Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Lorte fullrate!Af Gæst Rasmus | 11-04-2007 17:25 | 11346 visninger | 52 svar, hop til seneste
Så skulle jeg så have fået fullrate idag...
Kommer hjem fra arbejde, og sætter udstyret op. Med det resultat at jeg ikke får noget online lys overhovedet.
Prøver derfor at ringe til dem.
Med det resultat at jeg får at vide at deres kundeservice har lukket kl 17.00. Great. Hvilken kundeservice lukker kl 17.00, hvor folk knapt nok er kommet hjem!
I mit brev fremgår:
Bekræftelse af etableringstidspunkt
Vi bekræfter hermed tidspunktet for etableringen af dit Fullrate Bredbånd,
11. april 2007 ml. 7.45 - 16.00
Installation sker uden teknikerbesøg på etableringsdagen. Du behøver derfor ikke være på
leveringsadressen i tidsrummet.
Ja flot fullrate kl. er nu 17.20, og der er ikke sket noget.
Har nu sendt dem en mail, men tvivler på jeg får svar idag.
Nogle der har oplevet noget lignende?
Ved godt mange siger lad være at tud. Men det her er satme for ringe! --
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
kunne næsten ikke være mere uenig.hav lige lidt tålmodighed jeg har selv fullrate og var på den dag de lovede.og den tid jeg ikke har kunnet komme på har været minimal de kører total stabilt.såååå rolig nu makker du kommer nok på i morgen
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. vær dug lidt tålmodig ffs.
der er sq da ikke engang gået 2 timer, endnu, og du brokker dig sq allerede.
jeg vil nu sige at fillrates service er helt i top, ihvertfald hvad jeg har hørt, da jeg ikke har dem selv, da de ikke dækker hvor jeg bor.
men tag en slapper min ven de tkommer nok idt senere...
-- -- 6400 Sønderborg
There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't Den første ADSL forbindelse de gamle fik derhjemme kom først op at køre 14 dage efter den skulle ha' virket.
Da jeg skulle ha' profiber i min lejlighed var der sgu også en del problemer, havde tekniker ude 2 gange før det virkede.
Det er skide træls når det ikke virker på den lovede dato, men slå nu lige kold vand i blodet, problemer opstår desværre alle vegne.
Ang. supporten, du skal ikke regne med 24 timers support tider ved små udbyder som dem.
-- -- #0 Jeg er helt Uenig med dig!
Jeg har aldrig haft problemer med fullrate!
Har du evt. husket at sætte det rigtigt op?
De har forresten et forum du kan spørge på.
-- -- :-P Jeg arbejder selv i et internetfirma (nej ikke fullrate og ingen navne) - TDC har i de her dage lidt problemer med og får aktiveret alle linjer på deres etablerings dato - Det er det eneste jeg ved lige nu - Men prøv og tag din router/modem og stik den direkte i væggen, sluk og tænd - kan du se om der er noget online lys? Hvis der ikke er det så prøv og nulstill din router ved og holde reset inde i 10 sekunder og giv d erefter slip, Prøv derefter igen med sluk og tænd og se om du får lys i DSL eller Online eller hvad fanden nu lampen er hos fullrate
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. En af grundende til at de kan gøre det så meget billigere er jo bl.a. også at de ikke har folk siddende fra kl. 06 til kl. 22.
Vent et par timer mere, eller til i morgen. Værre er det vist ikke, du er da på nettet nu? :)
-- -- Okay har prøvet alle råddene...
Intet virker..
Deres forum virker kun hvis man er tilsluttet deres linje... Great...
Så Stofanet længe leve :D
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. fullrate er skam okey, lidt dårlige pings i cs men ellers køre det fint.
prøv at genstarte din router, hold den lille knap nede i 30 sek og se om den starter op.
-- -- Hvis du har flere telefonstik i dit hus eller lejlighed, bør du prøve at tilslutte udstyret til disse og se om du får lys i DSL lampen.
Hvis du stadig ikke får lys i DSL, men alle andre lamper lyser og udstyret er koblet korrekt til direkte via de medfølgende kabler, bør du kontakte support i morgen tidlig da der så formodentligt skal en fallback tekniker ud.
-- -- [L]http://www.LinuxFAQ.dk[...]
- Linux artikler, guides, HOWTO's og FAQ's.. Har kun et telefonstik i huset. Så det er begrænset hvad der er af muligheder...
Det sjove er bare at den seneste ordre status, ser ud som følger:
11/04-2007 kl. 01:15
Produkter aktiveret.
11/04-2007 kl. 00:15
Online informationsbrev sendt.
02/04-2007 kl. 13:16
Udstyr afsendt
05/03-2007 kl. 16:15
Installationsbrev sendt.
05/03-2007 kl. 16:15
Kobberordre godkendt af TDC.
01/03-2007 kl. 15:54
Kobberparordre sendt til TDC.
01/03-2007 kl. 15:54
Ressourcer på central allokeret.
01/03-2007 kl. 15:54
Aktiv kreditkort verificeret.
01/03-2007 kl. 15:54
Fuldmagt modtagelse bekræftet.
01/03-2007 kl. 15:54
Fuldmagt modtaget.
01/03-2007 kl. 15:54
Fuldmagt genereret.
Altså skriver de den er aktiveret, burde der vel ikke stå hvis teknikkeren ikke har været ude...
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har for sjov lige prøvet at åbne telefonstikket, hvor je kan se at en masse ledninger er samlet med TAPE!? almindelig gennemsigtig tape...
Den dims der er med, har 3 ben...
Men der går kun ledninger ud til 2 af benene i telefonstikket? Optimalt?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #10 - Teknikeren kan sagtens have været ude på centralen og koble dig op til Fullrates netværk, og din linje blevet aktiveres hos Fullrate.
Men hvis der mellem centralen og din adresse er en afbrydelse af ledningsvejen, vil du selvsagt alligevel ikke kunne bruge linjen, og der skal en tekniker ud og sørge for at du kan få signal.
-- -- [L]http://www.LinuxFAQ.dk[...]
- Linux artikler, guides, HOWTO's og FAQ's.. Har målt strømstyrken i mit telefonstik, som liggger på 50DC volt. Ergo er der hul fra mig og ned i centralen. Så det er Fullrate, eller teknikkeren der har fucket det op.
typisk. Stadig ingen liv i linjen.
Og hvor har fullrate dog en dårlig support. Ekstremt lange ventider på telefonen, og efter nu en dag, er der stadig ingen svar på emailen jeg sendte...
Så ringe. Fullrate kom igen.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hi!
Har lidt overvejet at skifte til Fullrate pga. de gode hastigheder kontra pris (i hvert fald ifht. hvad jeg kan få her), men kunne egentligt godt lige tænke mig at vide, hvad der kræves for selv at installere skidtet?? Jeg kan sagtens selv trække kabler etc., men skal der ske noget videre teknisk oder??
-- -- Asus K8V Deluxe | AMD64 3400+ | GF 6600GT | 1GB CRUCIAL DDR 3200 | 410 GB HD + 160 GB @ XBOX | [L]http://www.bernz.dk[...] Nintendo r0x! Jeg har haft Fullrate siden de startede på markedet og jeg er ekstremt tilfreds!
Der kan opstå problemer på alle kabler, uanset hvilken ISP man vælger, og Fullrate (eller nogen anden) kan ikke garantere at dit internet vil virke på etableringsdagen, da de netop kun kan validere forbindelsen hos dem selv. Evt. problemer hos dig må diagnosticeret efterfølgende, evt. af en tekniker eller lign..
Hav tålmodighed og tag en kiks... Fullrate er klart den bedste ISP jeg nogensinde har haft! :)
- Anders
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Da du har bestilt en gør det selv forbindelse har du fravalgt teknikerbesøg. Jeg antager at du ikke har fastnet i forvejen. Derfor kan man ikke garantere at ledningsvejen ud fra centralen og så hjem til dig er i orden. Teknikeren har været ud på centralen og koblet dig på porten. Som de andre skriver, hvis det ikke virker så er der noget galt på strækningen mellem centralen og dig. Til dette skal man bruge en etableringsteknikker eller fallbacktekniker. Det skal dog siges at TDC har haft nogle problemer med nyetableringer siden 10-04-07. Dvs hvis du er tilkoblet en TDC central, også kaldet BSA eller bitstream access så kan det også være en af grundene til at du ikke kan komme online. Du må jo lige slå koldt vand i blodet. Jeg har ikek fullrate skal det siges men jeg var da hellere ikek online fra dag 1. Der skulle også en etableringstekniker ud til mig, men derfor gik jeg da ikke i gang med at skrive en sviner på dette forum lige efter klokken 17:00 på etableringsdatoen. Ring til support og hør hvad problemet er.
