Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Cph-Metronet Dårlig Service

Af Ny på siden cyberlync | 25-09-2006 15:57 | 1864 visninger | 10 svar, hop til seneste
Jeg kan nu ikke holde det tilbage længere, men må dele mine oplevelser med Jer. Jeg har for små 6 måneder siden fået metronet, i starten var det ret godt hastigheden var højere end det jeg havde betalt for, men der gik mindre end 24 timer så var forbindelsen nede, da det så også lå op ad en ferie, havde jeg ikke internet i 4 dage, fejlen blev hurtigt rettet, og jeg kunne komme på nettet igen, men til min store overraskelse blev mit net ret ustabilt, jeg blev smidt af 5-6 gange om dagen, det var små disconnects 5-10 sekunder, men nok til at blive smidt af diverse online spil. Jeg kontaktede metronet, og de pillede lidt ved deres indstillinger, men lige lidt hjalp det. Jeg begyndte at tjekke forskellige fora, og stødte ind i en tråd her på HOL, hvor der blev snakket om at et BILLION modem kunne løse mange af de stabilitets problemer man måtte opleve. Jeg tog kontakt til metronet, i håb om at de kunne supplere mig med et af disse modem. Jeg tog fejl! Linien skulle jo først fejlmeldes til TDC, men der skulle ikke gå så lang tid inden en tekniker kunne komme forbi. Efter en lille uges ventetid kontaktede jeg metronet igen, ville gerne have en forklaring på hvor teknikeren blev af. Jeg fik at vide, at TDC havde ændret deres procedure, så der var ikke bestilt nogen tekniker, på daværende tidspunkt var jeg lidt irriteret... Teknikeren blev så bestilt, kom og tjekkede mit telefonstik, tjekkede mit kobberpar etc. det hele så fint ud, efter hans bedømmelse var det metronets fejl. Nå, så skrev jeg til metronet igen, fortalte dem IGEN at jeg nu mente et nyt modem muligvis kunne løse problemet... men nej, der skulle holdes et møde mellem metronet og TDC så det sammen kunne gennemgå min line. Efter en måneds tid kom der 2 teknikere og tjekkede mit stik etc., så sagde metronets tekniker, at den eneste løsning nok var et nyt modem.... heh. Så hastede jeg hen til pc'en og mailede til metronet. Ja, men de ville skaffe et modem i løbet af nogle dage, en uge senere var de stadig i gang med at skaffe det. 2 uger senere fik jeg at vide, at de ikke kan skaffe nogen modems da det kun var test modems de havde og at de ikke havde flere. Så i håb om at der er nogle der kan give mig nogle gode råd eller andet, som jeg kan tage videre med til "forhandlinger" med metronet, skriver jeg her.
--
#1
3rror
Maxi Supporter
13-10-2006 18:59

Rapporter til Admin
Hvordan ser det ud med situationen?
--
Correct me if I am wrong...
#2
cyberlync
Ny på siden
18-10-2006 01:55

Rapporter til Admin
Ja. Jeg har ikke snakket med dem siden, oplever dog stadig stabilitets problemer, og min forbindelse er stadig ikke på de 8 mbit, kommer ikker over 7mbit. Håber på lidt feedback fra HOL brugere...
--
#3
ReneSDK
Guru
18-10-2006 06:19

Rapporter til Admin
#2 det er altså meget normalt at man har mindre end det der står, da det hele handler om kvaliteten af kobberet og længden fra den central man er koblet op til. Jeg har selv Fullrate og har en 10Mbit forbindelse men har ca. 9Mbit i reel hastighed (hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med) når jeg downloader. Jeg bor ca. 1.5km fra min central, hvis man bor længere væk vil man selvfølgelig have mindre, sådan har det altid været også med almindelig ADSL. Det der står i de fleste udbyderes papirer er at de kan tilbyde op til f.eks. 8Mbit, men at hastigheden ikke kan garanteres alle steder (det har blandt andet noget med kobberet og længden fra centralen at gøre).
--
...
#4
Kjang
Super Supporter
18-10-2006 08:07

Rapporter til Admin
#2 Opsig dem dog, og kom videre. Jeg ved ikke om du har 6 måneders opsigelse, men selv om du har kan du godt opsige, hvis de ikke kan levere produktet.
--
Asus P5B Deluxe | Core 2 Duo E6600 | 2GB OCZ DDR2 PC2-6400 | Sapphire X1900 XTX | Chill Innovation 510 Watt | 74GB Raptor | 300GB Maxtor DM 10 | Samsung 913N
#5
cyberlync
Ny på siden
18-10-2006 13:25

Rapporter til Admin
Til #3, jeg bor ikke så langt fra centralen, kobberkvaliteten er fin, lige da jeg fik cph-metronet var hastigheden på de cirka 14mbit, men der var linien ustabil. Jeg mener dog stadig at det er udstyrets skyld at jeg ikke udnytter min linie ordentligt. Har også tænkt på at sige det op, men så kommer hele balladen med at finde en ny, betale oprettelse og derudover så lige en ny binding på et halvt år. Lige nu ved jeg hverken til eller fra. Fullrate virker dog pt. som eneste mulige konkurrent. Eftersom jeg ikke er velsignet med fiber.
--
#6
And.-
Monsterbruger
18-10-2006 14:37

Rapporter til Admin
Jeg har modsat oplevelser med dem, genial support : ) Hurtig svar og løsning, alt ordnet med mig over telefonen.. Linien har kun været nede en gang i 3-4 min.. Også får jeg tilmed 16mbit for 8mbits pris ;)
--
:D Tjek http://www.Fashionwear.dk[...] ud, og fix dig noget fedt kluns
#7
SystemICE2002
Mega Supporter
18-10-2006 16:37

Rapporter til Admin
Jeg har det som #6 (bare 15 Mbit i stedet for 8 Mbit :-P) :-)
--
MSN: [email protected] Normal e-mail: [email protected] //Danni El-Kher
#8
Tubai_Ornot
Juniorbruger
18-10-2006 17:05

Rapporter til Admin
Samme som #6 & #7 her. Har kun godt at sige om produkt og support fra CPH-Metronet.
--
64 3700+ Asus A8N-SLI SE 7800GT 2 x 512 Geil cas 2.5 WD2000JS LC-POWER SG6420 Antec SLK3000
#9
slapy
Maxibruger
18-10-2006 19:20

Rapporter til Admin
Tjek brun-sovs.dk og scroll lidt ned på forsiden. Næst øverste nyhed, er en person som også har døjet med dårlig service fra CPH-meronet
--
//Slapy 2425w - 80 gb - 1gb ram - 1.83 duo core
#10
Djarnis
Gæst
24-04-2007 18:16

Rapporter til Admin
Jeg har også haft problemer. Og har det på samme måde som OP. Går det godt, går det godt ... er der ballade, er der åbenbart virkelig ballade.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Cph-Metronet Dårlig Service

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning