De har måske update't deres backbone... har jo hørt en masse om at den var totalt overbelastet
--
Se min profil for mere info!
Osten er sort og kaffen er gul!
Medlem af Xander hadeklubben
#1 Nej, den tror jeg alligevel ikke på. For det har de sagt så mange gange, uden at det hjalp. Senest d. 26 september - det blev bedre, men langtfra godt nok. Så jeg er 100 % sikker på, at det ikke er det.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
ye, de har jo opdateret en masse knald derinde. bla. deres backbone..
har også hørt at mange folk nu kan bruge deres forbindelse optimalt igen
--
/Bryd ej tavsheden, hvis dine ord ej er bedre end tavshed
#0
Jeg oplevede det samme som dig dog kun i knap i uge, da de fik opgraderet deres backbone har alt kørt klippe stabilt ja enda bedre end hos TDC, Tele 2 har være meget uheldig og har ikke kunne klare den kunde storm de fik, + at TDC nok også har lagt et par sten i vejen da det jo var deres kunder som forsvandt, det sidste er kun noget jeg tror og har der med ingen beviser.
Men du kan jo altid beholde din linje og se hvordan tingne udvikler sig, forsætter det med at være stabilt tjaaa så har du fået noget billigere internet ud af det :)
--
P4 NW 3Ghz-C W/HT ASUS P4C800 Deluxe - Hercules 3D Prophet 9700 PRO - WD Raptor 10.000Rpm SATA - 4*256 MB Kingston PC3500 HyperX DDR ram - Samsung 19" TFT
Jeg tror ikke der rigtig er nogen der forstod mit indlæg. For da jeg havde 512/256 hos tele2 kørte det stabilt - 1mbit ustabilt (fra d. 18 august-13 oktober). Jeg tror altså ikke på at de lige idag, hvor jeg har fået 2 mbit, at de har opgraderet deres backbone. Det ville næsten være for utroligt ikke ?
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#4
og hvis det kun er noget du tror og ikke har noget som helst at holde det i - tror du så ikke også det var det smarteste ikke at komme med sådanne beskyldninger!? også selv om det måske bare var en tanke så er det MEGET grove beskyldninger at kommer med der.
Næste gang du får sådan en tanke så tænk lige over det i bare 2 sekunder længere end med den her beskyldning du kommer med.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Min linie (2mbit også hos tele2) kører også næsten perfekt. Det eneste problem nu er at jeg bliver disconnected hver halve time.
--
når man tisser på en nullermand bliver den mindre...
når man nulrer på en tissemand bliver den større...
Makes you think
#8
ehh jo - og hvorfor skulle den ikke det. En beskyldning af den karakter hvor man ikke har skyggen af beviser skal man holde sig fra.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
#6
Mon ikke du lige skulle klappe hesten?
Nu skal jeg fortælle dig en historie så du kan æde dine holdninger omkring TDC i dig igen...
Jeg har over en lang periode forsøgt at flytte mit fastnet til Tele2.Ringede til TDC 2 gange hvor de lovede at nu skulle alting være OK og ingen problemer med overflytning.Men ak nej.3 gang ringede jeg ind og spurgte hvad helvede der var galt da de nu 2 gange før havde lovet guld og grønne skove.Kundeservice damen kunne ikke helt forstå det da alting omkring mig skulle være slettet.Efter nogen tid siger hun at eneste der kunne være i vejen er en linie i deres system der fortalte jeg havde haft ADSL hos dem for 2 år siden.Den slettede hun og så kunne jeg flyttes over...
Hvis TDC er så suveræne som du hele tiden prøver at fortælle os så forklar mig hvorfor der skal 3 opkald til at få mig overflyttet og hvad betydning jeg havde ADSL hos dem for 2 år siden har med mit Fastnet at gøre??
Nej TDC er ikke bedre end alle andre...
---
Carsten
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #9
Klart man skal passe på med at beskylde for noget man kun gisner om...
Men dine udtalelser omkring at TDC er så rene som sne og da aldrig har skabt problemer for sine konkurrenter beviser du jo heller ikke...
---
Carsten
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #10
ok så lad os få en ting på plads! Jeg siger IKKE at TDC er perfekt der sker fejl og ja jeg sidder selv og retter mange af dem.
Men hvis du nu læser det #4 skriver så vil du med bare lidt fornuft også se det usmarte i han bemærkning.
Det her er meget usmart at skrive "+ at TDC nok også har lagt et par sten i vejen da det jo var deres kunder som forsvandt, det sidste er kun noget jeg tror og har der med ingen beviser." hvis man ikke har nogen beviser skal man jo holde sin kæft når man kommer med sådan en beskyldning. Den udtalelse er jo direkte at TDC sylter Tele2s henvendelser - og dette er ulovligt og bliver heller ikke gjort. Ja der er sket fejl i nogle omskiftninger men ikke ALLE som sådan er det #4 skriver.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
#11
Det er sket før i tiden ja - det benægter jeg skam heller ikke. Men igen at give TDC skylden er sgu den nemmeste og mest normale udtalese som andre kommer med..... Jeg kan kun selv grine af det nogle gange, men andre gange så ja TDC er tunge da det er en stor virksomhed med mange underlige regler og metoder. Men det virker.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
#12
Tjah...
Kan nu personligt ikke forstå du farer sådan i flint over en udtalelse som det...
Men jeg ville nok også forsvare min arbejdsplads hvis nogen angreb den... =)
Det hele bygger jo på konspirationsteorier og måden folk tror TDC arbejder på.Hvem der så har ret eller ikke ret er jo fandens besværligt at bevise...
Sålænge TDC ikke er blevet slæbt i retten eller noget så er de jo uskyldige...
Men ligesom jeg er træt af folk sabler selskaber ned så er jeg også træt af de forhelliger andre selskaber...
Jeg er selv Tele2 kunde og de har også jokket i spinaten men hvis man ikke tager nogle chancer i livet så kan man jo heller ikke blive klogere...
---
Carsten
- tideligere kunde hos TDC/CC og nu Tele2 kunde
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #13
Jah hvorfor skulle TDC ikke fejle også... =)
Men klart TDC har en force af at være store og de har jo også en vis erfaring...
Selvfølgelig angriber folk TDC for det er jo det letteste.Det er jo så ulempen ved at alle andre selskaber skal igennem TDC for at virke herhjemme...
---
Carsten
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. DKWolf -> Som du selv citerer skriver han at han ingen beviser har på det og det er kun noget han tror.
Hvad fanden er problemet så i det hele? Han beskylder dem jo ikke for noget, skriver bare at det tror han, samtidig med han siger han ingen beviser har.
Tag dig da sammen, og stop med at holde med TDC konstant! Du laver sq ik' andet, men okay, du arbejder der jo også ;)
--
>> http://oc-central.dk[...] <<
>> http://www.thefatman.dk[...] << #14
Det er mest fordi jeg er små træt af den holdning folk her - ja vi er altid offer for den konspirations teori og typisk er jeg ligeglad men lige den kommentar der finder jeg ikke holdbar. Det han siger er jo at TDC sylter Tele2s kunder og det er faktisk en meget alvorlig anklage at komme med.
hvis sådanne ting skulle ske så ja flå TDC i retten - men sjovt nok er der ikke sket noget så måske har Tele2 og #4s udtaleser ikke noget hold ;)
Jeg er skam helt enig med dig - TDC er et udemærket firma men fejl sker. Jeg anbefalet skal heller ikke TDC til at alle og en hver jeg møder. De typsike anbefalinger jeg giver i TDC og CC som jeg betegner som de to bedste ADSL udbydere i DK lige nu.
Igen enig med dig omkring Tele2, men jeg har bare svært at se hvordan det kan løbe rundt for dem, men igen hvis de får penge fra "mor" i Sverige så kan jeg godt se hvordan det hænger sammen.
#16
Det at ´han "tror" er nok til at det i sig selv er en beskyldning...
hehe tjaa jeg havde lige frokost ;) men må hellere lave noget igen nu
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
#17: Det er så som man ser på det.
Når man skriver at man kun tror det, og blankt indrømmer at man ingen beviser har på det er det, i mine øjne, ikke en beskyldning...
Det kan så godt være du ser det som en beskyldning - det kan jeg jo ikke udtale mig om :)
--
>> http://oc-central.dk[...] <<
>> http://www.thefatman.dk[...] << #18
hehe jaa - har det bare sådan kan du ikke bevise noget så hold kæft med hensyn til udtalelser/beskyldninger :)
Mest fordi jeg sidder med klage behandlinger og hører det en del og er bare lidt små træt af de konspirations teorier der er.
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
DKWolf, jeg skulle da mene at vi i danmark har ytringsfrihed, og manden har vel lov at sige det han mener, og det vel at mærke uden at blive angrebet. Ellers ville journalisterne sq ha det en hel del svært ik :)
--
Luk anus Asger, jeg har skabt den udødelige kano!!
http://www.fobia.dk[...] Alle selskaber har problemer.....intet er perfekt i denne verden, der er bare nogle selskaber der er bedre end andre til at løse deres problemer.
--
System Specs i min profil ;)
HomePage http://www.hardwarehq.dk[...]
http://www.denisbesic.dk[...]
LEDER EFTER 1700+ DLT3C til Salg, har du en kontakt mig via mail! #20
Det har vi skam også - men at komme med en sådan beskyldning når man kun tror at det måske kan være sådan skal man jo lige tænke bare lidt mere over det inden man trykker "opret svar".
Journalister har normalt også bare lidt mere hold i det en noget de "tror" og jeg skriver "normalt" pga de der for tiden har været oppe i pressen med Politikkens leder sidste år
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
Well, det er nu lidt morsomt at jeg er blevet beskyldt for i flere tråde for at se ensidigt på problemer. Men fakta er, at jeg er blevet elendigt behandlet af Tele2 - hvis man ringer derind 36 gange, uden at der sker en skid med eens forbindelse, så er der noget galt.
Jeg har også haft problemer med TDC, og problemer sker overalt. Min telefonlinie røg, sammen med min inet forbindelse. Et hurtigt kald til fejlservice, og det var ordnet på 1 time. Jeg har ventet siden 13 august på at få en nogenlunde forbindelse hos tele2, og det skyldes som jeg nævner i mit indlæg en tilfældighed.
Uanset hvad, så drejer tråden sig om, hvordan fanden det kan være man kan lave en teknisk fejl på den måde - og endnu er der ikke een der er kommet med et svar.
TDC har ligesom Deutche telekom eneret over nettet - jamen det foregår sikkert i mange lande. Lad være med at skylde skylden på den største - det er for useriøst.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
Hvorfor er folk sure på TDC ?
Der er da ikke noget bedre.. De har den kanone kundeservice, svar med det samme man ringer, og en nice boost service :)
Ringede derind for at booste min 1mbit > 2mbit, 5 min efter kørte den ved de 230 kb/s ... fandme nice !
Kan godt være de er lidt dyrere, men damn hellere betale det ekstra for noget der kører stabilt istedet for en linien som kører.... af røv ?
--
Kan ALTID kontaktes på:
MSN: [email protected]
ICQ: 138993019
Mail: [email protected] #24
for 2 måneder siden ringede jeg for at booste mit net fra 256 til 2048 ..
ja, sagde damen. Det er oppe og køre om 30 min. Da der så var fået 50 min og det IKKE var oppe og køre, ringede jeg derind igen, og fik fat i en ny dame. Hun kunne ikke se nogle ændringer på min linie, og hun kunne ikke selv booste den. Det skulle der en anden service-halløj til, og de havde altså fri for 20 min siden. Jeg måtte prøve at ringe igen på mandag ..
fed service ?
Fedt LAN, når 8 mennesker sidder på 256/128 ..
--
/Vær tavs - eller sig noget bedre end tavshed
#25 Pris du dig lykkelig over at du ikke ringede 36 gange derind, og sendte 4 mails for at få det ordnet *LOL*
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#23
og Telia i Sverige - British Telecom i Englang - AT&T i USA og jeg kunne blive ved ;)
Er lidt glad for at det ikke er mig der skiftede til Tele2 hehe overvejede det faktisk på et tidspunk men kom så på andre tanker ;)
--
Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC.
