Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
G2A.com error betalingAf Ultra Supporter Thomas8 | 29-12-2015 12:33 | 1843 visninger | 8 svar, hop til seneste
Er jeg den eneste det sket for at payment gik galt og fik en error meddelelse og hvor de har trukket penge/reserveret penge alligevel?
I deres FAQ står der at hvis det skete, så ville man få pengene igen indenfor 28 day. Men den order og fejl betaling skete den 23.12 og nu idag kan jeg se at begge beløb er trukket. Hvor den ene reserveret beløb skullle stadig forblive reserveret er trukket, selv om jeg ikke har modtaget noget product.
Så kontakter jeg deres kundeservice, og hun starter ud med at sige at hun kun kan se 1 order den 23.12. og så siger jeg til hende at jeg kan vise min bank konto udtog, som jeg kunne sende til dem på mail. men hun siger at jeg kan upload til imgur (selv sløret nogle info).
Efter hun havde set det spørger hun mig så om jeg havde brugt et andet mail. Så siger jeg til hende nej. Og hvis det er en trend at sælger (private) claimer at han havde sendt til en andet mail, så handler jeg ikke hos jer mere. For i kan jo nemt tjekke min ip adresse, om jeg havde oprettet et andet konto.
Jeg har så fået et ticket og afventer sagsgang.
Men utroligt at hun burde kunne se at jeg ved samme konto havde forsøgt at købe produkterne og at første gang glippede det, men trak stadig penge.
Jeg google lidt på nettet og det sket nogle gange for andre også. --
Hvorfor klør kvinder sig i øjnene,
når de vågner om morgenen?
Fordi de ingen nosser har :O
--
Sidst redigeret 29-12-2015 12:35
Kold vand? det er vil små penge og der kommer nok styr på det efter noget tid.
Det er træls og kan tage tid men det virker til de ser på sagen.
Havde et køb på amazon som jeg annulleret lige efter køb og fik også ok fra sælger men beløb var reserveret i min bank i 50 dage efter. -- Mvh. Mr. WoLF
Jo, men det bare træls. Hele ideen med disse sidder, som jeg virkelig kan lide er et frit marked som presser prisene ned. Men nu må vi se hvad de gøre. Var ellers positive over for g2a efter første køb.Må ske ofte siden det står i deres FAQ, kan også være at hende der kundeservice var en fra Indien der chattede med mig, og ikke lige havde styr på procedurerne/fejl der kan opstå.
Men skal nok melde tilbage hvad de svarer. -- Hvorfor klør kvinder sig i øjnene,
når de vågner om morgenen?
Fordi de ingen nosser har :O
--
Sidst redigeret 29-12-2015 17:16 Jeg har før været sælger på både g2a og kinguin og jeg kan kun sige at de har den værste support i verden. Du skal virkelig stå og forklare ting til dem, som om de er børn og logisk sans, skal du kigge langt efter. Du kan spørge om en ting og så få et helt irrelevant svar tilbage - så jeg følere virkelig med dig lige nu.
Jeg forstår dog ikke hvad du mener med " og hvis det er en trend at sælger (private) claimer at han havde sendt til en andet mail, så handler jeg ikke hos jer mere" - Desuden ville det være rart at vide hvad du har købt, et spil eller skin? -- Er ordblind, deal with it. --
Sidst redigeret 29-12-2015 18:01 #3 Jeg gik fra ud fra at sælgeren svarede dem at han havde sendt produktet til et andet email, siden hun spørger om jeg havde brugt en anden maill. Men det forstår jeg ikke da de jo nemt kan tjekke. og i min order historik på min g2a konto, har jeg kun fået de købte spil engang selv om der trukket 2 gange (en gang pga. fejl og det står i deres FAQ at hvis der opstod fejl i købsprocessen, vil pengene alt efter betalings middel ført tilbage op til 28 dage). og det selv samme account jeg brugte på at købe.
Blev selv forvirret over svaret fra kundeservice da jeg vant til at de kan se alt. Måske har hun ikke adgang til mere følsomme data og derfor oprettede en ticket. Fordi hvis hun kunne se mine data ordentlig ville hun kunne se, at jeg ikke har skiftet mail på kontoen, og at pengene var trukket 2 gange fra samme konto.
