Er PUBG ikke baseret på ArmA-enginen? Der kan du i hvert fald justere viewdistances på alt, terræn, bygninger osv.
Der er noget "pop-in" fordi ArmA har så gigantiske baner at det kræver lidt sin PC at holde trit når man kan se flere kilometer i alle retninger.
--
"ORK SATME!"
Jeg har forsøgt at ændre på view distance, hvilket ikke gør den store forskel, på den gamle skærm var det ikke et problem, dog spillede jeg kun i 1080p der.
Det er også objekter helt tæt på, som ændres/loades når jeg kommer tættere på
--
Sidst redigeret 29-07-2019 11:03
#2
Det er ret normalt for spil at de ændres i kvalitet når man kommer tæt på, tilpas evt. dine grafiske indstillinger og se om det hjælper. Du ser det dog nok noget mere nu hvor du har større opløsning at gøre med.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Det ville hjælpe at vide hvad indhold du har i din pc! :)
--
#0 Dit problem er nok freesync(Hvilket du slet ikke burde bruge i et competive spil som pubg).
#1 Kører på UE4.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#3 Når jeg fx flyver i parachute kan store bygninger godt loade relativt sent, hvilket er enormt irriterende, dvs de slet ikke kan ses før jeg flyver tættere på dem eller har kigget lidt tid
--
#5 så du vil mene, at jeg skal forsøge at slå freesync fra?
--
#7 - er det ikke bare at prøve???
--
"ORK SATME!"
#0 Lidt info på dit system havde hjulpet os meget..
Jeg havde det samme problem i GTA 5, der var det pga. at spillet lå på en mekanisk HDD, ikke sikkert det er det samme her dog :)
--
Youtube:
https://www.youtube.com[...] #9 Spillet ligger på en SSD, jeg har en ryzen 5 2600x, vega 56, 16 gb ram 3000 MHZ
--
#7 Ja da! Men igen, du skal ikke spille noget som delayer din responstid, som V-sync/Free sync osv.
Tearing osv er langt bedre end du misser den frame..
#8 Nu du sku for krævende! ;)
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
--
Sidst redigeret 29-07-2019 11:19
Den update der kom til PUBG i sidste uge, ændrede også på hvordan min PC loader træer, huse mv. Især træer ser mærkelige ud når man nærmer sig dem.
Har også Vega56.
--
#11 Det var mest som en undren over at freesync ikke burde bruges i spil som PUBG :) men prøver at teste når jeg er ved computeren :)
#12 det er første gang jeg har spillet siden opdateringen, så eg antog at det skyldtes den nye skærm, men det kan være det måske er grundet opdateringen
--
#11 Jeg tvivler meget på at FreeSync/G-Sync osv. skulle ændre på hvor hurtigt assets loades...
--
-----------------
Lars B. / ZulfoDK
--
Sidst redigeret 29-07-2019 11:26
Træerne ligner noget fra Super Mario når de loades i første step, og så begynder de efterhånden at ligne når man kommer tættere på. Jeg har lidt det samme issue når jeg bruger scope.
Jeg mindes ikke det var så tegnefilmsagtigt før opdateringen ;-)
--
#15 Har du problemer med bygninger også?
--
Der er nogle enkelte bygninger, hvor textures mangler. Men det er vist et generelt problem. Min bror har det samme problem
--
Spiller pubg dagligt og har ikke oplevet nogle problemer og så vidt jeg ved at det kun Erangel der er blevet opdateret grafiks i det nye update..
Er det kun på dette map du oplever det?
--
Lyder som en total dårlig testet opdatering hvis dette er fejlen :o
--
#18 Jeg prøver at teste de andre maps senere, men mener at jeg havde et spil på Sanhok, hvor der også var problemer
--
#18 - Ja, det er kun Erangle og det er kun en enkelt model af husene som fejler :)
--