Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
695 kr.- for unødvendigt Tekniker besøgAf Ny på siden Futharken | 13-01-2005 12:35 | 2396 visninger | 43 svar, hop til seneste
Jeg startede med at få installeret Adsl forbindelse i 2003 gennem Cybercity, for derefter at skifte til Tiscail.
Her i julemånederne, var der et tilbud fra Cybercity, som jeg så valgte at springe på, fordi det var billigere end Tiscali ku tilbyde.
Mit problem er at jeg nu skal betale 695 kr for teknikerbesøg, som er totalt unødvendigt.
Jeg ka sgu da selv finde ud af at koble mig på nettet.
Teknikeren kom hjem, og stod og snakkede, og gjorde ikke en skid andet.
Samtidig havde jeg taget fri fra jobbet, for han kom jo mellem kl. 8 og 16.. d.v.s kl.16 var han der, hehe.
Forresten havde jeg betalt for det teknikerbesøg, første gang det blev sat til.
Jeg kan ikke fatte, at jeg skal betale for en service jeg ikke får.. og så 695 kr-
Jeg er rasende, og har brokket mig til Cybercity, hvilket kun resulterede i en kaglende kælling, som sagde, at det stod i regningen, og jeg viste det før jeg købte opkoblingen.
Jeg fatter nada!!
Har aldrig været ude for noget større bondefangeri end det her!!!
Kan nogen gi mig en rimelig grund til at man skal betale for den samme ting 2 gange.
Har jeg nogen mulighed for at reklamere over denne ydelse (som jeg jo ikke har fået).
Futh :(
P.s. Jeg går heller ikke i Føtex og betaler 695 kr- uden at købe noget!!
--
Futh.
Et tekniker besøg betyder, at der komme en tekniker og tester dit telefonstik og dens forbindelse til centralen.. er den ikke ok, så laver han den, så den bliver ok.
Derefter tager han ned i centralen og switcher noget om, og så er du kørende...
Så han laver altså ikke ingenting. -- http://brugtefilm.dk[...] <- Min filmhylde.
Opret en liste over alle dine film i ét centralt register. http://brugtefilm.dk[...] ...på Cybercity's hjemmeside, ved bestilling af ADSL kan man fravælge teknikerbesøg, ved at vælge "Gør det selv"
http://www.cybercity.dk[...]
....det er nok det du har glemt!! -- **AMD-XP3000+, Abit NF7 v2, 1024Mb Pc3200/Dual, Audigy 2, Radeon 9600Pro 256Mb, Acer AL718, Nec 1300A DVD-RW, 2x Maxtor DiamondMax 9 Plus 160/120 Gb, Asetek Antarctica H2O,Coolermaster Praetorian** #2 og hvis man ikke har fastnet telefon kan man ikke "gøre det selv" fandme skod.. -- Jeg sagde at jeg ikke havde brug for en tekniker, da jeg havde haft Cybercity før.
Stikket er det samme, og det kræver ikke det store doktor disputat at vide, at det er unødvendigt med den tekniker.
Samtidig kunne jeg så spare de 695 kr- hvilket er mange penge, når vi kigger på hvad jeg har brugt dem til.
Den med at teknikeren switser noget om holder ikke.
Han sagde til mig at han ikke foretog sig mere, når han gik ud af min dør.
Forresten er oprettelsen gratis.
Jeg snakker om INSTALLATION, og INGEN, NADA, NOBODY, har rørt eller tilsluttet nogen installation.
Jeg sagde da jeg første gang ringede og bestilte min ADSL, at det var unødvendigt med en tekniker.. men de sagde at det var et krav fra TCD,s side.. Det er sgu da bondefangeri, ikk?
Jeg har lært fra barnsben, at man ikke skal betale for noget man ikke får. Det havde jeg da tænkt at fortsætte med.
Men alt ialt, må der da være flere som mig, der osse føler sig snydt.
Jeps herfra -- Futh. Vidste du det før du købte opkoblingen? Var det nævnt noget sted at det var inkl. et teknikerbesøg?
Hvis ja, så har du intet at komme efter. -- http://questkeep.com[...]
Quest guides til WoW - og forum
0#
Tror at 2# Har ret !
Har man bestilt teknikerbesøg, skal man betale det, det koster uanset om teknikeren laver noget, eller ej. Husk...du skulle oxo have betalt for teknikeren hvis du ikke havde været hjemme = han ikke har lavet noget. Du skal lige tænke på at der altså oxo skal betales lønninger + bil + øvrige omk. for at sende en tekniker ud til dig. -- 0#
Tror at 2# Har ret !
Har man bestilt teknikerbesøg, skal man betale det, det koster uanset om teknikeren laver noget, eller ej. Husk...du skulle oxo have betalt for teknikeren hvis du ikke havde været hjemme = han ikke har lavet noget. Du skal lige tænke på at der altså oxo skal betales lønninger + bil + øvrige omk. for at sende en tekniker ud til dig. -- Ja jeg har ikke fatsnet, og får det aldrig.
Cr4Sh: Jeg er fuldstændigt enig med dig.
Det er kun fordi de vil suge alle de penge de kan, fra os dumme internetbrugere!!
-- Futh. Jeg bestilte ikke tekniker, men de insisterede på at han SKULLE komme.
Hvad ka jeg så gøre? -- Futh. Come on!!!
Jeg har da ret!! Det er sgu da kun for at suge vores surt tjente penge.
Jeg havde da intet imod at betale for teknikerbesøg, hvis det var nødvendigt.
Selvfølgelig skal han da ha penge for sin service, men jeg nægter at betale for en service jeg ikke har fået, og jeg ikke har bedt om.
Hvor svært ka det være at spørge om man selv kan tilslutte routeren, haha.
Jeg ville så i det tilfælde ha sagt, at det mente jeg da godt at jeg selv ku ordne... Og derved ha sparet de penge.. som i den sidste ende ku ha betalt næsten 2 mdr,s internet ;) -- Futh. Hvordan ved du der ikke bliver lavet noget på centralen -- Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death
The day the earth stood still traad.asp?fID=23&tID=174021#45 10#
Kan kun give dig ret i at det er sure penge at skulle af med, men.... SHIT HAPPENS !
Selskaberne er TOTALT ligeglade med dig, bare de får deres penge, og får de ikke dem, jah..så ved du med garanti selv hva der sker.
Ikke noget at gøre ved det nu, men bare husk det til næste gang du skal have "switched" internet :-)
Men..se det på den lyse side...det er jo altså kun små-penge, og ikke din mor de har taget ! :o) -- eftersom du ikke har fastnet telefon, er der kun den "pakke" tilbage hvor der er påkrævet et teknikerbesøg, om han har behov for at lave noget eller ej, er uvedkommende, det kunne ligeså godt være at der rent fysisk skulle laves et eller andet!!
...og havde der ikke kommet tekniker og der skulle laves et eller andet, og du så skulle kontakte Cybercity for at få en ud, ja - så havde der været en tråd på "Hol" om hvor dårlig Cybercity's service er!!
Snup en tudekiks, og læs betingelserne igennem før du køber varen -- **AMD-XP3000+, Abit NF7 v2, 1024Mb Pc3200/Dual, Audigy 2, Radeon 9600Pro 256Mb, Acer AL718, Nec 1300A DVD-RW, 2x Maxtor DiamondMax 9 Plus 160/120 Gb, Asetek Antarctica H2O,Coolermaster Praetorian** Øh, hvad er det for en holdning at have til emnet #12? Når teknikeren INTET har lavet, og endda selv siger han ikke foretager sig ydeligerer når han begiver sig ud af døren, så har #0 da HELT sikkert en sag. Jeg ville nægte at betale den og gå til teleankenævnet med den. Det er 100% unødvendigt at få en tekniker ud på adressen når stikket etc allerede er iorden, og når #0 selv har sagt han ikke behøver en tekniker er det BONDEFANGERI hvis Cybercity proklamerer det er nødvendigt. Så er oprettelsen ikke længere = 0,- = falsk reklame.
Gå til teleankenævnet hvis de ikke vil høre på dig.
Mvh Mickey -- Hvad er problemet?
Der står nå man opretter at man skal have teknikker besøg hvis man ikke har fastnet. At han så ikke laver noget, det er så bare ærgeligt. Er rimelig sikker på at du ikke kan nægte at betale de penge. -- Der tages forbehold for udsolgte trykfejl.
# 14
Der står jo i betingelserne at han skal have fastnet hvis han skal have gør det selv løsning, og da han ikke havde det blev han nødt til at få en teknikker ud til en pris af 695.
Der er sikkert taget forbehold for alt sådan noget i deres betingelser så tror ikke han får medhold hvis han går til teleankenævnet.. -- Der tages forbehold for udsolgte trykfejl.
jeg SKULLE også ha tek. besøg da jeg skulle ha mit oprettet.. selvom der har været CC i huset før... såvit jeg husker er det lovpligtiget at man SKAL ha en gut ude og kigge... jeg kan ikke huske hvorfor.. kan bare huske en af mine kammarater forklarede det for mig da jeg selv var lige så sur over dette som i andre er. -- Jeg ku' ikke blive hundelort, så nu er jeg HF elev. De kan ikke kræve betaling for noget der ikke sker, hvis han allerede HAR haft en tekniker ude og installere CC en gang, fordi han ikke har fastnet, så skal de sateme ikke ud og installere igen. Om det står i deres betingelser eller ej er fløjtende ligemeget, han vil få medhold hvis han går til teleankenævnet, det er jo absurd at tage betaling for det samme 2 gange. Det må de simpelthen ikke. Ikke hvis man har en nogenlunde logisk tankegang ihvertfald.
Mickey -- #18, De kan ikke kræve betaling for noget der ikke sker
Jo, de kan, og der skete jo også noget!! Han har i mellemtiden haft Piscali, og hvem ved om de omkonfigurerer et eller andet??
Så derfor sender de en tekniker ud, og at han så ikke (i dette tilfæde) skal lave noget, er bare "ærgeligt"....så selfølgelig må de kræve betaling for det besøg....
Betaler du ikke din tandlæge selvom du ikke får lavet noget?? -- **AMD-XP3000+, Abit NF7 v2, 1024Mb Pc3200/Dual, Audigy 2, Radeon 9600Pro 256Mb, Acer AL718, Nec 1300A DVD-RW, 2x Maxtor DiamondMax 9 Plus 160/120 Gb, Asetek Antarctica H2O,Coolermaster Praetorian** Mickey: ;) Tjae måske sku jeg prøve det.
Fjummer: Uanset om de lavede noget om på centralen eller ej, så skal jeg ikke betale for det, da oprettelsen er gratis.
Det er installationen jeg skal betale for, og den har jeg, ;)=
Jeg startede denne debat, for at se om jeg var den eneste der var utilfreds, med at skulle betale for en service man ikke har brug for.
Hvis ingen brokker sig, så er det selskaberne der bestemmer, og ikke os.
Vi er da nød til at stritte imod, når der er noget som er råddent!!
Det der med at stå med hatten i hånden, og gabe, er lige noget for netudbyderne.
Uden os, havde de intet at komme efter!!
Haha!! Ka huske at jeg fik fortalt, at det var noget med råkobber. Ja det sagde de osse første gang, og jeg forklarede, at det havde de skam checket første/eneste gang de installerede nettet hos mig.
Jeg kunne endda forsikre dem om, at det virkede skam, da jeg har kørt ADSL i ca. 2 år.
Jeg fornemmer at det er et standard svar de gir, når en almindelig lønslave som mig, formaster mig til at brokke mig.
Neeej da, havde jeg været kendt, så havde de smidt lortet efter mig!!
Men alt ialt, har jeg (når/hvis denne regning er/blir betalt), givet 2 gange 700 kr- for den samme installation, og det er urimeligt, ligemeget hvordan man end drejer den.
Ku egentligt godt tænke mig at vide, hvad grunden er til, at jeg skal ha fastnet, hvis jeg selv skal installere routeren.
Jeg havde da ingen problemer med at installere den selvom jeg ikke har fatsnet.
Nej, det er fordi vi ikke brokker os, eller ikke orker at gå på barrikaden.
Det ved de, og det benytter de sig af.
Jeg tror sgu at jeg går til forbrugerrådet med det. hehe i det mindste bare for at prøve!!
Ha det smukt ;) -- Futh. Der er ikke noget at komme efter. De er i deres gode ret. Som der står i #4 er det TDC der bestemmer. Det er deres kabler. Og #18: Jo de må. Han har skiftet udbyder i mellemtiden, og kan derfor nu betagtes som en ny kunde. At de så måske moralsk set ikke burde gøre det, er en hel anden snak. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tyller!!!
Han var ikke engang henne og kigge på noget.
Jeg sagde at jeg havde sat den til, og han sagde at så ville han da køre videre.
Konfigurationen har intet med installationen at gøre!
OG NEJ, jeg betaler ikke tandlægen uden at få tænderne ordnet.
Men nok fra mig.
-- Futh. Lige meget HVAD, skal der en teknikker ud på centralen og sætte TDC's kobber op med Cybercity's udstyr, ellers er der ikke hul igennem, så er det ligegyldigt hvor mange forskellige forbindelser du har haft før...
Når du ikke betaler for CC, lukker de selvfølgelig af...og du kan jo ikke være på både Tiscali og CC og TDC på samme stik...
Så teknikkeren har været ude på centralen og sætte dig op...og hvis han har sagt andet, er det ikke rigtigt...
Men som de andre skriver, står det i betingelserne når du tegner abbonoment, så get over it...
-- Dean Rusk said during The Thirteen Days in october 1962 :"We're eyeball to eyeball and I think the other fellow just blinked"
The Cuba Crisis - a crise that woke the people of the earth! jeg sys sku det er galt det der.. for dt er jo ikke kun cc der laver sådan noget kuk-ur der... der findes nok en mio eksempler på dette der svindlerig... men da det er cc der stiller kraget udnytter de jo bare dæres lov til at gøre noget svindel lovligt. det er sku en smule for langt ude... nå.. men hel og lykke #0/#20.... håber det går godt for dig.. for så vil jeg ski kræve mine surt betalte penge tilbage....
hey!!! som der står et sted... #0 har betalt for det 2 gange men han har også haft noget andet i mellemtiden... det har jeg ikke??? er det så fair?
jeg har været på mine forældres net med da de så flyttede og jeg blev boende tog de nette med sig. (øhh.. og betalte igen et oprettelses gebyr.. men fik ikke noget tek-besøg) og jeg skal så ha nyt net... men jeg har jo haft det hele tiden.. aligevel skal jeg ha teknikker ude??? jeg sys sku det cc har gang i er lidt lumsk her :-S
altså.. jeg som HAR HAFT det længe skal betale for tek-besøg medens mine forældre som flytter til et nyt hus også skal betale et eller andet for at få sendt rooter og få tek besøg.. men teknikkeren kommer ikke.
jeg forstår slæt ikke noget her.. der er ligsom ikke noget mønster i det længere??? -- Jeg ku' ikke blive hundelort, så nu er jeg HF elev. Jeg fornemmer flere af jer intet har fattet af mine indlæg.
Det er princippet i det!!!
Det er jo folk som jer der gør, at de stadig kan rende rundt med os som de vil, fordi vi bare skal "get over it".
Typisk dansk!!
Vi skal ikke tro at vi er noget.
Bare betal ved kasse 1, og lad være med at stille spørgsmål.
Det er det samme stik der er sat op.. Ja når jeg tænker over det, så var der vist osse tekniker besøg da jeg havde Tiscali, hahaha!!
Woooow 3 gange ;)
-- Futh. 'EY#25.. jeg vil da lige pointere at jeg også er dybt uenig med alt dette der shit... jeg forstår stadig ikke en bid af hvordan de kan slippe af sted med det. -- Jeg ku' ikke blive hundelort, så nu er jeg HF elev. forstår godt du er tosset, teknikeren er da også en idiot når han ligefrem fortælller dig at han intet skal lave.
har du snakket med dem og fortalt dem det??? -- dette jeg har skrevet er min egen personlige mening, lader mig ikke pådutte af andres holdninger og meninger, dog stemmer jeg på venstre fordi min far gør....:o)
#25 -
Det har jo ikke noget med noget princip at gøre.
Faktum er, at når der kommer en tekniker på besøg som skal sætte en CC-forbindelse op til dig på fast kobber, så kommer han ikke for at smide et modem/router osv. op til dig.. Han tager ned på den nærmeste central og tager dit kobberpar og fører igennem Cybercitys D-Slam. Derefter tager han hjem til dig og konstaterer at der er hul igennem.. det er det du betaler for.
Hvis du så ønsker at få sat stikket op et andet sted, kan det jo også arrangeres, men det var så ikke nødvendigt i dit tilfælde.
Når din CC-linie bliver nedlagt, så bliver kobberparret naturligvis fjernet fra CC's D-Slam, så du ikke har hul igennem.
Kort sagt.. det var ikke noget du kunne gøre selv, som andre også har skrevet, fordi det ville kræve at du fik adgang til centralen.
Men, du har accepteret prisen før du skrev under og blev oprettet, derfor er der intet at hente, og så kan du brokke dig herfra og til jordens undergang. :)
Hvis der er noget du ikke vil acceptere, skal du selvfølgelig ikke underskrive et stykke papir hvor der står at du accepterer det, fordi så har du intet at komme efter juridisk bagefter. -- #0 Du siger jo selv det er et krav TDC stiller til CC, så brok dig til TDC i stedet for. Hvis CC nu havde sagt at du slap for at få en teknikker ud og der så VAR noget galt, så ville du også være sur og så har CC ikke overholdt TDC's krav. Om de så bare vil have penge eller ej, så let er verden altså ikke i dag at man bare overser nogle krav og slet ikke når man har så mange kunder.
Hvis de ikke sender en teknikekr til dig, så vil dine venner heller ikke have en teknikekr næste gang de skal have nmoget lavet og til sidst virker halvdelen af forbindelserne ikke fordi folk selv tror de kan lave det og hvem får så skylden?? -- Jeg elsker hø
Man kan godt være klog selvom man ikke har en høj IP
Synes også at 695 er liiige rigeligt at betale, når de som før sagt kun skal flytte et enkelt kabel på centralen. Dertil kommer en kort omkonfiguration af CC's router så du får egen IP osv. Hvis du skal brokke dig er det dog TDC, der skal ha' høvl idet gebyret er fast. Dvs at CC skal betale TDC det samme beløb ligegyldigt hvor lidt TDC's teknikere rent faktisk skal lave. Da jeg fik ADSL lå stikket allerede klar og skillefilteret var sat i. For at få lidt for pengene fik jeg teknikeren til at trække telefonstik ind til min stue og samtidig fik jeg smuttet et SVHS kabel ind til fjerneren :) Du er ikke blevet snydt af CC, men TDC skulle fanme i det mindste ha' taget din opvask! -- =OD Jeg var ude for det samme, men som der siges, oprettelsen er gratis, og at der kommer tiekniker har noget med at gøre de skal og har fået lavet det sådan et de har servicen på linjen, og de så "skal" tjekke den ved en ny opretelse.
De måler på centralen at den er ok, det er den løbende kontrol der er på nettet af dem som nu skal bruge det, og så kommer de og tjekker, og at du så ikke lige har nogen problemer med det stik der sidder i huset, er gynger og karuseller, hvor alle betaler det samme, nogen får meget andre får ikke så meget for deres penge. -- .........
Er du Gud´s barn så hjælp dig selv. SØG
#1 på UD Agent TEAM HOL http://kortlink.dk[...] 25# Det er det samme stik der er sat op.. Ja når jeg tænker over det, så var der vist osse tekniker besøg da jeg havde Tiscali, hahaha!!
Woooow 3 gange ;)
Så må vi håbe du har sparet masser af penge, siden det har været en så stor nødvendighed at skifte udbyder 3 gange!!
Det er måske ikke særlig rimeligt at du skal betale for at de ikke laver noget, men omkoblingen på centralen skal du stadig betale.
1. Hvis du nu ikke havde haft besøg af en tekniker og der var et eller andet galt, så var du også blevet utilfreds.
2. Det står i deres betingelser og dem har du sikkert (ikke) læst men dog accepteret ved at trykke ok, et eller andet sted.
Jeg overvejede at skifte fra Tele2 til cybercity pga. af deres tilbud til 399,. men da jeg har ISDN&ADSL skal jeg betale for teknikerbesøg, det må jeg naturligvis acceptere hvis jeg vil være kunde hos CC, jeg var dog så heldig at min udbyder (Tele2) kom med samme tilbud. -- Man er klog når man ved hvad det er man ikke ved noget om.Så giv dog feedback om du har fået svar på dit spørgsmål!
Se i min profil dem jeg handler med / IKKE handler med Har ikke læst hele tråden igennem.
En diskussion om hvad der er rimeligt eller ej er ikke så relevant.
Det centrale er om du har accepteret et teknikerbesøg til den pågældende pris. -- Amiga 500 med 512 KB ramudvidelse og eksternt diskdrev. haha jeg har osse haft bøvl med dem men jeg nægtede squ at betale og så fik jeg en advokat på nakken men jeg sagde til ham at de kunne rende og hoppe siden har jeg ikke hørt noget -- amd64 3200+ gz,1024 ddr ram,geforce 6800GT ,asus k8t800 bunkort,160.gb hardisk.
http://www.ericclapton.com[...] Det ville jeg ALDRIG finde mig i. Ring der ind og bliv ved med at ringe til retfærdigheden vinder! Meld dem til forbrugerstyrelsen osv. Med mindre du har fået det at vide får du bestilte, selvf. -- AMD Barton 2500+@3200+ | Asus A7N8X-E Deluxe | Asus 9550GE/TD 432@270MHz | Samsung Dual 2x256MB PC3200 | Seagate 80GB | Cooled by: Zalman & Papst #35 problemet står i at internet udbyderne afkræver 695,. når du ikke har fastnet telefon om du egentlig har brug for tekniker besøget eller ej. Så kan folk bare lære at være uden fastnettelfon ;) -- Nu også med moderator smag! Du kan normalt slet ikke få ADSL uden at have fasnet tlf.
Og de to ting har slet ikke ngoet med hinanden at gøre, det er kontrol af Net linjen, ikke af telefonlinjen. -- .........
Er du Gud´s barn så hjælp dig selv. SØG
#1 på UD Agent TEAM HOL http://kortlink.dk[...] #37 nej men nu har internetudbyderne de regler at hvis folk skal have internet uden at have fastnet så skal de betale lige meget hvad. -- Nu også med moderator smag! #35 -
Det nytter ikke noget at gå til forbrugerstyrelsen når han selv har accepteret at betale de penge. Der ville først være en reel sag i det, hvis CC havde sat skidtet op og så sendt en regning, uden at han har accepteret betalingen eller blevet gjort opmærksom på det på nogen måde.
Bare fordi man føler sig uretfærdig behandlet og ikke forstår hvad der skal til for at oprette en ADSL-forbindelse, er ikke ensbetydende med at man har en solid sag i retten eller i hos forbrygerstyrelsen. -- Min ven har netop gennemlevet samme bitre erfaring, som du har måttet sande. Han Bestilte Cybercity. Uden at bede om en tekniker dukker et brev op, at der kommer et teknikerbesøg d. (en-eller-anden dato). Han regner med, at noget må være i uorden, men det kører ellers godt - tænker han.
Tekniker kommer, konstaterer at Router er tilsat da min kammerat sidder med nettet fremme på sin skærm, han siger at det er fint ud og han ikke vil foretage sig yderligere.
Så min kammerat har ringet en del gange for at snakke med "højere instans" i Cybercity-butikken, men forgæves...
Surt betalte penge...
Han har dog ikke valgt, at få teknikerbesøg. + Der er en masse rod i hans regninger, som han skal betale 3 gange + at de på regningen kalder ham for Ida Larsen trods utallige telefonkald hvor han påpeger fejlen. Hehe...
Jeg har selv Cybercity og er ovenud tilfreds... Har lige fået et brev at de sætter min upload op i februar. Nice... Det er ikke første gang. -- 3GHz P4, Thermalright SP-94+ Papst 12-19DB, Asus P4P800 E-Deluxe, 1024 MB Corsair XMS PC3200,74GB Raptor,80GB Seagate,160GB Maxtor, Geforce 6800GT, + 1 TERABYTE Extern HDD (4x250GB) Det lyder som om CC er ved at have for mange kunder hvis der er flere eksempler på den slags historier burde dem der har fået det lavet lave en klage anmeldelse til en af de steder hvor de behandler den slags sager hmmmm... -- May The Force Be With You..... #40 hehe.. kedligt.. men sry .. er din ven ikke en smule dum? mener hvis jeg får brev om at der kommer en tekinker (som i mit hovedet koster kassen uden han laver noget) vil jeg da ringe med det samme og få det opklaret..
så det har han sq godt af!
:) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. I bund og grund er der jo slet ikke noget at gøre.
Det står i CC's betingelser at hvis du opretter ADSL hos dem og du ikke har fastnet skal der en tekniker ud.
Det er det jo fuldstændig lige meget om han lavet noget eller ej.
Det er selvfølgelig trælst, men jeg er ret sikker på der er ligeså mange sager hvor han kommer ud og så er der ikke noget der virker.
Det er ikke værre end at på mit arbejde har vi noget kopimaskiner der ofte ikke virker, og derfor tilkalder vi en tekniker. Han tager 400kr for bare at rykke ud og konstatere at den ikke virker. Han laver slet ikke noget, men sådan er betingelserne.
Så nu har du fundet ud af hvorfor du ALTID skal læse betingelserne inden du bestiller!!!!!
Og den der med ikke at betale, er sku lidt lame! Ja du hører ikke fra CC i et godt stykke tid indtil der kommer et brev fra RKI, og der er blevet lagt 1500kr overi pga. advokat og gebyr, og så lukker CC meget hurtigt din linje.!
Mvh Michael -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|