D-Hund > så må du bare booste i god tid ? jeg gjorde det faktisk om fredagen kl. 19:35 eller sådan noget... ingen probs :)
--
Kan ALTID kontaktes på:
MSN: [email protected]
ICQ: 138993019
Mail: [email protected] #27 Ja, i min brandert kunne jeg ikke lige komme på flere *LOL* Men det er lidt af et problem, at jeg sidder med en god forbindelse, mens der sidder mindst lige så mange som ikke har det. Kundeservicesen gør ikke noget ved det i hvert fald.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
Forfanden jeg kan sige med det samme!
TDC Er nogen røvhuller..
jeg har personeligt ikke haft andet end problemer med dem.. Deres Kundeservice 1.
Jeg er sikker på at TDC´s kundeservice er folk som som der absolut ikke kunne få job andre steder.
2 jeg er også sikker på at der var en grund til de ikke kunne få job andre steder.. de er så dorske i hovderne
Jeg har haft mange problemer med TDC da jeg skulle have ADSL alt sammen fordi de havde nogen tumber af en kundeservice.!!!
og så skal det da siges at TDC sikkert godt ville smide en sten i det kan i ikke huske den gang med det der Kobber eller hvad det var hvor Tdc ikke rigtig ville dele med de andre..
TDC SuX!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #12
LOOL
jeg kender 1 montør(eller hvad det hedder, han sætter adsl op bla) hos tdc og han siger : vi får besked af vores chef om IKKE at lave forskel på kunderne om de er hos os eller hos eks. tele2, MEN han siger oxo at mange af han kollegaer er ligeglade, og prioriterer tdc kunder højest når det er muligt....
--
#4
Som jeg skrev var det kun 1 tanke og ikke en beskylning, bare fordi TDC måske er din arbejdsplads behøver du ikke at puste det op fra ingen ting til noget stort, hvis du mangler noget indhold i dit liv så er det ok med mig så fortsæt du bare, men det er et frit land vi lever i endnu og så længe vi gør det kommer jeg med alle de tanker jeg har lyst til.
Håber at den smuttede ind på dit lyspanel "Peace"
--
P4 NW 3Ghz-C W/HT ASUS P4C800 Deluxe - Hercules 3D Prophet 9700 PRO - WD Raptor 10.000Rpm SATA - 4*256 MB Kingston PC3500 HyperX DDR ram - Samsung 19" TFT
Tjaa... hvis man vil stille sig tilfreds med en ikke-eksisterende support, så ok med mig.
Ringede til Tele2 så sent som i dag. En kæmpe sludder for en sladder, men absolut INTET kan de såkaldte kunderådgivere foretage sig, andet end at henvise al korrespondance til skrift (snail- eller e-mail). Har jo allerede fået oplyst; at Tele2's medarbejdere ikke må stille videre til en 'overordnet' (med lidt kompetence). Behøver jeg at sige, at medarbejderen i den grad snakkede over sig?! ;)
Tele2's læren af tidligere tiders manglende interne korrespondance (jeg påstår den er ikke-eksisterende - ellers også kender Tele2 ikke rigtigt noget til 'elektronisk sagsbehandling') lyder i al sin enkelthed: Tilbage til papiret. Det medfører ca. 14 dage til kvittering for modtagelsen pr. e-mail (hvis man rykker for det en 3-4 gange), yderligere 14 dage til udsendelse af en skriftlig bekræftigelse på din mail, hvorefter de ta'r sig 30 dage til yderligere sagsbehandling.
Resultatet: Ca. 60 dages sagsbehandling på alt, fra kompensation (pga. nedbrud mv.) til spørgsmål omkring opsigelse af abonnement.
Tele2 er: Kanon-billigt, skide godt når det kører... men det værste crap når man skal bruge en kvalificeret support, med lidt kompetence til at få et svar, eller en afgørelse, indenfor en rimelig tid.
Får man problemer med Tele2ADSL, så lyder mit råd: Køb en Mayland kalender til formålet, få navn på de pågældende wannabe-rådgivere og dokumenter alt. Du kan meget vel få brug for det, når du har fået nok og vil ud af det!
Tele2, er definationen af discount ADSL mht. de omgivende services som fx support og 'rådgivning'. Bed til vorherre; at i aldrig får seriøse problemer med jeres linie, endsige skulle formaste jer til at forlange kompensation!
Er overbevist om at Cybercity og TDC, sagtens kunne levere tilsvarende priser, hvis de satte en flok inkompetente amøber til at tale folk efter munden, og ellers henviste al korrespondance til skrift - med garanti for 2 måneders ventetid for retursvar.
--
One thread - one remark.
No replies or further comments.
Alle tele/inet selskaber stinker bare for vildt.
Jeg har været kunder hos TDC og nu er kunder hos Tele2. Begge 2 har prøvet at snyde mig.
--
Double H
Jeg kan næsten kun følge op på #33 -
#0Lige nu sidder jeg i hvert fald og overvejer, og jeg skal beholde Tele2. Det må de nærmeste dage fortælle mig.
Ja, jeg fik ikke tid til at overveje det. Jeg fik en bekræftelse på opsigelse fra Tele2 i dag - over 14 dage efter min indsendelse af den. Jeg havde skrevet at jeg som sagt ikke ville betale for det adsl jeg ikke havde fået, og ej heller ikke ville opfylde opsigelsesperioden.
Intet af det fik jeg nogen bekræftelse på - kun det at min linie ville blive opsagt d. 3/3-04 - hvorimod jeg ville have troet at det skulle være at det skulle have været d. 13/2-04, da jeg jo har 6 mdr. bindingsperiode. Jeg fik intet som helst svar på min klage om at jeg f.eks havde ringet til dem 36 gange, og kompensation havde de heller ikke nævnt med et ord.
Nå, men eftersom jeg startede denne tråd med at min forbindelse kørte okay igen efter de havde givet mig en 2mbit/512 indtil 1/1-03 - vel at mærke efter de havde accepteret min opsigelse *LOL*
Jeg ringede så derind idag, og snakkede med endnu een fra kundeservice (som var lige så inkompetent som alle de andre derinde fra) - hun kunne IKKE annulere min opsigelse da den var trådt i kraft. Hun kontaktede adm. i Valby, og de bekræftede hende i det. Det kunne bare ikke lade sig gøre at annulere en ordre der var sat i kraft sagde hun - men jeg var da velkommen til at oprette mig påny *LOOOL* Gær lige engang hvad mit svar var der ? *G*
Men jeg har som sagt endnu ikke fået svar på, hvorfor jeg endnu ikke har fået kompensation for de 5 dage hvor min linie havde været halveret. Hun bad mig bare om at kontakte fakturaservice, så jeg kunne få penge tilbage for tlf regning og de 5 dage. Men de kunne ikke gøre noget ved det - da de ikke havde nogen kompetence til det - som om at de nogensinde havde haft kompetence til at gøre noget i deres callcenter i Vordingborg, uden at spørge adm. om lov først i Valby.
Det her firma stinker altså virkelig værre end mine dag gamle sokker, og jeg kan virkelig ikke anbefale det til nogen.
Jeg spekulere nu på at bringe det for teleankenævnet, for i det her tilfælde er jeg ret sikker på at jeg vil få 100 % ret.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
@ 35
He he he... så er jeg heldigere stillet end dig min ven (i nøden), thi jeg afviste prompte 2 måneders forudbetaling af den crappy Tele2ADSL ;)
Så kan de lære det!
PS Som tidligere anført andetsteds, har jeg udtrykkeligt gjort Tele2 opmærksom på den 'forkerte' (og nu afviste) faktura, idet Tele2 smølferne, havde faktureret mig en uge for tidligt. Ergo, har jeg mit på det tørre :D
--
One thread - one remark.
No replies or further comments.
#6 Rooolig nu...
--
xp 1800, geforce 4 ti. skærmkort, 512 Mb ddr ram, skærm, kabinet, mus og tastatur, musseplade, diverse kabler, 10/100 mbit netværkskort...
#36 Jeg har skam ikke betalt dem en rød reje endnu, og det overvejer jeg også stadig om jeg vil gøre. De kan jo ikke engang finde ud af at regne 6 mdr frem fra den dato jeg fik adsl hos dem.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!