-- -- Jeg har haft Fullrate stort set siden de startede og har kun været tilfreds med dem. Kom online 1 dag forsinket men hvor herre bevares, jeg er stadig i live. Er blevet opgraderet 2 gange hastighedsmæssigt som følge af deres fødeselsdag osv. Startede med 5Mbit down og 1Mbit up, sidder idag med 10Mbit down og 1½Mbit up, stadig til den oprindelige samme billige pris, det syntes jeg er god stil. Det har været nede 2 gange siden jeg fik det, men hver gang er man blevet holdt løbende informeret via SMS og hver gang har det taget max 2 timer at få det op igen.
Hvis ikke de pludselig skifter stil og bliver ligesom "visse" andre udbydere på markedet så skal der virkelig virkelig meget til før jeg skifter.
-- -- Kan se der er mange der har været tilfredse, det har jeg også selv. Synes det fungerer perfekt. Og er vild mederes sms service.
Men har du fået gang i dit net elleR?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. slap af du er fandme hidsig du venter 20 minutter flot!!
du tror du er konge eller sådan noget.
Jeg tror du har en hemoride i røven sådan du bare flipper ud!
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. gad vide hvor mange der talte sådan ude på gaden, som de gøre i forumet.
-- -- Du burde være sur (du burde ikke være sur overhovedet) på TDC ikke fullrate. Det er dem som skal reallokere dine kobber par.
Og ja jeg har oplevet noget lignende. TDC fik først ændret min forbindelse til fullrate dagen efter, men hey så nikkede jeg dem sgu også en skalle. Det skal man sgu ikke finde sig i.
:o
-- -- "Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction." (Fuldt ud tilfreds med mit fullrate - langt bedre informationsniveau end andre firmaer - jeg får sms´er når centralen er nede :D)
-- -- "Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction." Okay. Har haft snakket med dem, og der kommer nu en fallback teknikker d. 24 april. For at få det til at virke...
Så venter da spændt på hvad der sker, om det snart kommer til at virke...
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg har online dato idag, men der stadig ikke lys i DSL lampen, og har resat routeren efter hånden nogen gange, bare for at se om det hjælper.
Men venter dog til i morgen med at brokke mig, det kan jo være det kommer hen over aftenen/natten :o
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg har kraftigt overvejet at bestille fullrate, men må nok sige at jeg er lidt forsigtig nu når jeg høre om de problemer folk har.. :S
-- -- MSN:tiny_thim(@_fjern_dette)hotmail.com #25:
Ja, de har vildt mange problemer... :S Slap af folkens! Hør hvad dem der ved noget siger - hvis TDC har haft problemer med nyopkoblinger i en lille måned, er det højst sandsynligt det.
-- -- http://www.peterakastorm.dk[...] jeg bestilte også fullrate, der var også problemer, først pga tdc, ventede i 20 dage fra den dag hvor jeg skulle have haft nettet, derefter fik jeg at vide at jeg max kunne få 2mbit og 256 i upload, det er ikke så fedt når man blev lovet 5mbit og 2mbit i upload, ville gerne droppe fullrate igen, men jeg fik at vide at jeg skulle betale for 6 måneder om jeg ville have det eller ej....
-- -- Fatter ikke en skid...... nej! de kan ikke binde dig til kontrakten da de selv har brudt den.
-- -- Forbeholder mig retten til at glemme hvilke tråde jeg har gang i. Og til at have en signatur(PS. NYT DESIGN=RØV) det gjorde de, prøvede at komme ud, men forgæves... de giver tdc skylden, om omvendt, noget med hvor langt jeg bor fra centralen, hvis man går ind på fullrates hjemmeside, kan man se ca hvilken prudukt de kan levere, men fik langt under hvad de lovede mig.
-- -- Fatter ikke en skid...... #28 & #29
har ikke selv fullrate men i deres abbonnementsbetingelser står følgende:
Kunden kan ved brug af internetforbindelsen risikere at inficere sin
hardware og software med virus, spyware og andre skadelige applikationer.
Fullrate kan ikke drages til ansvar herfor. Kunden opfordres til
at orientere sig på www.it-borger.dk.[...]
Fullrate Bredbånd produceres ved anvendelse af DSL teknologi som
benytter en kobberforbindelse mellem installationsadressen og den
tilknyttede telefoncentral. De fysiske love der gælder, betyder at den
maksimale transmissionshastighed afhænger af forbindelsens længde,
alder og generelle kvalitet.
I de tilfælde hvor kobberforbindelsen ikke understøtter den bestilte
båndbredde leverer Fullrate den makismal mulige båndbredde. Kunden
faktureres altid for den faktisk leverede båndbredde.
Det lyder jo til at de er "dækket" ind hvis de ikke kan levere det som de har lovet i første omgang. At der så er 6 måneders bindingsperiode på virker til at gå ud over forbrugeren, du kan jo prøve at klage over det til forbrugerstyrelsen men tror ikke der er så meget at gøre.
-- -- Min erfaring med Fullrate:
Jeg, som mange andre, tilsluttede også deres ZyXEL router til telefonstikket med store forventninger efter kl. 16.00, men ak, intet lys i DSL-lampen. Ringede straks til Fullrate og der blev bestilt en fallback-tekniker.
En uge efter kom teknikeren fra TDC og målte linjen. Han kunne fint se en DSLAM med hans udstyr og han prøvede også at sætte hans Siemens modem på med succes - den kunne fint traine. Så prøvede han med Fullrates ZyXEL-ting - der var stadig ikke lys i DSL.
Lige inden han kørte flyttede han lige forbindelsen til et andet telefonstik, da det passede bedst med ledningerne.
Ringede til Fullrate og forklarede situationen. Supportmanden sagde at ZyXEL-tingen bestemt ikke fejlede noget og at det måtte være TDC. Han ville få teknikeren til at ringe til mig efter en masse pladder om at han ikke kunne se at TDC-mandens modem havde været tilsluttet.
5 min efter ringede TDC-manden og jeg fik ham til at komme tilbage for at måle igen på det nye stik. Hans Simemens modem fik straks lys i DSL. Jeg fik ham til at ringe til Fullrate og de gik i gang med at måle linjen imens TDC-manden var tilstede.
Fullrate support kunne da godt se at der var en masse støj på linjen og sagde at det kunne være for stor afstand til centralen. Der er bare lige dét at husstanden kun ligger 1 KM fra centralen, så det kunne nok ikke være det sagde TDC-manden til Fullrate support.
Midt under testen koblede TDC-manden sit eget modem på og pludselig var alt støj forsvundet og modemet kunne traine ved den ønskede hastighed (5/2Mbit).
Nu venter jeg spændt på det nye modem, der meget gerne skulle komme i morgen.
Jeg tør ikke tænke på, hvor lang tid der ville have været gået, før jeg havde fået tilsendt nyt modem, hvis TDC-teknikeren ikke var kommet tilbage og overbeviste Fullrate om, at det var deres ZyXEL-ting der var defekt.
Indtil videre synes jeg klart det er TDC der har ydet den bedste service. Han lavede noget ekstra arbejde, som egentlig ikke var hans job, såsom at køre hen til mig igen og måle. I følge Fullrate skulle en helt anden tekniker tilkaldes og lave det arbejde.
Fullrate kunne lære af TDCs serviceniveau.
/DKJ - Odense C
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #31
det er satme da dårlig service af fullrate at de ikke tror på tdc når tdc melder tilbage af deres speedstream kobler fint op. Så må man da lige bide i det sure æble og tænke, OK, måske er der noget galt med vores router..
-- -- P.S. selvom det er set før at TDC fucker op:D Ja jeg skulle have haft fullrate igår (22/04-08) men da kl. var 19:10 da jeg kom hjem fra work, der virkede den naturligvis ikke.
Jeg prøvede at resette modem og prøve alle stik i huset, men intet skete.
