trukket 1000 kr. for Mistet udstyr, og jeg tænkte bare "WTF!?", og efter op mod 12-14 opkald til kundeservice, på lige så mange dage, lykkedes det mig at få fat i en der vidste noget. Det skulle vise sig at man HAVDE modtaget routeren (det kunne jeg godt have fortalt dem pga T&T), men et eller andet fæ i modtagelsen havde glemt at registrere det i deres system (Igen en "WTF!?"). Jeg blev så stillet om til en i bogholderiet, som så sørgede for at jeg fik mine 1000 kr. på en check dagen efter, og så fik jeg i øvrigt også 2 mdr. gratis net... Så, spørg efter en bogholder hvis de paphoveder i kundeservice ikke lige fanger pointen første, anden eller tolvte gang... Edit: Forresten, #11 ... CyberCity er blevet RET hurtige til at true med Inkasso! Før jeg tilmeldte mine CC regninger til PBS oplevede jeg engang at de glemte at sende en regning til mig, og 3 uger senere fik jeg så en skrivelse fra et Inkasso firma... --
--
The one and only REAL Kranie!

Opret svar til indlægget: defekt CC router - opkrævning

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning