Jeg har lige fået installeret en fiberboks, som er præcis magen til din. Jeg troede i første omgang, at jeg selv skulle installere den. Hiper fortalte også mig, at de ville sende alle delene til mig med posten, men da jeg så kun modtog en router med posten, blev jeg lidt urolig. Efter kontakt til support fortalte de mig, at delene blev sendt i to forskellige pakker, og dette var helt normalt. Herefter gik der to uger, hvor jeg intet modtog. Dagen inden min onlinedato sendte jeg så igen så en mail til kundeservice, hvor jeg blev forsikret om, at de ville sende den pakken samme dag.
Det viste sig så, at der på onlinedatoen kom en tekniker, som jeg grundet en "teknisk fejl" ikke var blevet informeret om. Den fadæse prøvede de også senere at opkræve mig 699,- for. Men efter dette forgæves besøg, modtog jeg en ny onlinedato, en kreditnota for de dage jeg ikke kunne bruge mit internet samt en meddelse om jeg ville få en tekniker ud. Jeg håber ikke, at du skal ud i samme omgang som mig, men jeg håber, at du kan bruge denne info til noget.
--
Sidst redigeret 08-02-2022 18:59