Men det ikke et stort beløb bare lidt træls ikke andet. -- Hvorfor klør kvinder sig i øjnene,
når de vågner om morgenen?
Fordi de ingen nosser har :O
#4 beklager det sene svar.
Hun har adgang til alle de data som er på din g2a profil inklusive din email. Jeg har ikke været aktiv på g2a i et halvt år og kan derfor ikke kommentere på evt. nye features for sælgere, men dengang jeg var sælger, så virkede det sådan at man tastede CD-keys / Steam-Gift's links ind i hvert sit felt og så når en person købte produktet, så ville den automatisk sende cd-keyen/linked til den email som køberen havde indtastet.
Derved at sælgeren siger han har sendt det til en anden email, kan jeg ikke forstå.
-- Er ordblind, deal with it. 4# Tak for din input. Ja, det også sådan det burde fungerer da jeg kiggede lidt på sellers funktioner. men siden det står i deres FAQ at der kan opstå fejl underbetalingen og de trækker alligevel, er det mærkelig.
Da jeg ikke havde hørt fra dem i nogle dage, tog jeg kontakten igen.
Da jeg igen fortalte mit problem og henviste til deres FAQ om betaling etc. og lidt vente tid sagde hun at en anden afdeling har sagt god for at få mine penge tilbage.
Jeg har da fået lidt af tilliden igen, men måske var den første kundeservice ikke en erfaring en, eller der krævede en nærmere mere teknisk undersøgelse. Men som 4# var inde på burde de jo nemt kunne se om jeg har ændret min email etc. Jeg har fået overført penge på kontoen igen, men intet officielt mail og hun gentager kun "the other department decide that you will have refund". Har sceenshot af chat samtalerne, men som om at de holder lav profil med officielle mails omkring problemstillingen og deres system kan ske fejl i betalingen, men at de trækker alligevel og det står i deres FAQ.
Tror jeg holder mig til diverse danske sidder og steam pt. -- Hvorfor klør kvinder sig i øjnene,
når de vågner om morgenen?
Fordi de ingen nosser har :O
--
Sidst redigeret 05-01-2016 13:45 Deres FAQ under payment:
"When an order is rejected by the security system, you receive a full refund. The time for the refund to arrive depends on the payment method used in the order. For example PayPal refunds tend to be very fast while CreditCard refunds may even take up to 28 days. Some other payment methods may only be refunded on the G2A account balance. That process takes up to 24hours."
Jeg betalte første gang og skulle verifierer igennem nets sms med kode, der opstod fejl. Men anden gang jeg købte gik det igennem. men prisen steg en anelse. hmm selvfølgelig er det en frit marked hvor prisen stiger og falder men...
Processen er jo simpelt, en sælger sætter alt automatisk på og køber betaler og får produktet i en automatisk system.
Det mærkelige er så at G2A åbenbart har en klart fejl som de er klar over og som står i deres FAQ.
Problemstillingen er at beløbet burde stå som "reserveret" og ikke trukket i ens konto i de dage det tager om at få dem tilbage. Men de blev trukket og hvis jeg ikke tog kontrakt og var vedholdende, hvem ved. jeg kan kun gisme om det er rent spekulation fra g2a side. -- Hvorfor klør kvinder sig i øjnene,
når de vågner om morgenen?
Fordi de ingen nosser har :O
--
Sidst redigeret 05-01-2016 13:52 http://imgur.com[...]
Her er lidt sceenshot for at "bevise" min påstand omkring problemstillinger der kan opstå med handel hos g2a. Gode priser men der kan opstå en åbentbart stort problem i betalingen siden det står i deres FAQ. Men som man åbenbart selv skal gøre dem opmærksom på, ellers får man ikke sine penge igen.
Hun glider af på mit spørgsmål omkring hvorfor "the other department" ikke har givet mig notice/besked omkring deres afgørelse på mail. til sidst opgiver jeg og ønsker godt nytår. og ja har fået mine penge. -- Hvorfor klør kvinder sig i øjnene,
når de vågner om morgenen?
Fordi de ingen nosser har :O
--
Sidst redigeret 05-01-2016 14:08
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|