Det der helt sikkert er sket, er at der har siddet en anden boks fra en andet fiberselskab, end det selskab du har fået fiber igennem (via fastspeed).
Fiber-markedet fungerer på den måde, at internetudbyderne lejer sig ind på adresser hos fibernetudbyderne. Så FastSpeed har måske lejet sig ind hos TDC.NET og Fibia nettet.
Nogle gange er der dog overlap, og én adresse kan godt være tilsluttet flere netværk, og for så at gøre det endnu mere indviklet, så kan en udbyder som fastspeed have købt sig ind hos begge netværk og dermed kan de tilbyde fiber via to netværk på din adresse.
Hvis du giver mig den vej du bor på, kan jeg hurtigt afklare det for dig. Alternativt kan du selv søge på
https://musimi.dk[...] hvor du kan se hvilket netværk der findes på din adresse. Tror faktisk også du kan søge direkte hos FastSpeed og de vil f.eks. vise dig to fiberløsninger, til sammen pris og hasighed, men på forskellige netværk.
Så teknikeren er kommet ud og kan se, at du jo fint tilsluttet fiber via TDC.net hos fastspeed, men i virkeligheden har du valgt en løsning via fibia net eller nogle andre, og derfor går der ged i den hos FastSpeed.
Det er selvfølgelig ikke dit problem - ihvertfald ikke noget du skal betale for.
--