Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Dårlig kundeservice hos TDC

Af Bruger Aspirant Bølling | 23-10-2006 20:51 | 1779 visninger | 16 svar, hop til seneste
D. 12/9 vender jeg hjem fra udlandet til en ADSL-forbindelse der er blevet bestilt d. 29/8. Jeg har sagt ja til et kampagnetilbud på en 1024/128 Kbit-forbindelse der indtil d. 24/10 2006 skulle blive boostet til værende 8Mbit/512 Kbit. D. 12/9 var forbindelsen ikke boostet og jeg ringede til TDC, der fik klaret fejlen til dagen efter, så jeg nu fik forbindelsen som aftalt. (8Mbit/512 Kbit). Endvidere lød det i kampagnetilbuddet at der ingen bindingsperiode er. En måneds opsigelse er der dog. Da jeg skal flytte d. 15/11 (Har solgt huset) og endnu ikke ved hvor jeg skal bo, ringer jeg til TDS og vil opsige mit abonnement pr. 14/11 2006. Dette gør jeg d. 20/10. Jeg bliver stillet om til salgsafdelingen der spørger hvorfor jeg ikke bare får stillet bredbånd samt telefonlinje i bero til senere flytning. Jeg fortæller den rare dame, at jeg kan få 8Mbit / 512 KBit hos CC langt billigere, hvorefter hun overtaler mig med TDC's fremragende service og Support, hvilken hun bedyrer slet ikke er hos CC. I eftermiddags foretog jeg en hastighedstest og finder ud af, at jeg nu har 1024/128 kbit, selvom dette først skulle ske i morgen. Jeg ringer klokken 19.25 ind til TDC første gang og taler med Hanne XXX fra Kundeservice der fortæller mig at hun kun kan se at jeg skulle have en 1024/128 forbindelse. Hun kan slet ikke se at jeg har haft en 8mbit forbindelse. Så hun kan ikke gøre noget og stiller mig om til support. Support, Malene XXX, kan ligeledes heller intet se og kan kun beklage og stiller mig tilbage til kundeservice. Jeg får fat i samme Hanne XXX fra Kundeservice der stadig intet kan se i systemet med hastigheden, men dog kan se at jeg ingen bindingsperiode har og at jeg skal have stillet linjen i bero fra 14/11. Uden videre stiller hun mig videre over til support hvor jeg kommer til at tale med Hans Christian XXX, der heller intet kan se. Klokken er nu 20.12 og jeg har talt med TDC i 45 min. Hans Christian XXX siger at han vil stille mig om til kundeservice igen, hvor jeg beder ham om at ringe dem op og lade mig vente på linjen mens han ordner tingene. Ja siger han og 15 sek. efter... DUT DUT DUT DUT DUT... Forbindelsen blev desværre afbrudt; klokken er over 20 og kundeservice er desværre lukket for personlig betjening. Kundeservice... BESTEMT NEJ. Men TDC holder en masse mennesker beskæftiget som jeg og andre TDC-kunder er med til at betale for!
--
#1
Zdrasti
Monsterbruger
23-10-2006 20:56

Rapporter til Admin
Tdc har altid været noget lort!
--
#2
iPod
Maxibruger
23-10-2006 21:01

Rapporter til Admin
#0 Hehe - Fatter ikke engang at du gad og blive stillet om 25 gange :) - Hos CC bliver man højst stillet videre 2 gange også er det slut her da medarbejderen kigger den grundigt igennem og melder tilbage
--
#3
HunterKiller
Mega Supporter
23-10-2006 21:02

Rapporter til Admin
altså det der med support.. det er lige omvendt.. Cybercity's support er fantastisk - har aldrig oplevet nogle ventetider eller noget.. og kompetente folk. Slet ikke det jeg har oplevet med tdc... 45 mins ventetid og en lille pige i den anden ende der ikke anede hvad hun skulle stille op.... DOG Det tilbud på 399kr/md fra cc.. det indbefatter at du frasiger dig support til hjælp til opsætning af linjen og andet. Men du har self stadig adgang til support/kundeservice hvis linjen ikke virker :)
--
http://vibeweb.dk[...] Intel Inside - AMD Outside And visit http://bfgamers.net[...] :)
#4
Yoda626
Semibruger
23-10-2006 21:05

Rapporter til Admin
hehe, det er helt normalt for tdc at største delen er inkompetente, så det tager lidt tid før man finder en der forstår hvad man siger...
--
#5
Zdrasti
Monsterbruger
23-10-2006 21:10

Rapporter til Admin
jeg blev stillet om 6 gange pga de sender mig tlf reklamer på min mobil og jeg har sonofon. så opgav jeg og gik ned i forretningen og svinede dem til :-)
--
#6
Dashhi
Juniorbruger
23-10-2006 21:13

Rapporter til Admin
hvis det var sket for mig... så havde jeg ringet næste dag og saft hele lortet op... og når jeg så skulle komme med en grund ville jeg nok fortælle dem lidt om serviceen... men oki.. nok derfor jeg skiftede fra tdc til tele2..
--
#7
draven
Semibruger
23-10-2006 21:20

Rapporter til Admin
#0 Før du hidser dig for meget op, så kørte kampagnen kun til d. 22/10. Det kunne være derfor de ikke kunne finde noget i systemet.
--
#8
Bølling
Bruger Aspirant
23-10-2006 21:26

Rapporter til Admin
#7 - Tak. Så har du kunnet svare bedre end TDC! Tdc kunne slet ikke se at jeg havde været tilmeldt en kampagne og heller ej at jeg havde haft en anden hastighed end 1024/128. Men så kan jeg jo godt at se, udfra det du skriver, at jeg har fået hvad jeg har betalt for. Hvis TDC's kundeservice havde kunne oplyse mig om samme, ville sagen have været ude af verden. Jeg skifter nu alligevel til anden udbyder. Men du har da fjernet noget af min frustration. :-) Tak..
--
#9
DRL
Ultrabruger
23-10-2006 21:28

Rapporter til Admin
Hehe.. Da vi opsage vores fastnet og bredbånd hos TDC for godt og vel et par år siden efterhånden, måtte der 3 opkald til før de fattede det. Det var så efter vi havde fået 5 breve fra dem med et tilykke med vores 2 nye fastnet abb, og 3 bredbånds abb, samt girokort på adskillige tusind kr.. Hold da ferie hvor var jeg træt af dem. Brugte det meste af 2 måneder på at slippe af med dem. Aldrig mere TDC herfra! Mvh Dan
--
#10
DKWolf
Junior Nørd
23-10-2006 21:40

Rapporter til Admin
#0 hehe og sådan noget der oplever man heller ikke hos CC... *host*.... er endelig sluppet af med den CC linie der var i min lejlihed da jeg flyttede ind.. Så tjaa shit happens.
--
Hold op med at tude... arbejder ikke for TDC mere.
#11
draven
Semibruger
23-10-2006 21:45

Rapporter til Admin
#8 Ja, jeg vil dog give dig ret i det er svært at finde nogen i kundeservice der ved lidt mere end det man selv kan finde på deres hjemmeside. Derfor ringer jeg altid først til hotline og derefter regningservice. Det er faktisk de steder man har størst chance for et fornuftigt svar. Men når det er sagt er jeg nu ret tilfreds. Priserne er måske en tand over konkurrenterne, men det kører super stabilt hos TDC (ihvertfald min linie). Og den service at man f.eks. kan få sat reverse DNS record efter ens ønske findes vist kun hos TDC. De er vist også de eneste ADSL udbydere hvor man kan få åbnet port 25 på en privat forbindelse, hvis man nu selv har en mailserver. Så det kan godt føles at pengene man betaler for support er skyllet ud i lokummet, men servicen er til gengæld noget bedre end konkurrenterne.
--
#12
kiv
Semi Supporter
23-10-2006 22:00

Rapporter til Admin
manhører gode og dårlige ting ved alle selskaber, og det vil næppe ændre sig. Men det er da surt at du har skulle bøvle sådan med TDC. Vil gerne lige sige i TDC's favør at jeg har 2 mobiler, 1 fastnet og ADSL ved TDC og de eneste problemer jeg har haft i 5 år at min linie kun er gået ned 2 gange og det var pga. et byggeri meget tæt på hvor de havede gravet kablet over de 2 gange.
--
#13
DomaZ.dk
Maxi Supporter
23-10-2006 22:30

Rapporter til Admin
Må nu også tilslutte mig at tdc kundeservice er under alt kritik... har prøvet mange gange hvor jeg lige skulle have ordnet noget via deres personlig betjening at der var 15-20 min ventetid med dårlig musik i røret,,, det er til at få dårlige nerver af... Den eneste grund til jeg stadig har tdc er for det første at mit firma tilbyder medarbejderbredbånd... og for det andet at fibernettet ikk helt er kommet ud til mig, meen når det gør det er det bye bye tdc...
--
- http://www.servage.net[...] 250 + 5gb web/backup -hotel til dig!! - http://domaz.dk[...] http://a-web.dk[...]
#14
mallemanden
Juniorbruger
23-10-2006 22:38

Rapporter til Admin
#11 Hvad med lige at undersøge tingene inden du udtaler dig, cybercity har aldrig haft lukket for port 25, så det er vidst noget som du finder på
--
#15
draven
Semibruger
25-10-2006 21:45

Rapporter til Admin
#14 Rolig nu. Jeg skrev at de VIST var de eneste. Så hvad med at læse indlæg ordentlig før du farer op. At de så ikke har lukket for port 25 er for ringe. Det er IMHO den eneste mulighed for at dæmme op for alle de skide spam zombier.
--
#16
Chucara
Ultrabruger
25-10-2006 21:52

Rapporter til Admin
Jeg vil så sige, at jeg har oplevet noget bedre support hos TDC end hos CC. Mest fordi man får 14 forskellige svar på det samme spørgsmål alt efter hvem man taler med. Derudover har jeg haft store problemer med deres regning - "det bliver trukket fra på næste regning" uden at det rent faktisk gør det.
--

Opret svar til indlægget: Dårlig kundeservice hos TDC

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning