Jeg har et irriterende problem, min mikrofon (Blue Yeti) er så fint kalibreret på Windows, så når jeg tager playback på lyder det lige som jeg vil have det - crisp, ingen baggrundsstøj, static osv.
Men så når jeg åbner CS:GO, går ind i en bane og skriver "
Voice_loopback 1" Ja... Så kan jeg hører folk som færdigs udenfor, rundt om blokken og næsten ned til den nærmeste Lidl.
Det er som om at mikrofonen er boostet 2-300%.
Jeg har forgæves søgt mig rundt på google, men den måde jeg beskriver det på, er dér kun kommet svar på en tilsyneladende common fejl, som er forekommet gennem mange år, hvilket er når man åbner cs, så booster cs ens mikrofon volume til 100%, hvilket vil sige at folk i discords bliver earraped, samt alle andre steder hvor man så benytter den mikrofon.
Dette er ikke problemet jeg har, eftersom dette kun er internt i CS, jeg kan sagtens snakke med folk på discord uden nogle ændringer. Jeg har prøvet at skrive
"voice_mixer_volume" 0.0 til og med 1.0 inde i console, men det ændrer ikke på noget som helst. Hvilket er sjovt eftersom at hvis man sætter den til 0.0, vil det sige at den bruger 0% af volumen fra windows, hvilket burde gører sådan at ingen lyd kommer igennem, men det påvirker overhovedet ikke noget.
Jeg har såmænd også prøvet at gå ind i CFG filen og ændre det derinde, med samme resultat.
Dette problem har stået på længe, har forsøgt at gen-installerer samt verify integrity of game files.
Jeg forsøgte i går på at downloade "Voicemeeter" for at se om det hjalp, men der er det samme.
..
Nogle af jer brainiacs der har en solution?
--
Cpu: AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3.4GHZ. GPU:XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5. RAM:Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 4GB. PSU:Corsair TX 750W PSU.