Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
CybercityAf Ny på siden Can | 19-01-2006 19:08 | 1420 visninger | 10 svar, hop til seneste
Da jeg har fået billig internet i ejendommen som jeg bor i, opsagde jeg min forbindelse hos cybercity i november måned.
Jeg sendte mit adsl udstyr tilbage som påkrævet, med deres egne medsendte frankeringer ca. en uge senere.
Men jeg har idag, ca tre måneder senere, modtaget en regning på 1100kr pga at de påstår ikke at have modtaget pakken.
Jeg har talt med kundeservice, men de siger hvis jeg ikke kan fremvise en kvittering fra posthuset, som jeg ikke har fået, så må jeg betale.
Jeg ville høre om der er andre der har prøvet det samme og om der er noget at gøre?Føler lidt at jeg er ved at blive godt og grundigt røvpulet af cybercity.Det er ihvertfald en god måde for dem at tjene ekstra penge på. --
#0
Du har ved posthuset fået udleveret forsendelsekopien af returpakkefrankeringen, fra den pakke du sendte afsted - det er blandt andet der T&T-nummeret står på. Det er din garanti for at du har afsendt pakken. Hvis du ikke har den længere og Cybercity ikke har modtaget pakken, så står du rigtigt dårligt. -- “Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.” Den "mærkat" du satte på din pakke. Skulle du jo gemme kopien af......Syntes det er fair nok de kræver pengene, du kan jo bare vise dem den kvittering... -- Kontakt mig personligt på [email protected]
De må da have styr på hvad de modtager. Jeg har hørt om sonofon der har gjort det samme. De sendte en regning efter et par måneder, hvor de opkrævede pengene for udstyret. Men han havde tilfældigvis gemt kvitteringen, og kunne smide den i hovedet på dem. Så kunne de intet gøre. Men hvis du ikke har den, så tror jeg du er på den. Måske kan du få noget hjælp ved forbrugerrådet(eller hvad det hedder). -- #3
Postdanmark kan jo også have klokket i det og pakken aldrig er nået frem - det er sket før. -- “Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.” #3 Hvad hvis tilfældet er at de IKKE HAR MODTAGET pakken? Altså i virkeligheden... Så nytter det jo heller ikk noget at han står og siger "jeg har altså sendt det".. Så siger de jo ikk bare "Helt okay. Vi køber bare noget nyt udstyr." -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #3
Jeg har talt med forbrugerrådet, og hende jeg talte med sagde at uden kvittering står jeg rimelig skidt.Hun sagde også at man endelig skulle huske at få og gemme sin kvittering, for det var tit at de hørte fra folk der stod med det problem, og at det desværre virkede som "almen" praksis fra visse selskaber bare at sende regninger afsted.
#4
Det er selvfølgelig rigtigt nok.Jeg har fået lavet en pakke efterlysning hos post danmark, og kan altid håbe på at pakken dukker op igen.Ellers må jeg bare hoste op, springe de næste par byture over og bruge aftenerne her på hol istedet;) -- Jeg sendte en splitter retur til dem, og den blev jeg også faktureret for. Jeg sendte dem en mail om at jeg havde sendt den, de undskyldte og fratrak beløbet på næste måneds regning.
Jeg er selvfølgelig glad for at problemet i mit tilfælde blev løst, men forløbet viser, at Cyber City åbenbart ikke har helt styr på deres indgående post... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Oh yeah!Jeg fik et brev fra post danmark igår.De har undersøgt sagen...og pakken ER afleveret hos cybercity.Cybercity har også anerkendt modtagelsen af pakken, så nu får jeg pengene retur.Godt gået post danmark!..:)
Må bare huske at gemme kvitteringen en anden gang... -- Jeg har også haft problemer med cybercity dengang jeg havede det... mit adsl udstyr som var defekt ved modtagelsen i starten hvor jeg oprettede abo ved dem, de bede min ikke om at sende tilbage til dem, efter 2 måneder hvor de ikke kunne finde fejlen hvorfor jeg ikke kunne komme på nettet, 3 tekniker besøg. flere timer i røret med kundeservic, først efter 2 måneder kom en fra kundeservic og sagde " det kan jo være dit modum er defekt" ja tak, det var det jo, jeg fik et nyt hurtigt, men de sagde de ikke vil have det gamle tilbage, fint tænkte jeg, men månede efter kom brevet med et gebyr på at de IKKE havede modtaget det gamle modum, jeg ringede selvfølgelig til kundeservic, uha uha uha.. det var da godt nok en fejl og pengene skulle NOK trækkes fra næste regning. men nej. det gjorde de ikke, ringende igen, uha uha uha. det må de meget undskylde, de bliver trækket fra næste gang. MEN NEJ, stadig ik. nu er der så gået 3 måneder, og jeg skulle til at flytte til ny add, kontaktede dem og opsage mit abo og spurgte til beløbet, ja ja ja.. dem skulle jeg nok få overført til min konto igen.. men har jeg set de penge??!!... NEJ... og nu hvor jeg har flyttet add, ja så kan de ikke finde mig i systemet mere... DET ER FANDME FLOT AF DEM.. må man nok sige... jeg sagde til den sidste jeg havede i røret fra kundeservic, at dette var nok til at de ALDRIG så mig som kunde igen ved dem. han kunne godt forstå mig.. men der var ikke noget at gøre.
Ja det er så min historie om cybercity.. jeg går ALDIRG ALDRIG tilbage til dem... --
Prøvede det samme med TDC. Jeg sendte det retur, men fik alligevel en regning. Jeg havde så gemt min kvitering da jeg har erfaring med TDC (skodhovder). Ham fra kunde"service" sagde så, at der jo nemt kunne gå 6 måneder fra de fik pakken til den var registreret i deres system.
Jeg sagde så, at det var fint nok, men at jeg så ville have renter og ret til at opkræve gebyrer modsvarende dem de truede mig med. 2 dage efter gik der penge ind på kontoen :) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Opret svar til indlægget: Cybercity
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|