Jeg ringede så til fullrate idag (23/04-08)mens jeg var på job. kom hurtigt igennem(rart) men så afspidser han mig bare med at jeg skal hardrestte mit modem ?? sluk for modem, hold reset inde i 10 sek, tænd modem mens der er holdes på reset, slip efter 30 sek. - Kanon tænkte og gik faktisk ud fra det ville virke.. men ak nej .. det har ikke gjort en *bip* - og fordi deres så super gode service lukker kl. 17 så kan man ikke nå at ringe til dem for normale mennesker har fri kl 16 og det tager i hvert fald 30 min at komme hjem på, dvs jeg havde 30 min til at fange dem på, meeeen så skal man jo lige teste de her ting af, man har fået afvide, og når man er færdig med det så er kl. efter 17. så nu må jeg ringe igen i morgen. bravo -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg meldte mig til for ca 1 måned siden - og de har hele tiden holdt mig opdateret med brev og email om hvad der sker med min behandling - etableringsdato mandag 21/4 - så kom der sms om at inden kl 17 den dato ville det være oppe - så kom der sm som at nu var udstyr afsendt - hele vejen igennem syntes jeg det har været dybt professionelt og informativt.
Min TDC virkede helt fint indtil den 21/4 hvor jeg om morgenen ikke kunne komme på tdc adsl - tog deres udstyr ned - satte fullrates til - og bang det virkede med det samme.
Jeg tror og håber du er en ud af 1000 der oplever problemer - og jeg ikke er en ud af 1000 der oplever det som jeg har gjort :) -- Undskyld mig, men nu har jeg siddet og læst hele den tråd og Hold Kæft mand hvor folk har ondt i røven når det ikke fungere på det ''lovede'' tidspunkt og man ikke lige få sine ''lovede'' antal MBIT.
Damn folksens, dette er teknik - det ikke lige altid det virker og specielt med den type linier Fullrate kør med (Rå kobber) - der kan man aldrig vide om det fungere til 100% fra central til installationsadresse.
Så var det sagt! -- Se profil / Den sparker røv Ja jeg håber da også det bare er en misforståelse, jeg var også vældig positiv over de sms'er og mails jeg har modtaget af dem, det har jeg aldrig oplevet, så det var skønt.
Men sjovt nok en kammerat som bestilte fullrate for ca 6 mdr siden oplevede præcis det samme, og der gik 1 uge før det blev rettet, det håber jeg bare ikke sker for mig også, for mit andet net lukker snart ned. men jeg krydser finger for der sker noget i morgen -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det er sku da klart folk brokker sig over en varer de ikke får.
Ville du være glad hvis du går i føtex og køber pølser, men så kommer du hjem og finder en cocktailpølse i posen istedet for de ti pølser der skulle være i .. oven i købet så er datoen på pakken overskredet -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. øhhh, det er da noget af en underlig samligning du laver der.
Når du tager posen med pølser så ser/mærker man hurtigt hvis der kun er 1 pølse i selvom man skulle have 10 stk.
Som forklaret, det er teknik - der kan ske fejl, så'en er det.
Som sagt din samligning er ikke den optimale. -- Se profil / Den sparker røv Jeg må godt nok indrømme jeg er ligeglad.
Jeg køber en varer, og får en dato, den dato må det jo virke.
Mere er der vist ikke i den sag.
Men kan da prøve på en måde som du måske forstår:
Du køber en bærbar, der skulle være 250 gb hd i.
Du kommer hjem men kan ikke tænde den, fordi der ikke er strømforsyning med, og må vente 1 uge på at den kommer med posten, da den pc du købte var den sidste, så kommer strømforsyningen endelig, men da du så har tændt den er der kun 80 gb hd i.
Trist, men hvad.. det er jo bare teknik, der kan jo ske fejl. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #34 Jeg tror du er 1 ud af 1000 der har haft så smertefri en overgang. Det sker sgu ikke tit! -- GA-965P-DQ6 • E6600 • 7950GX2 • 2x 1GB PC6400 • 2x 250GB WD2500YD • Antec P180 • Why fart and waste it when you can burp and taste it? Folk piver bare generelt for tideligt.
En ISP kan ikke vide, om noget fucker på din side, hvis det det.
Men jeg må indrømme, at det er lidt skidt at supporten lukker kl. 17.
Jeg har arrwonet, og der er support til kl 22.00 om aften.
Tror også i weekender, men er ikke sikker!
Men ellers, tag jer en tudekiks. Alt i verden kan ikke være fejlfrit, og desuden er det ikke Fullrate's skyld! -- Kan ikke forstå folk er brokker sig så meget over deres telefon tider. Så må man vælge et andet sted at have sit net! Det er jo en af grundende til at Fullrate kan have så gode priser. Så må man jo spare et sted. Men i den tid de har åbne yder de IMO utrolig god support og det er dejligt man ikke skal vente særlig lang tid på at komme igennem.
Jeg har selv fullrate og er utrolig tilfredse med dem. De kom op den dag jeg havde bestilt dem. Dog var speeden utrolig lav, hvilket viste sig at være et defekt kabel. Men det er jo ikke fullrates skyld :)
Og til #0. Der er gået 2 timer og du brokker dig allerede?!? Gudske tak og lov at jeg ikke har dig som kunde. -- P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024 #42 Ja du har ret mht. telefontiderne, godt lige at pege ud. Selvom det er en 1 år gammel tråd synes jeg stadig ikke det er fair at Fullrate svines til.
Arbejder selv i mobilbranchen og her har vi også kunder der agter at gå til Ekstrabladet fordi deres SIM-kort går tabt hos Post Danmark og lign. Så det er måske en parallel situation #0 stod i? Altså at fejlen ligger andetsteds.
#0 Hvad endte det med? -- GA-965P-DQ6 • E6600 • 7950GX2 • 2x 1GB PC6400 • 2x 250GB WD2500YD • Antec P180 • Why fart and waste it when you can burp and taste it? Ah så ikke det var fra 2007 :P -- P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024 Hej allesammen..
Nu har jeg været uden internet og telefon siden 28-05-08 og det er den 09-06-08 og de kan først komme "forbi" den 26-06-08.... og de bliver ved med give tdc skylden! Det passer sq ikke !! Jeg var TDC kunde FØR i flere år og det har virket perfekt Dumt jeg skiftede til fullrate amatør selskab ØV!... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #45 LOL, det er jo nok fordi det er en TDC tekniker som skal komme forbi, da de er de eneste som må rode med telefonlinien. Ergo kan de ikke gøre det før TDC har tid, vel ?
- Har selv haft Fullrate i et ½ år nu, 20/2mbit spiller max, og har ikke haft nogen nedetid. Blev koblet til på det aftalte tidspunkt uden problemer. God kundeservice med supportere som ved hvad de snakker om. Har haft TDC i et år (desværre), og magen til juks til overpris skal man lede længe efter, og efter min mening den dårligste support jeg nogensinde har oplevet. Har tidligere haft CC i 7 år, og det var også et godt selskab efter min mening.
Men sådan er verden jo så forskellig :) -- "Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity" TDC havde også lavet noget juks hos mig da jeg skulle skifte til Fullrate. tog også lige et par dage ekstre, så kom der en TDC tekniker, monterede et nyt telefonstik, istedet for det andet (SOM TDC MENTE virkede) men så virkede det, har aldrig haft stabiltets problemer med fullrate derudover på min 20/2, må sige jeg er væsentlig mere tilfreds med dem end TDC som jeg har haft ISDN 128kbit flatrate (før ADSL) 2mbit ADSL og så videre hos, ALTID med problemer -- Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan. Havde samme problem, hos mig gik der dog over en uge før det kom til at virke. -- Jeg har selv fullrate og er nu meget tilfreds. Mit virkede heller ikke den første dag.
Jeg ringede og fik fat i en gut der var meget hjælpsom. Prøvede hans råd og det virkede ikke.
Han kunne straks konstatere, at hvis jeg bare havde gjort som han sagde, var problemet ikke mit. Han fik fat i en tekniker, og sagde det selvfølgelig ville være på deres regning.
Teknikeren kom aldrig, da han kunne fixe problemet dagen efter på TDC server, og har virket fint lige siden.
Manden ringede dagen efter, og gav mig 2 dages gratis net oveni hatten som kompensation.
Det er da god service. -- #49
Ja hvis jeg var blevet behandlet på den måde havde jeg heller ikke være en utilfreds tidligere kunde. -- Hvad fanden tuder for din so. En eller anden forbindelse må du da have ellers kan du ikke sidde og flæbe over at dit lille Fullrate abonnement ikke er oprettet. Det er da til grin så meget du tuder. Har du ikke en sut et eller andet sted du kan fiske frem og stikke i munden på dig selv. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #51
Er du idiot? -- Antec Nine Hundred
Asus P5B Deluxe
E8500 @ 4GHz
2x2GB OCZ Platinum PC6400 CL4
nVidia GeForce 8800GT
Samsung 24"
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.
Begrundelse
Vi siger tak til fullrate-ansatte #51<br>
Låst af Ronson | 29-09-2009 18:26
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|