Jeg bestilte opgradering fra 2 mbit til 8 mbit den 12. september 2006 hos Tele2. Efter at have rykket 6 gange skriftligt, og fået tilbagemelding enten skriftligt eller telefonisk om at de var skam igang, har jeg opsagt mit abonnement.
Når det fungerer hos Tele2, er det ok. Når du skal benytte dig af kundeservice, vil du ærge dig over skiftet.
--
--
Input text til LCD display + webcam = http://lcd-cam.com[...] Jeg kunne personligt aldrig drømme om,at røre ved tele2 igen.
Vi har haft en sag kørende med dem i 1½ år.
Det endte dog fint for os,men deres såkaldte kundeservice duer kun,når det er til deres egen fordel.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #2 Hørt !! Hold jer fra det lort.
--
--
Så får i ikke mere for den 25øre !!
vi har haft tele2 de sidste 2½ år ,og vi har sq aldrig haft problemer med dem!,plus at det er sq det mest stabilt internet vi har haft til dato,men tilgengæld sutter TDC max hvad angår stabilitet,og de har godtnok noget de kalder kunde service problemet er bare at når man ringer til dem ved de ikke en skid når det kommer til stykket!
så mit råd er hold jer fra TDC!!
--
--
#4 - Tja, jeg har så super gode erfaringer med TDC, god kundeservice og super stabilitet.. Vi har haft TDC siden vores første 256k forbindelse, så det er i noget der ligner 6-7 år, og har kun været nede en enkelt gang i få timer ..
--
--
Ditlevism!
Oki der er jo delte meninger :)
--
--
generelt virker som om at det kommer lidt an på hvor man bor i landet med de forskellige udbydere! hvad angår stabilitet osv...
--
--
Jeg bor i vestjylland nærmere Harboøre :D
--
--
Måske du skulle overveje en Cybercity SOLO 8Mbit forbindelse til 350,- :)?
--
--
P4 3GHz(630), 1GB PQI DDR2, 6600GT, 4TB + 36GB Raptor, Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 8Mbit/512
Bestilte en 8Mbit forbindelse ved Tele2 d. 19, september 2006.
Fik senere besked om at de ville få den op at køre d, 21 november 2006. Det skete ikke og de fik den ikke op at køre før d, 2 januar 2007. Var uden net i 6 uger!!!!!! Da de endelig fik smidt noget krudt igennem kobberet var båndbredden kun det der svarer til en 2 Mbit forbindelse... Lavede en fejlsag d,3januar 2007, og det er endnu ikke blevet rettet. Har lige snakket med deres support igen, og får det sædvanlige tåbelige svar om at jeg skal give dem et par dage..
FUCK TELE2!!!!
Hold jer langt væk fra det totalt useriøse firma....
--
--
nu har jeg også ventet at få min forbindelse opgraderet fra 1024 til 2048, i snart 2-3 måneder, og der er intet sket endnu...
skifter også snart selvskab regner jeg med.. men ved ik helt hvilket jeg skal skifte til..
--
--
6400 Sønderborg
altså ved tele2
--
--
6400 Sønderborg
Har virkelig skod erfaring med Tele2 specielt kundeservice eller manglen derpå
--
--
Asus A8N32 sli-deluxe,AMD64 X2 4600+,GF 8800GTS,2x1Gb Corsair extreme DDR dual.WD 160gb S,Seagate S2 160gb ,Creative X-fi extremegamer Fatal1ty,
Da jeg havde Tele2 var jeg meget tilfreds. Ingen nedetider, og ikke brug for support. Men da jeg opsagde det... Nej nej nej.. Der gik det helt galt. blev ved med at modtage regninger, og fik at vide at hvis jeg ikke betalte dem, så åbnede de ikke min forbindelse igen. Det viser lidt om hvor meget styr de har på det.
--
--
Min efaring siger mig. At priser desvære også hænger sammen med kvalitet har både haft Tele2 cybercity og TDC
Tele2 har en virkelig dårlige kundeservice, priser er ok men linjen er meget sjælent den hastighed jeg betaler for og er ofte ustabil (spiller meget WoW)
cybercity er et fornuftgit valg, men også der en rigtig dårlig service.
TDC er mit fotrukne valg. når først man har lært at finde rundt i TDC med deres kundeservice og support nr. er de faktisk ret gode, 80808010 salg 80808047 eller 80808030 for support. hurtig lev. med Gør det selv. (2 dage) og har ikke været nede endnu!!
God fornøjelse med at finde anden udbyder,
prisen er ikke altid afgørende det er hvad du får for pengene.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.