250 fps er rigeligt. Havde et lign. problem. Gik fra 660 TI til 1060 og gik 20-30 FPS ned i CSGO average. Tænkte det ville være et kæmpe boost, men nej. Dårligt optimeret spil.
--
ok det giver ikke meget mening når man bruger noget bedre at man så for et dårligere resultat
--
Resultatet burde være det samme, medmindre at du spiller med alle grafikindstillinger på max, hvilket jeg tvivler på at du gør når du snakker om fps :D
--
loveandmusic
det er med helt samme indstillinger, hvor det meste står på lavt
--
gik fra 4900 til 6200 i 3dmark
--
Det er underligt at du oplever færre fps, men det er samtidig også utroligt lige meget.
Så længe at du ikke oplever at det kører skidt :)
--
loveandmusic
Det kan også forklares af din metodologi. Når du benchmarker i CS, skal du altid bruge et benchmarking-map. Bare det, at du ser 2-3 smokes i løbet af en match kan fucke din avg. FPS signifikant.
--
Det kan være din CPU nu bottlenecker og derfor giver dig lidt drops. Prøv at sætte en fps cap og se om det ikke hjælper
--
Forstår ikke hvorfor folk går så utrolig meget op i FPS... Det bliver jo ikke bedre af, at du kører med flere fps end hvad din skærm kan trække.
Men din CPU skal jo bruge flere kræfter på et 1070 kort end et 1060 og da CS:GO er et ret CPU krævende spil og ikke kræver så meget af ens grafikkort giver det da god mening at FPS'en falder, nu hvor din CPU skal bruge flere kræfter på et større grafikkort end hidtil.
Prøv at sætte en fps_max og se om det hjælper dig.
Kører du også med de samme settings? Kører du med den samme cfg eller har du ændret? Har du ændret dine launch settings?
Men igen 250 FPS er langt mere end du har brug for.
Alternativt så kan du gå i nvidia kontrolpanel og skrue op for ydelsen på dit gfk i stedet for kvaliteten.
--
I5 8600K 3.6 GHz - Asus Z370I ROG Strix - 16 GB DDR4 - EVGA Gtx 1070 - 500 GB SSD
Se profil for fuldt setup
#9 jo højere fps jo bedre kører det også når vi er oppe over 200 fps.
500 fps er mere smooth end 200 fps.
--
+31/-0 Benjiii (#37, #243, #438, #452, #456, #766, #767, #973, #984, #998, #999, #1010, #1064) (plus flere)
#10 Tror "smooth" er en ret subjektiv følelse.
Faktum er at jo flere frames, jo større er chancen for at en frame rammer synkroniseret (uden vsync - som tilføjer input lag og uden gsync som også tilføjer input lag, men også kun virker under skærmens refresh rate) med en opdatering og dermed lavere input lag, det er nok det du beskriver som "smooth".
--
I nVidia Forceware driveren skal du sætte ydelsen til maksimal ydelse istedet for adaptiv.
--
PC1- Ci7 [email protected]|ZOTAC GTX 1080Ti SLi|MSI X99S|32GB 2400MHz CL13]
PC2- Ci7 [email protected]|EVGA GTX 1080 SC SLi|MSI X99S|32GB 2666MHz CL15] Du burde som minimum ligge på samme fps med et gtx1070 som med et gtx1060.
Måske drivers, prøv at installere dem forfra.
--
Plz no lag
http://www.billwurtz.com[...] #11 input lag kommer også fra frame times. Jo højere fps du har jo lavere frame times har du også.
Så jo bedre fps = lavere frame MS = mindre input lag.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Generelt noget vrøvl i #9 ...
Du burde ikke gå ned i fps med et bedre grafikkort på ellers samme opsætning. Bedre eller samme fps, men ikke ned i fps.
#0 Er du sikker på at du bruger samme metode til at måle fps? Har du opdateret drivere? Er der noget som helst andet du har ændret på?
--
I5-5670k @ 4.5 GHz, MSI GTX 970 Gaming 4G
#15 Der er altid folk som #9. Samme diskussion der forsøges at blive taget op i forhold til skærm og FPS.
De folk kan jo bare prøve at game med 60 fps på en 60 hz skærm og så igen med 200 fps på en 60 hz skærm. Ifølge dem burde man ikke mærke en forskel, om end alle der har prøvet det kan tydeligt mærke forskel.
--
4770K @ 4.5 ghz | 16 gb 1866 mhz | Asus Strix 1070 TI | Gigabyte Z87 | Noctua U12-S | Corsair 400Q | 3 x 250 GB SSD | 650W Antec |
#9
Jeg forstaar ikke du ikke forstaar begrebet input delay.
Du faar maaske ikke flere billeder paa skaermen men du har et nyere billed vist paa skaermen.
Jeg gaar ud fraat du ikke helt forstaar hvordsn bufferswaps virker?
jeg forstaar ikke man ikke kan forstaa at en cpu skal kun bruge flere kraefter hvis den skal lave mere. At du har et staekere grafifkort i sig selv goer ikke at du bare skal bruge flere heste kraefter for samme maengde arbejde.
men for at kunne foelge med hvad et staerkte gpu kan lever skal der lave mere arbejde.
arbejds maengde for de samme antal FPS er stadigvaek det samme for CPU'en.
pass paa med at kaste anklager ud om at folk ikke forstaar noget naar det er tydelig man ikke selv har den tekniske indsigt i tingene
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury #11
Deter nu ikke helt korrekt
Flere fps giver flere tearings linier.
Flere tearings line beytyder af tearings gradesn blier distribuere ud over flere punkter paa billedet som kan medfore at folk ikke ligger maerke til det i samme grad
aka 1 tearings linie med 10 pixesl afstand er mere tydelig and 5 tearings linier med kun 2 pixesl afstand.
Chance for at "ramme i sync" er slet ikke en factor i en maerkbar stoerrelse i dette her tilfaelde.
den er saa ufattelig lille
#0
Det kan vare nogle af dine ting/opsaetnings er bleve reset. gaa dine config igennem
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
--
Sidst redigeret 05-02-2018 13:32
skærm er g2770pf 144 mhz
cpu i7 8700k
det er en helt frisk installation fra i lørdag.
med nye drivere til alt
lavede ikke noget om tog den ene ud om satte den anden i
--
det var cs der selv havde ændret så alt var på max.
var ellers helt sikkert på jeg havde kigget efter.
testede det med fps benchmark inde i cs, har 326 fps i snit med alt på max og 449 fps i snit med alt på low
virker det rigtigt ?
tak for hjælpen
--
#22 En opgradering fra 1060 i cs go ville ikke ændre fps.
--
Huehue
#22
Jeg er ikke CS:Go spiller men det virker rigtigt iht til dine andre informationer
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury