1. Hvis du selv kunne bestemme, hvilke features/nyt gameplay ideer så du så i et nyt MMORPG?
Aner det ikke, der er så mange muligheder i dag. Kan ikke lige komme på noget
2. Hvad for dig til at blive ved med at spille det samme MMORPG?
Nyskabbelse, nye ting. Mulighed for selv at kontrollere sin omverden. Dvs at man ikke er "låst fast" i en bestemt klasse, osv osv (Stik modsatte af WoW f.eks)
Noget i stil ala EVE Online blandet med det gamle UO er godt.
3. Hvorfor droppede du dit sidste MMORPG?
- Trivelt, og alt for meget "grinding", dvs gentagelse
4. Hvilket MMORPG spiller du for tiden og hvor længe har du spillet det?
Gerne link og lille beskrivelse hvis det ikke er WoW :P
- Spiller ikke MMO'er lige for tiden
5. Er du mand eller kvinde?
- Hmm, er ikke helt sikker
--
I don't believe in conspiracies, they are nothing but a conspiracy to make us all think everything is a conspiracy.
#1: -
#2: En simpelt og ensrettet række missioner, som ikke overlapper hinanden alt for meget, men de må stadig gerne være avancerede og spædende. For mange små og forstyrende missioner gør at jeg hurtigt bliver træt af det. Derfor droppede jeg hurtigt Sacred, men elskede Diablo 2. Dog vil jeg gerne have at man kan få et party selv og mere avancerde instillinger mht magi og equipment (noget alla Baldurs Gate).
#3: Se #2 - Jeg mistede den røde tråd i den overordnede mission for mange gange.
#4: Jeg spiller faktisk ikke noget i tiden - syntes ikke der er noget ordenligt på markedet for tiden (gider ikke WoW!).
#5: Alf!
--
MSN: [email protected]
F U C K I T ! ^ 1. Hvis du selv kunne bestemme, hvilke features/nyt gameplay ideer så du så i et nyt MMORPG?
Den er svær, men kunne godt tænke mig et mmorpg, hvor at ens charchter ikke var menneskelignende med 2 arme 2 ben osv. (Der er sikkert også nogle men kender dem bare ikke).
2. Hvad for dig til at blive ved med at spille det samme MMORPG?
At der hele tiden er nye udfordringer, samt et hyggeligt fællesskab. Fx. i WoW selv om man ender i lvl 60 og har ens proffesions på 300, er det stadig væk uanede muligheder i spillet. Fx. få epic items, blive Exhalted med diverse fractions.
3. Hvorfor droppede du dit sidste MMORPG?
Droppede diablo 2 pga. forkert build ved min sorceres og hun kunne derfor stortset intet. Derudover kendte jeg stortset ingen der spillede det mere. Plus at man endte med at skulle complete de samme quests. Kun sværhedsgraden blev ændret ved at komme i nghtmare og hel.
4. Hvilket MMORPG spiller du for tiden og hvor længe har du spillet det?
Gerne link og lille beskrivelse hvis det ikke er WoW :P
Lige pt spiller jeg WoW og har spillet det i ca. 10 måneder.
5. Er du mand eller kvinde?
Mand
--
Asus m6va: 2.0 Centrino, 512*2 ddr2, 80 gb, radeonx700 128mb. Den er dejliiiig.
Jeg har ikke spillet MMORPG i 3 år , jeg spillede EQ i 2-3 år.
1. En af de ting jeg altid savnede i EQ var en mulighed for som nybegynder at starte med f.eks at få en kontrakt med enten et guild eller en konge/fyrste for penge og gear som var rimeligt i forhold til niveauet i spillet på det tidspunkt. Så det jeg gerne så som et feature i et hvert MMORPG er en form for blid start med et reelt indhold som kan få nye spillere "up to par" så at sige med resten af befolkningen på serveren man spiller på .
2. Det som fik mig til at blive ved i næsten 3 år var venner/guildmates og at det var hyggeligt og sjovt nogen gange bare at logge ind for at "goofe" og at det var muligt at spille solo hvis man ikke kunne finde en gruppe.
3. Sony's nerfbat , mit guild blev opløst og jeg gad ikke skulle arbejde mig op i et nyt guild igen , tidsnød , og generel utilfredshed med hvordan spillet havde udviklet sig. Jeg havde med vilje valgt en karakter som var i stand til at solo'e men til sidst var den mulighed nærmest væk selvom jeg var Uber.
4. Jeg spiller ikke MMO længere.
5. Mand.
--
Jeg laver fejl for at virke menneskelig