Hej HOL,
Jeg har fået anskaffet mig Battlefield 3, som jeg er helt tosset med at spille. Men efter et stykke tid (det kan være alt fra 1 minut til flere timer) falder lyden ud. Det skratter helt vildt i nogle høje spikes, hvorefter lyden forsvinder. Kort efter fryser hele computeren, så jeg bliver nødt til at hold sluk knappen inde for at tage livet af den. 3/4 gange kommer der også en BSOD med følgende information:
---
Problemsignatur:
Navn på problemhændelse: BlueScreen
OS-version: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landestandard-id: 1030
Flere oplysninger om problemet:
BCCode: 101
BCP1: 0000000000000019
BCP2: 0000000000000000
BCP3: FFFFF880032F9180
BCP4: 0000000000000006
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
C:\Windows\Minidump\011112-13026-01.dmp
C:\Users\Nies\AppData\Local\Temp\WER-21762-0.sysdata.x-
ml
Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
http://go.microsoft.com[...]
Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som er offline:
C:\Windows\system32\da-DK\erofflps.txt
---
Jeg har prøvet at finde en løsning på problemet, men der er bare intet der virker. Da lyden er det første tegn på at den går ned tænkte jeg at drivers måske var problemet. Efter at have afinstalleret Realtek driverne og smækket et Creative lydkort i, kan jeg stadig ikke spille en enkelt runde Battlefield før den går ned. Nu er jeg så småt ved at give fortabt, så lige inden ville jeg høre om der ikke er en af computerspecialisterne herinde, som måske kan fortælle mig hvad der er galt, hvordan man løser det eller pege i den rigtige retning. Håber virkelig i kan hjælpe :)
Venlig hilsen
Anders
P.S. Hvis i har brug for yderligere oplysninger, siger i bare til - Så skal jeg gøre mit bedste.
--
Gæstebruger, opret dit eget
login og få din egen signatur.